Tuesday 8 February 2011

Ασυναρτησίες ενός αντιρρησία...


...Έτσι μούρχεται να γεμίσω το blog καρδούλες (που μισώ). Με μια μουσική γλυκανάλατα αθώα προς το μέλλον και να εκθειάσω με στόμφο την ημέρα των ερωτευμένων. Δεν υπάρχει άλλη γιορτή (πλην φριχτουγέννων και ονομαστικών εορτών) που να απεχθάνομαι περισσότερο από του βαλεντίνου. Δεν δέχομαι την επιβεβλημένη χαρά. Ποιος ερωτευμένος νοιώθει να γιορτάζει ΜΙΑ φορά τον χρόνο? Μην πιάσω την εμπορική σκοπιμότητα που γέννησε αυτή την «ημέρα» …  all in all, μια απίστευτη μαλακία με πολλά σοκολατάκια και κόκκινα εσώρουχα. Please !
Παρ’όλα, λέω να γιορτάσω τον αλλοδαπό βαλεντίνο. Ναι, εγώ! Έτσι. Για την τρέλλα. Γιατί από παντού πάνε να μας τρελλάνουν μα ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΕΡΕΤΑΙ ΟΣΟ ΤΡΕΛΛΑ ΑΡΜΟΖΕΙ στην κατάσταση που βιώνουμε.

Συζητάμε κάθε μέρα τι απεργίες «έχουμε» ως κάτι φυσικό ΑΝΤΙ να κατσικωθούμε μια μέρα όλοι σπίτια μας, να παραλύσει το βολικό χάος που μας σερβίρουν. Μαζεύουμε αποδείξεις γιατί αν δεν ξοδεύουμε ΤΟΣΑ τον χρόνο, πρέπει να φορολογηθούμε περισσότερο. Το να κάνεις οικονομία δηλαδή είναι κακό. Ή τουλάχιστον απίστευτο για το κράτος. Άρα κλέβεις. Άρα και να μην κλέβεις, θα κλέψεις. Ακούμε τους πολιτικούς ακόμα (!) ώστε να τους βρίζουμε -εκ του ασφαλούς- μέσω τηλεόρασης και μετά τους ξαναψηφίζουμε γιατί όλο και κάποιο όφελος ή ρουσφέτι έχει η οικογένεια/δουλειά/παπαριά που μας δέρνει.
 
Σιχάθηκα όλο το σκουπίδι που μας ταΐζουν και άλλο τόσο εμάς που το τρώμε. Με αηδία, αλλά το καταπίνουμε τελικά. Το άλλο που σιχάθηκα είναι τους αντι-καπνιστές με τον ανεξέλεγκτο φανατισμό –πλέον- λόγω νομιμότητας. Μου θυμίζει μακαρθισμό η λύσσα αυτή. …και αντίστοιχη λύσσα βγάζουν και οι καπνιστές! Ξέρω άτομα που δεν βγαίνουν αν δεν μπορούν να καπνίσουν. Τι εννοείτε ρε παιδιά? Θα κάτσουμε για πάντα σπίτι στον τεκέ μας? Δεν θέλω να ανήκω σε τέτοιες ομάδες φόβου ή/και εξάρτησης. Άγαμίδια.
Ας γυρίσω στην κόκκινη γιορτή. κι ας αφεθούμε στον έρωτα λοιπόν… Αλλά τι λέω? Ακόμη και στην ευτυχία, φαίνεται, χρειαζόμαστε καθοδήγηση! ΤΩΡΑ γιορτάζεις, ΤΩΡΑ χαίρεσαι, ΤΩΡΑ κούνα τα χεράκια… τι να μας ευχηθείς? Χρόνια πολλά …? Καήκαμε…

*ακούγεται το παλιό λατρεμένο "you'll never find another love like mine" του lou rawls

44 comments:

adaeus said...

... πω πω κομματάρα!!!! Λατρεύω την παλιά καλή σόουλ (όσο την απεχθανόμουν μικρός ως ροκάς, τόσο την αγαπώ τώρα)...
Να καπνίζουμε (όσοι γουστάρουν), να ερωτευόμαστε (όλοι), να αντιδρούμε,
να λέμε αγαμίδια παρέα, να γιορτάζουμε...
Καλημέρα Μάγια μου....

