Thursday 18 October 2007

...19 Οκτωβρίου 1968 και εγώ!

Θα πάρετε ένα? τώρα τα έβαψα απ'την χαρά μου!
Μέχρι τα 31 μου, ήταν τεράστια χαρά για μένα τα γενέθλια μου. Δεν έχω και γιορτή κι έτσι ήταν αυτή η μία φορά τον χρόνο που ήταν η δική μου μέρα. Στα 32 έσβησα τα κεράκια μου αγκαλιά με το μωρό μου. Κάπως μου ήρθε...Έκτοτε, κάθε χρονιά και χειρότερα. Δεν το συζητώ με τα δύο παιδιά! Πολύ μαμά, όχι τόσο κόρη πια. Η φύση βοηθάει - όταν κάνεις παιδιά - να συνειδητοποιείς πιο σταράτα οτι άλλαξες γενιά. Έφτασα πέρσι στο σημείο να μην το πω σε κανέναν (αν δεν το θυμόταν) και να μείνω σπίτι - ούτε ένα ποτό . μόνο κεικ με τα μικρά μου για το καλό. ήθελαν. τίποτα άλλο. Ένοιωσα πολύ έντονα οτι μεγάλωσα, πολύ σκληρά οτι δεν είμαι πια νέα, το δέρμα μου είχε αλλάξει, το σώμα μου επίσης, το μέσα μου ακόμη χειρότερα. Η χρονιά που πέρασε, απ'τις δυσκολότερες της ζωής μου - μάλλον η χειρότερη. Ή που θα άρχιζα τα φάρμακα να γιατρέψω τα ποτάμια δακρύων και τα δύσβατα εσωτερικά χιόνια ή που θα το έπιανα απ'τ'αρχίδια να το γυρίσω. Διάλεξα τον τσαμπουκά γιατί μου πάει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία. Φέτος κλείνω τα 39. Τόσο ε ν τ ά ξ ε ι είμαι (παρ'όλο που τα ζόρια μεγαλώνουν παρέα μου) που σχεδόν ήθελα να κλείνω τα 40 για να κάνω ένα πάρτυ τρικούβερτο με τεράστια γκράφιτι που θα έλεγαν "Φτου σου κοπέλλα μου!", "τύφλα νάχουν οι εικοσάρες", "Ζήτω η ζωή" και άλλα τέτοια σαχλά. Τι μου λείπει? Το μόνο που δεν έχω πια είναι την αυταπάτη οτι όλα θα πάνε καλά όταν τελειώσει το παραμύθι. Καθόλου δεν έβλεπα τότε όσα απλόχερα μου δίνονταν. Έχουν έπαρση τα νιάτα τόσο μεθυστική που σε προσπερνούν πολλά όμορφα γιατί τα θεωρείς δεδομένα, θυμώνουν και την κάνουν. Τώρα? Πιο ταπεινά αγναντεύω την ομορφιά, πιο επιθετικά υπερασπίζομαι την καρδιά μου, πιο νηφάλια χειρίζομαι την εμπειρία, πιο ελεύθερα με αγαπώ, χωρίς όρους και όρια, πιο αριστοκρατικά επιτρέπω την πρόσβαση στην ουτοπία μου. Οι δυσκολίες δεν διαλύονται. Η ζωή γεμάτη είναι απο δαύτες. Σίγασα όμως τον κυνισμό που είχα πριν χρειαστεί. και τώρα... τώρα όσο πιο πολύ στίβομαι, τόσο πιο πολύ γαργαλιέμαι! Τι άλλο λείπει? Έχω πολύχρωμη ζωή μπροστά μου, έχω ξεκαθαρίσει όχι μόνο τι ΔΕΝ θέλω μα και απολύτως τι θέλω. κι ας μην τόχω ακόμη. Αυτό το αφήνω για την ευχή που θα κάνω σβήνοντας ΟΛΑ τα κεράκια στην τούρτα μου! Τι δώρο θέλω?...Ένα σόκιν παραμύθι...! Να το ΖΗΣΩ, να ρουφήξω ζωή, να αναπνεύσω ευτυχία. για όσο. τόσο θέλω. και το αξίζω γαμώ την πουτάνα μου. Χρόνια μου πολλά ΧΧΧ

144 comments:

maya said...

σαν απολογισμός ένα πράγμα...
not bad.
considering...


έχω ήδη ευχές πολύχρωμες και σας ευχαριστώ απ'την καρδιά μου.

ΩΠ!> μόλις έγινε σεισμός...
(αλήθεια τώρα!)

λές νάναι τα γενέθλια μου που πλησιάζουν...

Tradescadia said...

Πολύχρωμη νά'σαι πάντα! Και σου εύχομαι να το ζήσεις το σόκιν το παραμύθι!

maya said...

@tradescadia πού είσαι εσύ?
την καλύτερη ευχή μούδωσες.
νάσαι καλά
χρώμα χρώμα χρώμα
φτάνει για όλους

ρουφάω, και δεν θα σταματήσω. είναι καλύτερα έτσι τελικά.

την καλημέρα μου
χχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Καλημερουδια.......
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!.....
να το κανουμε σαν το πανηγυρι στο χωριο μου, 3 μερες κεφι, χορος, μουσικες!!! και ευχες λοιπον!!!

Πριν ενα μηνα εκλεισα τα 30, στην παρεα μου παιρνουν τουρτα για τον εορταζον και βαζουν κερακια ερωτιματικα, απο τα 25 και μετα (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ). Φετος ζητησα απο τον φιλο μου να βαλει ολοκληρο τον αριθμο, 30 ! Ισως και μενα στα 31 να με πιασει καμια κριση, μεχρι στιγμης δεν εχω τετοια συμπτωματα. Λατρευω τη ζωη, η καθε χρονια, η καθε δεκαετια εχει τον ρολο της. Δεν βρισκω καθολου ουσια σε οσους/οσες ξαναζουν διπλά μια χρονια και κολλανε σε μια ηλικια, απαξιωνοντας το σημερα και την ομορφια του!

Πολυ χαιρομαι που εισαι πολυχρωμη και επαψες να θεωρεις τον χρονο εχθρο. Ξυπνα αυριο, να τριγυρνας ολη μερα οπως περιγραφεις, με ουσιαστικους φιλους και με τα αγγελουδια σου που μπορει να νιωθεις οτι σε μεγαλωσαν αποτομα αλλα δεν ειναι ετσι. Γιατι εισαι ακομα πολυ νεα!!! Και δεν το λεω για να σε καλοπιασω, δυσκολευομαι να πω ψεματα για τετοια πραγματα, ειναι επειδη εισαι νεα και μη γινεσαι αχαριστη κλεινοντας τα ματια στην ομορφια των 39!!!

Σου ευχομαι φετος να ειναι τα πιο χαρουμενα γεννεθλια της ζωης σου και να βγει η ευχη που θα κανεις σβηνοντας τα κερακια!!!!!

Σε φιλω πολυ γλυκα!

maya said...

@ντίντι μου

πάντα και γω αναρωτιόμουν γιατί φοβούνται την ηλικία, κρύβουν χρόνια, και άλλα σπασμωδικά τύπου bottox και πιο ακραία. ποτέ δεν το έκανα, ποτέ δεν θα το κάνω. είχα βέβαια τη τύχη να φαίνομαι πιο μεγάλη τότε που ήθελα να μπαίνω στα club και να κοζάρω μεγαλύτερους, και μικρότερη τώρα που βαραίνει η πραγματική ηλικία!

το πέσιμο ήταν βαθιά εσωτερικό και μου προξένησε και μεγάλο σοκ που υπέπεσα σε τέτοιο. αλλά ό,τι μου συμβαίνει, δεν το κρύβω. το ξορκίζω έτσι. και να! είδες? μου πέρασε!

δεν το ήξερα αυτό με τα ερωτηματικά! άκου! καλά κάνεις. 30 και 31 είναι γλύκα. αρχίζεις να λατρεύεις τον εαυτό σου τρυφερά πια, όχι απο έπαρση.

μου γέμισες την οθόνη χαρά φιλενάδα! και είναι κι αυτό το χαμόγελο το θεικό που με στέλνει κάθε φορά που σε βρίσκω εδώ!

πολύχρωμες καλημέρες!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ζαφειρένια said...

Αρχίσαμε τα προεόρτια,
θα πάμε και για μεθεόρτια...

Γιατί να μην μεταφέρουμε το γλέντι σ΄ ένα χωριό
όπου η γιορτή βαστάει 40 ημέρες? :)

Φιλενάδα μου αγαπημένη, κι αν αλλάζουμε γενιά, δέρμα δεν αλλάζουμε, ούτε ψυχή...
Το σώμα μας θυμίζει την προσωρινή μας φύση, μα η ψυχή στοχεύει στο άπειρο πάντα... Εύχομαι από καρδιάς να ζήσεις ότι σου χρειάζεται.. σαν παραμύθι, και μετά να το νιώσεις βαθιά στην καρδιά σου, σαν πραγματικότητα που σου επιτρέπει να ζήσεις χαμογελαστά κι αυτήν, και όσες άλλες χρονιές έρχονται, ορμητικά πολύχρωμες, και περιμένουν να σε βρουν μέσα τους... λαμπερή και πάλλουσα! :)

Δεν στο ΄χω πει ξανά, μα σ΄αγαπάω πολύ για το αυθεντικό της ύπαρξής σου. Δηλαδή απλά γιατί είσαι εσύ!

Και τώρα τα γνωστά:
Χαμογέλα βρε... σου πάαααειιιιιι :)))))))))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@ζαφειρένια μουυυυυυυυυυυ! νομίζω οτι η ευσυγκινησία που θα κάνει την ανάρτηση αυτή θάλασσα πλατιά δείχνει την ηλικία μου, θέλω-δεν θέλω! σαν νάχω πάρει μια μεγάλη αγκαλιά τα λόγια. και ξέρω πόσο τα εννοείς. γράφεις πάντα όμορφα και έτσι τα εισπράττω.

ειδικά την ευχή :
λαμπερή και πάλλουσα!
ποτέ δεν θα γεράσουμε όσο ριγεί η ψυχή στα όμορφα, όσο πεισμώνουμε να κοιτάμε τον ήλιο κι ας συννεφιάζει. φοράω τα χρωματιστά γυαλιά μου που βλέπει μέσα απ'τις ομίχλες. δεν φαντάστηκα τόση πανδαισία χρωμάτων παραπέρα!!!

ξέρεις, το χαμόγελο αυτό που μου θύμισες κάποτε είναι και μεταδοτικό. το βλέπω γύρω μου. όσο χαμογελάω, τόσα πιο πολλά χαμόγελα εισπράττω. σ'ευχαριστώ για την σοφή τελικά κουβέντα.

