Monday 19 July 2010

καταΚΑΛΟκαιρο...


Ζεστός αέρας αγαλλιάζει την νηνεμία μου πριν-

Παύση κάθε ιδιότητας.

Μένω μόνο εγώ στην πρίζα φόρτισης…

Παραδεισένια μέρα μοναξιάς σε

προετοιμασία για άλλες ομορφιές.

Ξεπακετάρω την αλμύρα…

και ετοιμάζω μόνο τα απαραίτητα:

Χαρά, χαρά, χαρά…

Τις διπλώνω τρυφερά στην τσάντα μου.

Προορισμός: απλές πράξεις που καταλαβαίνω.

Δεν μορφοποιώ άλλο λέξεις.

Προχωρώ, ακολουθώ, σπάω εμπόδια

και προσμένω το αρόδου μου.

Έχω γερή πυξίδα…


Μα πες μου. χαμογελάς στα όνειρα?

*ακούγεται η μαγική shakira στο "pienso en ti" 

35 comments:

χαρη said...

σπάσε όλα τα εμπόδια...
κι εγώ προσπαθώ...

εδώ να υπογράψεις μόνο για να μην τής σπάσουν κι αυτηνής το κεφάλι ή τον λαιμό

http://freesakineh.org/

φιλιά

χχχ

koulpa said...

xaxaxa ..κι όλα εγώ τα σπασμένα τα πληρώνω για σένα.. που λέει το άσμα.. :):)
χαρά χαρά χαρά :):)
τι άλλο;.. μέσα είσαι.. :):)
τώρα για όνειρα.. εγώ δε κοιμάμαι χωρίς λόγο.. μάλον λειποθυμώ.. οπότε όνειρα δε θυμάμαι.. αλλά στα ξύπνια όνειρα χαμογελώ με όλους τους τρόπους :):)
..για την πραγματικότητα του προηγουμένου.. με είχε απασχολήσει όταν ήμουν μωρό.. μια έυκολη ερμηνία.. είναι ότι ο καθένας έχει τη δική του.. τις συγκρίνουμε.. και όποιων οι πραγματικότητες έχουν μερικά σημεία επαφείς.. κάνουμε παρέα.. :):)
καλησπερούδιααααα :):)

Dee Dee said...

Το τραγουδι δεν το ακουω αλλα το ξερω και το σιγοτραγουδω :)

Περπατω στις μυτες ξυπολητη ;) ... περασα να πω απλα ενα γεια κι αφηνω ενα φιλι.


Εδω βρονταει!

xxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@χάρη μου
φτάνει που δεν τα παρατάμε .
γιατί συνέχεια μπαίνουν καινούργια εμπόδια
σε ό,τι και όσο περισσότερα κάνουμε και θέλουμε .
:)
πείσμααααααα !!!



πήγα και υπέγραψα .
τι να λέμε τώρα ...
δεν ήξερα καν την ιστορία κι αυτό είναι τρομακτικό .
όσο δεν με αφορούν πολιτικές μάχες
τόσο με πληγώνουν τα ανθρώπινα δικαιώματα που εκμηδενίζονται ακόμη στον κόσμο μας...

τι να πω! πραγματικά !

χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
απο μικρό κι απο τρελλό δεν λένε ?
μια χαρά εξήγηση είχες δώσει μικρός .
εγώ ακόμη έτσι λειτουργώ για να καταλάβεις !!!

τόπιασες για τα όνειρα :)))

αν και
έχουν και τα όνειρα του ύπνου την μαγεία τους ...
κρίμα που χάνεις τον υπερρεαλισμό σου
απο την κούραση .
να επανορθώσεις παρακαλώ !

χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
τόξερα πως θα το ξέρεις εσύ το τραγούδι !!

ξέρω ΠΩΣ ήρθες
και είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ στην ώρα σου !
ΚΑΙ σούχω ξύλινο πάτωμα :)))))))
dance on ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.και τα τζιτζίκια ...?
φορέσαν ανοράκ ?!!!!

Talisker said...

γειαααααα!!!!!!!!::::))))
λοιπον αυτη η εσωτερικη πυξιδα απιστευτο πραγμα ε???


να την ακολουθεις παντα
οσο για τις λεξεις

το ξερεις και το ξερω
πως εδω και πολυ πολυ καιρο εχουν χασει το νοημα...


ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...

ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
κι ενα κοκκινο φινο μεταξωτο φουλαρι διπλωσε ,
απο μενα::))

Talisker said...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
τι υπεροχοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!



τραγουδι!!!::))))

γμτ εχω ορεξη για τρελλες ..μα γιατι δεν κανεις και μια αναρτηση στο παιδικο??
γιατι??
γιατι????