Dee Dee said...

βρε ζουζουνα μου (ειδες πως σε καλοπιανω;;;)

οταν σου φερνουν ζωγραφιες με καρδουλες την ημερα της μητερας τα αγγελουδια σου, σημαινει οτι δεν σε αγαπανε τις υπολοιπες μερες τους χρονου;

Εμενα μου αρεσουν αυτες οι γιορτες. (το ξερουν και οι πετρες πια)
Και δεν μιλαω μονο για την ημερα των ερωτευμενων. Οσοι παιρνουν καθε μερα λουλουδια και σοκολατακια στους συντροφους τους, ας μην το κανουν την ημερα του Αγιου Βαλεντινου. Αν ομως δεν, ειναι μια καλη ευκαιρια. Και ΝΑΙ μπορεις να αποφυγεις τον καταναλωτισμο εκεινη την ημερα. Δεν σου επιβαλει κανεις να γιορτασεις με σοκολατακια ζαχαροπλαστειου και κοκκινα εσωρουχα! Φαντασια να υπαρχει!!

Μου αρεσει που υπαρχει παγκοσμια ημερα των τυφλων. Και θα ηθελα εκεινη την ημερα να την περναμε ολοι με τα ματια κλειστα. Μια φορα αν το κανουμε δεν θα ξαναπαρκαρει ποτε κανεις μπροστα σε διαβαση!!!


Οσο για το τσιγαρο, συμφωνω!! Ελεος πια και με τους καπνιστες που αντιδρουν τοσο ψυχεδελικα, ελεος και με τους αντικαπνιστες που συμπεριφερονται τοσο χαιρεκακα. Ας ψαξουμε να βρουμε λυσεις. Να υπαρχουν επιλογες. Το μονο που γινεται τωρα ειναι να θελει ο καθενας να γινει το δικο του. Σαν κακομαθημενα παιδια!!


Κι ελεγα φετος δεν θα επεκταθω για πολλοστη φορα για αυτες τις γιορτες. Αλλα εκανες αναρτηση....εγω φταιω;; :):):):)


Καλημερα ομορφη!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

drunk tank said...

εγώ πάλι με τις ενστάσεις μου!!
ο αντιδραστικός αντιρρησίας, ασυνάρτητος κι εγώ από πάντα!

ερωτευμένος κάθε μέρα και να γιορτάζω τον έρωτα κάθε που αντικρύζω το χαμόγελό της, κάθε που την αγκαλιάζω, κάθε που ακούω την φωνή της, κάθε που την σκέφτομαι.
όχι φαρισαϊκά δωράκια για να ξεχαστούν την επομένη και να χάνω τις υπόλοιπες ημέρες.
δώρα θα κάνω όποτε το νιώθω, κάθε μέρα αν είναι δυνατό. όχι για να βγάλει τα σπασμένα της χρονιάς ο κάθε πούστης λουλουδάς, ζαχαροπλάστης, εσωρουχάς κτλ

και μην ακούω ότι οι αφιερωμένες μέρες (συγνώμη Κατερίνα μου) μπορούν να αλλάξουν τους ανθρώπους και να συμπεριφέρονται ορθότερα τον υπόλοιπο χρόνο.
έχουμε δει και τις οικολογικές ημέρες που ξαφνικά όλοι γίνονται οικολογοι και ευαισθητοποιημένοι με το περιβάλλον αλλά τον υπόλοιπο χρόνο το πηδάνε κανονικά.
έχουμε δει την παγκόσμια ημέρα ενάντια στον ρατσισμό, ενάντια στη βία, δίχως αυτοκίνητο, δίχως τηλεόραση κ.ο.κ.
όλα υποκρισίες μιας βαθύτερης έλλειψης.
και αν δεν μάθουμε στα παιδιά μας να αγαπάνε το περιβάλλον, τον συνάνθρωπο, να τους διδάξουμε τον έρωτα, να τους δώσουμε ορθή παιδεία
όλα θα είναι απλώς μία μέρα στο καλεντάρι.
όπως όταν μία φορά στις τόσες δίνουμε μερικά κέρματα σε κάποιον ζητιάνο και νιώθουμε ότι και καλά κάτι κάναμε...

"η επανάσταση αποδείχτηκε ένα όνειρο, μια βολεμένη και ευφυής δικαιολογία" τραγουδούσε ο Άσιμος,
κάπως έτσι βολευτήκαμε όλοι για την... "επανάσταση"...
κάπως έτσι βολευτήκαν άλλοι και κονμάνε από τις "επαναστάσεις"...


ξέφυγα λιγάκι ε?
:)

maya said...

@adaeus μου
και γω τα σνόμπαρα μικρή
αλλά τελευταία μου βγάζουν μια γλύκα όλα εκείνα τα κομμάτια ...
να σ'είχα κοντά να σου φτιάξω cd πούχω έτοιμο playlist !
θα το καταφχαριστιόσουν !

είπα να μην γράψω τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ γαμίδια
αλλά χαίρομαι που είσαι ΕΔΩ και στο light edition :)

μου βγάζεις 'γενναιοδωρία' σήμερα !
σαν πλατύ χαμόγελο .
αυτο χρειάζομαι !!!


καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κωνσταντίνε μου
κορυφαίο του άσιμου .
δεν έχω να σχολιάσω κάτι σε όσα είπες .
συμφωνώ και το ξέρεις .
αγαπημένε μου εμπενιζέρ :))))

καραhappy valentine's !!! αχαχα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

(όλο λάθη έκανε. πάμε πάλι...)

@ντίντι μου
όταν μου φέρνουν καρδιές και ζωγραφιές την ΤΑΔΕ μέρα
είναι καθοδηγημένες απο την όποια δασκάλα
αλλά ναι, δεν παύει νάχει την αξία που με συγκινεί .

όμως θέλω και τους περνάω ακριβώς αυτό που λέει κι ο κωνσταντίνος .
ότι δεν υπάρχουν ειδικές μέρες για γιορτή .
γιορτή είναι που ΖΟΥΜΕ.
με όσα περικλείει αυτή η τεράστια λέξη .

θυμώνω περισσότερο την μέρα πχ που λες των τυφλών ή του aids ή των φτωχών
που ξαφνικά μαλακώνουν όλοι .
αν όντως αυτές οι μέρες κάναν κάτι να μας εξελίξουν σε συνείδηση
θα βλέπαμε κάθε γενιά να φτιάχνει
και κάποτε θα είχαμε γίνει καλύτερος κόσμος .


...το βλέπεις να γίνεται ?

και μην μου πεις για το γκέτο του κύκλου σου ή του δικού μου κλπ
στον μικρόκοσμο μας κάνουμε ό,τι μπορούμε .
αλλά δεν φτάνει για το μεγάλο μπραφ ...


δεν θέλω να περάσω πεσσιμισμό αλλά είναι η πραγματικότητα . :)


(πάντως όταν αποφάσισα να ανεβάσω την καρδιά, ΕΣΕΝΑ σκεφτόμουν ! αχαχα)


πολύ καλημέρα μας λακάκια μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

ουφ, καλα! Ο καθενας το βιολι του εδω μεσα :)

Δεν διαφωνω σε πολλα απο αυτα που λεει ο Κωνσταντινος. Την τοσο επιμονη αρνηση δεν καταλαβαινω! Αλλα δεν χρειαζεται να τα καταλαβω και ολα πια :)


Μαγια μου, με τις καρδιες εχω ενα θεμα. ΔΕΝ μου αρεσουν :) Το ειχα πει και στον Δημητρη απο την αρχη, οτι δεν προκειται να φορεσω δαχτυλιδια και κρεμαστα σε σχημα καρδιας. Σπανιως να δω κατι με τετοιο σχημα και να το προτιμησω :)


Και εν κατακλειδι..... νομιζω στις ισορροπιες κρυβεται πολλη ομορφια. Ας ψαξουμε εκει γυρω να μας βρουμε κι ας μην συμπιπτουν ποτε οι αποψεις μας :)

Σας φιλω ολους ζουλιχτα!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tali said...

ω τι ωραια
γλυκια
τρυφερη πολυχρωμη καρδουλιναααααα


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ μικρη μου ζουμπουλιτσα!!!!

να χαιρεσαι τον ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ σου
!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

ω τι υπεροχο τραγουδι....

και τα πουλακια
τι ωραια που ειναι τα πουλακια σαν κελαηδουν
λιγο μοναχα πριν πεσει το σκοταδι....

κερασενια φιλακια :::))
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

καλά εγώ κάθε μέρα με αγαπώ.. δε περιμένω ειδικές μέρες.. όλα αυτά τα καρδουλίνια με αειδίαζαν παλιά.. αλλά τώρα τα ανέχομαι με μια νότα νοσταλγίας.. στα νιάτα.. των άλλων.. :):)
αυτό με την ανοχή σε όλα αυτά που ξεφορνίζουν οι πολιτικοί στις μέρες μας με έχει τσακίσει.. ίσως είναι ο σύγχρονος λόγος μου να μεταναστεύσω.. να μην τους ακούω τουλάχιστον.. ξέρω αλλού λένε χειρότερα.. αλλά ελπίζω να μη με νειάζει το αλλού.. στην αγγλία τουλάχιστον καταδικάζονται για 10-20 χιλιάρικα.. που εδώ μόνο κλητήρες καταδέχονται να κλεψουν.. :):)
αιντε παταλλήρησα πάλι.. αλα παλαιά.. :):)
την καλημέρα μου :):)

maya said...

κούλπα μου
πολλά τελικά γεμίζουν το σακί της νοσταλγίας .
και το βρίσκω θετικό αυτο το μαλάκωμα της ηλικίας .

η αναποδίλα με τρομάζει !
προτιμώ να δεχτώ παρά να απορρίπτω λόγω παραξενιάς .
μακάρι να ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ έτσι.

και δεν εννοώ την ανοχή .
την έννοια αυτή δεν την γουστάρω καθόλου ...

όπως λες, ευτυχώς, στο εξωτερικό (τουλάχιστον στην ευρώπη)
το σκάνδαλο παραμένει ΣΚΑΝΔΑΛΟ και σοκάρει .

καλημέρα
:)

maya said...

@ταλικουλίτα μουυυυυυυυυ ?
τι υπέροχες χρυσές ανταύγειες στα μαλλάκια σου αυτή την ηλιόλουστη ημέρα ....
τι μελωδικά που ακούγεται το γάργαρο γέλιο σου με τα πουλάκια ....
τι πρώιμη άνοιξη είναι αυτή ...
τι έχουμε να πάθουμε ακόμα ...?!!!

και συ φουρφουλοσποράκι μου
να χαίρεσαι τον βαλεντίνο σου !...


(πόσο θέλουμε για το guinness book o σαχλοrecords ????????????)

maya said...

@κυραντί μου
μα έχουμε την πιο απίθανη χωρωδία βιολιών εδώ μέσα ! :)))

όσο για την επίμονη άρνηση ...?
μάλλον γιατι είναι ΑΣΟΡΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΊΜΟΝΗ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΗ του σαχλεντίνουυυυυυυυυυυ μανδάμ!


και ξέρεις πόσο συμωνώ και γουστάρω που διαωνούμε ΠΑΡΕΑ πάντα :)


καλημέρααααα

παρατάω όλες τις ευθύνες μου
και πάω κολωνάκι για καφέ !!!!

:)))

maya said...

*το καινούργιο πλήκτρο που δεν πατιέται στο λαπτοπ μου
μετά το ΤΡΙΑ
είναι όπως κατάλαβες το 'φ' ...


τι θα πει αυτό αναρωτιέμαι ?
δεν θα μπορώ να γραφω fuck ...?

Dee Dee said...

χαχαχαχαχαχαχα εχεις δικιο! Κι ελεγα να μη μπω στο τρυπακι να υπερασπιστω και φετος, ο,τι ειναι πλεον τοσο γνωστο για μενα :)

Συγνωμη εισαι στον παραδεισο εκει πανω και θα πας Κολωνακι για καφε μια τοσο ωραια μερα;;;;;

Η χορωδια που κανουμε ευτυχως εκτος απο βιολια, εχει πολλων ειδων οργανα και πολλοι θα την ζηλευαν :):)

Καλημερα σε ολους!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

drunk tank said...