φιλιά αγάπης και γω
για σένα
φίλη που απ'την καρδιά ξεκινήσαμε
ανάποδα, ανατρεπτικά, όμορφα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

artou said...

Κοριτσάρα μου πολύχρωμη καιεντοιχισμένη να είσαι πάντα καλά και μην ξεχνάς οι 40αρες=με 2 εικοσάρες

που θα το γιορτάσουμε?

maya said...

@ αρτού μου

σιγά
μην
το
ξεχάσω!


ό,τι μας συμφέρει, το θυμόμαστε!!! λέω να φτιάξω κανα γλυκό και να σας προσφέρω σήμερα. ξέρεις, καρπούζι με σάλτσα βότκα, γλυκό του κουταλιού, περιμένω καμια σοκολάτα απο το μωβάκι μου, καμιά μαρμελάδα σιωπηλή και νταούλια του γιάννη...η ζαφειρένια έχει αναλάβει να φέρει τα χαμόγελα (με την υποστήριξη της ντίντι που τόχει) και την μουσική, ο κωνσταντίνος διαλέγει παρέα με την αλεξάνδρα τα κομμάτια και τους στίχους, η μαρίνα εξαφανίστηκε γιατί μου γράφει ρίμα, ε...τι να λέω...μάλλον θα στηθεί το πάρτυ...

αααα. ξέχασα, τα σκηνικά και το όλο στήσιμο τόχω δώσει στην πονήρω την τάλισκερ. τώρα πριν λίγο την είδα να περνάει με κάτι ουράνια τόξα παραμάσχαλα...by the way, το μαλλί της έχει μείνει κάγκελο απο χτες! χι χι)

η νέγκμα ετοιμάζει τις e-προσκλήσεις, η γλαρένια την οργάνωση τόσων στον χώρο (ξέρει απο πολλά παιδιά μαζεμένα!), ελπίζω το γεγονός να καλύψει ο σπύρος σεραφείμ αφού ο διαστήματα αναλαμβάνει τις λεζάντες σε μορφή μικρής ιστορίας (με την εποπτεία του γιάννη μου βεβαίως-βεβαίως!). η φάβα θα έρθει αφού μαζευτούμε όλοι για να κάνει εμφάνιση (αυτό είναι το δώρο μου!), και η κατερίνα θα φέρει τον ζαμάν να γνωρίσει τον ζαφείρη.

ποιόν ξέχασα?...θυμίστε μου μην κάνω πατάτα και δεν το θέλω!
εσύ τι θα φέρεις αρτού μου? τζότζα? στην tradescadia ζήτησα να φέρει την καμήλα πούχα γνωρίσει κάποτε στα μέρη της. συμπαθητική καμήλα. α. και η μπρουχίτα μου που λείπει καιρό. πού είσαι φίλη μου?

αυτά για τώρα. αν έχεις καμιά ιδέα, ρίξτην. σήμερα είναι το πάρτυ. αύριο θα λυσσάξω σαν 2 εικοσάρες.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ. δε φέρνεις χαρτί κουζίνας? τώρα την είδα πάλι με τον κουβά της ριγέ μπογιάς!!!

artou said...

να φέρω μπαλόνια που δεν σκέφτηκε κανείς και κανα δυο τεκνάκια να τα μοιράζουν?

ε?ε?ε?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΟΜΟΡΦΗ
ΩΡΑΙΑ
ΝΕΑ

ΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

αν ακούς said...

μόλις διαβασα στον γιάννη οτι έχεις γενεθλια! πρωτη φορα σ'επισκεπτομαι για να σου ευχηθω αυτο το σοκιν παραμυθι που ζητησες ολο ενεργεια!!! να εισαι καλα!!!

NY ANNA said...

Εϊιιιιι...
Προς στιγμή, τρόμαξα!
Έτσι που το πήγαινες...
Αλλά Ο.Κ., μετά ίσιωσα.
Κατάλαβα.
Έχει πλάκα γιατί σήμερα ακριβώς σκεφτόμουν πως γουστάρω να τα ζω όλα στην υπερβολή τους, γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα.
Ναι, είναι πολύ αυθάδη τα νιάτα, δεν θα μπορούσαν να είναι αλλιώς.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΗ!!!
Να γουστάρεις τα μέσα σου!
Φιλιά γιορτινά!

γιάννης φιλιππίδης said...

Για σόκιν παραμύθι…

δεν προλάβαινα….!

Αλλά τα όργανα τα έφερα….

….που να τ’ ακουμπήσω…;

Talisker said...

Εδω,,εδωωωωωωωω ειπα..
Μα τι ηλιθιοι αυτοι οι οως τους λενε που κουβαλανε τις αποσκευες
α ναι οι αχθοφοροι!!!
Εδω παιδι μου!

Οκ ετσι...
Εκει πανω θα κρεμαουμε ενα γαλαζιο μεταξωτο πανι

να εχει λαμπερα ασημενια αστερια...
να μοιαζει με καπελο της νυχτας μυτερο και στην κορυφη να ξεχειλιζουν μετρα τουλι!!
Ετσιι

Λιγο πιο δεξια..
οκ...


Εσυ κοκκινοτριχη φερε τωα αστερια ...
α ετσιι ειναι πασπαλισμενα με χρυσοσκονη..

Κι η μπαντα στα αριστερα
Του ειπα τον Γιαννη να φερει τον Goran...αλλα δεν τον βρηκε..
για την ωρα!

ΜΜΜΜΜΜ που ειναι το κοκκινο χαλι..
;

Το χαλιιιιιιιιιιιιιιιιι

ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!

Talisker said...

Σιγα μην πω χρονια πολλα με τις φορμες!
Στηνουμε τωρα!

Dee Dee said...

Κι εγω τον Goran σκεφτομουν................ εκτος απο γαλαζιο να βαλουμε και λιγο πορτοκαλι με μωβ που μ'αρεσει, το πολυ να ανοιξουμε και το τριωδιο αν χρειαστει :)

Και καπελακια να φοραμε ολοι, η υποδοχη ας γινει χαλαρα με Loreena McKennitt - Marrakesh Night Market, μεχρι να οργανωσει η Talisker τα οργανα, πως σας φαινεται;;; http://www.youtube.com/watch?v=ZNdAYJbo3Kc

Ισως και φανους μεσα στη θαλασσα (παραθαλασσια δεν ειμαστε;;;) και καραβοπανα τριγυρω να ανεμιζουν και σομπες υγραεριου παντου για να χορευουμε ξυπολυτοι σε μια ξυλινη πιστα..........εγω θα βαλω ασπρα και θα ερθω!

Αρχισανε τα οργανα........

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!

maya said...

gam;oto !!!!!

ήρθατε και γω ακόμη δεν ντύθηκα!!!!ούτε βλέπω, ούτε χαιρετώ....πάω γρήγορα για γρήγορο μπάνιο, ντύνομαικι έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

γιάννης φιλιππίδης said...

…εδώ και δυο ώρες είναι δω, μου κάνανε το κεφάλι καζάνι οι πανηγυρτζήδες!

…Και του λέω που λες του Γκόραν, βάλανε να κάνει σκηνογραφία η τάλισκερ! Αυτό δε θα το δεις; Είσαι σίγουρος; Ξέρεις πώς θα το κάνει το πάρτυ! Ντεθιάρικο.
Και μου λέει:
-Πάντως εμείς θα ‘μαστε στην ώρα μας.
Και του λέω:
-Εσύ θα ‘σαι Γκόραν μου, γιατί εγώ έχω τάξει να πάω θέατρο, στη Μπέτυ τη Λιβανού, εσένα θα σε πάει το ταξί….

γιάννης φιλιππίδης said...

-Στα ελληνικά. Όλα τα τραγούδια στα ελληνικά οι κοπέλες σου από τη Βουλγαρρία. Η αλεξάνδρα θα τους μάθει τους στίχους. Αλλιώς γκούντις δε τις ταΐζω…. Στο βανάκι νηστικές θα τις κοιμήσω!

Anonymous said...

Οσο εσύ παίρνεις το μπάνιο σου, στα κλεφτά θα πω πως σ' αγαπώ πολύ και αν και η μέρα αυτή είναι για μένα ένα κρακ ακόμα, εδώ θα ακουμπήσω το πιο ζεστό και αλμυρό φιλί μου...
Ευχομαι στα 39 μου να είμαι τόσο πολύχρωμη και με δυο παιδάκια, όπως εσύ και να μην εχω χάσει την ζεστασιά από τα δύσκολα που θα έχουν περάσει... ακριβώς όπως εσύ...
Χρονιά πολλά μελισσούλα μου, γιατι το αξίζεις γαμώ την πουτάνα μου!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

υγ. θα περιμένω να σε δω στον Ιανό μια μέρα με ένα κορδελάκι σαν αυτά στο δέντρο που είδα όταν μπηκα πρώτη φορα εδώ....

maya said...

@αρτού μου
φέρε και μπαλόνια, φέρε και τεκνά! εγώ πάντα γούσταρα τους "πιο ώριμους" αλλά το όμορφο είναι όμορφο. δεν χαλιέμαι να βλέπω τεκνά κα θο λου!!!


χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ΝΤΊΝΤΙ ΜΟΥ ΠΆΛΙ ΚΑΛΆ ΠΟΥ ΒΟΗΘΆς γιατί αυτή η πονήρω θα το κάνεικαλοκαιρινό!!!!1είμαστε στην θάλασσα και είμαι τόσο καλά που είστε εδώ μαζί μου! δεν πα να κάνει κρύο, μπορεί να ρίξουμε και κανα μπάνιο! μες τον κουβά τι βάλατε? fruit punch πονηρό?!!!!! γουστάρω...

χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γλαρένια μου!!!!!!!
ναι
ναι
ναι
ναι
ναι
και ναι!!!!

αγκαλιά εορταστική!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχ δεν φανταζόμουν τέτοιο πάρτυ! γιούπιιιιι.

Talisker said...

μουχαχαχαχα
τι ειπε τωρα ο Μου Μου??Γιαννης Μου;
Θα παει στην Μπ ΛιΒΑΝΟΥ;;
Που σημαινει πως θα λειπει;
α καλα!!!!
να δουμε τι θα βρει οταν ερθει..

Λοιπον εκλεισα κατι ακορντεοννν
σουπερ μαραβιλιοσι αλλα δεν εχω τελειωσει το μποτε!
(Αυτες οι Βουλγαρες ειναι πανυψηλες ..να φυγουνννν!!)

Dee eee ηλενξες αν ειναι βρε ευκαιρος ο Adrea???

Δεν σε φοβαμαι εσενα εισαι ικανη να τον πεισεις να πεταχτει....

μμμ τι λειπει;; πολλα λειπουν ακομα αλλα οπως ειπα δενε χω τελειωσει...


θα ξαναρθω!!!
(((ΣΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤ)

maya said...

@αν ακούς
τι γλυκό νάρθεις ως εδώ για τις ευχές!!! κάτσε λίγο , έχουμε απ'όλα! βλέπεις εκείνη με τα μαλλιά κάγκελο? είναι η ΧΟΣΤΕΣ (HOSTESS).

Ό,ΤΙ ΘΈΛΕΙς, ΘΑ ΣΕ ΜΠΕΡΔΈΨΕΙ ΠΛΉΡΩς!!!

φιλιά και νάρχεσαι ε? και γω μετά τα πανηγύρια βέβαια!!!
χχχ

maya said...

@ΝΥ άννα

μην χαλιέσαι, δεν προλαβαίνουμε!!!! έχουμε πολύ χορό και χαρά για να έχουμε τέτοια!!!

μπράβο κούκλα μου!!!έτσι. πάντα αυθάδικα και δροσερά όλα!

χάρηκα που ήρθες. περίμενε, θα βάλουμε και πιο beatάτη μουσική. οι beatles είνι των μεγάλων εδώ γούστο...θα αλλάξει, περίμενε! ααα. έχει και κάτι τεκνά που έφερε η αρτού. για κόψε κίνηση.



φιλιά πολύ χαρούμενα!!!
χχχχχχχ

maya said...

γιάαααννη μου? ακόμη σ'έχει με τα όργανα στην πλάτη?!!! βάλτα εδώ . πάω να την βρω και της πω εγώ...

χχχχχχχχ
φιλιά θεατρικά αλλά αληθινά μαζί

maya said...

@κρεμμυδάκι μου!
δεν βρέθηκα ποτέ στην θέση να θέλει κάποιος να είναι σαν εμένα - ή δεν το ξέρω. παράξενο, τρυφερό συναίσθημα μου πέρασες. γιατί όλο λέμε για τα άσχημα που μεγαλώνουμε και πονάμε και χτυπιόμαστε. αλλά τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας που κάποιες φορές τραβάνε τον ήλιο έξω απ'τ'αυτί δεν τις λέμε. πόσο πιο πολύ να έχουμε δώσει κάτι για να προχωρήσουν κι οι άλλοι, αν θέλουν.

πολύ μεγάλο κοπλιμέντο μου έκανες φιλενάδα. αν είσαι τόσο συγκροτημένη όταν έχεις κρακ, πώς είσαι στα σούπερ σου? για σκέψου το! ψηλά το πηγούνι, πάμε για τ'αστέρια!!! τα φτάνεις!

σε φιλώ ΠΟΛΥ
σε ευχαριστώ για τα χρυσά λόγια. δώρο μεγάλο μου έκανες κι ούτε που το κατάλαβες!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

ταλισκεράκι μου?
πού είσαι? γλυκό μου πλάσμα, έφερες τ'αστέρια...δεν έχω λόγια. θα ξαπλώσω λίγο στην άμμο να τα κοιτάζω...
φοράω παλτό.
τι εννοείς το δικό σου μαντώ πήρα? έχεις εσύ τέτοιο με πούπουλα στα μανίκια μόνο? ασημένιο ίδιο?

.....δεν ξέρω τίποτα!

drunk tank said...

Έστω και καθυστερημένος... χρόνια πολλά Μάγια μου! και για πρώτη φορά ταιριάζει απόλυτα η ευχή που πάντοτε λέγαμε χάρην αστεϊσμού: ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ!!!

να είσαι πάντοτε καλά, να έχεις ό,τι επιθυμείς και... να μας φτιάχνεις όμορφα γλυκά και ζωγραφιές!!!

maya said...

@ταλισκεράκι μου?
άκου στην λιβανού ο μουμου!!! παράτησε τα οργανα μες την μέση, σκοτώθηκα πριν για να περάσω στο χωλ με τα γκαζόν που έβαλες!

εδώ είμαι! στην βεράντα και σκέφτομαι τι να του κάνω όταν επιστρέψει!!! για πες...

Αλεξάνδρα said...

Φιλενάδαααααααααααααααααααααααα
άργησα λιγάκι μα τι να έκανα. Εχει τεστ ο μεγάλος στην Ιστορία. Μέρα που διάλεξε η δασκάλα...

Πρώτα μια αγκαλιά και φιλιά!!!!

Χρόνια Καλά ομορφιά μου!

Εύχομαι η ελπίδα να σου χαρίζει
αισιοδοξία,
η ευτυχία να σε αγγίζει με το μαγικό της ραβδάκι και να σου χαρίζει δύναμη,
η υγεία να είναι κολλητή σου φίλη σ΄όλη τη διάρκεια του ταξιδιού,
η αγάπη πάντα να ζεσταίνει την καρδούλα σου
και η φιλία να σου προσφέρει απλόχερα το κρασί της απ΄τα πιο διαλεχτά σταφύλια

Εύχομαι να γίνει το μεγάλο βήμα κάποια στιγμή και να βρεθούμε όλοι μαζί και να στήσουμε ένα πραγματικό πάρτυ!

Τalisker έχεις φαντασία τελικά! Μα καλά ουράνιο τόξο και αστέρια κάνουν παρέα;
Κωνσταντίνε πες πες γρήγορα επόμενο τραγούδι να γίνει μίξη, άντε άντε και τελειώνει!!!

Μaya γουστάρω κι εγω τρελά σόκιν παραμύθι!!!!!!! χιχιχιχι
Που πήγε ο Γιάννης; Που είναι οι στίχοι;
Ζαφειρένιαααααα έλα να ρίξουμε κανα χορό παρέα με την maya μας
Dee dee σιγά μην κουραστούμε να γιορτάζουμε την μέρα που γεννηθήκαμε.

Πω πω είμαι πολύ χαρούμενη!!
ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΠΑΝΤΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ
ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ

maya said...

@αλεξάνδρα μου

πάλι το κάναμε! εγώ σε σένα, και συ εδώ!!! απίστευτο!

αυτή η βροχή ευχών πολύ μου αρέσει... ουτε ομπρέλλα, ούτε καπέλλο θα φοράω! θα κάτσω να λουστώ με όλες σου τις εγκάρδιες σκέψεις για μένα - όλο και κάτι θα μείνει!!!

φιλενάδα μου!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Καπετάνισσα said...

Αυτό που επιθυμείς, να σε ποθεί περισσότερο και να'ρθει καταπάνω σου!

Χρόνια όμορφα, αγάπη γεμάτα.

Τώρα, αρχίζουν τα καλύτερα!

maya said...

@στιχάκια μου!
τι λες τώρα?! καθυστερημένος κάνεις τις εμφανίσεις με στυλ!!! μην σε νοιάζει. νάσαι!

γλυκέ μου κωνσταντίνε. απ'το καλό στο καλύτερο πάμε χρωματικά!!! φιλιά πολλά για τις ευχές που ήρθες να μου προσφέρεις και συ!!!

πόσο σας ευχαριστώ δεν περιγράφεται...

χχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

Τωρα ΣΟΒΑΡΑ???
Πηγε θεατρο;;;;


-μια βδομαδα μουτρα!

Αφηνω τις τουλιπες..(ποτηρια ειναι αμαν!)και ξαναρχομαι κι εγω -ψαχνω ψαχνω-ψαχνω!

maya said...

@καπετάνισσα!
χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ. όποιος αγαπάει την θάλασσα και την κοιτάει στα μάτια, είναι και δικός μου φίλος!!!

αυτό που είπες, η ευχή που μούδωσες για δώρο...ο,τι πιο ωραίο μούχουν ευχηθεί απέριττα!!!τάπες όλα! υπέροχο. τι ωραία σκέψη. θα το κρατήσω μαζί μου όλη μέρα!!!

(να σου πω μυστικό? και γω το πιστεύω οτι τώρα είναι τα καλύτερα! αλλά δεν το φωνάζω μην ξυπνήσει καμιά θλίψη κι αρχίσουν πάλι οι κόντρες!!!)

έλα μέσα, έχουμε πολύ ποτό, απίθανο ντεκόρ ντε ταλισκέρ, μουσική και τώρα απλώνουμε το γκαζόν για να ετοιμάσουμε την πίστα!

χχχχχχχχχ

maya said...

ναι ταλισκεράκι μου. είναι γεγονός. τζάμπα τον σπουδάσαμε τρόπους! όλα τα ξέχασε...

να σου πω...τα μαλλιά του. δεν βρίσκεις οτι λίγο τον ενοχλούν? για πιάσε λίγο το ψαλίδι απο το μπλέ καλάθι φιλενάδα να δω κάτι...

γιάννης φιλιππίδης said...

Kαλά, νισάφι πια, γύρισε κι ο μου-μου κι όπως πάντα όχι μόνος… ένα θέατρο είπα να πάω και γω, εδώ στη γειτονιά. Ήθελα να δω και τη φιλενάδα μου τη Λέχου. Έργο με τρεις γυναίκες.

που αγάπησαν τον ίδιο άντρα…

και τις μοναξιές τους.
υπέροχο έργο.

και να σας πω και το καλύτερο;

κράτησε μόνο μία ώρα και ένα τέταρτο…

τι θέλουν εδώ
οι άπειροι μαντραχαλέοι με τα μπαλόνια;

Μμμμ

διώξατε τουλάχιστον εγκαίρως τις κάμερες;

Εγώ από τις τουρτίτσες μπορώ να έχω την πρώτη [απ’ αριστερά] και την τρίτη και την τέταρτη κι αυτή με τα καρώ και τη λεμονιά κι αυτή με τις ρίγες, μμμ κι αυτές τις δύο γαλάζιες, όχι, μη τις τυλίξετε για δώρο…

…ωραίο το μαγαζί σας… μόνο να ….
αυτό το σκηνικό…
κάπως παράξενο, μάγια σας είπαμε;
κι αυτό το παλτό σας, λες και σας το χάρισαν αφού το μουρντάρεψαν με πούπουλα,
ευχαριστώ πολύ, ναι, εδώ στη γειτονιά μένω,
να και η καρτούλα μου…

γιάννης φιλιππίδης said...

