Wednesday 21 April 2010

ΤΩΡΑ εξηγούνται τίποτα !



Προφανώς συνειρμικά, μετά από την εύστοχη αγανάκτηση της negma για τα Ανήμερα του Αγίου Πούτσου, κοιτώντας το ημερολόγιο για να το σημειώσω, έπεσε το μάτι μου στις 25 Απριλίου, γενέθλια της πιο παλιάς μου φίλης. Είδα λοιπόν με κεφαλαία γράμματα, μια γιορτή. Και διάβασα…: ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.
Genius?
Εννοείται ότι διάβασα ‘λάθος’ (πρεσβυωπικά ή φροϋδικά?) και στην πραγματικότητα έλεγε ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ. Αλλά η ιδέα ότι θα μπορούσε μετά του υπέροχα απαραίτητου Αγίου Πούτσου, να υπάρχει προς εορτασμό (χορτασμό?) η ημέρα του ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ, με ευχαρίστησε ιδιαίτερα!
Μεμιάς σκέφτηκα πόσους ανθρώπους έχω που θα έπαιρνα τηλέφωνο να τους ευχηθώ αγαμίδια… πόσες έννοιες και καταστάσεις μπορώ να ‘καμαρώσω’ στις εμπειρίες μου…
Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι αυτή θα ήταν μια γιορτή της ζωής, όχι αστεία!
…θα μου πεις, τελικά αστεία είναι όλα, απλά δεν γελάμε όλοι ταυτόχρονα…
τεσπα, επειδή στο κλείσιμο, κάθε σουρεάλ μου βγάζει γέλιο, από νευρικό μέχρι ψυχόρμητο, την κυριακή αυτή θα την γιορτάσω! Έχω τιμητική, αμ πώς?!
Χρόνια κουλά λοιπόν!

*ακούγεται το «alors on danse» του stromae. Τι άλλο? Χορεύουμε !
**ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ στους ΚΑΝ και τα ΚΑΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΦΟΡΜΕΣ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ!

32 comments:

Yannis Petsas said...

Αυτό είναι το στυλ σου. Μη το χάνεις.

Don Psychote- Δ.Ψ said...

παρόν;)..(άκουσα γαμήδια και μπήκα)

maya said...

@γιάννη μου ??????
δούλεψε η αυτόματη ? βρε βρε τεχνολογία ....

τώρα για το στυλ ...
είναι φορές που λες ασταδιαλαπια
αλλά εσύ θες - η μεγάλη εικόνα σ'αφήνει ?

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχ

υγ.μα τι σβελτάδα ήταν αυτή !!

maya said...

@δον μου !!!!
αχαχαχα
μα ΠΟΣΟ μούχει λείψει και μένα !
(έχω άπειρα γαμίδια στα τεφτέρια μου για κάθε περίσταση.
να σου στείλω σε πριβέ αγανάκτηση ???)

φιλιά πολλά πολλά
χχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.μα τι σβελτάδα ήταν αυτή !! (Νο2)

Don Psychote- Δ.Ψ said...

με πήρε ο γιάννης..γιατί κόλλησα με το κομμάτι!)

Yannis Petsas said...

ασταδιαλαπια.
Θα το μάθω, πού θα μου πάει.

Negma said...

Τώρα μου θύμησες μια δική μου παλιά φίλη, που τηλεφωνιόμασταν για χρόνια πολλά κάθε χρόνο "του ασώτου"!!! (σοβαρολογώ!!!!!)

Θα ξανάρθω ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ!!! Τώρα δυστυχώς βιάζομαι, πέρασα στα πεταχτά, γιατί με είχε φάει η περιέργεια να δω πως ακριβώς σε ενέπνευσα!!!

Αφήνω το υπέροχα χαρούμενο τραγούδι σου, να παίζει όσο ετοιμάζομαι να πάω ... ξέρεις... είπαμε... μεταφέρθηκε η αργία!!!

ΒΥΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!
(προς το παρόν...)

maya said...

@δον μου2
αχαχα οκ !
ξέρεις πόση ώρα καθόμουν πριν το ανεβάσω το κομμάτι ?
(ελπίζω να αναφέρεσαι στην μουσική?)
σκεφτόμουν: είναι σωστό τέτοια χαρά εδώ ?
dance κομμάτι?
αρμόζει στο 'περιβάλλον΄?

και μετά
ΞΑΝΑείπα ασταδιάλαπια !
(σε εξιτάρει γιάννη, το ξέρω!)
δικό μου δεν είναι το 'περιβάλλον' ?
αφού ΕΓΩ έχω χαρά paratafta,
το μπλογκ μου θα ακολουθεί !
:)))))

maya said...

@γιάννη μου
είδες !
κάθε τόσο κάνουμε αιφνίδια επαναληπτική .
αλλά διαβασμένο σε βρίσκω !
αχαχαχα τόμαθες μάλλον !

maya said...

@εστρέλλα μου
αυτά τα παιχνίδια της ΟΡΑΣΗΣ
έχουν πολύ ενδιαφέρον .
:)))
ήσουν! ήσουν η έμπνευση για την όλη σκέψη !

ναι και μένα πολύ με φτιάχνει το τραγουδάκι !
μια χαρά λέμε !!!!

πήγαινε πήγαινε .
40 χρόνια κρατάει !! μησινοιαζ΄!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

εχεις πει σημερα τη λεξη πουστης πανω απο δεκα φορες

εχεις βαλεικαιλινκ το λινκ της ντροπης

εξακολουθεις να μιλας στην τσουπωτη πεταχτη που βριζει σαν λιμενεργατισα

ειχα και μια φριχτη μερα

και πρεπει να πω χρονια πολλα και σε μια φιλη σου;;;;;;;;;;

και ποια ειναι αυτη;;;;;;;;;
τη ξερω;;;;;;;;;;
πας καθολου καλα;;;;;;;

εχεις κι αλλη φιλη;;;;;;;;;

τελος του παραλογου ειναι καθε μερα ετσι κι αλλιως

εελα τωρα σαν καλο κοριτσακι παμε νανακια

και αυριο που θα ξημερωσει ο καιρος μια καινουρια μερα
και παλι θα την κοπανησω γιατι δεν εχω μουτρα να παω στη δουλεια εξ αιτιας σας



ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ!


-ΚΟΙΜΗΣΟΥ!!!!!!!!!!!!

Talisker said...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒ Α ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ:


Αλλά η ιδέα ότι θα μπορούσε μετά του υπέροχα απαραίτητου Αγίου Πούτσου, να υπάρχει προς εορτασμό (χορτασμό?) η ημέρα του ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ, με ευχαρίστησε ιδιαίτερα

ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑΑΑΑΑ????????

maya said...

@καλώστηνπέρδισκερ !!!!
1ον, την λέξη 'πούστης' ΕΣΥ την ξεκίνησες!
μην τα γυρνάς τώρα.
εγώ εντός θέματος έμεινα στης στέλλας !

2ον, αχ συγνώμηηηηηηηηηη !
δεν στόχα πει ότι με συμπαθεί κι άλλος άνθρωπος ?
απαπαααα ντροπή μου ...

3ον, είναι δυνατόν να 'ανοίγεις' τέτοια σχόλια τέτοιων ποστ στην δουλειά ??????
και μετά λέμε για τα σουρεάλ ...

ε κοίτα .
ναι .
κάθε μέρα εχει παράλογα
αλλά μια γιορτή ρε παιδί μου τους δίνει άλλη αίγλη .
και μια ανακούφιση σε μας που όλο δεν καταλαβαίνουμε :)

...δεν βλέπω να σχολιάζεις το τραγούδι ...?
πες μου τώρα ότι σου κάνει έθνικ κι αυτο ?!!!!!!!!!!

περιμένω να μου πεις ε ?

φιλιάααααα καληνύχτας
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλημερούδια!

Τελικά χθες δεν μπόρεσα... Καταλαβαίνεις...

Λοιπόν:

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΛΟΓΚΑΝ, ΘΥΜΗΣΟΥ ΜΕ!!!!!!