νια νια νια νια νια

εγώ πάω στο ιτς καλέ!
πάενε κολωνάκι εσύ να δω τι θα καταλάβεις

:-))))))))))))

Anonymous said...

..γιατί οι ερωτευμένοι πρέπει (ντε και καλά) να γιορτάζουν;;;

Καλησπέρα σας!

maya said...

@νιου μου
ναι είναι μια πλευρά κι αυτή.
θα είχε πιθανώς πιο ενδιαφέρον να γιορτάζουν οι αποτυχημένοι, ας πούμε.
οι χαμένοι .
οι αγάμητοι !
οι σαλιάρηδες, οι βρώμικοι, οι σαχλοί .

έτσι ρε παιδί μου, να χαίρονται πραγματικά μια μέρα!

πολυκαλησπέρα σας !!!
(όλο με πας σε περίεργες σκέψεις και γουστάρω).

:)))))

maya said...

@ντίντι και κωνσταντίνε μου
πρόσέξτε φάση.
1ον τράβηξα ένα ΓΕΡΟ ζόρι εχτές .
ξύπνησα με μια πλασματικά χαρούμενη διάθεση και ο ήλιος συμφωνούσε.

ξεκίνησα με πολύ καλή παρέα για αθήνα στις 9 .
με μηχανή.
άφησα το κράνος ανοιχτό να νοιώθω τον αέρα ...
φτάσαμε στο zonar's πριν τις 9μιση.
έφαγα το καλύτερο croissant ,
ήπια την καλύτερη σοκολάτα ,
στο υπέροχο εσωτερικό του θρυλικού αυτού μαγαζιού .

δεν ζήλεψα τίποτα εκείνη την ώρα .
(ούτε καν το ιτς καλέ, να φανταστείς!!!)

έζησα μια Στιγμή Ευτυχίας ...


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

Fuck
fyck
Fuck fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

den xionizei

fffffffuck


ffffffffffffffffff

τι ωραιο που ειναι το φ
μπηκα βγαινω και μαζι μου δεν σε παιρνω
θα διωξεις ολα τα αγγελουδακια που μαζεψα για χαρη σου στην πλαγιά του Ερωτα

γουατ δε φακκκκ???
μικρη μου ζαχαρενια πασχαλιτσα???

χαπι βαλενταιννννν::::))))))))))))

Tali said...

Fuck
fyck
Fuck fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

den xionizei

fffffffuck


ffffffffffffffffff

τι ωραιο που ειναι το φ
μπηκα βγαινω και μαζι μου δεν σε παιρνω
θα διωξεις ολα τα αγγελουδακια που μαζεψα για χαρη σου στην πλαγιά του Ερωτα

γουατ δε φακκκκ???
μικρη μου ζαχαρενια πασχαλιτσα???

χαπι βαλενταιννννν::::))))))))))))

Tali said...

Fuck
fyck
Fuck fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

den xionizei

fffffffuck


ffffffffffffffffff

τι ωραιο που ειναι το φ
μπηκα βγαινω και μαζι μου δεν σε παιρνω
θα διωξεις ολα τα αγγελουδακια που μαζεψα για χαρη σου στην πλαγιά του Ερωτα

γουατ δε φακκκκ???
μικρη μου ζαχαρενια πασχαλιτσα???

χαπι βαλενταιννννν::::))))))))))))

Dee Dee said...

maya μου

Ειδες τι μπορει να συμβει αν χαλασει το φ στο πληκτρολογιο σου;;; Μεταλλαξη της Ταλι εις τριπλουν :):):):)




Ταλι μου
βουντου βουντου βουντου να χιονισει!!!!
Μετα το σχολιο εδω, εβαλες πιπερι στα δαχτυλα;; :)

Φιλακια πολλα κι ενα υπεροχο Σ-Κ σας ευχομαι!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