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλικουλίτα μου
γειααααααααααααααααα !!!!!!
:))))))

ξέρεις (ξέρεις!) πόσο καιρό σαν να αρνούμαι να ΓΡΑΨΩ ?
θέλω πια να προστατέψω τα συναισθήματα απο τις 'ευρείας χρήσης' λέξεις ...
να προστατέψω λίγο τις λέξεις απο τον εξευτελισμό ...

δέχονται επίθεση απο παντού !

Σσσσσσσς ...
όμορφη και η ησυχία που χαμογελάει .
ε ?

σε βλέπω.
χαμογελάς !
:)
και γω ...
σιωπηλά και ήμερα, χαμογελάω .

--> η πυξίδα τάχει τετρακόσια !!!

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχ

υγ.τόβαλα πάνω-πάνω να μην τσαλακωθεί :)))))))

maya said...

αχαχαχα ΕΔω είσαι /!?!!!!

αχαχαχα
έλα πες το κι έγινε!
ό,τι κάνουμε, απόψε !!!
τι να βάλουμε ??

γιατι στις στριντζες λείπει το αστέρι μας !
...για καλό !!!


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΣΜΑ ...?
shakira ?
έπαθα την πλάκα μου που το λέει εκείνη !
απίστευτη φωνή !!
φεύγα ...

Talisker said...

ωω ναι ναι ανι το ακουω!!

-ορκιζομαι::))))
Χριστε μου γιατι με κοιτατε ετσι??
το ακουω ειπα!!!!

λειπει ε??
ε αν λειπει για καλο καλα ::)
αλλωστε και μεις λειπουμε εδω που τα λεμε!!!

ξερω και καποια που θα λειψει για ακομα καλυτερα

πφφφφφφφφφφφφφφ


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


τι νεα??
αντε ανοιξε απο κει ..
γιατι εδω θα χαλασω το κλιμα και μολις εχω δει και τα υπεροχα πλασματα ειμαι σε πολυ χαλαρο μουντ::)))σκετο σκανδαλο::)

drunk tank said...

τι εστί "αρόδου"???

τι είναι αυτό που ακούω?
γιατί το ακούω?

τι έπαθε η τάλι και δε γκρινιάζει γι'αυτό που ακούμε?

η πυξίδα θέλει μπαταρία για να λειτουργήσει?
σα να μη λειτουργεί η δική μου...

γιατί έχω τόσες απορίες?

maya said...

για καλό κι όχι στον γυαλό ...
λα λαλα λα λααααααα


μα τι να βάλω εκεί ?
αφου σου λέω δεν μου βγάινει τίποτα !!!
τι να ανοίξω ??

πες .
έχουμε καμιά ιδέα για ωραία ?


αααααααα μούρθε !
...
πάω .

Talisker said...

Κωσταντινε

(μακια μακια μακια0\

Κωσταντινε ειπα!!!

μη μιλας

θα λες μονο

ωωωωωωωωω τι ωραιοοοοοοο!!!!!!!!

(ακουμε που σου λεω να δες εμενα)))



χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

ποιός είστε κύριε ?
γιατί απορείτε μες την νύχτα την ΚΑΨΕΡΗ ?
τι έχει το άσμα ????????
ΤΙ ΕΧΕΙ η τάλι και της αρέσει ΟΝΤΩΣ ????????????

Talisker said...

που πας παιδι μου????
θα ξενυχτισουμεεεε!!!!!!!!!

καλε???

(αχ ρε Κωσταντινε να τετοιες ωρες εμφανιζεσαι και αυριο θα χω κανει ρυτιδες της χηνος!!!του ποδιου της χηνος!!)
χχχχχχχχ

maya said...

α έτσι ε ??????????

σε πλήρωσε η ΜΑΜΑ μου πάλι ???????

drunk tank said...

ωωωωωωωωω τι ωραιοοοοοοο!!!!!!!!

maya said...

πάω στην παιδική χαρά .
σιωπή !

πάει η αγανάκτηση μου !
άκου χηνος!

τι ακούνε τα αυτιά μου !!!!!

Talisker said...

οχι
το ορκιστηκα στον Θεουλη πως θα ειμαι συνεργασιμη προθυμη και ευγενικη σε ολα τα ακουσματα!!σου!!!


ωωωωωωωωω
τι ωραιοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!1111111










































(τωρα ελπιζω να παω στον παραδεισο)!!!

drunk tank said...

τι ωραία!!!
βρήκα παρέα να ξενυχτίσω!!!!!!

maya said...

δεν ντρεπεσαι κωνσταντίνε !

είπαμε όχι καλό παιδί
αλλά τέτοια στροφή ???????????????
σε τα μας ?????????????????????????????