Επίσης, καλή μου, πως σε είπαμε, α ναι, τάλισκερ, μπορείς σε παρακαλώ άλλη φορά να μη κάνεις τραμπάλα με τα φωτιστικά μου;
Ορίστε αυτό του σαλονιού με τους φυσητούς γλόμπους, έπεσε όσο λείπαμε*, κι έσπασε και το τραπεζάκι με το βαρύ κρύσταλλο, καλή μου τάλισκερ μου-μου-μου, σμπαραλάκια το ‘κανες το σαλόνι μου, οκ, δεν ξαναπάω θέατρο εν ώρα πάρτυ, κι ας το ‘χω τάξει στη φίλη μου τη λέχου…

φιλιΧ40

- - - - - - - -
*αλήθεια λέμε τώρα!

Talisker said...

αχχχχχ τι ωραιοοοοοοοοοοοοοο το τραγουδι...
εσυ μεινε εκει που εισαι Μου μου και ασε τα γλυκα !!
Η Λεχου μου αρεσει πολυ -ασχετο νο 6455409!!
Γιατι κανει διακοπες το τραγουδι...ζηλεψα
θελω να κανω γενεθλια ...
να ξαναγεννηθω ισως;;;;

Μαγια μου ξερω πως μπαινω χωρις σειρα και ακαταστατα αλλα ειπα να κανω σημερα τα πολλα εδω στο σπιτι ..για να ειμαι αυριο πιο ανετη...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΝΤΕ!!!ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΩΣΗ!

maya said...

κύριε μου μου
σας ξέρω καλά. στην γειτονιά σας συζητούν πολύ! χμμμμ! απ'το θέτρο λέτε? και τα ποπ κορν στα πετα σας πού τα βρήκατε?
αααα, είναι ραμμένα για εφέ πάρτυ!!! μμμμμ, ωραίο γούστο

(πούσαι τάλισκερ, να τον δεις τι φόρεσε για νάρθει!!!και σουπα να του αφήσουμε 1 πουκάμισο! κοίτα τι έβαλε και μου κάνει και πνέυμα για το μαντώ σου. Ωπ. "σου" είπα?)

οι μαντράχαλοι κρατάνε τα μπαλόνια μην φύγουν γιατί η τάλισκερ γκρέμισε το ταβάνι για να κατέβουν τ'αστέρια και νάχουμε ατμοσφαιρα.

άσε, είναι ολόκληρη ιστορία...

καλές οι φίλες σου της μίας ώρας και ένα τέταρτο λοιπόν ε? χμ.

Talisker said...

Κυριε με το πανωφορι...το μαυρο..και το υφακι το μπλαζε ..
καθιστε εκει κατω απο οτι απεμεινε γιατι θα σας ειπω καμια κουβεντα...
που κανετε πως δεν με ξερετε ...

μενανεεεεεεε.

Talisker said...

καλα κατεβαζω ασμα λεμε!!

maya said...

ταλισκεράκι μου
και σουπα μην περπατάς στο ταβάνι του μουμου, θα το καταλάβει! τι κακό είναι αυτό. δεν μπορώ να σου σταματήσω την ισορροπημένη αιώρηση με τίποτα, λέμε!

και πσιτ! φέρε τα 20 απο τα φιλιά. μισά-μισά. άντε. ιτς μαι παρτυ εντ α'λ κραι ιφ αι γουοντ του!!!

maya said...

ειναι

ΕΠΙΣΗΜΩΣ


τα
γενεθλια μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maya said...

ΠΟΙΌ είναι ωραίο τραγούδι?

και πού το κατεβάζεις?

...αρχίζω και παραπαίω απο την κούραση...λέτε νάναι η ηλικία των 39 που μούρθε τώρα μόλις?...

maya said...

πάω να κοιμηθώ - δεν θέλω, τι καλά που νοιώθω. αλλά κι αυτό ωραίο είναι. ύπνος γλυκός, χαρούμενος.

θα με κοιτάξω στον καθρέφτη και θα μου σκάσω ένα φιλί με χαμόγελο.

καληνύχτα σε όλους
ευχαριστώ πολύ
ακούγεται λίγο - νοιώθω πολύ

πολύχρωμα όνειρα να μας ταξιδέψουν απόψε...το σκηνικό έτοιμο απο σας!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


υγ. άκου 40 φιλιά... τς τς τς


καληνύχτα!

Talisker said...

Εισαι κουρασμενη Μαγια μου;Πανε αμεσως για υπνο
να εισαι αυριο φρεσκια
μεις θα τακτοποιησουμε εδω , θα γυαλισουμε τα αστερια , θα κατεβασουμε τα τραγουδια οσα προλαβουμε θα τυλιξουμε τα δωρα σου
και θα εγω θα παω για μασκα σπα να ειμαι φρεσκια για αυριο ενω ο Γιαννης θα καπνισει τσιγαρο στα κρυφα διοτι εχω κανονισει με το ετερον ημισυ του ,
να του δινει ενα την ημερα..

μετα θα παει κι αυτος για υπνο..
θα αφησουμε ανοιχτα οποιος θελει να μπει ..αλλα την τουρτα θα την παρω μαζι μου....

α επι τουτου...δεν γενναται θεμα..

Θα την βαλω στο ψυγειο της Dee...

...Αν χτυπησει κανεις ...θα ειναι για το συντριβανι...
κανει καλο φεγκ σουι μου ειπαν και σου εφερα ενα!!!

μακιαααα

Talisker said...

(ΓΙΑ τα φιλια οπως βλεπεις επιστρατευω το βρετανικο μου ...στυλλ!!ΠΟΥ θα παει θα ξημερωσει το μεθαυριο...ολα εδω πληρωνονται)

Καληνυχτα Μαγια μου


πολυχρονη!

Ζαφειρένια said...

knock knock!!!!

Έφερα το συντριβάνι.
Που να το βάλω??

:))))))))))

Ζαφειρένια said...

Μιαμ, τώρα που φύγαν όλοι θα τσακίσω τις τουρτίτσες... Αν με δει κανείς, θα κάτσω ακίνητη και θα νομίζουν ότι είμαι μέρος του ντεκόρ.. η γοργόνα...

:))))))))))))))))

γιάννης φιλιππίδης said...

Επιτέλους… ήρθε η σωστή στιγμή… να πούμε…

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ [ΣΑΝ ΤΟΥ ΜΙΔΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΥΣΟ]
ΦΙΛΙΑ x50

υγ. επίσης υπέροχη κουκλάρα μας είναι και η [πως την είπαμε] τάλισκερ μου-μου, αλλά γι’ αυτήν κρατάμε τα πολλά για τη δική της μέρα, προς το παρών φιλιά x 50 και συ, μη θρηνήσουμε κανένα θύμα το βράδι…!

υγ2 εγώ τώρα θα κλείσω για σήμερα έχω να μαζέψω και τα γυαλιά.

Ζαφειρένια said...

χιχιχι

Ευτυχώς δεν με είδε...

χιχιχιχιχι

Αλεξάνδρα said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ !!!!!!

Φωτεινή
Πολύχρωμη
Γεμάτη Αγάπη
όνειρα και ελπίδες

Φιλιά καληνύχτας
πολλά

mAuVe said...

ε...λοιπόν ευτυχώς που πρόλαβα να μαι εδώ στην ώρα μου!!!!!!!!

μάγια μου, γλυκέ μου πινελοφόρε... ήρθα μόνο για σένα σπίτι τόσο νωρίς (!!!!) για να σου ευχηθώ, να πάρω γλυκό, σ'ενημερώνω έχω τον αχόρταγο όταν πρόκειται για γλυκά....

σου φτιαξα το πιο όμορφο κεράκι μου μόνο για σένα καρδιά μου ... με πολλή πολλή αγάπη & λαχτάρα για την καινούργια μου φίλη που με νοιώθει και την ακουμπώ στα βαθιά, χωρίς πολλά πολλά...
[όπως κι εσύ άλλωστε κατευθείαν στην ψύχα μου με πιάνεις κοριτσάκι μου & δεν σου το κρυψα ποτέ]

σου εύχομαι λοιπόν η ζωή σου να γεμίσει μικρές, πολύτιμες στιγμούλες
(το ξέρω πως τις κυνηγάς με λαχτάρα & επίσης ξέρεις να τις εκτιμάς όπου τους πρέπει)
η αγκαλιά σου να ναι γεμάτη έρωτα,
τα χέρια & το μυαλό
πλημμυρισμένα δημιουργία &
τα κοριτσάκια σου να γίνουν
(αν είναι ποτέ δυνατόν!!!) υποδειγματικές κορούλες
που θα σε συννεφιάζουν όλο και λιγότερο....

εν κατακλείδι...
σου εύχομαι να ρουφάς ό,τι
όμορφο,
μοσχοβολιστό,
χρωματιστό &
οπτιμιστικό &
να σε βλέπουμε να λάμπεις
από χαμόγελα
κι έμπνευση καρδιά μου...

σου χαρίζω την πιο σφιχτή αγκαλιά ever....
και πολλά ρουφηχτά φιλιά φορτωμένα γλύκα

(τα παραπάνω σχόλια δεν πρόλαβα να τα διαβάσω ακόμη, απλά ήθελα να προλάβω να σου στείλω μόλις ξεκινά η μέρα ΣΟΥ τις ευχούλες μου)

μάγια... όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται... σ' αγαπάω πολύ & σε νοιάζομαι πιστά κι αληθινά

ουπς ένα δάκρυ συγκίνησης, από αυτές τις όμορφες ρε τις αγαπησιάρικες (συγκινήσεις),
μόλις μου ξέφυγε...

χαλάλι σου κοριτσάρα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ
χχχχχχ
χχχχ
χχ
χ

Talisker said...

Εφερα κι εγω το δωρο μου...
(και εμεινα και τοσο αργα μετα απο τοσο καιρο..)
Στο αφησα πανω πανω να το δεις το πρωι...

Η Ζαφειρενια δεν με περιμενε να φυγουμε μαζι και πως θα φυγω μονη μου τωρα τη νυχτα;
Με καθυστερησε και το τραγουδι μεχρι να ρθει....αλλα χαλαλι σου!!!

Γιαννη μου..σου εχω πει να μην μαζευεις γυαλια...δεν βλεπεις και καλα ..δεν θελω να μου κοπεις..ξερω πως ποναει...αστα..αφου αυριο θα σπασουμε κι αλλα...

Η Αλεξανδρα να ξερετε μεσα στα τριανταφυλλα θα φερει και μολοχες ..της αφησα μερικες ...

Οσο για τα δικα μου γενεθλια...
του χρονου πια...

Μαγια μου πολυχρονη , γερη , δυνατη..και κυριως δυνατη και ευτυχης!

Και μια συμβουλη...
κανεις δεν αξιζει τα δακρυα σου..

