Wednesday 7 July 2010

ΠΟΥ ζω κυρία μου !!!!



Μάλλον σε παράλληλο σύμπαν! Του 1950 ίσως… με την πονηριά του 2020.

Κατ’αρχάς είμαι ΔΕΚΑ μέρες (πλέον) χωρίς τηλέφωνο και internet λόγω της μπόρας (!) την περασμένη κυριακή. Δεν με νοιάζει ποιος φταίει, αν βρέχονται καλώδια κι αν γαμιέται ο μπάμπης. Με νοιάζει που σε αυτή την χώρα ο πελάτης έχει πάντα άδικο –ΚΑΙ στις ιδιωτικές εταιρίες- και σου μιλάνε συγκαταβατικά λες κι είσαι χαζός. Που μάλλον είσαι για να επιμένεις ελληνικά…

Κατά δεύτερον, συμμετείχα σε μια έκθεση όπου με συμβουλεύσανε «φιλικά» στο παρά τρία να μην εκθέσω «καλύτερα» κάποιο έργο που «ενόχλησε» ως προκλητικό…(!) τους άλλους συμμετέχοντες! Δηλαδή καλλιτέχνες! Δηλαδή ελεύθερα πνεύματα! No further comment.
Μα τω παράλογω, Αν δεν είχα παιδιά, την είχα κάνει! Δυό χρόνια το φλερτάρω.

Ειλικρινά σιχαίνομαι όλη αυτή την δηθενιά. Σε όλους, σε όλα. Κανείς δεν παίρνει ευθύνη για τίποτα μα όλοι ακκίζονται σε υποθετικές φιλοσοφίες και αρχές. Αρχίδια. Όσο πιο δυνατά προασπίζονται ιδέες και θεωρίες οι άνθρωποι, τόσο πιο κάλπικοι είναι. Ο καθένας το τομαράκι του χαϊδεύει! Πάμπολλα τα απτά παραδείγματα…

 Γι’αυτό απαγορεύεται η ειλικρίνεια. ΕΝΟΧΛΕΙ. Ταράζει το κυματάκι ψευτιάς στην τεχνητή πραγματικότητα που πάνε να μας πασάρουν - Που πάτε πολλοί σας να μου πασάρετε ως φυσιολογική! Γελάω ρε πούστη μου με τον στόμφο που υποστηρίζετε μη-ευθύνη, φιλίες, ευγενή συναισθήματα, δικαιοσύνη και τον καημένο τον αλτρουϊσμό! αχ τι τραβάει κι αυτός ο δόλιος από την πείνα σας… όλο απόκριες έχουμε!

Πληρώνω πολύ το συναίσθημα. Και την πίστη στο καλό. Και το γαμημένο double play! Μεταφορικά μα και εντελώς υλικά σε παπαριές και παπάρες. Γιατί χαρίζω την αμφιβολία μέχρι το σημείο μη-επιστροφής. Αλλά αλήθεια νομίζετε ότι δεν αντιλαμβάνομαι την ύπουλη εκμαίευση ? τον κεκαλυμμένο φθόνο? Την αμυντική κατηγορία?
Αλήθεια ?
Θέμα στάσης ζωής είναι, όχι στάσης νόησης.

Βλέπω γύρω μου πραγματικά προβληματικούς ανθρώπους με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Αυτές οι αρρώστιες δεν φαίνονται με σπυράκια και βήχα…… Και σοβαρά, δεν ξέρεις ποτέ ποιος είναι πίσω από το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας τηλεφωνίας. Ή ενός ‘εγκάρδιου’ χαμόγελου. Ή μιας ‘φιλικής’ συμβουλής.  Ή της οθόνης ενός υπολογιστή (χμμμ.. αυτή η λέξη …τυχαία? Δεν νομίζω!)

Αλλάζω εταιρία κινητής πρώτη φορά. Μου προσφέρανε άλλοι, μεγαλύτερη έκπτωση στο iphone από αυτούς τους οποίους ‘προτιμώ’ από το 1992 (!). Το είπα στην εταιρία μου, μήπως μου κάνουν κάτι καλύτερο ως παλιά πελάτισσα? Όχι. Οκ… Εχτές όμως, τους πήγε η αίτηση ‘φορητότητας’ (Η λέξη??) και βέβαια με πήραν και μου έκαναν περίπου την προσφορά που τους ζήτησα για να μην φύγω. Γιατί πρέπει να φτάσουμε εκεί? Δεν μιλάω ελληνικά? Δεν καταλαβαίνω… και αλλάζω εταιρία παρ’όλα. Έτσι. να δώσω σε ΑΛΛΟΥΣ την ευκαιρία να τους εκτιμήσω. Ατέλειωτο πείσμα έχω ότι υπάρχουν σωστοί άνθρωποι, επαγγελματίες, άνδρες, φίλες, φίλοι… Ευτυχώς έχω δίκιο κάποιες σπουδαίες φορές.

Α και το άλλο! Σε γνωστό σούπερ μάρκετ είδα αφίσα καμαρωτή που έλεγε ότι ως 30/8 ΔΕΝ θα αλλάξουν τις τιμές τους. (!) Πάμε καθόλου καλά ?!! δηλαδή πρέπει να τους πούμε μπράβο που τον σεπτέμβριο που θ’αρχίσουμε να βλέπουμε πραγματικά τα αποτελέσματα των απολύσεων και των μειώσεων μισθών και βιοτικού επίπεδου, εκείνοι θα ανεβάσουν τις τιμές?????? Πωπω τρομερή μαγκιά ε?
 Δεν ξέρω πού πάμε... Και κυρίως δεν καταλαβαίνω πώς πάμε…

…Μήπως ακριβώς επειδή έχω την ευθύνη δυό παιδιών στο Αύριο, ΠΡΕΠΕΙ να την κάνω με ελαφρά?



