Friday 21 November 2008

Πάμε την άσκηση ανάποδα λίγο...?

Επειδή ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ζούμε και σήμερα

(όπως είπε σωστά κι ο φίλος μου ο γιάννης)

βγαίνω για λίγο απ’όλα που με σοκάρουν σε βυθούς

και πάω την άσκηση επιβίωσης και φαντασίας.

αγαπάω για να αγγίξω για λίγο ομορφιά.

Κι ευχαριστώ το σύμπαν που δεν φόρεσα μαύρα σήμερα..

.

.

.

.

.

~~~ .

Ακούω μια μουσική

Και είναι της θάλασσας σκοπός

Της θάλασσας του φθινοπώρου

Βαθιές νότες με κύματα γοργά

Κάτι σαν αναστεναγμοί

Το νόημα σε κονσέρτο.

.

Κοιτάζω μια θάλασσα

Και είναι η δική μου τρικυμία

Της ψυχής μου φωνή

δυνατές πινελιές συγκίνησης

Κάτι σαν άμπωτη

Φούσκωμα αχόρταγο.

.

Αγγίζω έναν άνδρα

Και είναι το δικό μου όνειρο

Του κορμιού το ταίριασμα

Απότομα ρίγη ήρεμης σιγουριάς

Κάτι σαν χείμαρρος

Ο βράχος που θέλω να σκάσω.

.

Γεύομαι την αλμύρα

Και είναι των αισθήσεων ανταπόκριση

Της τρικυμίας βουβή δίνη

Ρυθμική κατάποση ομορφιάς

Κάτι σαν παλμός

Ηδονή κι εκσπερμάτωση

.

Μυρίζω την μαγεία

Και είναι της πραγματικότητας δικαίωση

Της μάχης αδιαπραγμάτευτη σημασία

άνοιξης αιώνιο άρωμα

Κάτι σαν μέθη

που κυλάει αίμα μου

.

Νοιώθω την θάλασσα

και είναι της πνοής μου πλανεύτρα

του ήλιου ατίθαση ερωμένη

του θέλω μου αρωγός

κάτι σαν την θεία αφή σου

βαθιά μου.

.

Είμαι η θάλασσα

Και συ του νου μου η αγκαλιά

Του κορμιού μου το νόημα

Του τώρα μας το πριν και το μετά

Του χτες η ενυδάτωση

Του αύριο η σαγήνη

.

Να με κολυμπήσεις…

Έχω απάγγιο στον πυρήνα…

129 comments:

ολα θα πανε καλα... said...

Kαλημέρα!
Νομίζω πως δεν αγαπάς για να αγγίξεις λίγο ομορφιά,όπως λες,αλλά ακριβώς επειδή αγαπάς την αγγίζεις.Επειδή δε μπορείς να κάνεις αλλιώς δηλαδή,όχι με πρόθεση.Όπως και να χει,αγαπάς.Θα θελα να μάθω πώς αγαπάει η θάλασσα!Ίσως αρκεί να πάω να την δω,να δω τα κύματα και τον αφρό και την όλη κίνηση του νερού.
Ωραίο το κομμάτι-χαλί που έχεις βάλει.Τώρα ακούω το δεύτερο.Κι αυτό μου αρέσει.

lakis said...

"Να με κολυμπήσεις" Τι υπέροχη παρότρυνση (ή διαταγή). Όμορφο όλο το ποίημα, γεμάτο εικόνες και αισθήσεις. Μέρα καλή

Αλεξάνδρα said...

...ξύπνησαν οι αισθήσεις σου και έγιναν θάλασσα!

Ακουσες! Είδες! Αγγιξες!Γεύτηκες!Οσμίστηκες! Ενιωσες!

Εγινες θάλασσα!

Και ποιός τις ξύπνησε όλες τις αισθήσεις;

Η θάλασσα που ζωή μοιάζει... με την άμπωτη ή την πλημμυρίδα της...
Με τις ήρεμες ή τις ταραγμένες της στιγμές...

"Να με κολυμπήσεις...
Εχω απάγγιο στον πυρήνα..."

Κι εγω νομίζω πως αυτο είναι ένα από τα ωραιότερα κείμενα που έχεις γράψει...

Καλημέρα

φιλάκια πολλά

Yannis Petsas said...

Ελπίζω να πιάσει η ευχή μου και να μας απασχολήσει μόνο ο καιρός το Σαββατοκύριακο.
Να ‘σαι καλά.
Καφέ;

faraona said...

Tο απαγγιο του πυρηνα...
απο καιρο κερδισμενο...
κι ο,τι ερθει καλοδεχουμενο ...

Ωραια αισθηση.




Εχουμε τρομακτικη καταιγιδα με διακοπες ρευματος,νομιζω οτι θα φυγει ολο το σπιτι απ τον αερα...!
Ειναι ωραια ομως...


καλημερα

Yannis Petsas said...

Τώρα που είπε αυτό η faraona, αν πάρει το σπίτι ας πούμε ο καιρός, τι θα γίνει με το κτηματολόγιο; Θα θέλουν άλλα παράβολα;
Και μικρή ανταπόκριση από Α. Αττική, συννέφιασε και φυσάει, όχι τίποτα ιδιαίτερο για εδώ… αλλά δεν έλεγα κάτι άλλο πριν;

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
σαν νάχεις δίκιο...
και όχι αναίμακτα.
καμιά φορά είναι τόσο θολό το τοπίο
που πραγματικά παλεύεις για να βλέπεις όμορφα.

αλλά αξίζει.
(μία λέξη, τεράστια βαρύτητα)

να πας στην θάλασσα.
να την δεις, να την νοιώσεις.
εγώ κι απο μακρυά
την αισθάνομαι.
παίρνω δύναμη.

και ειδικά τώρα
με την δύναμη του χειμώνα...

υπέροχη!

καλημέρα
χχχχχχχχχ

maya said...

@λάκη φουρουκλά
είσαι υπέροχα ήρεμος πάντα
και μαρέσει πολύ αυτό.

ποτέ διαταγή.
μια ανοιχτή αγκαλιά απέραντης ελευθερίας.


πολύ καλημέρα και σε σένα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

fish eye said...

αυτο το ''να με κολυμπησεις''το σκεφτηκες καλα;;ε;;

εισαι πολυ καλη σημερα;
για ξανασκεψου το ;)

φιλι χειμωνιατικης καλημερας

maya said...

@φιλενάδα μου
αλήθεια?
και νάμαι να σκέφτομαι...
μήπως να πάω στα γαμίδια για σίγουρα αποτελέσματα?
αχαχαχα

αλλά έψαχνα για ανάσα.

και αυτήν την διεργασία
την ανάγκη να αναπνεύσεις πάνω απο τις κακοσμίες
να κοιτάξεις με βλέμμα πέρα
και να νοιώσεις

μόνο η θάλασσα
μόνο η ομορφιά
μόνο η τέχνη
και κάθε της δημιουργός.

ένα μυστικό
υπέροχα γαργαλιστικό είναι η ομορφιά.
και η θάλασσα...
πάντα η θάλασσα...

ξέρεις και συ καλά
τι δύσκολο είναι να επιπλέουμε
και να αντιπλέουμε.
ό,τι και να μας χτυπάει.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
μέχρι στιγμής σε ακούει.
καλά πάμε.
όχι ότι είμαι της ηρεμίας.
κάτι να κυματίζει άτακτα, το θέλω.

όπως θέλω και την γνώμη σου
ή μάλλον την αίσθηση σου σε αυτό που έγραψα.

καφέ? ναι. πάμε για δεύτερο.
άργησα σήμερα.

όσο για τον καιρό
αφού (μα αφού) το σκέφτεσαι,
τον βρίσκω υπέροχα ατμοσφαιρικό
και με γαργαλάνε εικόνες!!!!

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κυρία φ. μου
τι τυχερή...
μου αρέσει το λυσσομάνι...
(αν δεν πετάξει το σπίτι!)

κι ο,τι ερθει καλοδεχουμενο ...

υτό ακριβώς.
ούτε σκόντο, μα ούτε και απαιτήσεις.
μάθαμε the hard way
ότι μόνο χωρίς όρους μας επισκέπτεται η ομορφιά.
δεν μας ανήκει.
αγώνα κάνουμε εμείς να της ανήκουμε!!!

αν λίγο, λίγο αγγίξω με έμπνευση
και μπορέσω να την αφήσω μέσα μου
θα είμαι απλά ολόκληρη.
για όσο.

απόλυτο σεβασμό έχω για την ελευθερία.

ίσως γι'αυτό.
ναι απο καιρο κερδισμενο...
με γυμνά χέρια.
τα βλέπεις ματωμένα?
η
εκτυφλωτικά κόκκινα?

:))))))))))

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ρε συ γιάννη!
ναι, άλλο έλεγες
αλλά τίποτα για το κείμενο?!!!!!
πες δεν μαρέσει
πες κάτι
μη με τρελλαίνεις!
σώψυχο αγανάκτησα.

:))))))))))))

υγ.εγώ με το κτηματολόγιο τελείωσα.
μόνο τέτοια αναμπουμπούλα μου χρειαζεται
ν'αρχίσω τα γαμίδια πάλι!!!!
