Tuesday 6 April 2010

Λατριβής εγκώμιον...


Άδειοι οι δρόμοι ακόμη…
Μου αρέσει η νωχέλεια των άλλων.
Το σουρεάλ της απάθειας…
Τρέχουν τα κάστανα παντού.
Σκυλιά πίσω από τα δικά τους κάγκελα
Γαβγίζουν απελπισμένα…
Θόρυβος. Μόνο.
Είμαι ζωόφαυλη. Δίνω το χέρι.
Και γελάω. Έχω δει πολλά δόντια.
Και όλα μυρίζουν φόβο.
Αναχώρησα εκπαιδευμένη...
Τρία βήματα για τον ήλιο.
Το βαλς του θησαυρού.
Οι τσέπες χωρίς ψιλά.
Τάχω χαρίσει σε φτωχά.
Και μ’έχουν λατρίψει γι’αυτό.
Λουσμένη το νέκταρ του απόλυτου
Κόβω τα παζάρια κάθε επαίτη.
Δεν έχει αντικλείδια ο κόσμος μου.
Παρ’εξήγηση δια’λυμένη.
Το τσιμέντο έχει πια ανθίσει.
Τίποτα δεν διακόπτει την άνοιξη.
Πετάω τα άρρωστα βαρίδια στην ανακύκλωση.
Δεν κατεβαίνω πουθενά βρώμικα.
Αναγνωρίζω το καθαρό σύμπαν.
Ελαφριά και συμπαγής. Μάζα. Μαζί.
Τρία βήματα. Στον αιθέρα.
Δύο ανάσες…
Ένα φιλί.
Από το αγλαό μηδέν του παντός.
~

38 comments:

Talisker said...

SXOLIO πρωτο και ασχετο

εχω δει και γω πολλους ζωοφιλους
να χουν ξεσπασματα αγαπης και ξιπασιας στα ζωα
γιατι φοβουνται τους ανθρωπους και την απορριψη:)
(σορυ αλλα εχω θεμα με αυτους και με προκαλεις τωρα, ετσι οπως απιστευτα το θετεις)

-σχολιο δευτερο πολυ ομορφο κειμενο, αυταρκες μεσα στην σκληροτητα..

αλλωστε ειλικρινα δεν μπορω να σε φανταστω εσενα μεσα στο παζαρι...
Τα παζαρια καλο μου ειναι για τους μη εχοντες...
κι αυτους πουεχουν μαθει να διαπραγμτευονται
ξεροντας ποσο κανουν τα φυκια και οι μεταξωτες κορδελες της "αιωνιας πιστης φιλιας και αγαπης"

-το τριπτυχο της οχιας!:)))
(για επαιτες εχω γραψει κι εγω αλλα δεν εχω ακομα αναρτησει διο
τι και παλι εχω μποτε λολ)

τελος δεν θα σχολιασω το τραγουδι..
σιγα να μην σχολιασω το τραγουδι
το τοσο ασχετο με αυτο το υπεροχο κειμενο

να το σχολιασω και να ρθει μετα ο Ανταιοτατος (απο τα ορη βουνα λαγκαδια που κανει αποτοξινωση)
καινα αρχισει να λεει "ωωωω τι ωραιο τραγουδι Μαγια μου'
-οχι δεν θα το σχολιασω!:::)))))

Παραμενω στο κειμενο...
και σε καλοσωριζω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΣΩ

αβιαστα αυθεντικο κειμενο ..

και τι καλα ...εκτος πνευματος της γλυκαναλατης εποχης..


ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
ανοιξιατικο!!!

maira said...

maya μου,
απ τις ρωγμές του
ανθίζει το τσιμέντο

Οι τσέπες χωρίς ψιλά
και το βλέμμα στα ψηλά
μιας και ΜΟΝΟ
δια-της-τριβής
αναγνωρίζεται το καθαρό σύμπαν

..λαμπίκο θα τα κάνουμε, λέμεεε!

Τρία βήματα μείναν..

φιλιά πολλά
χχχχχχχχχχχχχχχχ.........

Yannis Petsas said...

Το παραβλέπω. Και να τους δίνεις και κάτι να φάνε, μαγειρευτό. Και όχι γλυκά, απαγορεύεται.

ολα θα πανε καλα... said...

Οι συμπέθεροι προχθές μου έδωσαν μαζί σε ταπεράκι αρνί,κατσίκι και κοκορέτσι,λες και έχουμε έλλειψη τριγλυκεριδίων και πρέπει να ξαναφάμε την επόμενη μέρα για να το εμπεδώσουμε το Πάσχα.Μέσα στην αναμπουμπούλα και τη χαιρετούρα το πήρα το ταπεράκι,ήθελα δεν ήθελα - μου το έχωσαν στην τσάντα.Στο δρόμο της επιστροφής είδα αρκετά αδεσποτάκια.Διάλεξα ένα και του έκανα το τραπέζι.Ελάφρυνε και το τάπερ.
Γεια σου Μάγια.Χρόνια πολλά.Καλό απόγευμα.

Yannis Petsas said...

Έχω πάθει τέτοια σιχαμάρα πια μ' αυτά τα κρέατα, όπου πάω μπροστά μου τα βλέπω. Τέτοια πείνα βρε παιδί μου, ούτε τα σκυλιά που λέει ο λόγος.

χαρη said...

Ωραίο, Μάγια.
(δεν ξέρω τίποτα "πίσω του", αλλά αυτό :
...Τρέχουν τα κάστανα παντού.
Σκυλιά πίσω από τα δικά τους κάγκελα
Γαβγίζουν απελπισμένα… /.../
και αυτό :
Είμαι ζωόφαυλη. Έχω δει πολλά δόντια.
Και όλα μυρίζουν φόβο
και αυτό :
Αναχώρησα εκπαιδευμένη"

και όλα...)

σε φιλώ, καλό σου βράδυ
χχχ

Negma said...

"Το σουρεάλ της απάθειας"

Ακόμα και το ότι έχει απομείνει μια ελάχιστη μειοψηφία να το βλέπει ως σουρεάλ, ενώ κοντεύει πλέον να γίνει το απόλυτο "ρεάλ", δεν είναι ικανό να διακόψει την άνοιξη.

Και για σκέψου...

...τι ευλογία να έχει καταφέρει κανείς να μην είναι σ' αυτούς που βλέπουν την άνοιξη ως σουρεάλ!

Καλημέρα, σε σένα φιλενάδα μου και σε όλους μας τους φίλους, χρόνια πολλά, καλά, και πάντα ανθισμένα ανοιξιάτικα!

Χάρις said...

Αντίστροφη
α-δεσποτεία
πάμε γι' άλλα
κι όπου
κι όποτε
στην κλεψύδρα του χρόνου
βγάζουμε γλώσσα
τι ξέρει αυτός
τι ξέρει αυτός λέμε...

Φιλί

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
αχαχα αυτο πια κάθε φορά με την μουσική ...!!
μούχεις γίνει 'θέμα' !
έλα δεν μπορείς να πεις !
έχω πολύ καιρό να βάλω εθνικ κομμάτι.
ε?
:))))

έχεις κάπου δίκιο με τους ζωόφιλους..
είναι κάπου πιο εύκολο να δείξει κανείς 'συμπόνοια' και γενναιοδωρία σε πλάσματα πιο αδύναμα .
που δεν είναι επί ίσοις όροις ..

και πιο βολικό να νταραβερίζεσαι με 'κάποιον' που δεν έχει άποψη και φωνή ...


στην θεωρία είμαστε όλοι φιλόσοφοι ...
μόνο που στην πράξη καταρρίπτονται τα προσωπεία .
ξανά και ξανά .
έχει πλάκα ...

ΑΒΙΑΣΤΑ το έγραψα .
ούτε διόρθωση στο τεφτέρι .
τόπιασες ακριβώς .

είναι εκεί στην ταινία που γράφει ΤΕΛΟΣ ...?
...ανοχής .
αργώ απο καλή διάθεση,
ολοκληρώνω πολυοργασμικά.


έναρξη πολύχρωμης άνοιξης :))))

κ α λ η μ έ ε ε ρ α α α !!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μάιρα ντελ μαρρρρρρ μου
υπέροχη μέρα φασίνας εχτές ...
όλα έτοιμα για την γιορτή .
λα μπί κοοοοοο !! αχαχαχα ναι !


τρία βήματα...?
σήμερα THE day !!!
ακούω μουσική ...
ένα... δυο-τρία
ένα... δυό-τρία !