*Αυτή είναι μια αγανάκτηση της (απότομης) επιστροφής. Φλυαρώ τις απορίες μου και κυρίως την λιμνάζουσα απογοήτευση μου… δεν ταράζονται με τίποτα τα νερά γαμότο.
**ακούγεται το «souvenir» από τους OMD σε remix του moby που λατρεύω. Δεν παύει νάναι καλο καίρι :) και είμαι σε φάση αναδρομών ακόμη… συν τις αναρτήσεις της τάλισκερ και της νέγκμα, που συνειδητοποιώ τα τρία χρόνια εδώ… πώς πέρασαν… όσα σημαίνουν… ΑΛΛΗ αγανάκτηση είναι αυτή.
***ο πίνακας είναι "la chambre d'ecoute" του rené magritte

38 comments:

Yannis Petsas said...

Μπορείς; Φύγε. Πάρε τα κουτσούβελα σου και φύγε, μαύρη πέτρα, αυτό λέω εγώ. Παντού θα είναι καλύτερα.

maya said...

"μπορώ" ...
υπάρχει δεν μπορώ?
...

ούτε ένα φιλί δεν έχω ???
θα φύγω!

χχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Δεν παρακαλάω ποτέ τις γυναίκες, το 'χω σαν αρχή. Ένα φιλί είναι πάντα ένα φιλί όμως... κι επειδή μπορεί να ξανάρθεις, μην πιάσουμε τώρα τα φιλιά και δεν ξεκολλάμε μετά...
Καλό βράδυ.

maya said...

και θεωρούμε καλό που τελικά παρακαλάω εγω ????

τσκ !

(εδώ θα είχες φιλιά)


τσκ είπα.
καλό μας βράδυ!

Talisker said...

ΩΡΑΙΑ

ΠΟΙΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ??
εχετε βαλει τη φιλη μου σε κανενα ενυδρειο??
σε καμια αποχη πεταλουδων??

μισο να συνελθω απο αυτο το σοκ
και αφου παρω ανασες αιτιολογω τι αποριες μου

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
μόνο ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ !!!
δεν θα το αντέξω !!!

mahler76 said...

καλά με τις εταιρίες τηλεφωνίας να το καταλάβω. Αυτό με την έκθεση πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω...

Talisker said...

Γεια σας και παλι

εδω στο μπλοκ αυτο κατοικουσε μια ονειροπολα και καθολου ονειροπαρμενη υπαρξη
Μιλουσε για γαλανα νερα
και ισορροπιες
χρωματα, θαματα και αρωματα
ΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΖΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ???

παει κι η φιλη μου???

πφφφφφφφφφφφφφ

οκ
θα την αντεξω αυτη την αναρτηση εδω

αν και με προσγειωνει αποτομως στην πραγματικοτητα που παντα εφευγα μολις εμπαινα εδω και ταξιδευα σε αλλα ..

ο μ ως

να που η καθημερινοτητα μας επηρεαζει και τις διαφυγες μας

ΒΟΝΤΑΦΟΝ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ??
πφφφφφφφφφφφφφφφφφ

κι εγω περσυ τετοιο καιρο ορκιζομουν πως δεν θα την αλλαξω ουτε αυτη ουτε την ερτζιαν...
Να ομως που νιωθω κι εγω πουλημενη
και ολιγον θυμα και απο τη μια και απο την αλλη
ο μονος που δεν με εχει προδωσει ακομα ειναι ο Οτε

ΑΝ παμε τωρα στο ανθρωπινο δυναμικο οπου αναφερεσαι
απο την αρχη μου φανηκε τραγικο οτι ελληνες νεοι καλλιτεχνες σοκαρονται


εμ


δεν ειναι μονο να λες πως εισαι καλλιτεχνης και να μπογιατιζεις μουσαμαδες
πρεπει και να το υποστηριζεις

βεβαια μη ξεχναμε πως και πως πολλοι παλιοι, Σεζαν, Πολακ κλπ ειχαν κατα καιρους αλοι περασει και κατακηνωσει στο σαλονι των απορρΙφθεντων και αλλοΙ ειχαν σνομπαριστει απιστευτα ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ


ξερεις πως ο προσωπικος ιατρος του Βαν Γκογκ, ο γιατρος Ρει , θεωρησε την προσωπογραφια που του εκανε ο καλλιτεχνης μια μουτζουρα ενος καψερου παραφρονα?

και για παρα πολλα χρονια την ειχε , ως εργο,καρφωμενη πανω σε μια τρυπα στο ιατρειο του για να καλυπτει το κενο???

ο πινακας ανακαλυφθηκε το 1900 κανοντας πλουσιους τους απογονους του φυσικα

γι αυτο σου λεω
δεν πρεπει να δηλωνεις κατι
αλλα και να το ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ

..πφφφφφφφ

ελα
ελα τωρααααααααααα
στα ωραια παρακαλω το βλεμμα
και απο οτι μου ειπε ενας καλος λατρεμενος μαγος
περιστοιχιζοσουν απο πολυ ομορφους διπλα σου !!!

τα ασχημα μπορουν απλα να σαπιζουν στο "σαλονι των απορριθεντων κατα δηλωση προσωπειων"...απο κει δεν βγαινεις ποτε .


σματςςςςςςςςςςςςςςςςς!

Talisker said...

ο μπλοκερ τα εχει παιξει και μου λεει ερορ ενω τα σχολια ανεβαινουν κανονικα

παρακαλω συγχωρειστε μου τις επαναληψεις!!

χχχχχχχχχχχ

maya said...

ο μπλογκερ τάχει παίξει εντελώς, συμφωνώ !
μου δέιχνει 0 σχόλια στο refresh !
κι εχτές είχα σχόλιο στο κάτω ποστ που δεν φαινόταν !

αιντάααα ....

μισό. επανέρχομαι.

maya said...

@mahler μου
πολύ χαίρομαι που νάσαι !

δεν φαντάζεσαι πόσο και γω δεν μπορώ να το φάω με τίποτα !
δεν είμαι καν της σχολής "για σοκ" .
άμα σου δέιξω τον πίνακα που λέω
θα πάθεις πλάκα !

μιλάμε για τέχνη, καλλιτέχνες, 2010...?
εμετικό .

καλό σου βράδυ
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλικουλίτα μου ????
ΕΓω είμαι !!!!
αλήθεια !
αχαχαχα

τι να κάνω ρε συ ...
όντως μέσα στις φούσκες
παν και τρυπώνουν κάτι σιχαμάρες...
μα κάτι πράματα !!!


αλλά είμαι τόσο καλά μέσα μου
που δεν μπορώ να γράψω ασκηση αγαμίδια !
κι έτσι βγήκε έτσι .

(άμα σου πω το σκέφτηκα να μην το βάλω εδώ ?
δεν θέλω και γω να μου χαλάσει τίποτα που με κάνει να χαμογελάω!)



στο θέμ που κάιει τώρα.
και δεν εννοώ την vodafone !
αν και έμαθα χτες μια άλλη ιστορία:
τ ξέρεις ότι αν ΜΙα φορά λάβεις μέρος στις κληρώσεις που σου στέλνουν,
μετά για κάθε μηνυμα που ΣΟΥ στέλνουν ΕΚΕΙΝΟΙ
πληρώνεις €2 ?!!!!!!!!!!!!!!

τόπαθε φίλη μου !
της ήρθε τριπλός λογαριασμός
και της είπαν ότι έχει μικρά γράμματα κάτω που λεέι ότι χρεώνεσαι ΕΣΥ για τα δικά τους μηνύματα !!!!

άκου ρε συ !


τώρα, στο θέμα .
έχω κουφαθεί απο την οπισθοδρομική αντιμετώπιση
και δεν μπορώ να βγάλω άκρη
αν όντως ήταν ενόχληση σοκ/προκλητικού
ή 'φιλική' ισοπέδωση ακριβώς λόγω ντόρου ??


τι να πω ...


βεβαίως στην τέχνη υπήρχαν πάντα οι πολλοί που δεν καταλάβαιναν
αλλά εδώ συζητάμε για ΤΟΥΣ 'καλλιτέχνες' (λέμε τώρα!)

και σαφέστατα δεν θεωρώ ότι κάνω ο,τιδήποτε το προκλητικό ή τεσπα το τόσο προχώ για να σοκάρει .

ποτέ δεν ήταν η πρόθεση μου .
η μόνη μου έννοια είναι να βρω ομορφιά .
αυτήν την υποστηριζω στα άκρα !

τι να πω ρε συ ...
πολύ λυπηρό. μα πολύ !


(τώρα τι να κάνω ??
να το πάω αλλού το ποστ ?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΖΗΗΗΗΗΗ ?????)
ΑΧΑΧΑ


ΚΑΡΑΣΜΆΤΣ
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Yannis Petsas said...

Με αφορμή τα παραπάνω και όχι μόνο, ήθελα να σου πω πως τέχνη είναι περισσότερο το τι ξέρει κανείς παρά το τι εφαρμόζει. Δε γίνεται σαφές ποιο είναι το πρόβλημά σου τελικά, νοιώθεις μια απόρριψη που δεν αποδέχεσαι αλλά μιλάς τόσο αόριστα που δε βγαίνει άκρη. Αν εννοείς σχόλια που άκουσες, ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι του αρέσει τέλος πάντων και λίγο μετράει. Αν όσα υπονοείς τα άκουσες από μια επιτροπή, πάλι μπορεί να μην έχουν βαρύτητα. Τώρα, επειδή βλέπω πως σε έχει σχεδόν ισοπεδώσει το γεγονός, να λάβεις υπόψη σου πως η τέχνη εξυπηρετεί κι αυτή διάφορα και ζούμε σε μέρες που όλα είναι καλά και κακά ταυτόχρονα, δεν έχει σημασία και τόσο, ένα πολύ κακό έργο μπορεί να μείνει στην ιστορία γιατί ήταν απλώς χυδαίο και κάποτε όλοι να υποκλίνονται μπροστά του γιατί έτσι θα ‘ναι η αισθητική τότε, θα ‘χεις ακούσει για το πόσο κιτς ήταν κάποτε η Ακρόπολη και τα σχετικά. Αν στοιβάξεις πέτρες και κάνεις ένα κακέκτυπο Σινικό, 45 χιλιόμετρα ας πούμε, θα σε προσέξουν κι ας μην έχεις ιδέα ποιος ήταν ο βαν Γκογκ. Απλώς θέλει κόπο.
Υπάρχουν βέβαια αξίες, πιθανώς ανυπέρβλητες αλλά δεν μιλάμε - ούτε θα έπρεπε – γι’ αυτές, αυτό άσε να το πουν άλλοι. Ή παίζεις λοιπόν το παιχνίδι ή όχι, αν έχανες στη μπιρίμπα θα σου κακοφαινόταν; Απ’ την άλλη, αν σ’ ενδιαφέρει να πας μπροστά, συνέχισε αλλά πρόσεξε. Αν υπάρχει κάποιος που εκτιμάς πραγματικά, ζήτησε τη γνώμη του. Πολλές φορές δεν έχουμε πραγματική εικόνα του τι κάνουμε. Αν πάλι πιστεύεις πως είσαι κοντά στον Θεό, μη ρωτάς. Το παιχνίδι έχει κανόνες όμως.
Και κάτι που μου ‘μεινε: υπάρχει ακόμα κάποιος που σοκάρεται με οτιδήποτε; Φοβερό.

Yannis Petsas said...

Συγγνώμη, ξέχασα να πω "παιδί μου".

tzotza said...

καλημερα maya μου!
:))))

ολη αυτη την απογοητευση την μοιραζομαι και εγω...
ισως επειδη εχουμε παιδια να μεγαλωσουμε να μας ειναι λιγο πιο εντονο...
αλλα δεν ξερω αν ειανι η λυση να φυγουμε...
πολλοι μου το λενε,να ξανα παω αμερικη αλλα νομιζουμε πως ειναι εκει καλυτερα;ή μπηπως καπου αλλου;
δεν ειναι μονο η χωρα το προβλημα...
γενικα ειναι οι ανθρωποι και ολα αυτα που τους εχουνε κανει να ειναι ετσι...να μιλαμε ολοι αλλες γλωσσες στην ιδια χωρα (και δεν εννοω κυριολεκτικα language)
ειμαι της αποψης πως μετα απο τοσο χαλη,δεν γινεται...the only way is up!και αυτο θα περιμενω...ελπιζω να το αντεξουμε ολοι μεχρι τοτε..

ΕΣΥ εισαι μεσα σε ολα αυτα που γραφεις και αισθαναισαι...
σε βλεπω...
αν δεν ησουνα εσυ,με ολα τα ονειρα σου,ολη την θετικοτητα και ευαισθησια που εχεις σαν ανθρωπος,δεν θα εβλεπες ολα αυτα τα ασχημα που υπαρχουνε γυρω μας..
να αγανακτησουμε ολοι μας...
μηπως και γινει κατι..(λεω εγω τωρα...)
λιγοι ημαστε αλλα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να γινει!! :))))

οσο αφορα το εργο σου,τι να πω και γιαυτο!multiple personalities εχουνε οι πιο πολλοι πια...και καλα 'σοκαροντε'...
ελεος...
ποσο λυπηρο ειναι αυτο...

παρε ενα ηλιοτροπιο απο το blog μου...
παντα με κανουνε να χαμογελαω!!!
παρε και δυο αγκαλιτσες απο τα μικρα σου...
εκει ειναι ολο το φαρμακο για τα παντα!!!το ξερεις εξαλλου συναδελφη μανουλα!!!
:))))))))))))

πολλα πολλα φιλια maya μου!!!
:))))))

maya said...

@γιάννη μου
δεν διαφωνώ στην βάση αυτών που λες .
είναι αρκετά υποκειμενική η τέχνη
και χέστηκα τι λένε οι άλλοι αν ένα έργο μου αρέσει.
επίσης δεν με νοιάζει αν κάτι ΠΡΕΠΕΙ να μου αρέσει γιατι είναι τάδε αν εμένα δεν μου κάνει κλικ.

εδώ δεν συζητάω τέτοια σχόλια ή κριτική .
και to set the record straight
δεν την έφαγα την απόρριψη .
είμαι πολύ σίγουρη για το έργο μου .
ούτε προκλητικό είναι, ούτε έχει στοιχεία σοκ .
μην τρελλαθούμε τώρα .


δεν ήταν επιτροπή, ούτε κοινό.
μια χαρά σαφής ήμουν .
οι υπόλοιποι συμμετέχοντες (υποτίθεται) έκαναν αρνητικά σχόλια .
ΚΑΤΙ τους ενόχλησε. πολύ και πολλούς .
ΕΛΕΟΣ!

αυτά δια στόματος του επιμελητή .

δεν με ισοπέδωσε ως προς το έργο μου ή εμένα
αλλά ως προς την νοοτροπία .
δεν θεωρώ ότι είναι παχνίδι που κερδίζεις ή χάνεις .
κάποιες αξίες, όπως λες, ΕΙΝΑΙ δεδομένες .
με σόκαρε η όλη φάση και με χάλασε που ήμουν μέρος μιας τέτοιας στενόμυαλης ομάδας.

τεσπα
πάμε παρακάτω :)))))
πολύ το αναλύσαμε .


κύριε πέτσα μου!
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τζότζα μου
και γω της αισιοδοξίας είμαι
αλλά κάτι τέτοιες στιγμές χάνω πολλή απο την σιγουριά μου .

σαφέστατα και δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα με όλους
αλλά κάποιες αξίες όπως έλεγα πάνω θάπρεπε να είναι σεβαστές .
η ευγένεια, το δίκαιο, η ειλικρίνεια ... πολλά .

όχι
δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα .
και ξέρω ότι όπως μεγαλώνω τα παιδιά μου
τους δίνω εφόδια για να έχουν ΚΑΙ αυτά αργότερα τα ΙΔΙΑ προβλήματα με τους "πολλούς" ...
γιατι τις κάνω σαν εμένα σε νοοοτροπία ...
κατάλαβες την παγίδα ????