ούτε να το σκεφτώ!

maya said...

@φεγγαραγκαλιά μου
να μην ανησυχείς.
ναι. το έχω σκεφτεί όσο τίποτα.

έχω ζυγίσει πληγές και χαμόγελα
κι έσπασαν όλες τις ζυγαριές.

η θάλασσα
η έμπνευση
η δημιουργία
και μια στιγμή ευτυχίας.

αυτό με γεμίζει
για όλα τα παρελκόμενα.
και μόνο εντελώς ακάλυπτη μπορώ να γευτώ τέχνη.

δεν χάνεις
αν δώσεις.
χάνεις άμα κλειδωθείς.

δεν ξέρω να στο πω καλύτερα.
έτσι νοιώθω απο μέσα.

καλή σου μέρα!
χχχχχχχχχχ

Talisker said...
This comment has been removed by the author.
Talisker said...

E OXI!!

εγω που ειμαι ?

που ζωωωω?

.... γιατι δεν λες πως ανηρτησες?
αφου ουτε στα μπλοκ μου μπηκα πως να δω εγω οτι ανηρτησες?

τωρα που εκλεινα ειπα να ριξω μια ματια στην Χαρις !!και σε ειδα πανω πανω ..

τι να πω ....
δικο σου ειναι αυτο η κανενος Σεφερη και θα με στειλεις??
μμμμμμμμμμμ???

ευχαριστω κι εγω τω Θεω που δεν εβαλες μαυρα

ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ..


οσο το ξαναδιαβαζω καταλαβαινω πως ειναι δικο σου...

θα μεινω λοιπον θεατης στις τρικυμιες σου
ειναι τοσο δημιουργικες ...
και παθιασμενες!

κι εσυ να μεινεις εκει ..σου παει τοσο!


χχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλιγκλίτερ
πού να σε βρω με τόσο γκλίτερ παντού?!
με φλόμωσες απο χθες!
όπου πάω, έχεις ψεκάσει.
και το κινητό κλειστό! #$%^&*&^@


------------------

αυτό παναπει σοβαρεύομαι.



λοιπόν.

μου κόπηκε η ανάσα με αυτά που έγραψες.

όχι.
σβήστο αυτο. κακή μεταφορά.
ή μάλλον όχι.
γιατί αυτό δείχνει ακριβώς πώς ζούμε.

η χαρά με την στεναχώρια
η αγωνία με την λαχτάρα
το μαύρο με τα χρώματα
όλα συνδεδεμένα να στηρίζουν
να αναδεικνύουν
να μεγαλώνουν ή να διαλύουν...

θα μπορούσε να είναι μια κατάμαυρη αγανάκτηση.
επέλεξα όμως το αντίξοο.
να του βγάλω πάλι την γλώσσα
αντί να σκύψω το κεφάλι.

να ψάξω για την ελπίδα αντί την ματαιότητα.

σε ευχαριστώ.
δεν ξέρω το αποτέλεσμα του κειμένου.
ξέρω ότι κάθε λέξη είναι κύτταρο μου.

προσπαθώ να το διαβάσω με άλλου μάτια
μετά το σχόλιο σου...

τι να πω, μόνο πραγματικά ευχαριστώ φίλη.
φίλη.
φίλη.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.ναι τα δάκρυα είναι διαμάντια.

Yannis Petsas said...

Δυσκολεύομαι πολύ να εκφραστώ για κείμενα σαν τα δικά σου ή τις talisker.
Τα κείμενά σου είναι σχεδόν πάντα λυρικά, είναι άχρονα, προσωπικά, αποκαλυπτικά, συμπυκνωμένα και πάντα με δύο τουλάχιστον κοινά χαρακτηριστικά, την εμμονή σου με την αισιοδοξία θα έλεγα και έναν έρωτα για τον έρωτα, που ερμηνεύεται συνήθως με χρώματα, όλα τα βλέπεις πολύχρωμα, ζωντανά, καθαρά. Εμένα μου κάνει και λίγο εφιάλτης αυτό, σαν να πνίγεσαι και να προσπαθείς να πιαστείς απ’ τα μαλλιά σου, σίγουρα θες να είναι έτσι τα πράγματα, δεν ξέρω κατά πόσω είναι όμως.
Δεν θα τα έλεγα αυτά αν δεν με ρωτούσες, δεν συνηθίζω να μιλάω για το έργο των άλλων. Μέσα σε δεκάδες ή και εκατοντάδες γραφές μπορώ να σε ξεχωρίσω όμως, 99%.
Δεν ξέρω αν αυτό ήταν που περίμενες να σου πω, αυτά έχουν οι κώδικες, ερμηνεύονται διαφορετικά… αν εδώ όμως προσπαθείς να φτάσεις ένα άπιαστο όνειρο – που αυτό νοιώθω - σου εύχομαι να το πετύχεις.
Αυτά τώρα μπορείς να τα βάλεις στην άκρη, σαν δείγμα «ανδρικού λόγου».
Τα φιλιά μου.

koulpa said...

ήλθα το πρωί.. και δεν ήταν κανέις.. αυτά τα μικρά γράμματα στο τέλος της πρωτης περιόδου με ανυχήχησαν για κάποιο λόγο.. αλλά το ξεπέρασα..
ξαναήλθα και βλέπω κόσμο..:):)
μα τυχάια.. και με λιγοτερες πιθανόντητες κι απο το λοτο.. ξεκινά η ύπαρξή μας.. απο τη σύληψή μας..:):)
με πήρε η μουσική για αρχή.. και το γεγονός ότι χθές όλη μέρα τριγύριζαν στο μυαλό μου χρώματα.. μπλέ πράσινο κιτρινοκόκκινο.. πολύ μαύρο.. θάλασσα λιβάδια φωτιά.. πολύ νύχτα.. εδώ βρίκα πολλές αποχρώσες του μπλε.. και μια κι ο καθένας κρίνει με τις εμπιρίες του.. για μένα η θάλασσα.. και η χειμερινή καθότι χειμερινος κολυμβητής κάποτε.. ήταν πάντα μια αγκαλιά.. ακόμα και με σφοδρή θαλασσοταραχή.. ακόμα κι όταν δε μπορούσα να ανέβω στα βράχια απο τα οποία κατέβηκα.. ακόμα κι όταν έσχιζε τα πανιά κι απιλούσε τον ιστό και το τιμόνι.. ποτέ δε την είδα απιλιτική..:):)
καλημερούδια.. θα επανέλθω.. (μαγειρέυω..):):)

Yannis Petsas said...

Ξέρεις τι παθαίνω μπροστά σ’ αυτά σου τα κείμενα; Σαστίζω.
Σαστίζω κάθε φορά σαν βρεθώ σε πέρασμα, μου κόβεται η μιλιά… ναι αυτό παθαίνω… με άλλα λόγια.

Ηλιαχτίς said...

Δε φοβάμαι να πνιγώ στη θάλασσα σου.

Αφήνω τα όπλα μου καταγής,
να τα πάρει το κύμα σου
και να τα σκουριάσει.

Βράχος κι εγώ.
Αφήνω να χτυπάς το γρανιτένιο μου κορμί,
αφήνομαι στη δίνη σου,
να πιάσω πάτο.

Γιατί για να φτάσεις στον παράδεισο
πρέπει να πάρεις φόρα απο την κόλαση.



Σήμερα έχει πολύ αέρα πεταλούδι μου.
Ας πάρει τις σκέψεις σου για λίγο.



-Εγώ κυκλοφορώ με μια άγκυρα δεμένη στο δεξί πόδι.
Και αποφεύγω τις παραλιακές οδούς.

αλλιώς θα ξεβραστώ στης Φάρας.



ματσΆ μουτσΆ *

Μαρινα ..... said...

κι ειναι μια θαλασσα σημερα που λυσσομανα... αγριεμενη χαρα χειμωνα...

πιστευα -ελπιζα σε κοινες αισθησεις...ορασης ακοης και γευσης...αυτης της αλμυρας τη γευση, που καποιες φορες και τα μάτια την εχουν...

θα ρθουν οι στιγμες...θα ερθουν...

Χαρα μου...τι να σου γραψω γι αυτο;;;

καθε προταση κι ενα ταξιδι...
κυριως εντος...

καθε λεξη ενας ηχος και μια εικονα...

(διαβαζοντας και γραφοντας....εφτασε και το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ τραγουδι...
αυτο που μαζι με την γραφη σου....με ειχες παρει απ΄το χερι κι ειχες παει....χωρις ανασα....)

και ξαναγυρνω στο τωρινο...

και λεω....δεν εχω τι να σου γραψω....

λατρεμενη ειναι η θαλασσα...
και στον πυρηνα της απάγγιο εχει....θαλασσα μου....

αγριεμενη μου θαλασσα....

παρα πολλα....παρα πολλα...
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

στου αυριο την σαγηνη,
ευχη...ολα να ειναι ομορφα αγριεμενα...

χχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν περίμενα αυτά να μου πεις.
και που να με μπουνίζεις
δεν τα βάζω σε καμιά άκρη!
τι λες τώρα?!!!

μόλις μπήκα.
όλη μέρα έλειπα.
αυτό... αυτό είναι απίστευτο...