τς τς τς


αφήστε με να πάω λέμε!
εδώ το κάναμε ήδη τσίρκο!

σιωπή !

Talisker said...

(χωρις πλακα το τραγουδι μου αρεσει!!!)

drunk tank said...

(βάζω ποτό και περιμένω...δίπλα)

Talisker said...

Κωσταντινε χε χε μεινε εκει που εισαι
οι ανδρες δεν κινδυνευουν απο ποδι χηνος!!!
-εχω βασιμες υποψιες οτι θα μας ξαποστειλει με την επομενη επιλογη
ετοιμασου για Ντεμη Ρουσο στην καλυτερη..
πφφφφφφφ
(και ηθελα να αναρτησω κι εγω αλλα τεσπα)

τεσπα κυριες και κυριοι διοτι ο λυκος

...μμμμμμ οχι αυτα θα τα πω εκει!!!!

maya said...

ΑΓΑΝΆΚΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΉ ΧΑΡΆ !

κανονίστε να πάω μόνη μου να κάθομαι
και νάχω και μαύρους κύκλους αύριο !!!
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥ΄ΤΟ !!!!!!!!!!!!

γρρρρρρρηγορα τα ποτά σας και δίπλα !
άναψα και τα φώτα στην βεράντα !

:)

------>

maya said...

άστον λύκο και την χήνα .

σσσσσ εδω.
πάει η ανάρτηση και την εννοούσα !
σαισυμια ...


ΑΛΗΘΕΙΑ είναι υπέροχο τραγούδι εδώ .


και στο άλλο είναι πολύ καλό !
στο λέω.

καληνύχτα απο δω .
κλείνω.
ΜΙα πήγε !!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

...ναι ναι όλα πολύ όμορφα αλλά σ αυτή τη στάση μπρός στο παραθύρι καλό μου ...κλείσε καλού κακού τις κουρτίνες ,τα στόρια ,ο,τι έχεις ευχαρίστηση δηλαδή γιατι μετά δεν θα πταίει ο φονιάς...:))

καλοκαιρινά φιλιά...


να δροσίζεσαι!

maya said...

@φαραώνα μου !!!
αχαχαχα πού να δεις τις φωτό που ΔΕΝ επέλεξα για το ποστ !!!
σεριαλ κιλλερ θα προκαλούσαν !

δροσίζομαι ναι
και ρεμβάζω ομορφιές...
γι'αυτο άργησα.
και πάλι απο βδομάδα ... :)))

είναι επιτέλους καλοκαίρι που απολαμβάνω .
και το ίδιο εύχομαι και για σένα

την καλησπέρα μου απο μακρυά κι αγαπημένα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

adaeus said...

... ακροπατώ, να μη χαλάσω τα όνειρα, χαμογελώ σαν τρελός, αλμυρός και αξύριστος... σα γέρος ναυγός...
ακούω μουσικές και κλέβω λίγη από τη χαρά ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ra Ma said...

Κατακαλόκαιρο είμαστε, κοιτάζω τη φωτογραφία και σκέπτομαι ...μπας και έτσι είναι ο σωστός τρόπος να το υποδεχθούμε???

Στα όνειρα ενίοτε χαμογελάω, τώρα τελευταία ...διαολίζομαι! :))

Καλημέρα!!!

maya said...

@adaeus μου
ωραία εικόνα μου δίνεις ...
πόσο ανάγκη έχουμε να αφεθούμε ωμά σε ό,τι μας γεμίζει ...
έτσι, αξύριστα και τρελλά .

κλέψε κι άλλο !!
η ομορφιά αναπαράγεται άμα αγαπιέται :)


την καλησπέρα μου απο την αθήνα πια
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μαρκόνι μου
πια πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος να υποδεχόμαστε τα όμορφα
είναι απόλυτα παραδωμένοι .
όχι με κανόνες .
όχι με την λίστα των μαθημάτων
μα με την αίσθηση της σημασίας. μόνο .

...εμένα, γιατι ο διάολος μου κάνει χαριτωμένη ιδέα ????
as long as we have dreams ...

σε φιλώ επαναπατρισμενότατη
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

tzotza said...

εγω απλα θα χαμογελασω!!!
και θα χαμογελασω!!!
και θα χαμογελασω!!!
και στον υπνο μου..
αλλα και στο ξυπνιο μου!!!
αμε!!!
;))))))

καλημερα maya μου!!!
εχει ενα υπεροχο αερακι σημερα...
παει σετ με το χαμογελο!!!
;))))
φιλια πολλα!!!
:)))))))

maya said...

@τζότζα μου
καλά κάνεις !
keep smiling !!!

δεν υπάρχει πιο μεγάλη δύναμη .
άσε τις ιαματικές ιδιότητες...

:)))


καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχ