Wednesday 21 October 2009

"Πουθενά" τέτοια σεμνοτυφία πια ...



Μήπως έχουμε μπερδέψει τα σκατά με τα άπιαστα ? ‘τα reality με την τέχνη’ όπως είπε μια δημοσιογράφος πριν λίγο στο σκάι? Υπάρχει ‘ΘΕΜΑ’ για την πρεμιέρα του «πουθενά» του δημήτρη παπαιωάννου και κατά πόσο η τελευταία σκηνή όπου δύο στέκονται για ένα λεπτό γυμνοί, θα ‘σκανδαλίσει’ (!) τους επισήμους.
Να σχολιάσω? Να τ’αφήσω να πάει στον διάολο κι αυτό? Μα υφίσταται η έκφραση ‘σκανδαλίζομαι’ ????? δεν έχει ‘αποδείξει’ ο δ.παπαιωάννου το επίπεδο της φαντασίας του, την ευρύτητα της έμπνευσης του, τον σεβασμό του στο ωραίο?
Με τι θα ήταν ευχαριστημένοι οι υπεύθυνοι του εθνικού και οι ‘επίσημοι’? την χορωδία της εκκλησίας για τα εγκαίνια του εθνικού? Μήπως κάτι πιο ‘βατό’, όπως μια παράσταση Shakespeare ή Μολιέρου? (που λατρεύω, μην μου τα χώσετε!)
Θεώρησα πολύ αναζωογονητικό βήμα πολιτιστικά την επιλογή του δ.παπαιωάννου για τους ολυμπιακούς. Μου έδωσε θάρρος και ελπίδα ότι κάπου κάποιοι έλληνες (στην ελλάδα λέμε!), έχουν όραμα ή έστω βλέπουν λίγο πιο πέρα. Και τώρα πάλι, όταν έμαθα ότι η πρώτη παράσταση του καινούργιου εθνικού θεάτρου θα ήταν δική του, αναθάρρησα. Μήπως βιάστηκα? 

Ή μήπως πρέπει όλοι αυτοί οι επίσημοι/υπεύθυνοι να σκανδαλίζονται με την εγκληματικότητα της γύρω περιοχής? Την βρωμιά και το aids? Τις live βελόνες και τα κάτουρα? 

Μήπως???

*ακούγεται το "koop island blues" των koop με την ane brun

63 comments:

Talisker said...

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ??

(εγω δεν εχω παρει αναλογη προσκληση !!)
χχ

μα σοβαρα τωρα ποιοι ειναι οι επισημοι ?
σε αυτη τη χωρα των καφρων?
ελεος!

παρ αυτα και μενα με σκανδαλιζει το γυμνο και ως ανεπισημη επισης
αλλα το χυδαιο η το γυμνο για το γυμνο

το γυμνο για την προκληση
το γυμνο για τη διαφημιση
το γυμνο για την ψευτοκουλτουρα

κατα τα αλλα τα ματια μου εχουν δει χιλιαδες γυμνα που σεβονται το φυλλο και το σωμα χωρις να πληγωθουν απο την ακαλαισθησια
των ψευτοδιαννοουμενων

Τον Παπαιωαννου τον θαυμαζω απεριοριστα και το μονο που φοβαμαι ειναι να
ΜΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ

βλεπεις συχνα ενα ντυμενο αλλα κακοβουλο κακοπροαιρετο σωμα
πιο αντιαισθητικο πληγμα στην αισθητικη ...και απο το πιο χυδαιο γυμνο.

Talisker said...

ειναι... (ξεχασα το ρημα )
να μου συγχωρεθει παρακαλω αλλα να

...σκανδαλιστηκα!
χχχχχχχχχχ

maya said...

axaxa
@σκανδαλισκερ !!!!

οι τρεις επίσημοι που ως τώρα άκουσα είναι ο GAP, ο παπούλιας και ο αρχιπαπάς μας .

μα τι σημασία έχει ?
είναι αυ΄το που είπες.
υπάρχουν πολύ πιο σοκαριστικά γυμνά
όπως το πως μας κλέβουν αυτοί που ψηφίζουμε
όπως η κάθε στάρλετ φαρδιά πλατιά στα περίπτερα
όπως η κάθε πρόστυχη στις οθόνες μας
όπως τόσα και τόσα που μας ταΐζουν στο ριάλιτυ μας ...
οι επίσημοι
και οι λογής-λογής ανεπίσημοι που έχουμε γύρω μας ...


πρέπει κάπου να διαχωρίζεται η έκφραση της τέχνης !
δεν μπορεί όλα να ισοπεδώνονται !!

αυτο που γουστάρω στον παπαιωάνονυ -περα απο την εκτίμηση μου για το ΕΡΓΟ του-
είναι ότι ποτέ δεν κάνει δηλώσεις . μα ποτέ .


προβλέπω μεγάλο θέμα ως την άλλη παρασκευή ...

drunk tank said...

άντε γεια λέμε!

όπου μας βολεύει είμαστε πουριτανά αμερικανάκια
και όπου μας βολεύει αλλιώτικα εκσυγχρονιστικοί χωρίς καμία αιδώ.

αιδώς αχρείοι κοινώς...

ΈΛΕΟΣ


γενικότερα μου τη σπάει η όλη χρήση του γυμνού προς πώληση ή πρόκληση σοκ για διαφήμιση ή εισιτήρια.
αλλά υπάρχει και το γυμνό τέχνη.
κι ο παπαϊωάννου ως καλός καλλιτέχνης λογίζεται.

ας απαγορέψουν τα ξεκωλάκια που εμφανίζονται κάθε ώρα και στιγμή στα κανάλια, στις άχρηστες εκπομπές και στα άθλια σίριαλ,
ας απαγορέχουν τις γυμνές ειδήσεις
κι ας αφήσουν το θέατρο και το χορό ήσυχο.

πρέπει να το έχω ξαναπεί, αλλά το ξαναγράφω.
είχα πάει προ τριετίας σε μια παράσταση τάνγκο στο γυάλινο μουσικό θέατρο.
με εντυπωσίασε η τελευταία σκηνή όπου η πρωταγωνίστρια μένει γυμνόστηθη κρύβοντας τα "επίμαχα σημεία" πότε με τα χέρια της πότε με τα χέρια του παρτενέρ της. εκπληκτική χορογραφία, εκπληκτικός συντονισμός!
(βέβαια ότι για να πας σε ένα θέατρο περνούσες από 50 στριπτιτζάδικα δεν το σχολιάζω!!!).

αυτά εν ολίγοις
πάω να ακούσω RAINBOW!!!!!!!!!!!

koulpa said...

xaaxaxa δεν σκανδαλίζομαι με τίποτα.. αλλο ακτός από αυτούς που σκανδαλίζονται.. με το γυμνό.. και την αλήθεια.. πιστεύω ότι όποιος αισθανεται καλά με το σώμα του.. μπορεί να κυκλοφορεί γυμνός.. κι αν κάτι με ενοχλήσει.. αν εμένα ας πουμε δε μου ταιριάζει αισθητικά.. ας αποτρέψω τους οφθαλμούς μου.. κρίμα που δε μπορώ να κάνω το ίδιο και με τους ήχους και τις οσμές.. :):)
δεν με ενοχλεί η εκμετάλευσή του γυμνου
για διαφήμιση
για πρόκληση
για ψευτοκουλτούτα
για το φούρνο
και το τηγάνι..
γι αυτούς τους λόγους.. χρησημοποιήται κατα κύριο λόγο.. ο λόγος.. να παψουμε και να μιλάμε; :):)
με σκανδαλίζουν οι παππάδες.. ντυμένοι.. και οι πολιτικοί καλοντυμένοι.. ΟΥΣΤ..
γενικά προσυπογράφω την τελευταία παράγραφο.. την Bold (and beautiful).. :):)
τα είπα όλα.. ξεθύμανα;.. θα δείξει.. :):)
καληνυχτούδιααα (μήπως κοιμηθήτε νωρίς):):)

Talisker said...

@Κουλπα

για τους δικους μου

-ΜΠΡΟΥΚ ,αγαπητε,
ΜΠΡΟΥΚ ΛΟΓΚΑΝ
μια μικρη οπορτουνιστρια!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

ΑΧ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

παρενοησα !!

νομιζα εννοουσε την ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΙΑ!!!!!


μετα καταλαβα


χ

να μου συγχωρεθει
θα μαλωσω το συμπαν που δεν γυρναει γυρω μου!

πφ

maya said...

(@κούλπα μου συγνώμη λίγο!)

σκανδάλισκερ !
νομίζω ότι αναφερόταν σε μένα
για την παράγραφο που είπα τα αγαμίδια στο τέλος !

...βέβαια
άμα θες μπρουκ, μπρουκ !
δεν χαλάω χατήρι σήμερα .


μισό τώρα να ανασυγκροτηθώ
να απαντήσω στον κούλπα και τον κωνσταντίνο !

Talisker said...

το καταλαβα ολιγον αργα!

:::(((συγγνωμη:)

maya said...

αχαχαχα δεν πειράζει !!
"έγραψες" όπως μόνο εσύ μπορείς !!!!

αχαχαχα

maya said...

@κωνσταντίνε μου
τώρα εσύ ακούς μουσικές και ταξιδεύεις ...

πολύ χάρηκα που σε άκουσα :)))

και την έκπληξη !


τώρα για να γυρίσω στην αγανάκτηση :
αυτό που περιγράφεις στο τέλος
για τον χορό που είχες δει
μ'έστειλες !
θα ήθελα να είχα δει μια τόσο έμπνευσμένη δημιουργία .

γιατί ακριβώς αυτό συζητάμε .
υπάρχει ένα όριο που το κάτι γίνεται τέχνη .
ή όχι .
δεν είναι πάντα εύκολο .

πόσο περισσότερο όταν δεν αφορά καν τέχνη .
το πρόστυχο είναι τόσο πολύ παντού μας ...


είναι πραγματικά ντροπή αυτή η σεμνοτυφία .
πόσο αηδιάζω με την λέξη .
πόσο με τρομάζουν οι πρεσβευτές της ...


είναι ακριβώς αυτό : αίσχος !


εσύ αφέσου στις νότες και την δημιουργία απόψε !
θα σε σκέφτομαι !

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
τρεις φορές σε διάβασα .
συμφωνώ σε όλα πέραν της εκμετάλλευσης .
και πάλι απλά γιατί δεν θέλω να το θεωρώ οκ .
παρ'όλα, στις περιπτώσεις που υπάρχει ελευθερία επιλογής, πάω πάσο .

στα άλλα τα δύσκολα μπερδεύομαι και χαλιέμαι .

πάντως στις οθόνες και τα περιοδικά δεν υπάρχει εκμετάλλευση των νυμφακίων
(γιατί πληρώνονται)
αλλά μάλλον δική μας .

γιατι με την ανοχή μας (όλοι) έχουμε το επίπεδο αυτό ...

εσύ ξεθύμανες ?
γιατί εγώ όσο το προχωράμε το θέμα θα φτιάχνομαι χειρότερα φοβάμαι ...

koulpa said...

xaxaxa καλή μου ταλι.. δεν έπεσες πολύ έξω.. σε σκέφτηκα στην παρένθεση.. μιλώ πολυπίπεδα τι να κάνω; μη ζητάς συν΄γωμη.. μπορεί και να γυρίζει.. ίσως όχι μόνο γύρω απο σένα.. αλλά και από σένα.. :):)

koulpa said...

ΟΧΙ δε ξεθύμανα.. :):)
θα μου φτιάξω μια (διπλή σε λεκάνη) κρεμούλα σοκκολάτα.. να με καλοπιάσω.. :):)
δε θεωρώ ότι με εκμεταλέυονται.. παρά τη στιγμή στο ταμειο.. που πληρώνω και τη διαφήμιση του πρωιόντος.. αλλά δεν έχει να κάνει με το γυμνό ή το ντυμένο.. τι να πω.. ένα όμορφο σώμα προτιμώ να το θαυμάζω γυμνό.. :):)
κάτσε να κάνω την κρεμούλα μου να πήζει και να κρυώνει.. πρέπει να πλήνω και το λεκανάκι και το σύρμα.. :):)

maya said...