Χαχαχαχα!! Δεν εννοούσα αυτό, dear Maya, αλλά γιατί να μη γιορτάζουν κι όλοι αυτοί που ανέφερες; ..Να σκάσει κι ένα χαμόγελο στο χειλάκι τους!
Εξηγώ..οι ερωτευμένοι είναι ερωτευμένοι, δε χρειάζεται να γιορτάζουν, διότι εξ ορισμού είναι "φτιαγμένοι" για να αισθάνονται έντονα, οπότε συχνά οι γιορτές και τα πανηγύρια περισσεύουν!
Απ΄την άλλη βέβαια..γιατί και να μην γιορτάζουν όποτε τους κάνει κέφι;;

Άσχετο: η miss Tali γιατί έκλεισε τα σχόλια στο σπίτι της (αλλά μπορεί ωραιότατα να σχολιάζει εδώ (κι εκεί), παρακαλώ; ;-)

Καλημέρααααα!!!
:-)

Tali said...

εγω>?????????

που??σε ποιο απο ολα τα ανακτορα???
εχω κλεισει μονο το μαυρο γιατι μου τελειωσε::))

αλλα στο κοκκινο η σαλα ειναι ανοιχτη!!!!

Ντηηη

φφφφφφφφφαααααακκκκκκκκκκκκ

εχω γελασει απιστευτα που δεν μπορει να βρισει η μικρη μου λιμενεργατισσααααα!!!!!

μακια καλο σκ

maya said...

αχαχα Φαλημέρα εΦριμποντι !!!!!
ΌΠΩς ΌΛΑ
και το Φ θέλει το πείσμα τουυυ !

άμα επιμένω, μπορώ!


λοιπόν
έχω γελάσει απίστευτα με το τριπλ τάλι
εννοείται ότι δεν θα σβήσω τα σχόλια !!!!!!!

:)))))))))

παμ'παρκατ' --->

maya said...

@τριπλισκεράκι μου
σε σκεφτόμουν εχτές χωρίς χιόνι
καθώς κοιτούσα τις χειμωνιάτικες ανταύγειες του ήλιου στην κυκλαδίτικη θάλασσα ...

ούτε κύμα ...

το νησί καταπράσινο .
άδειο απο κόσμο και φασαρία .
περπάτησα στα σοκάκια ώρες
οδήγησα όλες τις παραλίες
ξάπλωσα στην άμμο και χαμογελούσα ...

τι να λέμε !
πέρασα μια πανέμορφη μέρα .
φτου σκόρδα .
(έφαγα και κάτι μπαρμπούνια... μια σαλάτα καλκάνι ... απαπααααα)


δεν φαντάζομαι να χιόνισε εκεί .
διανύουμε ΑΙΘΡΙΟ καιρό .
ας απολαύσουμε τα καλά του .
την ηρεμία ας πούμε που έχεις εκεί .
σε σκέφτομαι ΚΑΛΑ και μου φτάνει !


φιλιάαααααααααα Φαλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

(πείσμα είπαμε!)

maya said...

@ντίντι μου
τι γέλιο έχω κάνει με το φακ της τάλι!!!
δεν περίμενα να το ζήσω αυτό !
αχαχαχα

η ευχή σου έπιασε, για μένα τουλάχιστον .
τι κάΦλα σαΦΦατοκύριακο !
:)))

καλή συνέχεια χαλάρωσης
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@νιού μου
κάπου το έπιασα και την πρώτη φορά
αλλά μάρεσε η υπόνοια που μ'έκανε να σκεφτώ αλλού :)))))

(άσε με τώρα γιατι πλησιάζει η αποΦράδα μέρα και με πιάνει η αλλεργία της χαράς)

η τάλι όντως έκλεισε το μαύρο της (ελπίζω προσωρινά πάντα)
αλλά το θέμα των σχολίων είναι η αιώνια αγωνία μας .
μία μας αφήνει, μία μας κατσαδιάζει .
δεν την ξέρεις πια ?
και συ τι θες τώρα?
σώνει και ντε να σχολιάσεις την ανάλυση των τιβιπερσόνων ??
μα τους ξέρεις ????
εγώ πάντα (δεν) περνάω εξετάσεις σε τέτοιες αναρτήσεις της !