Με το που θα ακούμε αυτά που μας κάνουν να αποζητούμε γιορτή του Παραλόγου, θα λέμε όλο έμφαση: Ααααα, τώωωωωωωρα εξηγούνται τίποτααα!!!!!!!!!

Επίσης, θεϊκή-δολοφονική ατάκα (σολάρεις σ' αυτήν την ανάρτηση ή μου φαίνεται???) είναι και η: "Τελικά αστεία είναι όλα, απλά δεν γελάμε όλοι ταυτόχρονα". ΚΑΙ ΑΥΤΟ πιστεύω θα το χρησιμοποιώ από τώρα και για πάντα!!!

Φιλενάδα... απόλαυση! Δεν βρίσκω άλλα λόγια. ΑΠΟΛΑΥΣΗ αυτό το ποστ!

Και κάτι μου λέει ότι σήμερα το βράδυ (ξέεεεερεις εσύ που και πως!) θα γίνει το καλυτεροτερότατο closure ever!!!!!!!!!!!!

Στο υπογράφω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλιάαααααααααααααααααααααααα
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Negma said...

@ Ταλισκερ

Σ' έχω ευχαριστήσει και από αλλού, αλλά βασικά οφείλω να σε ευχαριστήσω από εδώ, μια που εδώ έγινε η αναφορά, για ΤΟΥΤΟ:

"εξακολουθεις να μιλας στην τσουπωτη πεταχτη που βριζει σαν λιμενεργατισα"

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ!!!!!!!!!!!

maya said...

@εστρέλλα μου
καταλαβαίνω, καταλαβαίνω !!!
το βασίλειο μου για μια υπόκλιση !

βρε λες ?
τόχω ?
θα κάνω σλόγκαν ?!!!!!!
αχαχαχα μα μου βγήκε ΤΟΣΟ αυθόρμητα!
ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ >>>... τίποτα !

όσο για το άλλο ...
τι να λέμε ρε συ πια ?
νομίζεις απλά γεμίζουμε τα σχόλια με τα χαχαχα ?
έχει βάθος το γέλιο, αμ τι ?


ναι μου άρεσε και μένα ο φόρος τιμής .
δεν ξέρω αν μου αρέσει που μου πήρε τον τίτλο της λιμενεργάτισσας
και με αφήσατε με την γκαντεμιά νέτη !
δεν ξέρω ...


"...i've got a feeling !
that tonight's gonna be a GOOD night... !"


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Μαύρος Γάτος said...

"Qui dit amour dit negoce"....

πολύ απότομη αλήθεια πρωί πρωί... Αληθάρα όμως!!!

Alors on chante Σ;ο)))

χαρη said...

τα σέβη μου μαγική παραλογική και στην τσουπωτή και στην περδισκέρ και σ' όλο το ασκερ,

αργά μπήκα, στις παραλογίες πνιγμένη, σάς χάρηκα σούμπιτες, κρατάω και ευχές και γαμιδια για όλο το μέλλον και

θα τα ξαναπούμε αλλοφρόνισσες

maya said...

@μαύρε γάτε
εμ δεν τα ξέρουμε ?
η πιο γλυκιά παράδοση ...

τα περισσότερα 'χέζω-την-παρόλα-μου' στον έρωτα τα παθαίνουμε !

alors ? on dance !

καλημέρα μας
:)))))))

maya said...

@ΧΑΡΗτωμένη αλλοφρόνισσα
κράτα γερά ! θα μας χρειαστούν !!!
ξανά και ξανά δυστυχώς .

με το χιούμορ τουλάχιστον η θύελλα γίνεται αύρα .

πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχ

Talisker said...

"χέζω-την-παρόλα-μου"

ελα μου??


-μεταφραση!!!!

maya said...

με δουλεύεις !





ε ?

koulpa said...

xaxa δεν έγραψα τελικά σχόλιο;.. πήγα στη στέλλα.. και δε με άφηνε ο μπλόγκερ να γυρίσω.. :):)
χαχα γιατί του παραλήτου λόγικό σου φάινεται;; :):)
εμένα δε δούλεψε ο ρουφιάνος μου.. ακόμα δεν έχει ενημερωθεί για την ανάρτησή σου :):)
χαχα εγώ που σκέφτομαι κι εγώ πόσους έχω να πάρω.. αναρωτιέμαι.. μήπως ειμαι εγώ ο παράλογος;.. μήπως το σωστό είναι θέμα στατιστικό;.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

koulpa said...

χαχαχα μα ΑΜ μου.. "λέω και ξελεω και χέζω την παρόλα μου" κλασική επτανησιακή ρήση.. δε μπορεί να μην την έχεις ακούσει.. :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
κάτι παίζει με τον μπλογκερ, ναι .
το είδα. και στου κων/νου δείχνει την παλιά μου αγανάκτηση ...
τι έχει πάθει ???

τώρα για τα λογικά, τι να λέμε ?
καμία "ΗΜΕΡΑ" δεν μου φαίνεται λογική.
μάλλον προσβλητικές τις βρίσκω ...

πάλι άλλα βλέπω !
διάβασα: "μήπως το σωστό είναι ΣΤΑΤΙΚΟ?" !!!!!


αααααχ ... γιατι δεν την αφήνεις να βράζει ????
υπάρχουν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ απορίες απο της ΑΜ ?!!

πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχ

adaeus said...

... τα αστεία που δεν γελάμε όλοι ταυτόχρονα, ενέχουν πέραν του αυτονόητου σουρεάλ και θλίψη και μοναξιά (εμένα αυτό μου βγαίνει)...
Εμείς όμως κρατάμε το σουρεάλ, κρατάμε τα γαμίδια, κρατάμε το χαμόγελο και την Ανοιξάρα... και πάμε...
Χρόνια κουλά (καυλά το είδα εγώ ο αρχιπρεσβύωπας)...
Πως το είπε ο Κηλαηδόνης? Στους ξενέρωτους λέμε όχι :)))
xxxxxxxxxx

adaeus said...

... και κομματάρα και φυσικά φωτογραφιάρα :)))
(Ξέρεις εγώ με τα βουτίδια...)

maya said...

@adaeus μου
μόνο που 'αστεία' θέλουν να μας πείσουν ότι είναι η ζωή μας ολόκληρη ...
με την έννοια που το λες εσύ.

ναι αυτο βγάζει θλίψη.
όπως και η κάθε δυσκολία επικοινωνίας .

αχαχαχα
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΒΛΑ λοιπόν !
μια χαρά μου πάει κι έτσι .
γιατι σήμερα είναι !
και είναι πολύ μεγαλύτερη γιορτή απο τους νίκους-μαρίες-γιώργηδες-γιάννηδες !!!


είσαι ο πρώτος που πρόσεξε την φωτό !!!
δεν είναι απίστευτα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ?!
την λατρεύω ! για όσα εννοεί .

καλό μας βράδυ
ρετάρω πια ...
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Να σου ζήσει. Φιλιά.

maya said...

@γιάννη μου
είσαι απίστευτος που το θυμήθηκες !
πραγματικά με συγκινεί αυτό.

πολλά φιλιά και καλή μας εβδομάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Πολυ ΜΕ αρεσε η σκεψη σου :):)

Ειναι κατι σαν της Αγιας Ρομπαλιας που εχουμε με τις φιλες μου. Ειναι 26 Σεπτεμβριου. Κινητη εορτη, αν πεφτει καθημερινη την γιορταζουμε Σαββατο. Η γιορτη βγηκε απο μια χρονια που ειχαμε γινει ρομπες απο το πολυ αλκοολ και μαζευομαστε καθε χρονο και γελαμε με τις φορες που εχουμε γινει ρεζιλι στη ζωη μας :)

Καλο μηνα!!!

maya said...

@ντίντι μου!!!
το βρισκω ΚΟΡΥΦΑΙΟ το "αγίας ρομπαλίας" .
και τι έξυπνη σκέψη μια τέτοια γιορτή !!!
αχαχαχα πολύ καλό!

καλό μας μήνα !
..δείχνει υπέροχος έτσι που ΜΠΗΚΕ !!!

καλό μας βράδυ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