αχ κούλπα μου ...
έπρεπε να σ'έχω να δοκιμάσεις την ΤΟΥΡΤΑ που έφτιαξα χτες!!!

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τούρτα, όχι ΚΕΚ .
διαβολική σοκολάτα !
ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ !!!!!!!
τύφλα νάχουν τα πατισερί κονφισερί λέμε !
αφού σε σκέφτηκα :)

το γυμνό δεν είναι σκανδαλιστικό .
ο τρόπος του ανθρώπου μπορέι να είναι .

πώς γίνεται κι έχει αφεθεί να γίνει ταμπού το μόνο φυσικό μας
και νορμάλ το μεταμφιεσμένο ?

koulpa said...

αχ.. με πλιηγώνιειειειειεις.. :):)
μιαμ μιαμ.. αν είχες φτιάξει 2 τούρτες.. θα τολμούσα να δοκιμάσω.. :):)
αχ το ΚΕΚ.. αυτό έχει δοκιμάσει ο μετανάστεις και μας έχει πρίξει;.. να τον δικιολογήσω δηλαδή τον άνθρωπο.. :):)
α δε προχωρά η τεχνολογία.. να μπορείς να στείλεις λίγο με mail.. :):)
ναι ο δρόμος του ανθρώπου ασχέτως γυμνού.. και μη νομίζετε ότι κι εγώ διαφέρω.. σε πλαζ γυμνηστών που έχω βρεθέι κατάλαθος στη κρήτη.. δεν ήξερα που να κοιτάξω.. από την αμηχανία.. αλλά δε θεωρώ ότι αυτό είναι πρόβλημα των γυμνηστών.. εγώ ας έβρησκα την ακρη μου.. κι εγώ σε αυτή τη κοινωνία μεγάλωσα.. :):)
ιστορικά δε ξέρω.. φαντάζομαι λόγω σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενιών.. για το περιορισμό των ορμων.. το πρώτο βήμα είναι η απαγόρευση του γυμνού.. :):)
έτιμη η κρεμούλα.. :):)

maya said...

αχαχαχα μησινοιάζ'
θάρθει η στιγμή που θα την ΚΡΙΝΕΙΣ την τούρτα !!!
ναι αυτο πούχεις δοκιμάσει, έφτασε στην σουηδία :)

έρχονται και γιορτές
όλο και κάτι θα ... μαγειρέψουμε :)))



τώρα για τον γυμνισμό .
έχω κάνει χρόνια γυμνισμό
και έχω να σου πω ότι δεν έχω νοιώσει παράξενα
παρά μόνο ΜΙΑ φορά
λόγω δύο μαλακοκάβλιδων
που είχαν έρθει στην παραλία
(που δεν ήταν καν όλοι γυμνοί, απλά ξένοι οι περισσότεροι!)
και την έψαχναν .


ε δεν έχω νοιώσει πιο άσχημα !



δεν είναι το γυμνό που προσβάλλει .
είναι Ο ΤΡΟΠΟΣ από και προς το γυμνό .

όσο για το τελευταίο που λες ,
νομίζω ότι είναι πέρα απο σεξουαλικές νόσους το θέμα .
ήταν και είναι περισσότερο θέμα του διάσημου ΦΟΒΟΥ .

νομίζω .

Talisker said...

μαλακο τι?

Αλεξάνδρα said...

Θυμήθηκα που άκουσα για μια μήνυση, κατά παντός υπευθύνου, στην Ρόδο νομίζω, που ένας πολίτης σκανδαλίστηκε μ΄ένα άγαλμα στην πλατεία της Ρόδου, που οι δυό ολυμπιονίκες γιοί του Διαγόρα, Ακουσίλαος και Δαμάγητος τον κρατούν γυμνοί στα χέρια τους.

Με τόσο καθημερινό σεξ που μας κάνουν οι πολιτικοί δεν σκανδαλίζεται κανείς;

Μωρέ καλά μου το είπε εμένα σήμερα ο φίλος μου ο Γιάννης. "Τι με νοιάζει εμένα. Εγω ζω πάνω σε ένα σύννεφο, δίπλα σε ένα όνειρο"

Κωνσταντίνε Rainbow ε; Πωπω super!

With a rebel mind and a gypsy heart
No place could ever be home
Drawn like a wolf to the moon it calls to my soul
Ain't got no woman, they just tie me down
Freedom is my only friend

Μου λείψατε!!!!

maya said...

μαλακο ...
(και) ΤΑΒΛΑ η τάλισκερ !!!!
αχαχαχαχα



@αλεξάνδρα μου
ακόμη και ο 'σκανδαλισμός' έχει προτιμήσεις φαίνεται ...

ο φίλος σου είναι στο δικό μας πνεύμα .
μια χαρά τον βρίσκω .

απλά αναρωτιέμαι όσο εμείς την κάνουμε αποδω
τι θα μείνει στο τέλος ...


και μένα μούλειψες !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

εγώ μόνο μέ συγκεκριμένη παρέα και σε ερημιές έχω τολμήσει.. και πάλι με δυσφορια.. αλλά δε θα γίνω και γούστο των άλλων.. :):)
κοιτα και μόνο το να κοιτάζεις έντονα συγκεκριμένα σημεία της ανατομίας.. είναι ενοχλητικό με ή χωρίς μαγιό.. εγώ πάντως το αποφέυγω.. :):)
χαχαχα θυμήθηκα στο λύκειο που κάπου στη μάχη των πλαταιών.. στη περιγραφή των οχειρωματικών έργων.. έλεγε κάπου ".. και απεκάυλιζων τα προύχοντα.." (έκοβαν αυτά που προεξήχαν..).. έγινε της τρελής στη τάξη από τα γελια.. και φωνάζει ο καθηγητής.. "σιωπή διοτι θα σας αποκαθλίσω τα προύχοντα.." όπου έγινε εντελώς σεισμός.. :):)

ταλι ΤΑΛΙ ΤΑΛΙΙΙ :):)

αλεξάνδρααα.. τι κανεις; ποτε θα παμε για μποουλινγκ.. ποιός θα τραβά βίντεο;;; :):)

ολα θα πανε καλα... said...

το γυμνό δεν έχει τύχει να με σκανδαλίσει ποτέ - εκτός από τη "γυμνή" αλήθεια της ασχήμιας που ζούμε και βλέπουμε καθημερινά,στην Ομόνοια ή αλλού.Τι να λέμε τώρα,παιδιά,θαυμάζω την επιμονή του Παπαϊωάννου να συνεχίζει μέσα σε αυτή την καφρίλα και την υποκρισία που μας περιβάλλει.Τα γυμνά και απροστάτευτα παιδιά που κακοποιεί κάποιος παιδόφιλος ή βλέπει μπροστά στην κάμερα δεν τα είδαμε ποτέ,δε μας ενόχλησαν ποτέ,ούτε μας προκάλεσε η ασχήμια της πράξης.Κατά τα άλλα,είναι προκλητικό το πέος του Ερμή του Πραξιτέλη,το στήθος των γυναικείων αγαλμάτων,τα γυμνά όμορφα οπίσθια των αγαλμάτινων κορμιών.
Καλημέρα Μάγια.

maya said...

@κούλπα μου
αυτό περί δυσφορίας στον γυμνισμό
είναι στα πλαίσια μιας καθημερινής φάσης . οκ .
το δέχομαι. το καταλαβαίνω .
αλλά
εδώ ρε γαμότο, συζητάμε μια παράσταση !
όπου κανείς δεν κοιτάει έντονα 'πουθενά' ...

μιλάμε για τέχνη, όχι τσόντα .

δε αγγίζει τα όριατου σκοταδισμού ?!!!

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
είχα διαβάσει μια υπέροχη συνέντευξη του παπαιωάννου κάπου
και ΕΥΤΥΧΩΣ ο άνθρωπος ξέρει ΑΚΡΙΒΩΣ πού ζει
και τις δυσκολίες του παιχνιδιού στο οποίο έχει μπει .

το θέμα είναι για πόσο θα αντέξει .
συμφωνώ μαζί σου .


σε όλα κιόλας !

ειδικά μια φυλή όπως εμείς όπου πρό χριστιανισμού λατρεύαμε το σώμα σε όλες τις εκφράσεις του .

δεν είναι κρίμα η όπισθεν ?


πολύ καλημέρα
:))))

Yannis Petsas said...

Ωραίο κομμάτι ε; Εντάξει, δεν είπα και τίποτα καινούργιο τώρα αλλά δεν είμαι και να σκεφτώ περισσότερα. Τα φιλιά μου.

maya said...

αχαχα γιάννη μου
θα με τρελλάνεις !
απ'όλο αυτό το κατεβατό
εσύ, πρώτη φορά
σχολιάζεις το τραγούδι?!

ανέκφραστος, ανέκφραστος
αλλά μες τις εκπλήξεις μ'έχεις !

φιλιά λοιπόν
χχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Τι να πω; Ότι ήρθα στην Πατησίων και σκέβρωσα; Ότι μου κάνει λίγο εκκλησία η λέξη επίσημοι; Λίγο πρώτη μέρα στο σχολείο; Λίγο πολύ δήθεν για το τίποτα; Λίγο ότι μας γαμήσανε τόσο που δεν το παίρνουμε και χαμπάρι πια;
Δεν ξέρω αν σχολίασα την ανάρτηση, μου ‘ρχεται να σκάσω ώρες – ώρες όμως.

Negma said...

Ποιοι ακριβώς θα σκανδαλιστούν?
Αυτοί που στην Μ.Π. εποχή (Μετά Πετρούλας), πέραν του ότι τον έχουν κάνει σφεντόνα, μιλούν πλέον σαν δελτίο της ΕΜΥ??? (Μα το έχετε προσέξει? Σ΄ένα ταξί να μπεις και να ειπωθούν ανώδυνες ατάκες τύπου "μα τι τρελόκαιρος, πριν έβρεχε, τώρα έχει ήλιο" θα σου απαντήσουν οι αρσενικοί "έχει ηλιοφάνεια μεν, αλλά η θερμοκρασία έχει πέσει και θα συνεχίσει την πτώση της στα πεδινά..."

Δεν μπορώ, ξερνάω, πραγματικά δεν μπορώ...

Και το λέω εγώ, που είμαι εξαιρετικά καχύποπτη στη "χρήση" του γυμνού και πιστεύω ότι τις περισσότερες φορές δεν δικαιολογείται δραματουργικά, αλλά είναι επί τούτου.

Αλλά τώρα μιλάμε για τον Παπαϊωάννου, ρε γαμώτο... για τον ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ!!! Δεν κατέφυγε σε τέτοια τεχνάσματα όταν ξεκινούσε και έχει ανάγκη να το κάνει τώρα??? Γυμνό για το γυμνό??????? Ο ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ????????????????????

Αγαμίδια, συγχίστηκα...

ZouZouna said...

Πίσω γυρνάμε, αντί να πηγαίνουμε μπροστά...
Ο Παπαϊωάννου, θα την "πληρώσει" τώρα.

Θυμάται κανείς την παράσταση Μαντάμα Μπατερφλάι, με τον Αρζόγλου. Θαρρώ ήταν το πρώτο γυμνό στην Αθήνα.. ή υπήρξε κι άλλο νωρίτερα... κόλλησα τώρα, γιατί ο ίδιος έχει ξανακάνει...
Χρονολογία δεν μπορω να θυμηθώ, μέσα στην 10ετία του 80 όμως.
Ολοι πήγαιναν απο περιέργεια τελικά, κι όχι για την παράσταση.
Και ο Χατζησάββας στην Επίδαυρο? με ποιόν σκηνοθέτη μου διαφεύγει... προσφατα, τα ίδια δεν έγιναν? πολύ κακό για το τίποτα...

Βαρέθηκα πιά. Στην Ελλάδα, πότε θα αλλάξουν μερικά !!
"σκανδαλο-πίτουρες", για να προστίθενται έννοιες, στο νέο-λεξικό!

την καλημέρα μου

και καλή επιτυχια στον Παπαϊωάννου !!! κι όλα τ' άλλα...

maya said...

@γιάννη μου
ναι .
σχολίασες :(

"που δεν το παίρνουμε χαμπάρι πια" ...


ακριβώς εκεί και κατρακύλα .


(υγ.απο τι σκέβρωσες όμως ?)

PIRANDELLO said...

Εγώ ως γνωστόν είμαι πεθαμένος εδώ και καιρό και το ζήτημα μάλλον δεν μ' αφορά. Παρά το γεγονός όμως και παρ' ότι η αγαπητή “όλα θα πάνε καλά” ανέπτυξε το θέμα απ’ όλες τις όψεις, θα διαφωνήσω. Το γυμνό σκανδαλίζει έτσι κι αλλιώς, αν δεν σκανδάλιζε θα κάναμε έρωτα με γκαμπαρντίνες. Δε συμφωνώ μ’ όλους αυτούς τους κυρίους που το κόβουν ή το απορρίπτουν αλλά συμβαίνει να έχουν δίκιο, σκανδαλίζει και για να το εξηγήσουμε κι αυτό “καυλώνει” όπως το λέει η Maya. Από μια άλλη σκοπιά δεν πας στο θέατρο για να καυλώσεις, όπως δεν πας για να πηδηχτείς, υπάρχουν δηλαδή φορές που δεν χρειάζεται. Από ‘δω και πέρα υπάρχει πάρα πολύς δρόμος μέχρι να κυκλοφορούμε στο Σύνταγμα όπως στη Μύκονο, ή να μη σκανδαλίζει. Μια επισήμανση μόνο: Γιατί έχω την εντύπωση πως το γυμνό, σαν άποψη εννοώ, είναι πιο συμπαθές σε ομοφυλόφιλους καλλιτέχνες; Ή κάνω λάθος;
Στην ουσία χέστηκα για το τι λέει ο καθένας αλλά είπα να κάνω μια άσκηση διαφωνίας. Την καλημέρα μου.

ZouZouna said...

και γμ τις ασκήσεις διαφωνίας ο πεθαμένος (??) ! φαντάσου ζωντανός (!!??) τι θα έκανε!

μα, για με ένα λεπτό γυμνό, κάτω απο τον κατάλληλο φωτισμό, θα σκανδαλιστείς! απορία ζουζούνας!

"έρωτα με καμπαρντίνες !! η νέα οπτική του σκηνοθέτη!

Yannis Petsas said...

Ο pirandello είδε το θέμα από άλλη πλευρά και μπορεί να το ‘κανε για πλάκα αλλά συμφωνώ, σαν να τα είπα εγώ. Μάλιστα, με γκαμπαρντίνες, όπως με ζαρτιέρες κι όλα τα σχετικά. Και να σου πω την αλήθεια το γυμνό φάτσα - κάρτα μάλλον μου τη σπάει. Αν δεν έχει και λίγο αγώνα το ζήτημα τι να το κάνεις; Αλλά το πήγαμε αλλού, εδώ μιλάμε για κριτική θεάτρου ή θεάματος καλύτερα. Και ο βασικός ρόλος του θεάματος είναι να σκανδαλίζει, να ξυπνάει, ακόμα και να προκαλεί διαφωνίες. Αλλιώς πάλι τίποτα δεν κάναμε κι εμείς που το είδαμε κι αυτός που το 'φτιαξε.

Negma said...

Γυμνός είναι ένας ασθενής, που τον κάνεις μπάνιο γιατί είναι ανήμπορος.*

Γυμνός (μπορεί να) είναι ο τρελλός του χωριού.*

Γυμνό (είθισται να) είναι ένα θύμα βιασμού όταν το βρίσκουν.*


Αν κάποιος καυλώνει μ' αυτά, χρειάζεται επαγγελματική βοήθεια.



*(Μπορώ να βρω πολλά ακόμα, αλλά είμαι στο γραφείο.)

maya said...

@εστρέλλα μου
δεν το ήξερα ότι παίζει τέτοια απήχηση πετρούλας !
έως και στους ταξιτζήδες !!

και αυτό είναι το επίπεδο που ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ο κόσμος .
αυτό τώρα δεν είναι θέμα παιδείας ?
το να ξέρουν όλοι την πετρούλα ?

και μετά ελπίζουμε εμείς σε κάτι άλλο ...

τι καιρό θα κάνει το σαβ/κο ?

maya said...

@ζουζούνα
αυτό που καταλαβαίνουν οι πολλοί .

maya said...

@γιάννη μου
υπάρχει ένα θέμα κι έχεις δίκιο :
δεν έχουμε δει το έργο του για να δούμε .
μπορεί νάναι για το εφέ ή
μπορεί και να συμβολίζει κάτι/πολλά .

προ εορτής συζητάμε .





@πιραντέλλο
κακώς λέω εγώ εξιτάρει μόνο τους ομοφυλόφυλους
-αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο !

καταλαβαίνω την άποψη σας
και ναι το γυμνό έχει μια δύναμη .

όπως όλες οι εξουσίες
είναι πάντα πολύ επικίνδυνο πώς θα την εξασκήσεις ...

maya said...

συμφωνώ με την στέλλα
και σκέφτομαι και γω πολλά .


το κύριο
-όταν δεν 'χρησιμοποιείται'- το κορμί
είναι: ΦΥΣΙΚΟ
και αγνό .

ναι
η γύμνια ακόμη και στην τέχνη είναι συχνά έμπνευση απο ακριβώς αυτά τα ταμπού που έχει υποστεί .

Yannis Petsas said...

Κοίτα, το γυμνό στο θέατρο είναι σαν τη μύγα μες το γάλα, διαφέρει άρα
κεντρίζει κάποιο ενδιαφέρον. Πας σε μια τράπεζα, στο μανάβικο κι η
υπάλληλος είναι γυμνή, ε, δεν σκέφτεσαι ούτε να καταθέσεις ούτε ν'
αγοράσεις ντομάτες.
Το μόνο εικαστικό που μου προκάλεσε διαφορετικό συναίσθημα ήταν αυτό
δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του φωτογράφου, που φωτογραφίζει πολύ κόσμο
γυμνό, στη γέφυρα του Μανχάταν ας πούμε. Εκεί τα κίνητρα και τα
κριτήρια είναι εντελώς διαφορετικά. Στο θέατρο που μου έτυχε να δω με
παγώνει κάπως η αίσθηση ότι ο άλλος απέναντι μου παρουσιάζεται έτσι,
νοιώθω την ανατριχίλα στο δέρμα του, είναι ξερό και καθόλου αισθησιακό.
Εμένα δε μου πάει σε άλλους μπορεί να αρέσει. Στο σινεμά είναι αλλιώς
αλλά ξέρουμε γιατί γυρνάνε σκηνές με παγοκόφτες, θα ατυχούσαμε αν
κάναμε συζήτηση για άλλη ματιά εδώ. Στη ζωγραφική, ακόμα κι η γυμνή
Μάγια για να προκαλέσει έγινε. Για την αρχαιότητα δεν θα μιλήσω γιατί
δεν ξέρω πώς σκέφτονταν ή τι εκθείαζαν εκείνοι. Η κριτική τώρα είναι
πάντα ο αντίποδας της τέχνης. Οι καλλιτέχνες κατ' ανάγκη απευθύνονται
στο κοινό, θα ήταν ευτυχείς αν δεν το χρειάζονταν. Το κοινό επίσης θα
ήταν ευτυχές αν μπορούσε να αντιλαμβάνεται τι λέει κάθε φορά ένας
καλλιτέχνης με το έργο του, και είναι όταν έχει να κάνει με την
Πετρούλα που αναφέρατε.
Εκτός των Ολυμπιακών που είδα στο περίπου, δεν είδα ποτέ δουλειά του
Παπαιωάννου και τον αδικώ αν φαίνεται πως αυτά τα λέω για το έργο του. Θεωρητικολογώ.

maya said...

@γιάννη μου
έχει πολλές παραμέτρους αυτό που λες .
ξέρουμε αν ο συγκεκριμένος-η ηθοποιός ένοιωθε καλά αυτό που έκανε ?
μπορεί η παγωμάρα να ήταν απο την δική του-ης ντροπή ... το άβολο του.

απο την άλλη μπορεί να είδες την καλύτερη παράσταση
και νάναι έτσι για σένα . δεκτό .

...

ΟΛΑ τα γυμνά θεωρείς ότι είναι για σοκ ?
αυτο του goya ...?
δηλαδή δεν υπάρχει μια απίστευτη ομορφιά στο γυμνό σώμα ?
δεν ήθελε να την αποδώσει ???

νομίζω ότι πιο σημαντικό είναι να εκφράσει ο καλλιτέχνης την ομορφιά
παρά να 'σκανδαλίσει' .

τέτοιοι καλλιτέχνες
-όπως στην conceptual art-
με ξεπερνούν .
είναι τόσο προφανές όταν απλά σοκάρεις .
δεν είναι τέχνη .
είναι ανάγκη για αντίδραση
άρα εντελώς προσωπικό
άρα παύει να είναι τέχνη (και απο αυτή την σκοπιά) .

ZouZouna said...

Διαβάζω στην Ελευθεροτυπία πως δεν θα πάει ο Αρχιπαπάς, τελικά.
ΑΛλά και πως ο Παπαϊωάννου, ήταν αμετακίνητος για το γυμνό απο την πρώτη ώρα. Χωρίς συζήτηση.

maya said...

σέβομαι την επιμονή όταν πρόκειται για μια δημιουργία .

όταν όμως είναι απλά πείσμα ότι τίποτα δεν 'έγινε'
όταν γίνονται απανωτά απαράδεκτα πράγματα
ειλικρινά μένω άφωνη .

είμαι πάντα ευγενική, όχι χαζή .

δεν στρώνεται σεντόνι πάνω σε τσαλακωμένα .

:(

Talisker said...

παιδια

η τεχνη στο γυμνο για μενα

ειναι ακριβως αυτο:

το να μη θιγει και προσβαλλει την αισθητικη του καθενος
να ειναι φυσικο

και γιατι οχι γεματο υποννουμενα και φαντασιωσεις

εκει ειναι η μαγκια
μπορεις να το κανεις ολο αυτο
χωρις να ειναι χυδαιο
και χωρις να προκαλει??

μπορεις να δειξεις ενα σκελετωμενο σωμα γυμνο
και να εχει το κατι που θα κ.. εστω τον αλλον αντι να του θυμισει το Αουσβιτς?
μπορεις να βγαλεις μια θελκτικη γυναικεια φιγουρα που να μη σε ερεθιζει αλλα να σου θυμιζει τη μανα??

μπορεις να παιξεις με το μυαλο και το ασυμβατο χωρις να καταλαβαινει ο αλλος πως τον οδηγεις εκει ??

εκει που θες εσυ??

αλλιως ...μιλαμε για τα αυτονοητα

"λολα να ενα μηλο

δηλ

λιγουρη και λιγουρα να μια πορνοφωτο

-κ...ε!"

και ειναι τοσο αγαμητος ο κοσμος σημερα που ουτε και μ αυτο κ..ει εδω που τα λεμε!

η ισως ειναι και τοσο χορτατος στο ματι! με τοση πορνοτεχνη γυρω μας!!!!!


τελος δεν με σοκαρει και τοσο το γυμνο (αν και με τα ελληνικα αγαλματα ενα προβλημα το εχω αχαχαχαχα)

αλλα με εξοργιζει το γυμνο για το γυμνο
!!!!!!!!

maya said...

υπάρχει μια διαφορά στον ρόλο του γυμνού στις εκφράσεις μας .
δηλαδή άλλο κάνει στην ζωγραφική, άλλο στην γλυπτική .

(εκεί παίζει ο αισθησιασμός πολύ
και το ΩΡΑΙΟ .
το γουστάρω γιατί είμαστε εμείς .)
mondigliani, picasso, renoir, frida kahlo, ... να συνεχίσω ψάχνοντας αποτυχημένα για προστυχία ...?


τώρα, σίγουρα άλλο ρόλο έχει στο θέατρο .

εκεί μπορεί να συμβολίζει πολλά άλλα συναισθήματα και αξίες .
ή να ΛΕΕΙ κάτι η γύμνια, όπως είπα παραπάνω .
(περί ταμπού δηλαδή)

όχι, συμφωνώ .
δεν με σοκάρει το γυμνό .
είναι ό,τι πιο φυσικό έχουμε .
μ'αρέσει κιόλας . το θέλω .
ενοχλούμαι άμα κάποιος μου το πασάρει ΓΙΑ να με σοκάρει .
μ'ενοχλεί η ΧΡΗΣΗ του γυμνού .

και για να σου απαντήσω και σε αυτό περί κάβλας .
εμένα το όμορφο, σε ό,τι κι αν είναι με καβλώνει .
αλλά εγώ χρησιμοποιώ την λέξη πέρα απο την σεξουαλική της καθαρά έννοια .

με καβλώνει =

με εξιτάρει
με συγκινεί
με ενθουσιάζει
με ανατριχιάζει
με στέλνει

Talisker said...

απαπαπαπα

μαζι γραφαμε??
τι λες παλι?
τι λογια ειναι αυτα!!!!!::))))


χχχχχχχχχχχχχχ


για μενα η λεξη εχει μια και μονο εννοια


σορυ ε???

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

δεν ειναι κακο αυτο!
πλουραλοσμος ειναι ..!

maya said...

@ΠΛΟΥΡΆΛΙΣΚΕΡΆΚΙ ΜΟΥ
αχαχα ε ναι !!!!

σιγά μην έχει μόνο μια έννοια ! τσκ !
νόμιζες τόσο καιρό ότι ΠΑΝΤΑ αυτο εννοούσα ???????


αχαχαχα

Talisker said...

-ΤΣΟΥ!!




χχχχχχχχχχχχχχχ

καταλαβαινω ακριβς τι ηθελες παντα να πεις

αλλα κοιιιιιιιιιταααααα τι πολλες και ωραιες λεξεις εχει το ελλ λεξιλογιο???

πφφφφφφφ

το θεμα ειναι οτι δεν θα μπορω να σε φανταστω να λες αλλη λεξη

πχχχχχ

τι τελειος καφες

σκετη μεθεξη


αχαχαχχαχαχααχχαχαχαχα

Yannis Petsas said...

Κοίτα τώρα τι μου συμβαίνει. Το γυμνό τελικά μόνο αισθησιακά με συγκινεί. Και δεν μπορώ να βρω κάτι στα μέτρα μου. Στη θάλασσα ας πούμε, μόνο κάτι χοντρές, πού στο διάολο πάνε τα μοντέλα;
Κατά τα άλλα, λόγω δουλειάς ίσως, ούτε κρύο, ούτε ζέστη ένα πράγμα.

Yannis Petsas said...

Τώρα σας αφήνω εσάς να συσκέφτεστε... εγώ μόλις παρέλαβα το βιβλίο.
Τα φιλιά μου.

maya said...

Αααααααααααααααααααααααααααα
γιάννη !!!!!!

έλα ρε !!!


ΧΙΛΙΟΕΚΔΟΤΟ ΝΆΝΑΙ !


πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
αχαχαχα νομίζω το κλείσαμε το θέμα .
άστον γιάννη να κοιτάζει τις χοντρές ανέκφραστος .

τουλάχιστον το βιβλίο το κοιτάει λάγνα !


by the way
γιάννη μου?
πότε 'χτυπάει' τα βιβλιοπωλεία ?!!!

Negma said...

@μάγια και τάλι

Συμφωνώ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Α με την Τάλισκερ και πάαααρα πολύ με τη χόστεςς.

Αν και, όπως ξέρετε, δεν έχω ασχοληθεί εκ των έσω με τις εικαστικές τέχνες, αλλά με τις δραματικές, πιστεύω ότι παρά τις όποιες διαφορές, υπάρχει ένα κοινό στοιχείο. Ο σκοπός, ο στόχος, αυτό που "θέλει να πει" ο καλλιτέχνης. Αν για να εξυπηρετηθεί αυτός, είναι απαραίτητο να υπάρξει γυμνό, τότε υπάρχει νόημα. Από κει και πέρα, ανάλογα φυσικά και με το ποιος ήταν αυτός ο σκοπός/στόχος, θα κριθεί και το αποτέλεσμα. Άλλος θα το λατρέψει, άλλος θα το μισήσει, άλλος θα αδιαφορήσει, άλλος θα κ....σει. (Βάζω κι εγώ τελίτσες, για την Τάλι μας!!!).

Δεν ξέρω τι νόημα έχει να απομονώνουμε ένα στοιχείο του όλου έργου, το γυμνό στην προκειμένη περίπτωση, ειδικά όταν αυτό είναι ενταγμένο και δικαιολογημένο, και να το κρίνουμε αυτόνομα... Θα καθόμασταν ποτέ να συζητάμε γιατί να φοράει αυστηρό κουστούμι ο ήρωας ενός έργου, ο οποίος υποδύεται τον γιάπη???

maya said...

@εστρέλλα μου
έχεις δίκιο .
στο έργο, μία σκηνή δεν είναι αυ΄τονομη .
παίρνει και δίνει απο το όλον .
είναι άδικο να το απομονώνουμε .


αναρωτιέμαι λοιπόν
αν δεν το θέταν ως ζήτημα οι υπεύθυνοι του εθνικού
και πήγαιναν οι 'επίσημοι' χωρίς να ξέρουν,
θα σκανδαλίζονταν ?
ή δημιουργώντας θέμα, το υπογραμμίζουμε ?


δηλαδή δεν είναι άδικο προς το 'όραμα' του παπαιωάννου
που όλοι συζητούν εκείνη την σκηνή του ενός λεπτού
όταν έχει σκιστεί τόσον καιρό για μια ολόκληρη παράσταση ?????

Talisker said...

ποια ειναι η χοστες???

γιατι δεν εχω εγω δικιο και εχει η Στελλα αφου η Στελλα συμφωνει με μενα??

ε παρακαλω???

ΓΙΑΝΝΗ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ
-ΧΤΕΣ!


ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

εγώ τώρα τι να σου απαντήσω ...?
ΜΙΑ είναι η hostess :))))))
και έχει δίκιο :)


@γιάννηηη ?
εγώ που δεν περιμένω να μου έρθει στα ανάκτορα το βιβλίο
(τσκ!)
μπορείς παρακαλώ να μου απαντήσεις πότε μπορώ να το ζητήσω στα βιβλιοπωλεία ?!!!!!

koulpa said...