ψηλά ΨηΛά ΠΙΟ ΨΗΛΑ
no matter what :))))))))

φιλιά πολλάααα
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
μάλλον δίνω πολλά γλυκά ε ?
οκ ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ Ε ??????????
τς τς τς

μπράβο βρε .
εντός θέματος! δεν μπορείς ..!

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
χρόνια πολλά καλύτερα !
καλά έκανες .

είναι 'δύσκολο' πράμα ο αλτρουϊσμός ...
ειδικά άμα δεν μας βλέπει κανείς .
:)))

καλημέρα μας
χχχχχχχχχ

maya said...

@χάρη μου
το κάθε 'πίσω' είναι καύσιμο για το ΕΜΠΡΟΣ :)))))))
γαλήνιος ορίζοντας ...ε ?
αυτο μόνο έχει σημασία που κατάλαβες .

άσε που μια χαρά κατάλαβες .

πολύ καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@εστρέλλα μου
έτσι πιστεύω και γω !
όσο σοκάρομαι με τους ανθρώπους
ξέρω ότι παραμένω ανθρώπινη .
απλά .
the hard way !
but we're hard chicks eh ?
ας αρχισουν οι χοροί ... ρεάλ !

ΑΝΟΙΞΆΡΑΑΑΑ (που λέει κι ο ανταιότατος!)

καρασμάτς
σε πεθύμησαααα
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@χάρις μου
όπου και όποτε
φτάνει να εμμένουμε σε τρυφερές αλήθειες .
τις δικές μας .
όσες φορές δανειζόμαστε μέτρο τα αποτελέσματα είναι ολέθρια λάθος .

μετριέται λογικά ο παρα-λογισμός ???

σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχ

Margo said...

-Τίποτα δεν διακόπτει την άνοιξη.. έτσι!!! Όλα τα άλλα είναι δικά μας.. οι ασχήμιες, η βρώμα, τα παζάρια. Ας δούμε το σύμπαν που είναι καθαρό!!!

Τρία βήματα. Στον αιθέρα.
Δύο ανάσες…
Ένα φιλί... Πολύ μου άρεσε αυτό το γύρισμα στο διάστημα:))

Σε χαιρετώ Maya μου με πολλά πολλά φιλιά:)

maya said...

@μάργκο μου
είναι φορές που θέλει προσπάθεια να βγάλεις την μούρη στον καθαρό αέρα .
αλλά υπάρχει πάντα εκεί.

καλησπέρα
... απο το διάστημα !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

να μαι κι ο καθυστεριμένος.. :):)
η σχέση με όλα τα ζώα ίδια είναι.. κάποια ζώα τα συμπαθώ περισσότερο.. τι σημασία έχει αν ειναι σκυλοι γάτες.. ή άνθρωποι.. :):)
αχ αυτά τα ψιλά.. όσο κι αν τα δίνεις στους φτωχούς.. καταλήγουν στους πλούσιους καταλήγουν.. πως τα μπιλακια του υδράργυρου εννόνονται όταν πέσουν στο πάτωμα;.. :):)
χαχα και για τα παζάρια.. δε ξέρω αν συμφωνώ με τη τάλι.. περισσότερα παζάρια μου κάνουν οι πλούσιοι.. στο κάτω κάτω έτσι γίνονται τα λεπτά.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

adaeus said...

... γύρισα, ακούω τη μουσικάρα σου :)
Δε θέλω να διακόψω τη δική σου Άνοιξη, θέλω να γίνω ένα με τη φύση, όπως αυτές τις μέρες που ΕΖΗΣΑ...
Κοντά στο χώμα, με κανό στη λίμνη, με περπάτημα σε δάση, με ποδηλατάδα, με τα παιδιά να τιτιβίζουν γύρω μου...
Ανακύκλωση των πάντων, τίποτε πλαστικό, μόνο σάρκα, μόνο χαρτί να γράφει...
Η ζωή ανθισμένη και χαλαρή σαν τα βιολιά της μουσικής σου...
Με αγάπη...
Ένας ταξιδιώτης της γης...

maya said...

@κούλπα μου
σε όλα συμφωνώ μαζί σου στην πραγματική τους βάση .
(τώρα εσύ μάλλον ταξιδεύεις για κρήτη....
γκρρρρρ...κλαψ... λυγμ...)