φφφφφφιλιά
χχχχχχχχχχ

Tali said...

σιχαμερος καιρος
σιχαμερη μερα ολο ηλιο
σιχαμερος ηλιος
ουτε ενα προβατακι στον ουρανο
και συ ξαναβρηκες το φ
σκ....!

παιδια ποια σχολια εχω κλεισει??
τι λετε??
το σχολιο ηταν τριπλο γιατι τα δυο λεπτα που μπαινω σεεερνομαι!!!

Μαγιουλι εβαλε τα καλα σου καφτανια??
εχουμε γιορτη μεθαυριο...σε θελω στα πανω σουυυυ!!:::::)))))))))

maya said...

τριπλισκερΜΕάκι μου
δεν 'ξαναβρήκα' τα φ μου .
εκεί είναι
απλά θέλουν κι αυτά τον τρόπο τους πια .
πείσμα κι επιμονή και μια χαρά πατιέται :))))))))

μα ούτε ένα μικρούλι 'μπεεεε' απο τον ουρανό ????
τι να πω ...
χάλασε ο χειμώνας ...
πάνε και τα πρόβατα .

!!!! ΡΕ ΣΥ!
να βάλουμε τον βαλεντίνο να κάνει το πρόβατο στον ουρανό ?
σου πάει ?
και θα κρατάει μια λευκή γούνινη καρδιά !
αχ τέλειο είναι !


είμαι πανέτοιμη για τις τυμπανοκρουσίες :)
λέω να βάλω το καφτάνι με τις αλυσίδες-καρδιές
και τα χρυσοποίκιλτα βέλη .

εσύ τι θα βάλεις ?

Dee Dee said...

Εγω εβαλα ωτοασπιδες να μη σας ακουω σημερα



oh mon amour ecoute-moi, deja la vie .... (δεν θυμαμαι παρακατω).....

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Tali said...

Μαγιουλιτα??
που εισαι μεταξένια μου???
ανοιξε τα βλεφαρακια σου να δεις τα συννεφακια και να ακουσεις τα πουλακια??

εισαι ικανη να κοιμασαι ολη μερα για να περασει η μερα???

σηκω..
δες τη Ντη!!! εχει φορεσει μενταγιον σε σχημα καρδιας και λουλουδια στον καρπο
δες και μενα...
εβαλα στεμμα καραμελα !!!!

ΜΑΓΙΟΥΛΙΤΑ ΣΗΚΩ ΘΑ ΠΑΘΩ ΑΠΟΠΛΗΞΙΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ!!
ΣΗΚΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!

maya said...

σηκώθηκα!
τι θες να κάνουμε τώρα?
βόλτα στα χαρούμενα blogs φίλων-ξεφίλων, ΔΕΝ κάνω .

περιμένω τον βαλεντίνο να βγούμε .
θα έρθει με άμαξα
θα πάμε για ρομαντικό δείπνο στην λίμνη
κι έπειτα θα χορέψουμε με το φως του φεγγαριού.
μετά θα μου δώσει όρκους αιώνιας αγάπης
και γω θα πιστέψω κάθε του λέξη
και ο κόσμος θα είναι πιο όμορφος
και μετά θα τελειώσει αυτή η μέρα
και θα ξαναεμφανιστούμε κανονικές.
ελπίζω .

μισό να βάλω το parfum μου ...
και να σταματήσω την ορχήστρα με τα βιολιά για να ακούσω την ευτυχία στην ατμόσφαιρα ...


υγ. @ντι!!!!! μου το κόλλησες το τραγούδι !!!!!

Anonymous said...

Ώστε το κατάλαβες από την αρχή, ε;;
Άντε να σε δω στην άλλη μέρα...μαζικού εορτασμού..τη μέρα της γυναίακς-χαχαχα, έλεοοοοος!!!!

Ναι, το "μαύρο" μπλογκ εννοούσα!

(..παρεμπιπτόντως, μιας και είπα "μπλογκ", το δικό μου...εξαφανίστηκε! Φυσικά και έφτιαξα καινούργιο-μετά τη στενοχώρια που πέρασε, ουφ!)

Καλημέρα σας!

Anonymous said...