...Οποιος σε αγαπαει δεν σε κανει να κλαις
..και πιστευει σε σενα.....!

Εκει να τα δωσεις ολα.

ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ!

ΦΙΛΙ!

Anonymous said...

Kαλημέρα Μαγια μου :))))))))
Να τα εκατοστήσεις καλή μου και πάντα να είσαι όπως εσύ το επιθυμείς...
Σου έχω γράψει ένα ΣΟΚΙΝ παραμυθι!!! Αφιερωμένο εξαιρετικάαααααα!!!
(μη με κράξεις, χεχεχ)
φιλάκιααααα

maya said...

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α ! ! !

θέλω να ζωγραφίσω! τα λόγια δεν μου φτάνουν για την χαρά που σας βρήκα εδώ πρωί-πρωί! τ'ότι ήρθατε για έκπληξη...για τις τόσο αληθινές ευχές που αγγίζουν την ψυχή μου, την ευτυχία που αυτό το μέσο, μου έφερε εσάς στην ζωή μου και την κάνετε πιο όμορφη, πιο ποιητική, πιο ανεκτή, όχι τόσο άγρια. που με αντέχετε έτσι όπως είμαι και τα λέω, χωρίς λογοκρισία, πρέπει και δήθεν. πιο ωραία δεν έχω αρχίσει την ημέρα των γενεθλίων μου. τόσες ευχές και αγάπη αιωρείται και σκεπάζει την οθόνη πολύχρωμα!
... χαίρομαι που το είπα για τα γενέθλια !

μόλις ξυπνήσετε, να ξέρετε οτι έχετε απο δύο σκαστά φιλιά στα μάγουλα, πολλή ευγνωμοσύνη και έχετε χαράξει το χαμόγελο στο πρόσωπο μου ΕΣΕΙΣ.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχ

δεν φτάνουν γαμότο!!!

χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχ
χχχχ
χχχχχχχχχ

τώρα?

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλισκεράκι μου

΄μολις πήρα το δώρο μου και δεν έχω σταματήσει να κλαίω. σκέφτομαι οτι κάθησες και για πάρτη μου έφτιαξες όλο αυτό το πανέμορφο show και ειλικρινά νοιώθω τόσο ευλογημένη...

τόσο μεγάλη χαρά μου έδωσες με εικόνες ταξιδιάρικες, μουσική απο άλλους τόπους, είναι που μ'έχεις καταλάβει και αυτό με συγκλονίζει στον λίγο χρόνο που λακωνικά εκφραζόμαστε μέσω computer κι όμως...κάθε τόσο λες πράγμτα που είναι σαν ώρες νάχουμε καθήσει με τους καφέδες μας, να σ'έχω πρήξει, νάχουμε στιφτεί για απαντήσεις, νάχουμε γελάσει πικρά και ανέμελα μαζί, νάχουμε πονέσει, σωπάσει και φωνάξει παρέα...

ταλισκεράκι μου
συνεχίζω να μην έχω μειλ σου για να στα γράψω εκεί όλα αυτά και άλλα. ελπίζω εδώ να εισπράττεις λίγη απο την ευτυχία που ένοιωσα και νοιώθω με το πάρτυ που θα θυμάμαι πάντα.

γαμότο οι λέξεις μου είναι φτωχές και τετριμμένες.

σου στέλνω μια αγκαλιά πραγματική, σιωπηλή για να μην με πιάσουν τα κλάματα πάλι και χαίρομαι που άστρο σε συνοδεύει και είμαι τυχερή να σ'έχω "γνωρίσει" έστω κι έτσι μόνο.

είσαι απίθανη γυναίκα.
σ'ευχαριστώ για όλα.
είναι υπέροχο το δώρο μου.
υπέροχο.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλισκεράκι μου2
με έστειλες με την συμβουλή σου! τι θα γίνει? όλο δάκρυα θα είμαι? θα χαλάσει το μεηκαπ...

υγ.δεν θέλω να χαλάσω το κλίμα...αλλά φαντάζομαι πρόσεξες οτι πήρα 50 φιλιά για τα γενέθλια μου?...μμμμ?

χε χε χε


και πάλι θα μπω να ρουφήξω το δώρο μου. σαν παιδί που πρώτη φορά πάει στο σινεμά είναι, μάτια ορθάνοιχτα και μαγεμένα!

χχχχχχχχχχ

maya said...

@δήθεν μαρμαρωμένη γοργόνα!
σήκω αμέσως πάνω, έχεις γίνει μούσκεμα μες το συντιβάνι και θα πουντιάσεις! ποιόν κοροιδεύεις? η κοιλιά σου έφτασε πάνω απο τα λέπια! πα πα πα! ούτε ένα τουρτάκι δεν άφησες? όλο το βράδυ έτρωγες βρε?!!!

maya said...

@φουσκωμένη γοργόνα2
απορώ που μπορείς και να μιλήσεις με τόση ζάχαρη!!!σ'ευχαριστώ φιλενάδα που είσαι εδώ. για τις ευχές μου, για το 1ο δώρο που ήταν εκείνη η συμβουλή "χαμογέλα, σου πάει" που ξέρεις πια πόσο μου γύρισε κι άλλο το πείσμα να "μην γλυτώνω απο τα όμορφα" (βλέπε συμβουλή γιάννη μου στα παλιά)...

τι να πω? φιλί μεγάλο, σιωπηλό, συγκινημένο, γεμάτο χρώματα. είστε μάρτυρες της στιγμής ευτυχίας που ζω και δεν αφήνω να περάσει για να το πάρω πρέφα!

κα λη μεεεε ρα !!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

Σήμερα δεν είναι 19?
Χρόνια πολλά -κανονικότερα- και πρωινότερα!!!
Χιλιόχρονη, με χρόνια καλά πάντοτε!!

πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!

maya said...

@γιάννη μουμου
είμαι με το χαμόγελο μέσα-έξω, αλήθεια! για το δώρο το τεράστιο προχτές...άχ! σ'ευχαριστώ καρδούλα μου. για την παρουσίαση του τριήμερου εορτασμο?, τις ευχές?, που με λες κουκλάρα μου και με πετάς στον ουρανό θεά?, που μούσπασες το μικρό δακτυλάκι με το κλαρίνο που άφησες μες την μέση και τσακίστηκα?, που με γεμίζεις αισιοδοξία για την ιστορία της αγάπης?, που μούχεις χαρίσει έναν κόσμο λέξεων και εικόνων που σβήνουν τόσο απαλά τα γκρίζα της ημέρας?, που ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙς 50 ΦΙΛΙΑ?, τι να πρωτοπω?

κ α λ η μ εεεέ ρ α !!!!!!!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αλεξάνδρα μου!
τι ωραίο πακέτο, τι όμορφα χρώματα, τι φιλενάδα έχω εγώ!!!!!!
πήρα μόλις το δώρο μου!!!σε ευχαριστώ και πιο πολύ απ'όλα για τα γράμματα σου που κάθησες και έγραψες για μένα και γκρέμισες το ηλεκτρονικό τείχος!τόπα και πριν. όλο θα δακρύζω και θα γελάει η μαμά μου που τόσα χρόνια την κορόιδευα και νάμαι τώρα, να κλαίω, να συγκινούμαι, να πλημμυρίζω απο ευτυχία...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

http://www.hallmark.com/ECardWeb/ECV.jsp?a=0943122611012M221390023Y&product_id=


Χρόνια σου πολλά! Σε αγαπώ!
Φιλιά πολλά!
Βίκυ
(ένα κάτι μικρό, με αγάπη στο http)

Dee Dee said...

χρονια πολλα και καλα ειπα;;; Δεν ειπα σημερα.......

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!

Υπεροχο το slideshow που σου ετοιμασε η Talisker!!! Χθες γυρισα νωρις σπιτι, ειχα δουλιες (εν οψη ερχομου πεθερας) , μεχρι τις 12:00 σκουπα-μαπα :) Ειδα την Talisker καποια στιγμη, ηρθε στα μουλοχτα κι αφησε την τουρτα στο ψυγειο μου, στα κρυφα γιατι ξερει οτι ειμαι λαιμαργη, να μη τη φαω :) Λιγο με το δαχτυλο πηρα, θα βαλω ενα κερακι εκει και δε θα φαινεται τιποτα :)

Πολυ κοσμος εδω, ωραια πετυχημενο παρτυ, απο τα ωραιοτερα που εχω παρευρεθει!!! Χρωματα, αρωματα, μουσικες..........

Να ειναι καθε μερα σου γιορτη, με λιγες μικρες στεναχωριες ετσι για να μη βαριεσαι, γιατι ξερω , δεν σου αρεσουν τα ευκολα! Αυτη η χρονια να ειναι η καλυτεροτερη ολων :):):) Του χρονου θα σου ευχηθω για την επομενη. Ευτυχισμενα 39 λοιπον!!!!!!!!!!!

maya said...

@κρεμμυδάκι μου
ήρθα στο παράθυρο σου και σου σφύριξα ! βρήκα το δώρο μου και το κατα ευχαριστήθηκα. ΤΙ παραμύθι!!!! και σόκιν, και με χιούμορ, και πολύχρωμο!!! ό,τι πρέπει για σήμερα, ό,τι δεν φανταζόμουν επι δέκα μου τα προσφέρετε σήμερα!!!! τι παιδιά τρομερά!!!

με χαμόγελο που δεν λέει να φύγει απο παρέα μου σήμερα σου εύχομαι μια πολύ όμορφη μέρα, οι σκέψεις μου όλο αγάπη να σε πάνε πιο ωραία όπου πας!!!!

αγκαλιά τεράστια
ευχαριστώ ΤΟΣΟ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@στιχάκια μου!!!!
είσαι τρομερός! και ήρθες απ'τους πρώτους σήμερα,είδες?

νάσαι πάντα καλά
πολλά πολλά φιλιά
39 στέλνω
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

(μέτρα! τόσα είναι!)

maya said...

@νατασσάκι μου γλυκό!!!!
κι έλεγα πού είσαι? είδες γλυκά που σούχω εδώ? θα βρεις ένα που είναι όλο σοκολάτα και είναι δικό σου! να σε γλυκάνω και γω όπως εσύ. που γύρισες για να μου ευχηθείς, που μου χάρισες μια λίστα ευχές όπως μόνο εσύ μπορείς, που με ζεσταίνεις σαν νάσαι εδώ...

φιλιά σβουριχτά και βουτηγμένα σε χρώματα που βγάζουν την γλώσσα!!!