δεν είναι θέμα χώρας μόνο, όχι .
οι κοινωνίες είναι και οι άνθρωποι που λειτουργούν μέσα τους.

εδώ είμαστε τόσο βυθισμένοι στο φτηνό, στην αρπαχτή, την κομπίνα και την ελλειπή καλλιέργεια που πια είναι μες την ψυχοσύνθεση των πολλών .

δεν έχει πιο κάτω ...?
πιο αισιόδοξη κι απο μένα είσαι !!!

πάντα βρίσκω το θετικό σε ό,τι γίνεται .
να μην ανησυχείς γι'αυτό !!
ήθελα απλά να τα χώσω λίγο .
και μόνο που τάγραψα έκλεισε το θέμα σχεδόν :)))

ούτε είναι τίποτα που δεν ξέρουμε .
απλά άμα φτάσω να τα θεωρώ τόσο νορμάλ που γίνω μπλαζέ και δεν κλωτσάω
ΤΟΤΕ θα ανησυχήσω πραγματικά !!!


την καλημέρα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Margo said...

Μάγια μου καλησπέρα
Όντως δε μας έχεις συνηθίσει σε τέτοια κείμενα αλλά όλους μας αγγίζουν αφού σε αυτή τη χώρα ζούμε και η κάθε μέρα είναι Γολγοθάς!
Εμάς η σύνδεση δεν είναι ποτέ καλή από έναν κεραυνό που έπεσε πέρυσι και μετά. Κάποτε δεν έχουμε καθόλου και τώρα που έχω όταν σηκώσω το τηλέφωνο πέφτει η σύνδεση! Τι λένε αυτοί; Θυμώνουν που τους ενοχλούμε συνέχεια.. μιλώ για τον ΟΤΕ.

Για το έργο σου τι να πω. Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο οργίζομαι και γίνεται συχνά. Λογοκρισία σε απίστευτο βαθμό ειδικά αν το θέμα είναι θρησκευτικό.

"Απαγορεύεται η ειλικρίνεια ΕΝΟΧΛΕΙ" μα πολύς κόσμος είναι οργισμένος και δεν μπορεί, κάπου και κάπως θα ξεσπάσει. Δεν είναι τα οικονομικά είναι η απαξίωση του ανθρώπου σ' αυτή τη χώρα που πονάει περισσότερο. Κανείς δε φωνάζει μη βρει το μπελά του, μέχρι πότε όμως???

Είναι λύση να φύγουμε; Δεν ξέρω.. δεν ξέρω αν αξίζει να θυσιαζόμαστε για αυτή τη χώρα και να θυσιάσουμε και τα παιδιά μας.

Ο πίνακας του Magritte εκφράζει ακριβώς αυτό που νιώθω. .

Καλό σου απόγευμα Μάγια μου

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Negma said...

Κατ' αρχάς, ο πίνακας στη φωτό, είναι ΤΑΜΑΜ για την ανάρτηση!!!
(το "ταμαμ" το έλεγα και πριν από "ξέρεις τι", δεν τό 'παθα τελευταίως...)

Καλά έκανες και τα ξέσπασες εδώ τα θέματά σου! Αφού αυτό κουβαλούσες αυτές τις μέρες?

Απ' όλα τα θέματα, επειδή τα συζητήσαμε και προσωπικά, ξέρεις ότι αυτό που για μένα δεν χωνεύεται με τίποτα, είναι το θέμα με το έργο σου.

Αλλά όσο κι αν απορούσα "μα τι άνθρωποι είναι δυνατόν να σοκαρίστηκαν από ΑΥΤΟ???", όταν είδα τα έργα των άλλων, μου ψιλοαπαντήθηκε η απορία:

Σοκάρεται ένας άνθρωπος ο οποίος ζωγραφίζει έν έτει 2010, κίονες, ελληνικές σημαίες, τριαντάφυλλα και περιστέρια. Όλα μαζί. Σ' ένα πίνακα.

Προφανώς, όπως σ' εμάς το έργο του προκαλεί εμετό, σ' εκείνον τα "δικά μας" προκαλούν σοκ...

Καλημέρα και φιλί!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Υ.Γ. Επειδή δεν θέλω να προκαλέσω κανά διπλωματικό επεισόδιο, η "κριτική" για το ανωτέρω έργο είναι αυστηρά προσωπική και σε καμμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει (απαραίτητα) την άποψη της διαχειρίστριας του ιστολογίου. Αυτά, ευχαριστώ.

maya said...

@μάργκο μου
είπα να μην πω ονόματα εταιριών .
μου φάνηκε λίγο off καθώς ουτε γω γράφω με ονοματεπώνυμο .

και τελικά
νομίζω ότι πάνω-κάτω ίδιοι είναι όλοι
γιατι έχουν γαλουχηθεί απο τις ίδιες 'αξίες' ...

δυστυχώς έχω συνειδητοποιήσει ότι όταν βγαίνω απο την ελλάδα
δεν πολυλέω απο πού είμαι ....
κάτι που παλιά έκανα με περηφάνια .

κάτι δεν λέει αυτό ??


όσο για το άλλο επίπονο θέμα ...
σε βεβαιώ ότι δεν είναι καθόλου θρησκευτικό το έργο μου.
δεν με αγγίζει καθόλου για να ασχοληθώ το θέμα .
και ούτε θα έκανα τέτοια κίνηση σε ομαδική έκθεση .

λογοκρισία απο άσχετους, να το καταλάβω κάπου
να τους λυπηθώ
αλλά απο 'ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ" ???
ντροπή ...

ναι όπως είπε και η νέγκμα, ΤΑΜΑΜ ήρθε το δωμάτιο του magritte ...

άσε που μόνο με το βλέμμα στα όμορφα
αντέχονται όλα τ'άλλα !!!!
:)))))

την καλησπέρα μουυυυυ
χχχχχχχχχχχχχχ

υγ.όσο για τον 'μπελά' που λες
το θλιβερότερο είναι ότι ούτε αυτο γίνεται ποτέ .
τίποτα μα τίποτα δεν ταράζει τα νερά ...

maya said...

@εστρέλλα μου
δεν νομίζω ότι τιθεται θέμα διπλωματικού .
εδώ συζητάμε αόριστα .
ούτε δώσαμε ονόματα τίποτα .
ούτε θέλω παραπέρα .


ας πάει εκεί που του αξίζει το όλο .
μεγάλη απογοήτευση για τι σημασίες και τις αξίες ...

δεν σου κρύβω ότι
παρ'όλο που πιστεύω σε μένα και ξέρω καλά τι κάνω και πώς
είναι πολύ ωραίο που συμφωνείτε όσοι έχετε ΔΕΙ την φάση όλη .

έχω βαρεθεί να νοιώθω τρελλή μες την μπλαζεοσύνη !!!

:))))


ταμάμ ε ??????
αχαχαχα άντε δεν σε ΞΑΝΑδίνω πασουμάκι μου ! αχαχα

πέρα απο την πλάκα, με εκφράζει ΑΠΟΛΥΤΑ αυτη την στιγμή .
respect και πάλι στον καλλιτέχνη .
(έπρεπε να βάλω το κορμί που είχε ζωγραφίσει που ήταν πρόσωπο !!!
ΕΚΕΙ να γελάμε !!!)


σε φιλώ πολυ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.ΑΚΟΜΗ δεν έχω τηλ!!!!!!
λες να ζωγραφισω κανα περιστέρι ντυμένο με την κυανόλευκη μπας και φιλοτιμηθούν ...?

Dee Dee said...

Ελπιζω να εχεις παρει την σωστη αποφαση και να μαζευεις τα πραγματα σου για οποθδηποτε εκτος συνορων :)
Την φλερταρα κι εγω πολυ αυτη την ιδεα πριν 3μιση χρονια και φετος μου ξαναχτυπησε την πορτα η ιδεα! Εγω μπει στην διαδικασια να σκεφτομαι αν ειναι εφικτο.

Οσο για την εκθεση, τι να πω. Οταν ερχεσαι τοσο κοντα με τετοιους ανθρωπους, σε παρακαλω πολυ να μην τους ακουμπας γιατι ποτε δεν ξερεις τι μπορει να κολλησεις :)

Επιστροφη στα ομορφα. Ξερεις και τα εντοπιζεις εσυ! Η ασχημια υπαρχει ολουθε. Αν επιμενουμε να τοποθετουμε ομορφες κορνιζες εμεις τριγυρω θα μειωθει, ειμαι σιγουρη, μην τα παρατας! Αν επιμεινουμε θα αλλαξει το κολαζ καποτε.

xxxxxxxxxxx

ολα θα πανε καλα... said...

Λοιπόν,Μάγια,βλέπω ότι ασυστόλως και ανερυθριάστως με βρίζεις - άκου "αν γαμιέται ο Μπάμπης"... και είπα να σου τα πω ένα χεράκι.
:)))
Δε διάβασα τα παραπάνω σχόλια,πάντως αν μπορείς φυσικά να φύγεις,δεν το συζητάμε πια αυτό.
Όσο γι αυτούς που είναι "υψηλά ιστάμενοι" σε αυτή τη χώρα και κανονίζουν τις τύχες μας,θα σου έλεγα να τους απευθύνεις αυτό που λέει η Λούλα Αναγνωστάκη στο Διαμάντια και μπλουζ:"θα σου έλεγα ότι είσαι πολύ κάθαρμα,αν δε σ' έβρισκα τόσο γελοίο".
Να σαι καλά και προχώρα! - το "σε θέλει όλη η χώρα" ήταν άλλο σύνθημα.
:)

maya said...

@ντίντι μου
αχαχα ελπίζω να μην είναι τόσο κολλητικό !!
σε βεβαιώ ότι κρατήθηκα μακρυά πάντως .

αυτό κάνω με αμείωτο ζήλο ...
γεμίζω τον μικρόκοσμο μου ό,τι ωραίο βλέπω και νοιώθω .
σαν να γεμίζω εμπόδια μπρος στα άλλα .

αυτή η χώρα είναι ανυπόφορη αλλοιώς ...
και έχουμε ακόμη πολλά να δούμε .

νομίζω κάθε σόφρων άνθρωπος ζυγίζει τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ του .
ακόμη και με παιδιά .
δεν μου κάνει εντύπωση που το φλερτάρεις και συ .

τεσπα
πάλι καλά που έχουμε τα συναισθήματα και τα χρώματα !!!!!

πολύ καλημέρααααα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
δεν ήξερα ότι σε αφορά ο μπάμπης και σένα .
είναι πολυαγαπημένο μου όνομα .
το είπα με πολλή ... τρυφερότητα :)

νομίζω ότι το motto της λούλας
μπορούμε να το κάνουμε μπλούζα και πρωινό mantra ...

μαζί με το άλλο:
"σε όσους έδωσα αξία, ας την κρατήσουν !
νάχουν κι αυτοί λίγη..."


δεν ένοιωσα ποτέ να ανήκω εντελώς σε ένα μέρος.
εντάξει! στην γη, ναι !! :)))
οι ρίζες μου είναι μέσα μου .
συνέχιζω και σκέφτομαι τις επιλογές ...
και μόνο αυτο με ηρεμεί .
ότι ΕΧΩ επιλογή .

έχοντας πει όλα αυτά
το μόνο που θέλω είναι να χαθώ πάλι σε κάτι ωραίο .
μόνο που βλέπω το κατεβατό γαμιδίων μου
ξαναεκνευρίζομαι !!!

τα ευτράπελα που έχω ακούσει από άτομα στην εταιρία τηλεφωνίας
θάταν ανάρτηση ολόκληρη !
ειμαι ΑΚΟΜΗ χωρίς τηλέφωνο by the way !!!!


καλημέρα μας παρ'όλαααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

το σχόλιο της τάλισκερ όλα τα λεφτά...

περί εκθέσεως... τα είπαμε, μη τα ξαναλέμε
nevermind the bollocks,ok?

τα της κρίσης δεν τα συζητώ...

αλλά...
μπορείς?
θες? αντέχεις?
ΦΥΓΕ!!!

το λέω σε όλους
όποιος έχει τη δυνατότητα να σηκωθεί να φύγει
να πάει σε ένα δομημένο περιβάλλον
σε ενα περιβάλλον όπου το Α σημαίνει Α και γίνεται πραγματικά.
ΦΥΓΕ!
θα μου λείψεις, το ξέρεις
αλλά (πω πω εγωίσταρος)
να έχω να λέω ότι έχω κι άλλο ένα σπίτι... αλλού!!!!

φιλιάααααααααα

maya said...

@κωνσταντίνε μου
αχ μημιφτιανς !!!!!
και μόνο να ονειρεύομαι αυτο που λες:
ότι το Α θα είναι Α
είναι οργασμικό !

και επιτρέπεται ο εγωισμός σε τέτοια !
μην σου πω ότι θα κάνουμε μια βραδιά brain storming
για να διαλέξουμε τα πιθανά μέρη !!!!
μαζί !


γιατι εγώ μόνο που περνάω μες το μυαλό μου τις πόλεις που γουστάρω
ενθουσιάζομαι !!!
κάτι τεχνικά προβλήματα τάχω, κάτι ανθρωπάκια , κάτι τέτοια
αλλά για το καλύτερο, όλα γίνονται !!!!!

απο λονδίνο μέχρι dubai μέχρι jamaica μέχρι ...
για λε' !!!!


να προσέχεις στον δρόμο !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
πολλά!

koulpa said...

..ήλθα.. κουνιμένος και επιρεασμένος.. θα πω.. τα ξύλινα τοίχη θα μας σώσουν.. μια και η θάλασσα δεν ανέχεται όλα αυτά που βρωμίζουν τη στεριά.. θα ξανα διαβάσω τα λόγια της πλώρης να εμπνευσθώ.. :):)
σε θυμόμουν συχνά.. ο κολητός μου δε μπορούσε να θυμηθεί το όνομα του νέουν μέλους του πληρώματος και τον φ΄ναζε συνέχεια.. σωτήρη.. :):)
δε προλαβαίνω να διαβάσω τα σχόλια.. έχω ένα γάμο να πάω.. ενός φίλου που αποσίασα στους προηγουμενους 2.. :):)
το βράδυ.. :):)
καλησπερούδιααααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
χαίρομαι ΠΑΡΑ πολύ που τερματίσατε,
που έλειψες ΤΟΣΟ,
που το φχαριστήθηκες !

και να κοιτάξεις να μείνεις 'εκτός' και κουνημένος για πολύ !

και ο φίλος σου πρέπει νάναι πολύ φίλος !
παντρεύεται τόσες φορές μέχρι να καταφέρει να παραστείς ?
μπράβο η φιλία !!!

καλημέρα και καλή εβδομάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

ξέχασα να επανέλθω.. :):)
λοιπόοον.. σιγά μη κλάυσεις σιγά μη πληγωθείς.. εσύ να είσαι καλά και να δημιουργείς.. έτσι κι αλλιώς η τέχνη είναι επικοινωνία.. και η επικοινωνία τέχνη.. με αλλους επικοινωνούμε και με άλλους όχι.. όλα χρηάζονται.. :):)
όσο για την αποχώρηση.. δε τη βλέπω κακή ιδιαία πιά.. παλιά πίστευα ότι όπου και να πάμε.. μπορούμε να τρέξουμε.. αλλά όχι να κριφτούμε.. από τον κακό μας εαυτό.. τώρα έχω αρχίσει να ανθεωρώ.. ελεγχω την περίπτωση της αλλαγής καριέρας.. ίσως και καθυστεριμένων σπουδων.. αν δε μου χτυπούσε το αλτσχάιμερ την πόρτα.. :):)
και για τα ανθρωπάκια.. δε νομίζω ότι ειναι κακο.. η ελληνική πραγματικότητα ειναι νομιζω δηλιτηριώδης τα τελευταία 30 χρόνια.. σε θεωρώ τυχαιρή που δε πήρες όλη τη δόση.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

koulpa said...