τι να το πω? κοπλιμέντο?
πιο εύκολα αντιμετωπίζω ύβρεις
παρά τέτοια λόγια!


------ευχαριστώ απο την καρδιά μου.

έχω εμμονή με την αισιοδοξία. ναι.
κι ο έρωτας...
βρίσκεται παντού για μένα.
όλα είναι έκφραση έρωτα ή απουσία του.
όλα.
ακόμη κι η όποια δημιουργία.
η δική μας πάλη.

ό,τι δημιουργείται θέλει έρωτα.

κι ο έρωτας με αναγεννά.
και ο θάνατος του επίσης.

...λες να πιάνομαι απ'τα μαλλιά μου?
...χμμμ...
εγώ νομίζω ότι απλά
πιάνομαι απ'τα μυαλά μου.
έτσι πάω.

λες άπιαστο?
θα δείξει.
αλλά δεν μπορώ να μην το παλέψω!
θα ΄ταχα παρατήσει καιρό τώρα
και σε διαβεβαιώ δεν θα ήθελες να με γνωρίσεις έτσι.



@γιάννη2
απαπα θες να με κοκκινίσεις πάση θυσία σήμερα!
τι λες τώρα?!!!!!
και είπες κι αυτό το απίστευτο το "σαν πέρασμα"...

πέρασμα είναι.
μια πόρτα.
μπαίνεις ή βγαίνεις.
εξαρτάται λοιπόν πώς το βλέπεις.

κάποιες φορές έχει φως πίσω απο κει
κι άλλες θες να χωθείς στο σκοτάδι μέσα
και να την κλείσεις.


όντως οι κωδικοί ερμηνεύονται πάντα υποκειμενικά.
η γλύκα έρχεται όταν βρίσκεις κλειδί και τους ξετυλίγεις.
σούχει συμβεί?

να βλέπεις τι έκανες τώρ?
πλατιάζω.
φλυαρώ γιατί με κόμπλαρες υπέροχα.

μ'έστειλες αδιάβαστη και χαμογελαστή μέχρι ντροπής!!!

ευχαριστώ.
πόσο λίγη ακούγεται η λέξη!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

adaeus said...

1. Koμματάρα :)
2. Χαίρομαι που είσαι καλά και φαίνεται..
3. Το γραπτό σου είναι πιο δυνατό από τη συνειδητοποιημένη σιωπή μου... και τη σπαει...

Συνέχισε να μας ταξιδεύεις :)

maya said...

@κούλπα μου
δικαίως ανησύχησες.
ένα πολύ απότομο γύρισμα της τύχης
έπαιξε μια ζωή κορώνα-γράμματα.

γι'αυτο και έστρεψα το βλέμμα εκεί
στην θάλασσα
στο κάτι που ουρλιάζει ζωή.
είτε με ταραχή, είτε με νηνεμία.

ξέρεις, βλέπεις και συ τα χρώματα...

εγώ θα σου πω.
αγαπώ την θάλασσα και ό,τι αυτή συμβολίζει για μένα
(που είναι αμέτρητα!
απο τα πιο μικρά της χαράς
ώς την έννοια της ζωής όλη)

αλλά με δέος.

τόχω αυτό με τα στοιχεία της φύσης.
-πιθανώς νάναι αυτή η θρησκεία μου, αν είχα.-
με δέος.
ακόμη κι απειλητική είναι.
όλα είναι.
γι'αυτο είναι υπέροχη.
γιατι δεν δαμάζεται.
ατόφια ομορφιά.
είναι να μην λιώνω?
μου μαλακώνει όλα τα σκληρά.

τι μαγείρεψες?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ηλιακρίδα μου
αν πίστευα σε παράδεισο και κόλαση
-πέρα απο τον υπέροχο εύστοχο συμβολισμό τους-
θα συμφωνούσα εντελώς με αυτό που είπες...

μόνο απ'το στίψιμο βγαίνει το νέκταρ.
μόνο απο τα ζόρια, τα όμορφα.

-τάχω ξαναπεί εδώ αυτά
αλλά ήσουν ακόμη προ-νήπιο
(άμα δεν πω και την μαλακία μου...)
οπότε επαναλαμβάνομαι
αλλά ξέρω ότι ακούς
και βλέπω πια πόσο καταλαβαίνεις.

ηλιακρίδα μου
μου άρεσε που τολμάς τον βράχο.
μπορείς να μείνεις έτσι?
...?
ό,τι κι αν σου κάνου?
γιατί έτσι όπως είσαι εσύ, την βλέπω την δουλειά!
όλο θα σε πατάνε και σένα!
μ'ακούς?
την γλώσσα την έχουμε και για να την βγάζουμε.
use it!

και σε φιλώ
ματσά μουτσά
:))))))))))))))
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μαρίνα μου
ναι θα έρθουν
και εύχομαι νάναι έτσι η θάλασσα
γιατί τα ήρεμα τάχουμε.
εκεί που λυσσομανά την θέλω να την νοιώσω.
ξέρεις, είναι λίγο σαν να έρχεται στα ίσα του το μέσα με το έξω...
γι'αυ΄το την θέλω να την δω κι έτσι.
υπέροχη, ατίθαση, ελεύθερη, πανέμορφη.

θυμάμαι πολύ καλά.
μ'είχες στείλει τότε με τα λόγια σου.

όλο αυ΄το το ταξίδι εντός είναι.
απο έξω δίνες...
και γω προσπαθώ να το γυρίσω ανάποδα σαν το αγαπημένο μπλουζάκι...

γιατί αλλοιώς δεν γίνεται.

και να είδες? πάλι έχει ομορφιά.
δεν κρύβεται η πουτάνα...
άμα πεισμώσεις.

μια ανάσα απο μένα στην θάλασσα σου θα δώσεις?

κι ένα φιλί σε σένα
απ'τα χαμογελαστά μου!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

σε επαναπροσιορίζουν αυτά τα άξαφνα..:):)
εγώ τη σεβομαι και την εκτιμώ.. αλλά περιέργως δε τη φοβάμαι.. ίσως η εξοικίωση.. τουλάχιστον το αιγαίο.. για πιό έξω μετα το γιβλαντα΄ρ.. έχω ένα φοβο.. του άγνωστου.. του μεγάλου..:):)
γενικά με τα στοιχέια της φύσης δεν έχω φόβο.. και τα βράχια τα αγαπούσα όσο με σηκώναν.. τελεταία έχω βαρύνει.. και τα ποτάμια.. τα γνωστά..:):)
μακαρονάκια με κιμα.. τι άλλο;:):)
πάω να φιτάξω και τη βραδυνή μου δόση τώρα..:):)
καληνυχτούδια:):)

maya said...

@adaeus μου
ναι και γω τρελλαίνομαι με αυ΄το το instrumental...
ήθελα και κάτι που θα άκουγα στην θάλασσα...


τώρα για το καλά...
:)
συγκρίνοντας την άλλη εκδοχή που έπαιζε παρά τρίχα...
είμαι τέλεια, ναι.

αλλάνα ξέρεις.
όταν με διαβάζεις τόσο αισιόδοξη,
κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
το ψιλολέω πάνω-πάνω.
αλλά ναι, καλά είμαι.
φτου.
υπάρχουν τόσο χειρότερα!

και μου φτάνει άμα εισπράττεις το θετικό μου βλέμμα
και ΕΙΔΙΚΑ αν σ'έβγαλα απο την σιωπή σου!!!!!
χεχεχε
πώς τα κάνω η πουτάνα?!!!!!!
:))))))))))))))))))))))

έλα μην με κάνεις να γράψω ακόμη πιο χρωματιστά
γιατί θα σαχλέψω!
γύρνα σου λέω γύρνα!!!!!!!!!
ντάξ!!!!!!!!????????
ε?!

παρακαλώ?
:))))?

χάρηκα που σε βρήκα εδώ!
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
καλή όρεξη1
και γω έχω αργήσει για έξοδο!
το πρωί θα σου πω κι άλλο γι'αυτά που λες.
δεν θέλω να σου γράψω πρόχειρα.

σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

over and out!!! τρέχω!

maya said...

@κούλπα μου
καλημέρα.

έχω βρεθεί (λέω ευτυχώς εκ των υστέρων)
σε 2 πάρα πολύ επικίνδυνες καταστάσεις στην θάλασσα
και πρέπει να σου πω ότι έκτοτε
δεν θα τολμούσα να πω
με τα στοιχέια της φύσης δεν έχω φόβο..

μάλλον το αντίθετο :)

η δύναμη της τρικυμίας
της φωτιάς
του σεισμού

είναι, σε σοβαρή ένταση, αυτά που φοβάμαι αληθινά.
εννοώ ότι αναγνωρίζω πλήρως την δύναμη τους πάνω μου
και την δική μου αδυναμία.
νοιώθεις πολύ μικρός σε τέτοιες καταστάσεις.

για μένα, θέλει σεβασμό η θάλασσα.
δεν δαμάζεται με τίποτα.
αυτά :)

καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.πριν λίγο ξύπνησα!!!!!
είμαι πάαααρα πολύ περήφανη!

koulpa said...