κ α λ η μ ε ρ α !!!!!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@βίκυ μου!
πήγα αμέσως αλλά μου είπε ένας κύριος στην πόρτα ότι "We're sorry, the E-Card you are trying to access is not available. Please check to be sure the E-Card has not expired. (E-Cards are available for 60 days after they are sent.)"

και έφυγα...

δεν πειράζει! και μόνο που διάβασα πως έχεις ετοιμάσει κάτι για μένα, ήταν υπεραρκετό!!! ευχαριστώ ολοζώντανο για την σκέψη, την ευχή, την χαρά που μου έδωσες!!!!!

κ α λ η μ εεεεέ ρ α !!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου!
μην σε νοιάζει! έχουμε να βάλουμε κεριάαααα...τσίμπα κι άλλο. γίνεται της μουρλής, κανείς δεν θα το καταλάβει αν σκουπίσεις το μυτάκι σου που είναι μες την σοκολάτα!!!

όπως τάπες. βαριέμαι στα εύκολα. τι είναι αυτό? θέλει ανάλυση το προβλημα αυτό αλλά όχι σήμερα!!!

δεν φανταζόμουν οτι θα ζούσα ξανά τέτοια χαρά σε γενέθλια. είναι αποκάλυψη αυτή η σημερινή μάγια, χτυπημένη και πιο ψηλή. μ'αρέσει πολύ!

φιλιά πολλά για μια μέρα που όλους θα σας χαμογελάει γιατί θα σας σκέφτομαι που ήρθατε και με γεμίσατε ευτυχισμένες σκέψεις, αγκαλιές και καλούδια!!!

πολύχρωμα φιλιά 39
χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Τι καλα, ολοι δωρακια σου εχουμε..... μολις ειδα και στη Μωβ μια αφιερωση για σενα......σου ετοιμασα κατι μικρο κι εγω.......αρχινα τις βολτες να μαζεψεις :)

maya said...

@ντίντι μου
αλήθεια?!!!!αχ τι μου κάνετε! θα χάσω τον καφέ που κανόνισα για να το παίξω ανέμελη σήμερα!!!!! έρχομαι μια γρήγορα και στις δυο αλλά πρέπει πραγματικά να ετοιμαστώ για να φύγω γαμότο!!!

ευχαριστώ εκ των προτέρων χαμογελαστές μου φιλενάδες
νοιώθω τόσο όμορφα να χορεύω στα σύννεφα με τον ήλιο...

φιλιάααααααααααααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Βγες για τις βολτες σου, μην χαθουν εκεινα, τα δικα μας θα ειναι εδω κι οταν γυρισεις......κι αν βρεις τουρτα φτυσε με :):):)

artou said...

Μια καλημέρα πέρασα να αφήσω και τις ευχές μου επισήμως αυτή τη φορά

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
Να σε χαίρονται οσοι σε αξίζουν

Anonymous said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

Ότι επιθυμείς και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!!

Την καλημέρα μου!!!

Me:Moir said...

Χρόνια καλά σου εύχομαι και ας μην σε ξέρω, γεμάτα χρώματα, συναισθήματα και όμορφες λέξεις. Ακριβώς όπως το blog σου. :)

Dee Dee said...

Πήρα κόκκινα φτερά
και περνάω μια χαρά, γελάω
Πιάνω σώμα του χιονιού
και ουρά χελιδονιού
στου Θεού τ' αυτί μιλάω

la la la la :)

Negma said...

Καλημέρα εορτάζουσα!!!

Λογικά η κάρτα πρέπει να σου έχει έρθει, την είχα προγραμματίσει για σήμερα, οπότε δεν θα μου μείνεις παραπονεμένη!

Εγώ πως να συνεισφέρω στην οργάνωση του πάρτυ; Μόνο οι προσκλήσεις που μου ανέθεσες, είναι πολύ λίγο...

Τι άλλο να κάνω, τι άλλο να κάνω... Τι άλλο να κάνω...

Αααααααα! Το βρήκα!!!! Μπορώ να απασχολώ τα τεκνά που θα φέρει η Artou όταν ολοκληρώσουν το μοίρασμα των μπαλονιών. Μην μείνουν χωρίς απασχόληση τα καημένα και νιώθουν μειονεκτικά...

Όχι ότι θέλω, θα θυσιαστώ, μη φανταστείς, απλά για να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου...

ΦΤΟΥ ΚΑ ΠΡΟΟΟΟ !!!!
(γιατί μπορεί να ζουλέψουν και να θέλουν κι άλλες...)

artou said...

Αχ negma μου δεν το είχα σκεφτεί αυτό μα τι καλή που είσαι!

Θα με υποχρέωνες αν μπορούσες να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι αν και καταλαβαίνω οτι δεν είναι και πολύ ευχάριστη δουλειά

χαχαχαχαχαχα θα περάσουμε ζάχαρη λέμε

artou said...

Αχ negma μου δεν το είχα σκεφτεί αυτό μα τι καλή που είσαι!

Θα με υποχρέωνες αν μπορούσες να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι αν και καταλαβαίνω οτι δεν είναι και πολύ ευχάριστη δουλειά

χαχαχαχαχαχα θα περάσουμε ζάχαρη λέμε

mAuVe said...

καλημέρα maya μου....

μου αρέσει που το σκασες για καφέδες τη μέρα που γιορτάζεις, μου αρέσει που βγάζεις τη γλώσσα σε όλα τα δήθεν, μου αρέσει που είσαι χύμα, μου αρέσει που ονειρεύεσαι με τα μάτια ανοιχτά, μου αρέσει που βάζεις την τέχνη σου να καθοδηγεί τη ζωή σου, μου αρέσει που φτιάχνεσαι με τις μουσικές, μου αρέσει που σ' αγγίζουν τα ωραία, μου αρέσει που είσαι 39 (τώρα πια) κι έχεις 2 αγγελούδια, μου αρέσει που είσαι πολιτιστικό φρικ, μου αρέσει που καβαλάς μηχανή ενίοτε, μου αρέσει που κάνεις μπάνια στη θάλασσα μες τη νύχτα, μου αρέσει που σου ξεφεύγουν μερικοί κρυστάλλινοι κόμποι & χαϊδεύουν τα όμορφα μουτράκια σου, μου αρέσει που είσαι μάγκας, μου αρέσει που βγάζεις τσαμπουκά, μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις & εκφράζεσαι, μου αρέσει που είσαι blogger, μου αρέσει που είσαι φίλη μου, μου αρέσει που σήμερα γιορτάζεις κι όλοι μας ασχολούμαστε μαζί σου....

υγ μου αρέσουν οι λίστες (προφανές...ε?)

Ζαφειρένια said...

Μιαμ Μιαμμμ

Μα που με είδε???

Εγώ Μάγια μου "αψου" εδώ την έβγαλα όλο το βράδυ.. "αααψου" δεν ξέρω τι θα κεράσεις τους υπόλοιπους "αψου" καλεσμένους, δεν έμειναν και πολλά "αψου"...

αλλά μάλλον κρύωσα "αψού" και δεν μπορώ να επιστρέψω στο βυθό μέχρι να χωνέψω "αψου"...

Θα κάτσω όλη τη μέρα εδώ, και θα σου τραγουδάω το Happy "αψου" Birthday, μέχρι το ξημέρωμα :))))

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΩΣ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΗΛΙΟΣ!.......

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Я верю в Сталина said...

Καλημέρα!
Σε γνώρισα από το παραμύθι της Φάβας με κρεμμύδια.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Να ζης ενδιαφέρουσες μέρες στη ζωή σου και πιο πολύ, νύχτες...

Καλόχρονη να είσαι.

thras said...

Χρόνια πολλά!

melomenos said...

χρόνια σου πολλά
να κοιτάζεις μπροστά η ζωή είναι εκεί, πολύ όμορφη η αυτοκριτική σου!
καλό σου σαββατοκύριακο

maya said...

@ντίντι μου
τώρα γύρισα και λίγο χρόνο έχω. ωραίος ο καφές , η βόλτα, μα ήθελα να κάνω την έκπληξη και να ψωνίσω κάτι - ξεχασμένη φάση - αλλά γύρισα άπραγη. μια σακούλα τουλάχιστον έπρεπε να κρατάω! ε?

γι'αυτό θα φάω και θα πάω λίγο πιο τοπικά και θα γυρίσω με κάτι. ελπίζω να το βάλω και στο πάρτυ! κάτι σε καπέλλο σκεφτόμουν πιο χειμωνιάτικο γιατί τα λουλούδια στο άλλο άρχισαν να μαραίνονται. το καλοκαίρι μακριά άρα ας προσαρμοστώ.

το τύπου ναπολέων θα λέει πάνω μου? ή να πάω στο πιο βελούδινο? θέλει σκέψη και δεν έχω πολύ χρόνο!!!! αχ busy busy busy!!!!

τώρ θα πάω να δω και τα δώρα μου...αχ. αχ ΛΈΩ!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αρτού μου!!!
όπως τόπες. για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! και η κρίση του καθενός ορίζεται κι απο την δική του αξία. μόνο όσα αντιλαμβάνεται μπορεί να αφομοιώσει, σίγουρα όχι τα παραπέρα!

φιλιά ανέμελα και μια αγκαλιά εορτάζουσα!

"πώς μ'αρέσει αυτός ο ήλιος..."

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@βιργινία μου
έλα μέσα, έχει πολύ νταβαντούρι αλλά θα συνηθίσεις το νταούλι - έχει κολλήσει ο γιάννης με έναν σκοπό που θυμήθηκε χτες και όλο το ίδιο παίζει. αλλά είναι παραδοσιακός εορτασμός και υπομένουμε το νταπα ντούπα!!!

σ'ευχαριστώ που ήρθες και για τις ευχές σου!
λέω να κεντήσω ένα δικό μου μαντώ - να πάρει κι η τάλισκερ πίσω το δικό της που μ'έχει πρήξει να μου τραβάει το μανίκι! - και να το κάνω απο τις ευχές που μ'έχετε γεμίσει τόσο ωραία. δεν θάναι πολύ όμορφο? πλημμυρισμένο απο σκέψεις και καλή διάθεση και ευχές χαρούμενες? θα λάμπει το βράδυ...

φιλιά γιορτινά
τι χαρά έχω πάρει, δεν λέγεται!!!
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μεμουάρ...
merci bien!
με πολλή χαρά σε βρίσκω εδώ! τι καλά. θα κάνουμε καινούργιους φίλους!!!!

(όχι, αρτού, δεν εννοώ τα τεκνά!!!! άλλη φάση είναι αυτό!!! ντροπή σου.)