τώρα θυμήθηκα.. μια φορά προ 25ετίας.. είχα πάει με μια φίλη μου.. συρτός και με το ζώρι.. σε μια εκδήλωση σε κάποιο θέατρο.. προς τιμήν του κολάτου.. που ήταν φίλος του πατέρα της.. και το πρόγραμμα περιελάμβανε και κα΄ποιες σκηνές κυρίως γυμνές.. εκέι δε με ενόχλησε.. γιατί ήμουν στο σκοτάδι.. ίσως τελικά ντρέπομαι εγώ σα ντυμένος.. :):)

ωωωωωωωωωωωωωω γιάννη μου εκδόθκες; :):)
ποτε θα σε δούμε στις προθήκες; :):)

καλησπερούδιααααα :):)

Yannis Petsas said...

Παιδιά, δεν σνομπάρω, με πιασαν οι συστολές μου και μαζί με το ανέκφραστο… πολύ θέλει ο άνθρωπος;
Tali μου, kulpa μου, αυτό είναι κάτι παραπάνω από έμμεση διαφήμιση, δεν είναι; Τέλος πάντων, σήμερα το παρέλαβα εγώ, στις προθήκες θα είναι από βδομάδα, ξεκινάει να διανέμεται από Δευτέρα.
Αν είναι να αρχίσω τις ευχαριστίες όμως εδώ θα πρέπει ν’ ανοίξω ένα παράρτημα.

Talisker said...

εγω παντως το θελω αυριο
να το φωταγραφισω
να το διαβασω και να το ανεβασω στο μπλοκ

ααα δεν ξερω

το θελω αυριο κυριε Γιαννη μας !!

-απλουστατον ..με το ΚΤΕΛ!


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

και μετα θα δεις εσυ διαφημιση!!


χχχχχχχ

ασχετο μια που ειπε ο Κουλπα την εμπειρια του να την πω κι εγω γιατρε μου????


Ειχαμε παει με μια φιλη της συμφορας να δουμε το safe sex

εξαιρετικο κοριτσι αλλα γελαει παρα πολυ

κι εγω ημουν ανιδεη απο ελληνικο κινηματογραφο
αν θυμαμαι καλα μολις ειχα γεννησει η ημουν εγκυος
και ζουσα σε εναν κοσμο τοτε παρεα αλλου γι αλλου


παμε λοιπον στην ταινια

και αρχιζουν τα ακατανομαστα

δεν ημουν καθολου προετοιμασμενη...

ακι αχ και βαχχχχχχ

και να π..ες και να κ..οι και να χυδαια λογια

και η φιλη να γελαειιιιιιιι

Θεε μου πως γελουσε
κακακακακακακακακα
κακακακακακακακκακακκα

ιιιιιιιιιιιιι(αναπνοη ) και παλι κακακακακακακκα

και εγω νομιζα πως ολοι κοιτανε εμας


απο τοτε σιχαινομαι αυτη την ταινια που τη θεωρω και την αρχη της κακιστης εποχης του κιν/φου
που διαρκει ακομα
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

koulpa said...

χαχαχα γιαννη μου.. και γιατί έμμεση διαφήμιση;.. τι έχουμε κατά της άμεσης;.. εξ άλλου.. όταν εκδιδεσαι εκτήθεσαι.. θέλεις την κριτική.. και εκτώς των επαγγελματιων κριτικών.. οι υπόλοιπει πρέπει να το διαβάσουμε για να το κρίνουμε.. :):)

χαχαχα τάλι μου.. έχουμε αλλα επίπεδα ως προς τις ανοχές.. εγώ νομίζω ότι για να δικιολογήσει το όνομάτης.. ήθελε περισσότερο sex.. και λιγότερο safe.. και νομίζω ότι ήταν από τις τελευταίες μιας σηράς κακών ταινιών.. έχω δεί αρκετές συμπαθητικές.. έσως και πολύ καλές έκτοτε.. :):)

που ειν' η χόστες;;;; :):)

ξανακαλησπερούδιαααα :):)

koulpa said...

..καλέ που είστε;.. λοιπόν.. μια και περνώ περίοδο τρελής πίεσης.. για κάνα 10ήμερο τουλάχιστον ακόμα.. και τρελής αψιλίας βέβαια.. και μιά και τα 5 μπλόνγκς δεν ηταν αρκετά.. έκανα και έκτο να μου βρίσκεται..:):)

λοιπόν το από πάνω μου αρέσει.. θα το ποστάρω όπως είναι.. :):)

δε λέω καληνύχτα ακόμα.. :):)

maya said...

@γιάννη μου
καλημέρα !
εγώ το έβαλα στα μπλογκ
και αναμένω να δω το αληθινό εξώφυλλο στα χέρια μου !
:))))





@κούλπα μου
μα καλά, δεν βαριέσαι ?
πώς τα παρακολουθείς?
κέφι νάχεις, θα μου πεις ...
άντε καλορίζικο !!!!

συμφωνώ μαζί σου στις ταινίες εν μέρει ...



@τάλισκερμεάκι μου
η κακή εποχή ξεκίνησε επι βλαχοπούλου στα μεγάλα της
(έγχρωμες με κακά ντυσίματα και σενάρια- δεν φταίει η υπέροχη βλαχοπούλου)
συνέχισε με τις βιντεοταινίες
και ηθοποιούς τύπου γαρδέλη, ψάλτη και σταρλετίτσες που ούτε τα ονόματα δεν θυμάμαι !

και γω νομίζω ότι τώρα υπάρχουν πάλι καλές ελληνικές ταινίες .



καλημέρα
έχω τρεξίματα ως το απόγευμα ...
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Νίνα said...

Πόσο πολύ συμφωνώ!!! επιτελους υπαρχουν και ανθρωποι εκει εξω που πιανουν το νοημα οπως εσυ και δεν φοβουνται και να το εκφρασουν!!! αμαν με τον ψευδοπουριτανισμο..!

maya said...

@νίνα
καλώς ήρθες !
δυστυχώς άλλο τόσο είναι το 'αμάν' (μου) με την ψευτοάνεση ...
κάπου εκεί ανάμεσα... κάποιοι μας... μπαλανσάρουμε :)
ευτυχώς δεν λες ?

πολύχρωμη καλημέρα
:)))