εγώ έχω ένα σορό δουλειές.. και τις μούτζωσα.. για να χουχουλιάσω.. δεν είμαι περίφανος.. αλλα εχαριστημένος..:):)
εχω βρεθεί σε αρκετές επικίνδυνες στιγμές στη θάλασσα.. αλλά δε ξέρω αν θα μπορούσαν να είναι μοιρέες.. δε λένε ότι αν δε φοβάσαι το θάνατο πεθαίνεις μιά φορά αν τον φοβάσαι πεθαίνεις κάθε μερα;..:):)
το σισμό το σνάντησα 2 φορές καλά.. τον πρ΄το το 81 ήταν; δεν προλαβα να φοβηθώ τόσο.. το δε΄τερο το 99 ήμουν στο πέμπτο όροφο και κουνήθηκα καλά.. αλλά πάλι.. σκεπτόμον ότι είμαι στο ρετηρέ και θα κατέβω μαζί με τη πολικατοικία..:):)
σε φωτιά δεν έχω βραθεί.. και είναι αυτό που φοβάμαι περισσότερο..:):)
αν το καλοσκεφτείς.. η θαλασσα δεν έρχεται να σε παρει.. εχύ πήγαίνεις εν γνω΄σει των συνεπειών.. και ο σισμός στο ύπεθρο δεν είναι τοσο σοβαρός.. είναι επιλογή μας να μενουμε σε επικίνδυνα κτήρια..:):)
αν αναγνωρίζεις το μέγεθός σου δεν προσπαθείς να τα δαμάσεις.. απλά να επιβιώσεις λίγο ακόμα.. να δεις λίγο παρακάτω..:):)
μπουρ μπουρ μπουρ.. με έπιασε πάλι:):)
καλημερούδια λοιπόν:):)

Negma said...

Όλες οι αισθήσεις σου στο φουλ.
Και καταφέρνεις αυτό να το κάνεις λόγια.
Και καταφέρνεις αυτά τα λόγια να συνεπάρουν κι όλες τις δικές μας αισθήσεις.

Μόνο εσύ θα το μπορούσες!

Οι τελευταίοι δύο σου στίχοι, ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει εδώ και καιρό... μη σου πω και γενικώς!

Τους δανείζομαι πάραυτα!!!

Μπλουμ!

maya said...

@κούλπα μου αχαχαχα
μπορώ νάχω τα μπουρ μπουρ σου συνέχεια?!!!!
:)

λοιπόν ναι, πάω με αυτό
αν δε φοβάσαι το θάνατο πεθαίνεις μιά φορά αν τον φοβάσαι πεθαίνεις κάθε μερα
ναι.

κάποιο ποσοστό μοίρας έχουμε.
το να φοβόμαστε προ εορτής και σε κάθετι
μόνο κακό στομάχι και ανύπαρκτη χαρά καταφέρνουμε.

...ούτε θα μας άρεσε εξημερωμένη...

εγώ πάντως μαζεύτηκα!
κι επιτέλους πάμε για δευτέρα!
είμαι έτοιμη!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Μαζεύτηκες; Επιτέλους, κάποιος στο σπίτι.
Βαρέθηκα εξαιρετικά σήμερα, ούτε γιόρταζα, ούτε τίποτα. Έφαγα εδώ δίπλα, σε κάτι φίλους που γιόρταζαν εκείνοι, αλλά ούτε γλυκό ούτε τίποτα πάλι. Μετά ήρθα εδώ, όπου είδα πως δεν είχε περάσει κανείς, σαν να το 'κλεισαν κι έφυγαν. Φταίει που 'ναι Κυριακή... αλλά τι κάνουν, τι μπορεί να κάνει κάποιος τις Κυριακές; Σπάω το κεφάλι μου να βρω κάτι, που να μην το 'χω ξανακάνει ποτέ, ποτέ την Κυριακή εννοώ. Αλλά πάλι τίποτα.
Πες κάτι, όλο εγώ μιλάω. .

maya said...

@εστρέλλα μου
είναι που είχα καιρό να γίνει κάτι τόσο απόκρημνο!
σε καθίζει κάτω το σοκ και σου λέει διάλεξε:
θα κλάψεις σαν ηττημένο μηδέν
ή θα χορέψεις ό,τι υπάρχει πάραυτα?

...

ξέρουμε κι οι δυό την απάντηση.
την έχουμε σε κάρτα διαρκείας!
:))))))))))))

...ένα μόνο μεταφορικό μέσο έχω.
την πολύχρωμη σκέψη.
πάλι καλά να λέμε!
και υπάρχουν και τόσα χειρότερα που φτου λέω.

α! κι ευχαριστώ λέω.
δεν χορταίνω τα λόγια σου.
κι ας μαγαπάς και με χαιδεύεις!
μαρέσει!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αχαχαγιάννη μου!
καλησπέρα!
ναι μαζεύτηκα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
σαν εμένα ΔΕΝ πέρασες.
κάτσε να σου πω να νοιώσεις καλύτερα:

έδωσα ευχαρίστως τα ανθρωπάκια μου στην μία γιαγιά για θέατρο.
και αντί να κλειδωθώ στα χρώματα μου
λύγισα και πήγα σε φίλους
που λίγο αργά τους ήρθε το "έλα να γίνουμε οικογένεια".

αποτέλεσμα?
χωρίς παιδιά, να τρώω φωνές και ήχους ΜΩΡΟΥΔΙΑΚΏΝ παιχνιδιών στο τύμπανο
και να μην πω για το σκληροπυρηνικό κλάμμα...

απαπα....

αφού μέπιασαν τα γέλια.
"τι ζω κυρία μου" που λέει κι ο λαζόπουλος!

άρα να, ΜΙΑ ΧΑΡΑ πέρασες!
γιατί εγώ και βαρέθηκα ΚΑΙ εκνευρίστηκα.

φάγαμε ένα πεντανόστιμο ψάρι βέβαια...
να κι ένα καλό!

και τώρα βρίσκω κι άλλα στην θέα μου...
αχ τι καλά!
νάμαστε.

κάτσε να σκεφτώ για τις κυριακές...
εγώ μόνο αν της φέρομαι σαν νάναι μεσοβδόμαδα την σκαπουλάρω την φρίκη.

ο πουκ ήρθε?!!!!!!!!

Yannis Petsas said...

Καλά, ξαναπάω στους δίπλα. Θα τους ρωτήσω αν έχουν blog, να παίξουμε. Αν δεν έχουν θα τους βάλω να φτιάξουνε ένα... θα περάσει έτσι η ώρα, ναι, να κάτι που δεν έχω κάνει ξανά Κυριακή.
Αλλά αυτό ήταν το νόημα της ταινίας; Πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή;

maya said...

@γιάννη μου
όχι άλλο ήταν το πολύ κακό για το τίποτα!!!!
και σε μπέρδεψα που είπα πουκ?!!!!

:))))))))))

Yannis Petsas said...

Όχι, δεν με μπέρδεψες, έκανα μοντάζ. Καλά, δεν είναι πολύ περίεργο; Πού είναι όλοι οι άλλοι; Πού είναι η talisker; Πού είναι η Χαρίκλεια; Πού γυρνάνε τέτοια ώρα;

faraona said...

Για τα γυμνά χέρια που λέγαμε κι οχι μονο...

΄΄΄΄δεν υπάρχει πιο εκτυφλωτικα κόκκινο απο το φρέσκο ματωμένο΄΄΄΄


Καλη εβδομαδα Μάγια μου

maya said...

@γιάννη
το ξέρω! για πλάκα τόπα.
μα αυτό ακριβώς μαρέσει σε σένα.
το παζλ.

η ΑΜ διαβάζει την χαρίκλεια.
έχει μείνει πίσω στα μαθηματικά...


καλό μας βράδυ
χχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
εγώ τώρα τι να απαντήσω σε αυτό?
...

μόνο επιβεβαιώνει το πόσο όλα είναι διττά.
το αίμα είναι ζωή η θάνατος?
το γυμνό είναι απροστάτευτο ή θαρραλέο?
και πάει λέγοντας...

και μαρέσει εκεί που πάει. λέγοντας.
:)

όνειρα γλυκά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

Καφε?
Ναι και με ασχημο υπνο αποψε...σαν βαρύδιο κοιμηθηκα ...δούλεψα πολλες ωρες με ενταση γι αυτο...θα περασει.

Τωρα ρε γμτ αυτο το διττο ...
δυσκολη κατασταση και μ εκνευριζει.
Θα μου πεις ...δυό κομματια ο ατιμος ο εγκεφαλος μας,διττα ολα απο κει και περα.
Ομως δεν το γουσταρω καθολου και τοχω προβλημα.
Γι αυτο μ αρεσουν κι οι αποχρωσεις στα χρωματα.
Μαυρο-ασπρο.Τι ειν αυτο?Το ενδιάμεσο εχει ενδιαφερον...
Ξερω κι εγω ...

Μμμμμ ακουω κι ωραια μουσικη
πολυ θαθελα ενα ταξιδι προς την Ιταλια φετος...ε?
Tι ειπες?

maya said...

...είπα: το 2011 λήγει το διαβατήριο μου.
πάμε!


καλημέρα φαραώνα μου!
:)

αναφερόμουν στο διττό
ως προς το πώς αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα.
απο ποιά σκοπιά.
την θετική ή την άλλη την μουρτζούφλικη.

και γω το άσπρο-μαύρο δεν το γουστάρω.
τίποτα στην ζωή δεν αρκείται εκεί.
μπαλανσάρει πάντα ενδιάμεσα.

και γω έχω ξυπνήσει με υπέροχη μουσική
και πάντα με το πείσμα του καλύτερου για δευτέρα!
σαν ευκαιρία!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

κοίτα που έχω καιρό να μπω τι έπαθα ο άνθρωπος! έχασα την μπάλα λέμε!!!

"Του χτες η ενυδάτωση

Του αύριο η σαγήνη..."

τέλος! τα λέει όλα!

δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα σχόλια :-(

γι'αυτό μένω στο τελευταίο.
κανείς δε γουστάρει άσπρα-μαύρα
αλλά μερικές φορές μόνον αυτά υπάρχουν ή προσπαθούν να σε πείσουν για τη μοναδικότητά τους.
μακάρι να μπαλανσάρεις ανάμεσά τους όμορφα.

φιλιά
θα επανέλθω με πρώτη ευκαιρία
(μη χάνω τα πάρτυ)

koulpa said...

xaxa μπουρ μπουρ συνέχεια; να προσέχεις τι ζητάς..:):)
χμ.. ολα αυτά τα διττά.. νομίζω κινούνται σε πεδίο τιμών σε κοινη ευθεία.. όσο έχεις χρόνια μπροστα σου δε σπουδεολογείς τους κινδύνους.. όσο λιγοστεύουν τα χρόνια ανεβαίνει η αξία.. και της ζωής και του χρόνου..:):)
όσο το αίμμα κυλά στις φλέβες.. αντε και κοκκινίζοντας τα μαγουλα.. είναι ζωή.. αλλιώς..:):)
το γυμνό είναι απροστάτευτο.. ίσως γι αυτό θαραλέα η προβολή του..:):)
ο εγκέφαλος γιατι να απέκτισε 2 μέρη; ίσως ξεκίνησε σαν ανταλακτικό.. και αυτονομήθηκε αργότερα..:):)
μαγειρεύω.. γίγαντες πλακί.. ήταν κοντά στηημερομηνία λήξης.. κι επιτέλους χθές θυμηθηκα να τους μουλιάσω..:):)
καλησπερούδια:):)

Dee Dee said...

εγω παλι σ' εχασα.....εκπεμπουμε διαφορετικα σημερα...εγω ειμαι σε χουχουλιασματα :)

Καλη εβδομαδα Μαγια μου!

Ηλιαχτίς said...

Μαμούνι μου;
Τι κανς;

-Καλά, έχω ανοιχτά και το δικό σου μπλογκ και της Τάλι και οι μουσικές μαζί

με ωθούν στα ναρκωτικά!

πολλά ναρκωτικά.


Εκείνον τον βράχο,
τον παλεύω να σταθώ.
Προσπαθώ να ακούνε η γύρω μου "καλή" κι όχι
"χαλί", να με πατήσουν.


Αν πάτε Ιταλία θέλω κι εγώ
μιας και τώρα τα μαθαίνω
τα ιταλιανικά!

Sono una ragazza bella!
e MOLTO sympatica!

ανευ σχόλιου*


Είχα χάλια Δευτέρα.
Τις μισώ τις Δευτέρες.

Σνιάαααααααααρφ! ! !

Ηλιαχτίς said...

ΟΙ γύρω μου
ΟΙ
ΟΙ

...!

Ακόμα Δευτέρα είναι.


Και φεύγω γρήγορα
γιατί πρέπει να κλείσω ένα μπλογκ.

Οι μουσικές.

Τα ναρκωτικά.


ΜατσΆ μουτσΆ
σταθερά*

ritsmas said...

Θέλει περισσια δυναμη ο σημερινός άνθρωπος για να βλέπει γύρω του ομορφα και μεσα του ομορφα πράγματα...φιλια λογοτεχνίζουσα Μάγια...ριτς

maya said...

@κωνσταντίνε μου
εδώ είναι η μπάλλα βρε!
είπαμε: δεν χάνεται.
τίποτα δεν έχασες.
:)

πώς σε πάει αυτή η εβδομάδα?

όσο για τα μαύρα-άσπρα
μην το λες.
υπάρχουν πολλοί που τα θέλουν όλα ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
να ξέρουν απόλυτα.
η ασφάλεια του βατού...

αλλά ρε παιδί μου
τι γοητεία νάχει το ξεκάθαρο?
δεν λείπουν αποχρώσεις?
κι ας είναι πιο δύσκολη η ισορροπία μεταξύ των άκρων.
έτσι το βλέπω.

μπα δεν βλέπω κανα πάρτυ να γίνεται.
μόνο με γαμίδια μαζεύονται μου φαίνεται!
αχαχαχα

σε φιλώ στιχάκια μου
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
με τα λαδερά ποιείς!
(λατρεύω τους γίγαντες!!!)
όσο λιγοστεύουν τα χρόνια ανεβαίνει η αξία.. και της ζωής και του χρόνου..

συμφωνώ.
άλλη αξία παίρνουν όλα.
δεν βλέπεις εγώ?
φέτος είναι η πρώτη χρονιά που αγαπάω τον χειμώνα.
ήταν τόσο άτσαλο να ζω ΜΟΝΟ για το καλοκαίρι!
δεν λέει να προσπερνάς μήνες...
όχι πια.

μάρεσε η σκέψη για το μυαλό...
το ανταλλακτικό!!!
έχει άποψη!
αχαχαχα


την καλησπέρα μου
και χαμόγελο!
μαρέσει αυτή η ώρα...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@α ρε ντίντι!!!!!
γιατί? τις άλλες φορές μαζί εκπέμπουμε?!!!!
είμαστε τόσο διαφορετικές που είναι τέλειο!
:))))

χουχουwhat?
όχι για μένα.
έξω. ΕΞΩ. κι άλλο. αυθάδεια όπου μπορώ.
πέτα το πάπλωμα λέμε!
και μετά λες για τότσικες!!!!

καρασμάτς
χχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

προτιμώ τα πάρτυ από τα μαμίδια, για να είμαι ειλικρινής!
κι ας μου αρέσει πολύ το πώς γράφεις όταν θες να εκτονωθείς
έτσι όπως είμαι προτιμώ τα πάρτυ!

βλέπεις, δεν έχω καταλάβει γαμωδευτέρα εδώ και δυο εβδομάδες.
όλες οι μέρες ίδιες, τι σάββατα, τι κυριακές, τι δευτέρες...

anyway, όλα καλά...

πολλά φιλιά
καλό βράδυ

maya said...

@ηλιακρίδα μου
να μην προσπαθείς!
να το πεις. ήρεμα και απόλυτα.
και ούτε καλή. δίκαια.
αλλοιώς να παναγαμηθούνε χάλια.
ούτε το καλή φτάνει για να σεβαστούν.

όλοι παρτάκηδες είναι.

εσύ να σκέφτεσαι ιταλία
και άστους να μαλακίζονται.
σκουπίδια υπαρχουν πολλά πάντα. δυστυχώς...

tu sei una bella cavalletta!
é certo!!!!!!!!!!

και άει η δευτέρα!
αμάν γκρίνια μπίριμπίρι!
τέλειωσε!

ματσάμουτσά
το μαμούνι!

αυτο ναι, μαρέσει!!!!!!!!!!!!

maya said...

@ρίτσα μου
θέλει, να μην θέλει?!
αλλά τι 'επιβράβευση' παίρνουμε...
λίγο άμα καταφέρουμε να τα δούμε έτσι.

και μην φανταστείς ότι είμαι κανα μητέρα τερέζα παιδί
που όλο γελάω και αγαπάω το σύμπαν!

αλλά τι σου λέω?
σιγά μην δεν κατάλαβες!
γι'αυτό σε γουστάρω!

λογοτεχνίζουσα ε?
καλό είναι αυτό ή σαν το ιριδίζουσα...?
άστο. καλό είναι αποφάσισα!
αχαχαχα

καλησπέρα!
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@έλα κωνσταντίνε
καταφέραμε να μην συνεννοηθούμε!!!!
εννοούσα ότι μαζευόμαστε για πάρτυ
ΑΜΑ ρίχνω γαμίδια.
έμπνευση παιδί μου παίρνουμε!

όχι να διαλέξεις γαμίδια Ή πάρτυ!

σαφέστατα τα πάρτυ διαλέγουμε!
:))))))))))))

δες το θετικά λοιπόν που δεν ξεχωρίζουν οι μέρες!!!!
η ΑΜ βρίζει απο χτες ΟΟΟΟΛΗ μέρα για την γαμοδευτέρα!
και η ηλιακρίδα. δες πάνω!
εσύ δεν να ενοχληθείς!
όλα ίδια.

(για πόσο ρε συ θα σε πηγαίνει πίπα-πούρο?
(είπα να μείνει κανείς... κρατήθηκα.)

:))))))))))))))

drunk tank said...

α καλά!

ground control to εγκέφαλος...
λαμβάνει;

μπα! μηδενικό σήμα...

23 Δεκεμβρίου επιστροφή στα κανονικά!
γενικό ρεκτιφιέ
και ελπίδα ανασυγκρότησης!

καλό βράδυ
φιλιά

Yannis Petsas said...