νάσαι καλά, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για εδώ. λυπάμαι που το βλέπεις έτσι αλλά η τάλισκερ γκρέμισε το ταβάνι για θέα και είναι λίγο μπουρδούκλα εδώ κάτω. ως το βράδυ θα τα μαζέψουμε γιορτινά!!!

φιλιά πρώτα
να τα λέμε!
χχχ

maya said...

@εστρέλλα μου
μαγισσούλα μου
είχα πάντα μια κρυφή ευχή να είμαι λίγο μάγισσα. μούπες και για τους αρχαίους που λατρεύω, ήταν κι η κάρτ που έφτιαξες για μένα.
με πήραν τα σορόπια!!!

φιλιά σκαστά και χρωματιστά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ. να σου πω, άστο παιδί να πάει λίγο να ξεκουρστεί. μονότερμα τον έπιασες (ναι τον έπιασες!) και ήδη φύγαν 2 μπαλόνια πάνω. ξέχασες οτι δεν έχουμε sky limit?

maya said...

@αρτού μου
κάνε την καρδιά σου πέτρα γιατί αυτή η στέλλα έχει έρθει με προκλητικές διαθέσεις και θάχουμε πολύ παιχνίδι. το βλέπω εγώ!!!

είδες τι τραβάμε οι διοργανωτές?...όλο δυσκολίες είναι η ζωή ε? αχ. αχ λέω.

χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@νατασσάκι μου...
...
αχ. αχ λέω.


...έχεις φτάσει αστραπιαία εκεί που λίγοι μπορούν, λίγοι θέλουν, λίγοι καταλαβαίνουν και αντέχουν.

τα λόγια σου ένας κήπος ολόκληρος. σας έχω πει οτι έχω να λάβω λουλούδια απο άνδρα πολλά χρόνια γαμώ το πεζό τους γαμώ?
το τεφτεράκι σου ποίηση για μένα, το ένα χάδι μετά το άλλο, την εισέπραξα αυτή την υπέροχη αγκαλιά σου με κρυστάλλινους κόμπους πολλούς αλλά ξέρεις οτι είναι εκείνη η συνταγή που έχεις και συ : της βαθιάς ευτυχίας στο μίξερ με όλα τα ζόρικα να βγάζουν φίνα γεύση


χχχχχχχχχχχχχ


πρέπει να φύγω για λίγο!
δεν τελείωσα ε?!!!!!!

έρχομαι!!!!


χχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Όταν λέει "Στέλλα" εμένα εννοεί, για όσους δεν κατάλαβαν...

Και ναι... έχεις πέσει μέσα όσον αφορά στις διαθέσεις μου! Εσύ και η Φάβα μας ξεσηκώσατε με τα σόκιν παραμύθια! Και περιμένεις μετά από αυτά, να αφήσω κάτω το τεκνό τώρα που το έπιασα???? Σιγά και μην!!!! Πόσο κάνουν τα μπαλόνια σας μανδάμ, να σας πλερώσω!!! Το τεκνό δεν το αφήνω!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Σου έχω αφιερώσει κάτι στο blog της Φάβας με το υπέροχο παραμύθι... Δεν το λέω κι από δω μην το ... παραχέσω με τα σόκιν!!!

Ζαφειρένια said...

Ευτυχώς που είμαι μεσα στο συντριβάνι, άναψα και κόρωσα η γοργόνα μεσημεριάτικο...

:))))))))))

Anonymous said...

Ισχύει, ισχύει!!! χαχαχαχα :)
(στέλλα πιάστο το τεκνό, το χεις το χεις :) )

Anonymous said...

Ζαφειρενια χαχαχαχα :)))) Τυχερουλα με το συντριβανι!!!

mpoumpoula said...

πως έφτασα εγώ εδώ?????μάλλον απο τη μυρωδιά των ζαχαρωτών
Θα πάρω ένα και για το δρόμο δεν σε πειράζει ε????
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕΞΟΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

Talisker said...

Αγαπημενη μου Μαγια..
ήρθα μονο για λιγο να αφησω τις πεταλουδες..
Σου εφερα πολλες,
.. 39 χρωματιστες πεταλουδες..
να τις αφησουμε να πεταξουν ολες μαζι στις 12 ακριβως ...

ελευθερες ...



οσο για τα καλα σου λογια ευχαριστω..:)
Δεν συμπαθω ευκολα και νωρις..
γενικα ειμαι μυστηριο τρενο με τους ανθρωπους (ψειρα ειμαι)
αλλα καποιες μικρες λεπτομερειες
και αμοιβαιες κινησεις μετρανε απιστευτα για μενα .
Και το δειχνω:)!



Ζαφειρενια μου
βγες απο το συντριβανι .
Μας εκλεισα spa...
δεν τις βλεπεις ολες στην τριχα; αντε αργησαμε!

Talisker said...

O Κυριος φιλια Χ50 και "δεν θυμαται πως με λενε"
να μην φαει αλλο παστακι ...
φτανει!!!!

::)αλλες 6 ωρες ασυλιας!

maya said...

@νατασσάκι μου
έχασα βέβαια τον ειρμό μου αλλά θα μούρθει. πάλι για λίγο μπήκα και δω γίνεται του τεκνού το σοου!
πού να εμπνευστώ!

κάτσε να δω τι γίνεται στην κουζίνα. ακούω φασαρία...

maya said...

@μελωμένος
γουστάρω που είπες όμορφη την αυτοκριτική. κατάλαβες τώρα...ό,τι ανάποδο με ιντριγκάρει. θα το κοιτάξω αυτό.

στα 50, λέω. για τώρα μου πάει!

φιλιά πρώτα
ευχαριστώ για την επίσκεψη, κ΄τσε να σε τρατάρουν τα κορίτσια που γουστάρουν τα μέλια...περίμενε ν δεις τι θα πάθεις! όχι,όχι, θα σ'αρέσει. είναι όλες τους μία-μία!!!

χχχ

maya said...

ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ "Α" όπως καιρό θάχετε προσέξει όταν γράφω γρήγορα. κολλάει το πλήκτρο...

δεν θέλω Α

όπως?

απογοήτευση
άρνηση
ασχήμια
αχρωμία
αστοδιάολο να πάνε τα α.
μόνο θετικά εδώ και κει και παντού.

βάλτε μια πινακίδα να ξέρει ο κόσμος. στέλλα μου, εσύ που κατάλαβες και αμέσως μου έλυσες κενό, βάλε να λέει ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ "α".

maya said...

@ΖΑΦΕΙΡΈΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
κορίτσι μου γλυκό βάλε μια άλλη ουρά, εσύ τρέμεις.

ααα
όχι απο το βρεγμενο και κρύο?





ααααααααααααααααααα
οκ!

maya said...

@όλους τους καλεσμένους μου

έχω τώρα να σβήσω κεράκια με τα κοριτσάκια μου και με περιμένουν να βάλω φούστα (!) για να γιορτάσουμε!

τα διάβασα όλα και θα έχω πάλι λίγο χρόνο πριν βγω το βράδυ και θα απαντήσω σε όλους σας. νοιώθω άσχημα που δεν μπορώ τώρα αλλά είναι αδύνατον. με κοιτάνε στα μάτια χαμένη στην οθόνη και δεν γίνεται άλλο!!!

συγνώμη..........!!!!!!!!!

επανέρχομαι - δεν μπορώ που σας αφήνω γαμότο!!!


φιλιά χρωματιστά και θα σας φέρω και τούρτα. είναι σοκολάτα κεηκ που έκανα το πρωί!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα said...

Βρε άντε με τα κορίτσια σου και μοίρασε τους 39 φιλάκια και σβήστε παρέα την τούρτα!!!

Εμείς εδω είμαστε, δεν χανόμαστε!

Να σου μείνουν αξέχαστα αυτά τα γενέθλια και να σε κάνουν να μην κουραστείς ποτέ να γιορτάζεις την ημέρα που γεννήθηκες!

Φιλιά πολλά πολλά

Aggelos Spyrou said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, γεμάτα ζωή!

:))))

γιάννης φιλιππίδης said...

Φιλί x 51!!!!!

Παραδίνομαι!

Με κλείδωσε μέσα στο σπίτι μου!

Μου έκοψε το νερό!

Και το ρεύμα.

Μου άφησε μόνο το ίντερνετ!

Με παρακολουθεί αμίλητη από το απέναντι μπαλκόνι

Οι λέξεις που σας γράφω μπορεί να είναι και οι τελευταί

mAuVe said...

@maya μου

εύχομαι

όμορφες κουβέντες να εισπράξεις απόψε
(ναι... ναι ... κι άλλες ... κι άλλες... να γίνεσαι αχόρταγη!!!)

ζεστές αγκαλιές να σε τυλίξουν

δροσερά ποτά να κατεβούν από τον ουρανίσκο

υπέροχες μουσικές να σε ταξιδέψουν

γλυκιές γεύσεις να σε πλημμυρίσουν

αξέχαστο να είναι το αποψινό σου βράδυ πινελοφόρε μου αστραφτερέ

απόλαυσέ το... ζήστο... όπως εσύ μοναδικά ξέρεις
(τώρα που θα μαι στον περιφερειακό θα βγάλω ένα ουρλιαχτό χαράς τόσο δυνατό που θα το ακούσεις... θα βάλω patti smith, το barefoot & θα σου το αφιερώσω... καλά?)

σε φιλώ
παρολίγο almostσαραντάρα μου....
χα χα χα

αααα
πριν φύγω να πάρω τον γιάννη σπίτι να τον
φτου ξελευτερώσω...
ή μήπως να τον έπαιρνα στο κινητό???

δεν ανησυχώ δεν κάνει κρύο να παγώσει..
αλλά & να ναι στον μπαξέ κλειδωμένος...
δε λέει!!!!!

φιλιάαααααααααα
κι αγάπες
κι αγκαλιές
και τραγούδια
και χαρές
και τελειωμό δεν έχω
μάκια μάκια μάκια

Dee Dee said...

Εχασα κατι;;;;;
Επρεπε να βγαλω τα προς το ζειν...ξερετε....(αν και παλι δεν με πληρωσαν και θα βαλω την artou να κανονισει που ξερει)......τι λεγαμε;;;;;

Χρονια Πολλα maya!!!!! μην αγχωνεσαι, οπως λεει και η Αλεξανδρα εμεις εδω ειμαστε .....scripta manent , αντε με τα αγγελουδια σου, και μη σε δω εδω, θα σου κοψω τα ποδια!

Αν καταλαβες εμεις χαιρομαστε και καλοπερναμε και χωρις εσενα, για σενα ομως....μη παρεξηγηθεις.