* γυναίκας, εννοούσα!

(Maya, φτιάξε τα σχόλια έτσι ώστε να μπορώ να τ΄αφήνω χρησιμοποιώντας το "new-girl-on-the-blog" και όχι το link του blog μου!!)

Μερσί!

maya said...

@νιού μου
καλημέρα !
δεν το κατάλαβα ότι άλλαξες μπλογκ!
μου βγάζει ακόμα στο blog roll το παλιό δηλαδή ???
μα καλά πώς έπαθες τέτοιο πράμα ?!!!
απίστευτα σπαστικό .

όσο για τον σχολιασμό,
δεν έχω κανέναν περιορισμό για να αλλάξω κάτι.
πιθανώς να πάτησες το open ID κουτί για να γράψεις
αντί το google account.

(άλλαξες απο blogger σε wordpress?
μπορεί γι'αυτο .
έχει ένα θέμα compatibility - ξέρω απο άλλους)

anyway
καλή μας μέρα χωρίς γιορτές ειδικές
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

Ναι, άνοιξα στη wordpress (οι κύριοι του google δεν μου ανέκτησαν το παλιό ιστολόγιο και εκνευρίστηκα-έκλεισα το google account μου)...και σας περιμένω, αγαπητή!!

Στην επιλογή της καταχώρησης σχολίων δεν εμφανίζεται η επιλογή "Όνομα/Διεύθυνση URL" (σε άλλα μπλογκς δεν έχω θέμα)..

Καλησπέραααααα!!!!
:-))))))))))))

koulpa said...

xaxa τωρα ξανα ήλθα.. ναι οι ερωτευμένοι για ένα ενάμιση χρόνο γιορτάζουν κάθε μέρα.. μάλον η μέρα των όχι τόσο ερωτευμένων είναι.. άσε και το άσμα.. "οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτε".. γιατί αυτή η ανισότητα; αυτοί έχουν περισσότερη ανάγκη όπως αναφέρθηκε.. :):)
την καλημέρα μου :):)

Ra Ma said...

Εντάξει, γιορτή ήταν -λέμε τώρα- και πέρασε!

Αλλά ήσουν Ζόναρς και δεν πήρες τηλέφωνο? Βρίσκομαι τουλάχιστον δύο λεπτά μακρυά και αυτό γιατί έχουν τράφικ τα ασανσέρ!!! pffffff (το 'f' μου δουλεύει κανονικά...)

Χαίρετε!!!

maya said...

@νιου μου
πήγα και έλεγξα τις ρυθμίσεις μου
και είναι ως εξής:
Who Can Comment?
Registered Users - includes OpenID

οι μόνοι που δεν μπορούν να σχολιάσουν είναι οι ανώνυμοι .

αν συνεχίσεις νάχεις θέμα
θα tickάρω ακόμη και τους ανώνυμους
να δούμε αν κάνει διαφορά .
let me know.

bonjour !!!
:))

maya said...

@κούλπα λες να το δούμε κι αυτό?
την μέρα των χωρισμένων ?!!!
αχαχα καλό!

πάει η γιορτή .
καιρός για άλλα λοιπόν . ωραία !

καλημέρα μας! :))

maya said...

@μαρκόνι με f
αλήθεια λες τώρα ??
εμ πού να το ξέρω ?!
μα ΤΙ είναι αυτή η ζεστή σοκολάτα τους...
απαπαπααααα

ναι πέρασε η 'γιορτή'
κι όλοι ερωτευμένοι στον πάγκο τους !
καιρός για ανάρτηση μάλλον ...
χωρίς εορτασμούς :)


καλημέραααααα


ΥΓ.ΠΟΥ χάθηκες?
...ή εγώ χάθηκα ...?

Anonymous said...

Όχι, μην ανοίξεις σχόλια σε ανώνυμους! Απλώς σε άλλα blogger blogs εκτός από την επιλογή Open ID ή Ανώνυμος, υπάρχει κι αυτή Όνομα/Διεύθυνση URL..να σου πω την αλήθεια, δε θυμάμαι πώς το είχα κάνει στο δικό μου και τώρα....ανήκω αλλού!!

Καλησπέρα!
:-)