Να σου πω, κατά περίεργο τρόπο κι εγώ προτιμώ τα πάρτι... αν κι έχω να πάω χρόνια. Αλλά έχω εκπληκτικές ιστορίες με πάρτι, θα τις πως μια μέρα.

faraona said...

Ανοιξα τα παραθυρα κι ενα ολόγκριζο σύννεφο ήρθε κι έκατσε πανω απ το σπίτι.
Σαν μπάλα απο γκρι μαλλι της γριάς
ενα πραγμα,με καθόλου ροδινί απ την Ανατολη.Σκέτο γκρι.

Βρεχει κέρατα και σημεία λεμε...

Καφε?


καλημερα.

:)))^(((:

Yannis Petsas said...

Maya μου, τι λέει η faraona; Εδώ έχει λιακάδα ή μου φαίνεται; Ευλογημένος τόπος παιδί μου, Παράδεισος.
Γιατί δεν βλέπω όμως κανέναν εδώ γύρω;

maya said...

@major κων
δεν πειραζει!
άμα τα καταλαβαίνουμε όλα,
κατάφεραν να μας προγραμματίσουν...!
καλύτερα λίγο αλλού!

23 δεκεμβρίου ηρεμείς?
αυτό λες?
ωραία.
και μετά θ'αρχίσουμε τα νεύρα με τα γρμφκριστμας σπίριτ!
τσκ!
δεν ησυχάζουμε ποτέ!!!!!!!!!

καλημέρα!
είδα και το επιμορφωτικό ποστ σου...
:)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
ιστορίες πάρτυ...
εδώ είμαστε.
τι θα λέμε?
θα πούμε και τέτοια! γουστάρω!

κοίτα
ένα κατάμαυρο σύννεφο βλέπω απέναντι
αλλά και γω ήλιο έχω εδώ.
η κυρία φ. μας είναι στην κέρκυρα.
(καλά τα λέω?)
ίσως εκεί ξέρουν κάτι?


---
εγώ άργησα νάρθω εδώ
γιατί ετοίμαζα μίνι γιορτή στην ντίντι
λόγω γιορτής!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κατερίνα μας!
---


αυτάααααααααααααα.
πάω να ετοιμαστώ...
έχω και γαμοσουπερμάρκετ
και πολλή δουλειά μετά!
αλλά δω γύρω θάμαστε...

καλημέρα!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
τέτοιο κακό εκεί?!!!!
εδώ, όπως λέω απο πάνω
μια απειλή την βλέπω
αλλά για την ώρα, καλά είναι.
απλά ατμοσφαιρικά.
όχι χαμός.

καφέ λέειιιιι!!!!!!
τελειώνω τον δεύτερο!
ναι, παρακαλώ. μέτριο!

καρασμάτς!
χχχχχχχχχχχχχχ

candyblue said...

που τις θυμήθηκες όλες αυτές τις αισθήσεις;
Μόνο το είμαι θυμάμαι ακόμα...

drunk tank said...

major κων!!!

χα χα χα

γι'αυτό σε πάω τόσο. το έπιασες με τη μία το "ground control..."!

ξεκινάει η γκρίνια για τα γμγκρμχμς όποτε θες!
ήδη μου σπάνε τα νεύρα κάθε που γυρνάω κουρέλι απ'τη δουλειά και βλέπω τα διπλο και τριπλοπαρκαρισματα εξω απο ...ειδικα μαγαζια...

παμε!
ασκησεις ηρεμιας
ουφ

φιλιά

maya said...

@candyblue
να σου πω
αν θυμάσαι το ΕΙΜΑΙ
πάλι καλά να λες!
τ'άλλα φεύγουν αλλά ξανάρχονται!

άμα τα πιέζεις και λιγάκι...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@στιχάκια μου
αυτο έλειπε! :))))))))))

αχ ευχαριστώ πολύ.
ο βομβαρδισμός προγραμματισμού
για το στόλισμα του γρμφδέντρου
έχει ξεκινήσει απο τα ανθρωπάκια....

ήδη έχω ίλιγγο...

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Κόκκινη Ομπρέλα said...

"Ψαρεύοντας έρχεται η θάλασσα..."(κλεμμένο).

Αγαπώντας αγγίζεις την ομορφιά...

Κι όταν ακούς,
κοιτάζεις,
αγγίζεις,
γεύεσαι,
μυρίζεις,
γεύεσαι,
είσαι,
κι όλα αυτά τα κάνεις mayΙκά
,τότε σίγουρα αγαπάς...δεν μπορεί αλλιώς!

Καλημέρα κυρί(αυτό δικό σου)πεταλούδι!

Я верю в Сталина said...

μη μη φτιάνς μη μη φτιάνς!!!!!!

λοιπόν, στην αρχή διάβαζα όλα τα σχόλια, λέξη προς λέξη και μετά το 30 - 35 άρχισα τη διαγώνια ανάγνωση...


τεσπα, τη λέξη "εκσπερμάτωση", μετά από 70 σχόλια, βλέπω... κανείς δεν την είδε...


Αφού το ξέρεις! Ο έρωτας κι η δυστυχία, έχουν γράψει τα καλύτερα κείμενα! Κι η κάβλα, επίσης

maya said...

@κόκκινη ομπρέλλα!!!!
πόσο καιρό!
:))))))))))

χαίρομαι που πέτυχες τέτοια αγανάκτηση μου!
σ'ευχαριστώ για τα λόγια αυτά.
και τα δικά μου και τα δικά σου
και τα κλεμμένα!!!!!

είναι η αισιοδοξία που μας ωθεί στα καλύτερα.
σαν την κόκκινη ομπρέλλα σου στην σκοτεινιά...
έχει δύναμη.

πολύ καλησπέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιατρέ μου
να. βλέπς?
άμα ουρλιάζω ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙς
κάνεις ότι δεν ακούς!

είδες?
κανείς ρε πούστη μου δεν στάθηκε εκεί.
ναι
εκσπερμάτωση.
τόση ζωντάνια
όλο το νόημα κάθε άνοιξης εκεί!

και κάβλα για ζωή.
το πιο δυνατό καρότο που κυνηγάμε.
κάποιες στιγμές βρίσκουμε να το εκφράσουμε ελάχιστα...
να μια τετοια δική μου...
με πολύ σεβασμό.

αχ τι καλά που ήρθες!
τι καλά!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Я верю в Сталина said...

και δεν μου λέτε παρακαλώ...


όταν λέμε "την άσκηση ανάποδα" σα να λέμε backdoor ένα πράμα;

maya said...

αχ ρε δημοσθένη...
να σ'είχα εδώ στην προ-προ-αγανάκτηση
που πιάσαμε το πισώπλατο...
εκεί να δεις ανάλυση...
αχαχαχα

maira said...

Πόσο σας πάει το χρώμα της...

Υπέροχη η βουτιά στην παλέτα όλων αυτών των αισθήσεων.

φιλιά φιλιά πολλά γλυκιά μου maya
χχχχχχχχχχχχχχ...

Υ.Γ. ...και το φορεμένο ανάποδα σας πάει !!!

koulpa said...

xaxa δε νοιμίζω να ξέφυγε σε κανέναν η λέξη.. εξπερμάτωση.. αλλά κάποιοι έχουμε εγκατεστημένο τσιπάκι αυτολογοκρισίας.. κάποιοι με κάποιο λυρισμό το παραλλήλησαμε με το κύμα που σκάει στα βράχια.. κάποιοι δε θυμόμαστε.. ή δε θέλουμε να μας το θυμίζουν.. και άλλα που αδυνατώ να φανταστώ αυτή τη στιγμή.. αλλά μπορεί αργότερα..:):)
αιδύοτχυνηλακ:):)
ησωτάμρεπσξε αλβάκ ησωτάμρεπσξε αλβάκ ησωτάμρεπσξε αλβάκ...
(όριστε την έκανα κι ανάποδα την άσκηση..:):))

adaeus said...

Η ζωή είναι έρωτας...
και κάβλα
και χρώματα
και η αγάπη είναι εκσπερμάτωση και οργασμός και ηδονή...
και χάδι..
και αγκαλιά...
και δάκρυ...
και μουσική...
και ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα...
κι αλμύρα στο στόμα...
από θάλασσες - γεύσεις εραστών...
και ποτό και τσιγάρο...
(το δεύτερο το 'κοψα το γαμημένο)...
και...
Καληνύχτα Μάγια μου...
ίσαμε 19929292 φορές άκουσα το ινστρουμένταλ σήμερις...

Unknown said...

"Μ'αρέσει η θάλασσα γιατι μου μοιάζει, μ'αρέσει, σ' 'ακουσα να λές κρυφά.
Πότε αγριεύεται, πονεί, σπαράζει, και πότε λεύτερη, παίζει, γελά..."

Αυτό είναι του Βαλαωρίτη. Σήμερα δέν έχω εμπνευσή..

Την καλημέρα μου

maya said...

@μάιρα μου
εσύ έχεις και τα κονέ!
την βλέπεις, μιλάς της θάλασσας..
αιώνια η γοητεία.
(μαρέσει που σε σκέφτομαι πλάι της...)

ε τωρα!
σε ποιόν δεν πάει το ανάποδο?!!!
:)))))))))))))

καλημέρα να της πεις
κι ένα φιλί σε σένα
χαμογελαστή μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου!!!!!!!!!!