Παρασκευη βραδυ επιτελους......... εχω μια πελωρια λαχταρα για κρασακι, πιτζαμες, τερλικια και θα βαλω να παιζει amanda

http://www.youtube.com/watch?v=enBRgP9M3TA&mode=related&search=

ακουστε το, ολοι με δουλευουν που μου αρεσει αλλα εγω ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΛΕΜΕ!

Τα γεννεθλια σου maya μας , μου εφτιαξαν το κεφι κι ενω νιωθω κουρασμενη ειμαι ετοιμη για παρτυ και ενα σαββατοκυριακο με ξεφαντωμα ως το πρωι.....παλι θα σερνομαι την Κυριακη (το σιχαινομαι οταν γινεται αυτο)!


Σου ευχομαι το σαββατοκυριακο να συνεχιστει το παρτυ της ζωης σου, το απολαυσα οσο δεν φανταζεσαι ολο αυτο που εγινε, δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο. Τοση θετικη ενεργεια και μια ζεστη αυρα, σαν παραδεισος μου μυριζε :)

Πολλα φιλακια και παντα ευτυχισμενη!!!!

Talisker said...

ΑΝΙΛΙΚΟ ΠΟΡΦΥΡΟ..
μεινε εκει που εισαι!!!!!!θα σου παρω τα τερλικια!



Στον Μπαξε φιλοι μου στον μπαξε....
εχουμε ενα ωραιο πυροτεχνημα (με μπουκλες)!!!!
$#@$#@$#%$@$#Χ-50

(προς κυριο "δεν θυμαται πως με λενε" Τιποτα δεν ειναι τυχαιο ματια μου!!!::))

Μαγια μου καλα σου λεει η Dee,που στα λεει η Αλεξανδρα..
Τα λεμε αυριο..
θα μαζεψουμε εμεις , θα καθαρισουμε και θα τα βρεις ολα στην εντελεια!!!

maya said...

.....
ουφ.....ήρθα. κλεφτά. για 10 λεπτά και πρέπει μετά να ντυθώ ΚΑΡΑΚΟΥΚΛΆΡΑ για να βγω...ποιά θα μου δανείσει τι?

πάω να δω επιτέλους τα δώρα μου στην νατάσσα μου και την φάβα και επιστρέφω...

χχχχχχχχ

γιάννη μουμου?

maya said...

@μπουμπουλα
39 ευχαριστώ. πέρασε να σε ποτίσουν αστέρια οι φίλοι μου. πάω για άλλα και το πρωί θα ξαναχαθώ εδώ στην αγάπη και την χαρά.

να ξανάρθεις!!
μετά τους εορτασμούς θα περάσω με κατιτίς απ'όλους τους καινούργιους φίλους.
χχχ

maya said...

@ταλισκεράκι μου
γαμότο, πάλι πρέπει να διακόψω!!! εντάξει, φεύγω. μην κλείσετα τίποτα. μου αρέσει ορθάνοιχτο το σπίτι έτσι...

θα έρθω με την πρώτη ευκαιρία, πιο ήρεμα..

φιλιά
αγκαλιά
ευχαριστώ απο την καρδιά μου

ό,τι μούρθε έτσι απλόκαρδα να σας μεθύσει και σας!!!! ευχαριστώ.


χχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχ

τα εννοώ όλα!!!


καλό βράδυ σε όλους!
πονηρό
πολύρωμο
γεμάτο εκπλήξεις
χαμόγελα μέχρι να πονάμε


χ

εις αύριον...

Unknown said...

Χρόνια πολλά μάγια μου!!!!

Πολύχρωμη!!!!

θέλω λίγο χρόνο για να σου βρω δωράκι.... θα επανέλθω δριμύτερη!!!

φιλάκια γενεθλίων!!!

Κυβέλη

Talisker said...

εΙς ΑΥΡΙΟΝ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ...

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΗ.

Αλεξάνδρα said...

Εύχομαι να ζεις ένα σοκιν παραμύθι, να είσαι χορτάτη από αγάπη και να μπουκώνεσαι κι άλλο!

Φιλενάδα
αλλη μια φορά
Σ΄αγαπάμε κουτό!!!!

μπρουχίτα said...

πωπωπωπωπ κίνηση! :) αχαχαχαχα..

χρόνια καλά κι ευτυχισμένα σού εύχομαι..
και ακόμα και αν είναι άσχημα, να έχεις πάντα τη διάθεση και τη δυνατότητα να τα κάνεις άνω-κάτω και να τα φέρεις εκεί όπου θέλεις εσύ..
και τού χρόνου!

πολλά φιλιά :)

Я верю в Сталина said...

Κι ένα δωράκι!

http://www.youtube.com/watch?v=10RZsjvX-f0

Я верю в Сталина said...

Κι άλλο ένα:

http://www.youtube.com/watch?v=uhv-ulLdfP8

Να δεις που τελικά θα κάνω πρόγραμμα απόψε...

Я верю в Сталина said...

Και για να γελάσεις λίγο:
http://www.youtube.com/watch?v=HweU-Nc__HE

Я верю в Сталина said...

http://www.youtube.com/watch?v=Q1VGoKBKR3I

Я верю в Сталина said...

Και μία γεύση από απίστευτα γούστα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H1vsFnxI3vk

maya said...

Κ Α Λ Η Μ Ε ΕΕΕ Ρ Α !!!

όλα τα μαζέψατε?! τι απίστευτοι φίλοι που είστε...ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύχρωμη γιορτή που μου στήσατε. πραγματικά το κατευχαριστήθηκα.

όλη μέρα χαμογελούσα που θυμόμουν φασεις απο το πάρτυ και λόγια που αντάλλαξα με τους φίλους μου εν μέσω χορού και ποτού. και φαινόταν στην φάτσα μου σε όσους με είδαν.

ΤΟ πάρτυ. και πόσα δώρα πήρα! πολύ πολύ πολύ σας ευχαριστώ που απογειώσατε την ημέρα μου.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@άγγελο σπύρου
όλη μέρα ρουφούσα την κάθε στιγμή, ευχαριστιόμουν το κάθετι. ζωή. τα τρία γράμματα που μας χαρίζονται να τα χειριστούμε όπως διαλέξουμε. νομίζω οτι σε άκουσα εχτές. μακάρι να ζούμε κάθε μέρα έτσι. στο μάξιμουμ. απ'όλες τις πλευρές. ήταν αξέχαστα!

καλή σου μέρα
χχχ

maya said...

@κυβέλη μου
νάσαι καλά. το δώρο μου ήταν του μπουκόφσκι τα λόγια που μόλις σου ζήτησα, μου έφερες εδώ.

και που ήρθες για το πάρτυ.

πολύχρωμη μέρα
σάββατο και πούσαι ακόμη!!!

χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@δημοσθένη
έκανες πρόγραμμα λέει!!!
πίνω τον καφέ μου με χαμόγελο. το magic love είχε πολλή άποψη, δεν τόχα δει το βίντεο. ευχαριστώ. το i am what I am με κόρδωσε, κλασσικό κομμάτι αλλά είχα χρόνια να το ακούσω. και δεν συζητώ τον celentano στο live. απίθανος!!! τι ωραία....σας να είναι ακόμη γιορτή!!! νάσαι καλά για τα δώρα μου. σαν μικρό παιδί τα χαίρομαι όλα!

καλημέρα φιλε μου!!!
χχχχχχχχχχ

maya said...

@μπρουχίτα μουυυυυ!
ήρθες τελικά! πολύ χαίρομαι!!!
εμπεδώνω την ωραία σου ευχή ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ!έτσι. και να μην είναι καλά θα τα κάνουμε καλάθια γεμάτα ωραία!!!! αμαπια!

φιλιά δεν-μασαμε και προχωράμε!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

καλημέρα Μαγια μου! Πάντα τέτοια :))))
Σου αξίζει :)
φιλιιιιι

Aντώνης said...

Όλοι οι δρόμοι του διαδικτύου οδηγούν σε αυτά εδώ τα Γενέθλια! Χρόνια πολλά κι από μένα!

an205 said...

τι να σου πω τι να σου πω αφου σου τα παν άλλοι...
χρόνια καλά!!!

maya said...

@αντώνη μου
καιρό είχα να σε ακούσω! αυτό που έγινε ήταν αληθινά συγκινητικό, πρωτόγνωρο για μένα. είμαι πολύ-πολύ τυχερή!!!

καλό βράδυ
χχχχ

maya said...

@αν205

φτάνει που ήρθες ως εδώ!
νάσαι πάντα καλά.
φιλιά βραδινά
χχχ

Heliotypon said...

Σε βρήκα από τους επισκέπτες που με βρήκαν στο Blogroll σου. Καλωσύνη σου και μαγκιά σου που με έβαλες εκεί και μάλιστα με το όνομα του blog μου! (λίγοι το κάνουν!). Σου στέλνω θερμές ευχές για απέραντη ευτυχία, κορίτσι μου.

maya said...

@heliotypon
νάσαι καλά. τάχουμε πει: απ'τις πιο ωραίες λέξεις (και έννοιες)και θα την κρύβουμε? τόσοι και τόσοι πίνακες ζωγραφίστηκαν, ποιήματα γράφτηκαν, άνθρωποι μαγεύτηκαν και μεις θα ντρεπόμαστε?

σε φιλώ πολύχρωμα
χάρηκα πολύ που σε βρήκα εδώ
μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και γράφεις. γι'αυτό εισαι στην λίστα μου κι ας μην έρχομαι πολύ συχνά!

χχχχχχχχχχχ

Me:Moir said...

Θα τα λέμε... :)

fish eye said...

αργησα..αλλα εισαι υπεροχη..να τα χιλιασεις ματια μου πολυχρωμα!!

tzotza said...

και εγω αργησα πολυ αλλα μια ευχη ειναι παντα μια ευχη και ας ειναι και αργοπορημενη!!

σου ευχομαι maya μου ο,τι καλυτερο εχει να προσφερει αυτη η ζωη να το δεις, να το μυρισεις, να το αγγιξεις και να το πιεις σε ενα ποτηρι που ποτε δεν γεμιζει!!!

να σε χαιρονται τα παιδακια σου και εσυ εκεινα αλλα και τον εαυτο σου!!!

χρονια σου πολλα γλυκια μου!!!
φιλια!!!
:)))

Σπύρος said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ (εστω και καθυστερημενα) ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !!! ΦΙΛΙΑ!!

maya said...

@lockheart
πού είσαι συ?

νάσαι καλά. οι ευχές δεν πάνε χαμένες, ειδικά όταν τις εννοούμε!

φιλιά πολύχρωμα
σ'ευχαριστώ που ήρθες
χχχχχχχχχ