χαχαχα ξέχασα το φίλο.. ε ναι.. έκανα στη ζωή μου λίγους φίλους.. ανάμεσα σε αναρίθμητους "σαν φίλους".. μου έχουν μήνει 4.. οι τρίς οικονομικοί μετανάστες.. αυτός είναι ο μόνος που είναι κοντά.. κι ακόμα κι αν δε βρισκόμαστε συχνά.. αισθανόμαστε πολύ κοντά.. και μεγαλώνοντας.. διατηρήσαμε τους ίδιους κόδικες επικοινωνίας.. :):)
ξανα καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

@επανακούλπα μου
και να..."κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω" ???
...
εγώ ποτέ δεν την θεωρούσα κακή ιδέα .
έξω ήθελα να ζήσω και τέτοιες κινήσεις έκανα .
κάτι ένας πελώριος έρωτας, κάτι μπύρες, κάτι φυστίκια ... με έφερα με τα βαλιτσάκια μου πίσω .
κι έκτοτε εδώ.
με το βλέμμα λίγο παραπέρα ...
δεν 'εντάχθηκα' ποτέ εντελώς λόγω των 'κενών' που λες ως θετικό .
που ναι . δεν έχεις άδικο ...

μην νομίζεις, και που μένουμε εδώ
πολλοί δεν είμαστε και πολύ ΕΔΩ ...

ευτυχώς, όπως και συ έχω ΦΙΛΟΥΣ πιο μεγάλους απο τον χρόνο .
κι αυτή είναι η πατρίδα για μένα μόνο . στην τέχνη της επικοινωνίας όπως ΠΟΛΥ σωστά είπες .
όπου ανασαίνει η αγάπη .
όπου κάνει ρίζες .

καλά κάνεις και το κοιτάς το θέμα .
έχουμε ευτυχώς χρόνο ακόμη :)))
και άστα σάπια! αργεί το αλτσχάιμερ !!!

μάρεσε πολύ το σχόλιο σου ... :))

την θαλασσινή καλημέρα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχ

moutro said...

Από τότε που η γαϊδουριά και η αχαριστία έγιναν επαγγέλματα, γεμίσαμε μαγαζιά και και "επαγγελματίες". Πάνω από όλα υγεία και... ψυχραιμία. Η αγανάκτηση σε συνδυασμό με τις γραντζουνιές του moby είναι επικίνδυνα πράγματα :)

maya said...

@μούτρο
καλώς τον .
ξέρεις πότε νοιώθω ψυχραιμία ?
όταν κάποιος άλλος μιλάει την γλώσσα μου .
έστω να συνεννοούμαι :)

όσο για την αγανάκτηση
είναι ο μόνος τρόπος για να ηρεμήσω .
τόσες μέρες μετά
(τηλέφωνο δεν έχω ακόμη!)
και νοιώθω υπέροχα .
μούχει φύγει όλο !


την επίσημη 1η καλησπέρα μου
:))))))))

Yannis Petsas said...

Τα ταμ ταμ τα σκέφτηκες; τα σήματα καπνού; τα περιστέρια;
Είδες; Τόσες εναλλακτικές σου βρήκα.
Καληνύχτα... με κλασικό τρόπο.

maya said...

@γιάννη μου
καλές ιδέες ρίχνεις ...
έχω πολύ χρόνο να τα δοκιμάσω !
για την ώρα πειραματίζομαι με την τηλεπάθεια .
φοριέται πολύ τελευταία .
όπως οι συνομωσίες .
και μετά λένε ότι οι τρελλοί είναι μέσα !

κλασσικά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxa αλμηροπεταλούδι μου
έρωτας ήταν ή αιτία.. και για μένα.. και χωρίς μπίρες και ξυροκάρπια.. :):)
(άσε η μείωση της μνήμης.. εκθετικά.. είναι πραγματικό πρόβλημα.. και ως κακομαθημένος.. νόμιζα ότι θα θυμάμαι τα πάντα για πάντα.. όχι τα αρκουδάκια.. :):))

χαχα σα σηματορός.. η υπηρεσία στο ναυτικό ονομαζόταν σατανικά "συνενόηση".. να πρωτίνω κι εγώ.. τα σημαιάκια.. τις επάρσεις.. τους συριγμούς.. τα ηχιτικά μορς και τα οπτικά μορς.. για τηλεπάθεια.. τηλεΑπαθεια θα έλεγα.. χαχαχα συνομοσίες;.. έτυχε να διαβάζω ένα βιβλίο του 1997.. που περιγράφει περίπου τα σημέρινά οικονομικά γεγονότα.. σαν αποτέλεσμα διεθνούς συνομοσίας.. εγώ πιστεύω ότι είναι μάλον προιόν μη επαφής με την παραγατικότητα.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
καλά το πάτε!
συνεχίζετε να ρίχνετε ιδέες...
κα΄τι θα πετύχει, δεν μπορεί.

γιατι το να καταφέρω την ιδιωτική εταίρια με τον ΟΤΕτζή ΜΑΖΙ
είναι μάλλον (ελληνική) φύσι αδύνατον!!!!!

ω ναι!!
ακόμη αποκομμένη είμαι εδώ στας αθήνας.
νάναι καλά τα usb sticks !

αλλά και πάλι :
την κάνω γι'άλλη γη, γι'άλλα μέρη
και δεπανα όσο λείπω .

όσο για τις πaράνοιες ...
δυστυχώς έχω ακούσει περισσότερες face to face
απ'ό,τι έχω διαβάσει σε βιβλία ...

και ποιά είναι η πραγματική πραγματικότητα ...?
υπάρχει αντικειμενική ?!
θα μας τρελλάνουν κι άλλο, θα δεις !

άντε φιλώ σε
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