τι ασκήσεις με βάζεις και κάνω πρωί-πρωί?????
απαπα....
πάντως τα κατάφερα. το διάβασα. ουφ.

δεν είναι κάβλα όμως
που ακόμη και ο συμβολισμός
της εκσπερμάτωσης
έχει πελώρια δύναμη ομορφιάς?

και ποιός δεν θυμάται?
να κάνουμε κάτι, να πούμε
να βοηθήσουμε την μνήμη...
φρίκη μου ακούγεται...

:))))))))))

καλημέρα
(σιγά μην το πω ανάποδα!
στον 1ο καφέ είμαι! σύνελθε!!!)

χχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Φιλενάδα έχεις εκτροχιαστεί εντελώς. Πού τα βρίσκεις αυτά με τον καφέ; Δεν ξημέρωσε ακόμα καν... απαπαπα.
Καλημέρα.

maya said...

@adaeus μου
η ζωή.είναι.έρωτας.

σε όλα συμφωνώ.
για όλα συμφωνώ.
i'm a total sucker for love, τι να πω?

και κάθε άλλη έννοια, κάπου τον αγγίζει.
αφετηρία ανάσας.
μόνο απο κει μπορώ να πιαστώ για να πάρω δύναμη.

ε τώρα για την θάλασσα,
εσύ ειδικά καταλαβαίνεις απόλυτα
τον σεβασμό και την αγάπη μου...
τι να πω παραπάνω?
είμαστε τυχεροί όταν τολμάμε.

ο έρωτας και η θάλασσα δίνουν δύναμη
όταν είσαι ολάνοιχτος, άφοβος.

να κι ένα καλό της ηλικίας...ε?
ξεπερνάμε τους φόβους.
γι'αυτο χαμογελάμε πιο βαθιά.
εκεί έχω καταλήξει.
η πορεία μας όλη γράφεται στο χαμόγελο μας.
εκεί καταλαβαίνεις ΤΙ ακριβώς...

αμάν φλυαρία!!!!
στοπ!
είναι που χάρηκα που είσαι δω πάλι.

καλημέρα!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αθανάσιε
μια χαρά έμπνευση την βρίσκω!
υπέροχο το κομμάτι του βαλαωρίτη.
πόσο απλά είναι τα όμορφα!
ευχαριστώ.

με βρίσκει παντελώς σύμφωνη.
πάλι καλά που στίβομαι αλλού
αλλοιώς κινδύνευα να θεωρηθώ τελείως ρομαντική!!!!!!


καλημέρα
:)))))

υγ.αν κάποια στιγμή στήσεις και μπλογκ
μη και δεν μου πεις! σ'έφαγα!

maya said...

@βρε καλώς τον γιάννη μου!
είδες παιδί μου?!!!!
πριν κάτι λίγα χρόνια
ούτε που θα φανταζόμουν ότι μπορώ να λειτουργήσω τέτοια ώρα!
απάνθρωπη την έλεγα, άγρια την κατέβαζα!

τώρα τι να πω...
:))))))
λες να το κοιτάξω?

πάει ο 1ος καφές...
πώς τελειώνει έτσι γαμότο????

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.πάω τώρα στις γιορτές δίπλα.
εκεί να δεις εκτροχιασμοί απο χτες!
άντε. σήμερα ελπίζω δεν έχουμε άλλα εορταστικά?
πες όχι!

koulpa said...

xaxa όλα έχουν το λόγο τους..:):)
κι αυτοί που ξεχνούν κάποιο λόγο νομιζουν πως έχουν..:):)
εγω ακόμα ψηλοθημάμαι.. αλλά δε ξέρω για πόσο.. μάλον μετα την ευηυία.. δεν ήταν και βασικός στόχος..:):)
χαχα είναι μια αναπηρία που έχουμε οι αμφιδέξιοι.. το είχα καταλάβει όταν έκανα το λιθοφωτογράφο.. αλλά το πρωτοπαρατήρησα όταν είχα διαβάσει ότι ο νταβίντσι έγραφε τα κημενά του ανάποδα.. από δεξια προς τα αριστερά.. και δοκιμάζοντάς το μου φάνηκε πολύ έυκολο.. αλλά από την άλλη μπερδεύουμε τα ε-3 b-d p-q..:):)
καλημερούδια (ίσια να μη σε μπερδεύω..):):)

Don Psychote- Δ.Ψ said...

ειδες τι καλά που κρύβομαι πίσω απ'το τίποτα;...και τι ευκολα που χάνομαι στη θάλασσα σου...με ξέβρασε σε χρυσούς αμμόλοφους με πολύχρωμα φύκια....παντου στο μαύρο κουστούμι μου..σα μετά από ξέφρενο αποκριάτικο πάρτυ...και να δεις που κατάλαβα ποια είσαι! (και πάει κλαίγοντας το όνειρο να πει στο σχόλιο ότι η ώρα πήγε 12 οι λέξεις κολοκύθες και η θάλασσα μια αλμύρα από δάκρυ ...το πάρτυ όμως πρέπει να έγινε ..ε;..μη μου πεις πως ήτας όνειρο....άσε με πριν στο πριν την γέννηση μου..στη δική μου θάλασσα...με τους θορύβους στην κοιλιά μιας φάλαινας

diva said...

Τιιι έχουμε εδώ;-)

χχχ
χχχχ
χχχχχ

Unknown said...

Maya μου, μιά και σου άρεσε να σου πώ και πάρακάτω¨

...κύμα μου ανήμερο, ψυχή μου φθάνει,
μήν μ' αγριεύεσαι, πλάγιασε δώ. Θάμαι για σένανε κρυφό λιμάνι.
Τί αξίζει η θάλασσα χωρίς γιαλό;

Υ.Γ. Άν ποτέ βρώ χρόνο να κάνω blog, θα είσαι η πρώτη που θα το μάθει.

faraona said...

Καλημερα!!!!
Τριτος καφες απο δεξια και μετα στριβεις αριστερα ....
Απο τις 3.30 στο ποδι.
Αναψα τζακι και σερφαρω...μουχαχαχααα!!!Κεφια πρωι πρωι...

maya said...

@φαρώνα μου
(πάω ανάποδα γιατί σε λυπήθηκα!!!)
τι εννοΑεις 3:30 παιδί μου????
είναι δυνατόν?!

εγώ αν σηκωθώ στις 3:30 θα πιώ βο΄τκα.
άκου καφέ...

είμαι στον πρώτο, τελειώνω δηλαδή
και σήμερα μια νύστα την έχω.
πού είσαι?
κοιμήθηκες πάλι?
:)

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
(back on track με σωστή σειρά)
αλλά ουχί απο την ανάποδη!
βρε μήπως μου κάνεις γυμνάσια που δεν άλλαξα αγανάκτηση ακόμη?
:)


καλημέρα
και επιμένω ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!

XXXXXXXXXXXXXX

maya said...

@δον μου
αυτό όλο είναι σαν έργο μουσικό απο μόνο του.
πόσο χαίρομαι που 'ξεβράστηκες' εδώ...
αυτή η εικόνα με τα πολύχρωμα φύκια
πάνω στο αυστηρό κοστούμι...
σώμα απο πάρτυ...
ξέρω ποιά είσαι...
:)))

είσαι απίστευτος...

είναι όνειρο.
ναι.
δεν θα σε ξυπνήσω στο τίποτα.
χαζή είμαι?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Κύπρια είσαι;

maya said...

@ντίβαείναιμόνομία μου
μα τον αντίποδα φυσικά!
ζυγός λέμε!
ισορροπία.
δεν μπορώ αλλοιώς.
:))))))))

καρασμάτς!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κυργιάνν'?
εμένα λετε?!
πλάκα μου κάνεις πρώι-πρωί?!!!!
τι είπα και σε μπέρδεψα?

καλημέρα είπα?
:)))))))))))

για ξήγα?

maya said...

@αθανάσιε!
μαρέσει!
εγώ δεν πάω πουθενά.
να μου λες λίγο ακόμη, λίγο ακόμη!

και χαίρομαι πολύ για την προτεραιότητα!
:)))))

πολύ καλημέρα!

Yannis Petsas said...

Σωστά, πού να ξέρεις;
Όταν λοιπόν πριν πολλά - πολλά χρόνια η Κύπρος κόπηκε στα δύο, κυκλοφόρησε ένα αυτοκόλλητο που την έδειχνε μισή κόκκινη και μισή άσπρη. Από κάτω έγραφε: "Δεν ξεχνώ".
Εντάξει τώρα ή να κάνω και...

maya said...

αχ καλά χάζεψα!
ναι βρε!
βέβαια το ξέρω.
γι'αυτό το είπα. ως λογοπαίγνιο
αλλά χάθηκε στα άλλα μου στρώματα φάινεται...
όταν με ρώτησες
ήδη σκεφτόμουν κάτι άλλο!

πρώτη φορά μένω ασύνδετη!
απαπα

πάω να φτιάξω 2ο!!!!

faraona said...

Ολα ειναι δυνατα στον πλανητη Φαραωνα.
Παω να δουλεψω....
καλημεραααα!

maya said...

Αιντε κυράφ.μου
τραβάχο!
αμ πώς?!
θέλω να σε δω γύρω στις 12...
le kotopoule!

καλή δουλειά!
χχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

12 ΠΑΡΑ ΤΕΤΑΡΤΟ
...ζω ...μεταξυ φθορας κι αφθαρσίας βεβαια αλλα ορθια.
Αμ ηθελαν και ψαρόσουπα σημερα....τι να κανω η γυναικα...την εκανα κι αυτην.


παω να ξεραθω σε μια μπερζερα τουλαχιστον

koulpa said...

xaxa ναι γιατί εγώ ποστάρω καθημερινά και μου κακοφαίνεται.. από την επέτιο έχω..:):)
καλησπερούδια:):)

maya said...

@φαραώνα μου
κάνε λίγο πιο κει ντε!
λέω να αποσυρθώ και γω.

και ξερω ότι δεν χτίζεις.
άστην να λέει.
όλο λέει, λέει, λέει...
ουφ πια!

πάω...
α της αλεξάνδρας μια και μετά.

καρασμάτς!
χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
δεν σου κρύβω ότι άμα ακουμπήσει το 100
καταλαβαίνω και γω ότι το παράκανα!
όλα κι όλα!
τι είμαστε? press.gr?!!!!!!

αλλά τι να πρωτογράψω με τόσα?
...

καληνυχτούδια που λες και συ
με πονηρά όνειρα λέω εγώ για καλύτερα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

άιντε να μαζευόμαστε...

Я верю в Сталина said...

τί εννοούμε καληνυχτούδια;;;;;;;;;

τώρα που ξύπνησα εγώ την κάνουμε;;;;


τί καλή που είσαι!

οικοδέσποινα...πφφφφφφφφφ

Я верю в Сталина said...

ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

Αλεξάνδρα said...

Ενημερωτικά η αφίσα με την μισή κόκκινη και μισή λευκή Κύπρο που έγραφε "ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ" ήταν του Νίκου Δήμου δημιουργία, τότε που ήταν ΚΑΙ διαφημιστής...

Καλημέρα κυρά πεταλούδα!

Εμφάνιση dimosthenis s; βλέπουν καλά τα μάτια μου;

Αντε μαύρα μάτια κάναμε!!!

Φιλάκιαααααααααααα

maya said...

@δημοσθένη μου
να βλέπεις?
κι η αλεξάνδρα σούκανε υποδοχή!
για να δεις που εξαφανίζεσαι!
άντε τώρα.

καλημέρα λοιπόν.
εχτές έκανα τρομερό ύπνο.
:)

εμ τι να σας κάνω σας τους clubbers?
άλλες οι ώρες...
έξαλλα νιάτα!

χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φιλενάδα μου
καλημέρα!
εγώ - τουλάχιστον - το ήξερα και αυτό.
για τον ν.δήμου.
και νοίζω κάποια στιγμή παλιά
δεν είχαμε κάνει και κάποια κουβέντα γι'αυτό κάπου...?

πολλές καλημέρες!
σούχω χρωστουμενο σκουλαρίκι...
πώς πέρασαν οι μέρες γαμότο!
θα δεις όμως!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Unknown said...

Σήμερα έγραφα...
έγραφα την αγάπη μου...
έκανα στοίχους τα όνειρά μου
έγραφα μουσική τις ελπίδες μου
Πήρα ένα βότσαλο, και τάγραψα
πανω στην άμμο.
Μετά ήρθε το κύμα.....

maya said...

@αθανάσιε
καλημέρα!
ακριβώς αυτή η ανατροπή
είναι που μας αναζωογονεί, λέω εγώ.
και έχω ματώσει για να μάθω ότι
ό,τι χαρίζω δεν με απειλεί.
η αγάπη που νοιώθεις και προσφέρεις
είναι δυνατή γιατί αναπαράγεται
όσο και να την δίνεις.
μάλλον επειδή την δίνεις.

δεν πειράζει - ωραίο και το κύμα.
ευκαιρία για να φτιάξεις κι άλλη μουσική
να γράψεις κι άλλο για την αγάπη
να νοιώσεις κι άλλο.

:)

σε ωραία στιγμή ήρθε η σκέψη σου.
σ'ευχαριστώ...

:))))))))

Unknown said...

Ήταν εκείνο το κύμα,
πούφερε το χαμόγελο
απ΄τ΄αντικρινό ακρογιάλι.
Το κύμα που πήρε το δάκρυ
στο πέλαγος.
Εκείνο το κύμα!
Ραντίζει μ΄ελπίδα,
το άγνωστο...

Καλώς το!

Για σου Μαγια μου.

diastimata said...

Βαθύ μπλε...

Αλεξάνδρα said...

Αναμένω σκουλαρίκι.

Το Σαββατοκύριακο αυτό ήταν γεμάτο υποχρεώσεις και μόνο.

Εφυγε σαν αεράκι....

Και θέλω να στολίσωωωωωωω

maya said...

---αρχίζω ανάποδα γιατί με προκαλεί!---

@αλεξάνδρα μου
γλυκό μου παιδι,
που σε νόμιζα φίλη,
που μόνο τα καλύτερα θέλω για σένα,

ΑΝ!

ΑΝ, λέω




αρχίσεις απο τώρα τις χαρές και τα γμρφκριστμας σπίριτ
εδώ μέσα of ALL places (!)

ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ ΟΥΡΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!


και το σκουλαρίκι ισχύει
αλλά δεν εγγυώμαι τι θα ακούσεις
άμα μου φέρνεις στολίδια εδώ μέσα!!!!

ΑΑΑΑΑΑΑ!
μην με αρχίζετε απο τώρα...
σας παρακαλώ...
δεν έχω προετοιμαστεί...


όσο για τις υποχρεώσεις
και γω όλο κάπου ήμουν το σαβ/κο.
αλλά νάμαι εδώ...
υπέροχη κυριακή βράδυ...
η δικιά μου νύχτα...

πολλά φιλιά πονηρόπαιδο
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@διαστήματα μου
έπιασες το ταξίδι μου
ή
όπως λέμε βαθύ λαρύγγι...?
δεν έχω πρόβλημα either way!
απλά ρωτάω....

και σε φιλώ
και σαποθύμησα :)

χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αθανάσιε
:)
καλά το πας...
μαρέσει!
εκεί που νόμιζα ότι χανόταν η ελπίδα
ήρθε η ζουμερή ανατροπή.
να, αυτά λατρεύω!
:)))))

καλό σου βράδυ!

adaeus said...

Με θάλασσα, αλμύρα και χαμόγελα κατά ριπάς σε χαιρετώ και σ'ευχαριστώ :)
και ξανακούω την κομματάρα :)))
Μάγια μου γλυκιά!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@adaeus μου
το λιγότερο ήταν!!!
πρόσεξες που σούβαλα 2 διαφορετικές θάλασσες?
:)

χρόνια πολλά και υπέροχα!
καλό βράδυ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Unknown said...

Αχ και να μάντευες....
Το μεγάλο ταξείδι του άνεμου,
που κουβαλά..
δροσιά τα δάκρυά μου.
Το μούρμούρισμα της βροχής
που ποτίζει τις ρίζες
με την αλμύρα του κορμιού σου.
Το μήνυμα της αστραπής που...
μιά στιγμή μονάχα
είναι η δόξα της.
Να μάντευες τον ιδρώτα της γής
το αίμα που χύνεται
απ τι φλέβες του κόσμου!
Αχ και να μάντευες....

Μιά θερμή καλημέρα

faraona said...

Καλο μηνα
Καλη βδομαδα

καφε?

maya said...

@αθανάσιε
πολύ καλημέρα
και θα είναι με τέτοιες σκέψεις!
τι ωραία που βάζουμε τον μήνα!!!!
νάσαι καλά...

κ α λ ό μ ή ν α !

τι θα κάναμε χωρίς...?
όχι πες!

:)))))

maya said...

@φαραώνα μουυυυυ!!!

τι ωραία ευχή!
τι γλυκιά καλημέρα!
τελειώνω τον πρώτο
ακούω απίστευτες νοσταλγικές μουσικές
με το βλέμμα αχόρταγα μπρος!

καλό μήνα θάχουμε!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Unknown said...

Θάταν η ζήση κόλαση
έχι απο κείνες με φωτιές και καζάνια
αλλά μια κόλαση με πράσινα λειβάδια
και πρόβατα ένα σωρό.
πιό κεί θάταν κι άλλη, νά κι άλλα πρόβατα κι άλλα λειβάδια κι άλλη, κι άλλη πολλά λειβάδια και πρόβατα.....

Unknown said...

Καλό μήνα! Εγώ πίνω τσάϊ. 'Εχει;

maya said...

@αθανάσιε
πολύ τσάι και πολλές ποικιλίες!
πράσινο, μαύρο, earl grey, άντε και φασκόμηλο!

...αλλά κάτι του βάζεις μέσα, δεν εξηγείται....
πώς πήγαμε απο την άμμο στα λιβάδια?
ούτε κατάλαβα...

:))))))

Unknown said...

Καθυστερείς.... Δέν θάχεις τσάϊ έ;

Unknown said...

"τι θα κάναμε χωρίς...?
όχι πες!"

Δική σου η ερώτηση, δική σου. Τι θα κάναμε, αν όλα ήταν μόνο λειβάδια και πρόβατα;