βέβαια θα ήθελα την άποψη σου στο πιο συμβολικό .
φτωχά ... συναισθήματα, ας πούμε ...
παζάρια αξιών ...


και τώρα που το σκέφτομαι
δεν μπορώ να σε φανταστώ να ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΣ .
πρέπει να το κοιτάξεις λίγο αυτό !
αρχίζεις και μορφοποιείσαι ιδιαιτέρως ΚΑΛΟΣ και με τρομάζεις !!!!!
αχαχαχα



ΘΑ περάσεις υ π έ ρ ο χ α !


πολλά φιλιά στην ομορφιά της κρήτης
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.πιες και στην υγειά μου στην παράφωνη χαρά ...ε ?

maya said...

@adaeus μου
να συνεχίσεις το ταξίδι ...
καλά το πας !
χαίρομαι που πέρασες τόσο γεμάτα .
(μα τόοοοοσο γεμάτα με παιδοτιτιβίσματα ???? μπράβο υπομονήηηη ! αχαχα)


να δω πώς θα βγάλουμε τους τρεις μήνες κεφάλια-μέσα ...

έπεσε νωρίς το πάσχατο !

ΚΑΛΗ Η ΜΟΥΣΙΚΗ Ε ??????
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ?
(λίγο δυνατά να ακούνε οι γαλλικές μυτούλες !!!!)


σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxa (όχι δουλεύω αυριο.. και μετά πειραιάς.. καράβι.. χωρίς τη μασκότ.. γκρρρρρ...κλαψ... λυγμ...)

λοιπόν.. σολάρω τώρα.. η τσιγκουνιά οδηφεί στο πλουτισμό.. πλουτισμός είναι η μη κατανάλωση όλων των πόρων.. η τσιγκουνιά η υλική συμβαδίζει με τη συναισθηματική.. αρα ο υλικό πλούτος μάλλον συμβαδίζει με την συναισθηματική ένδια.. (κάπου εδώ πέφτω ανάσκελα με γουρλωμένα μάτια και τα ποδαράκια προς τα πάνω.. :):))
ε δεν είμαι και τόσο τρομαχτικά καλός.. θα είχε πάρει την ανηφόρα ο τόνος και θα στρωγγυλοκαθόταν στο αλφα.. απλά έχω καλή διάθεση.. πριν μου κάνεις τη στραυή σου χαρίζω το τεκμήριο της αθωώτητας.. :):)
ναι ναι καλά θα περάσω και χωρίς εσένα.. αλλά πως να το κάνουμε.. θα λείπεις.. :):)
θα το πιώ κι αυτό το ποτήριον.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

ολα θα πανε καλα... said...

@maya:

Εύστοχη η παρατήρηση!
Καλησπέρα,Μάγια.

Eraserhead said...

"Θόρυβος. Μόνο.
Είμαι ζωόφαυλη. Δίνω το χέρι.
Και γελάω. Έχω δει πολλά δόντια.
Και όλα μυρίζουν φόβο.
Αναχώρησα εκπαιδευμένη...
Τρία βήματα για τον ήλιο.
Το βαλς του θησαυρού."
.................................................. :)))))))

Κι αν γίνω πειρατής, μονόφθαλμος, κι αλλάζω μάτι πότε-πότε,
Ξύλινο πόδι φορεθώ και παπαγάλο φλύαρο στον ωμο βάλω τότε,
Θα είναι απλά ένα εφέ για το σκληρό προφίλ μου
Να βρω βυθέ ενα θησαυρό και να του πω "Χορεύετε μαζί μου;"

Καλό βράδυ!

Anonymous said...

καλημερα.μου λειπεις φατσα..μου λειπουν κι αλλοι απο τη γειτονια του blog.αναγκη μεγαλη,μιας γρηγορης καλημερας..μιας μεγαλης αγκαλιας..
κατερινα..

maya said...

@κούλπα μου
σόρι που άργησα !
νόμιζα ότι σου απάντησα !!

λοιπόν
βάσει των φιλοσοφικών σου εξισώσεων
θάπρεπε υλικά φτωχός νάναι και στα συναισθήματα ?
ή ανάποδα ?
μ'έχασες εκεί με τα ποδαράκια πάνω ...

μπα .
δεν υπάρχει νόρμα .
έχω δει φτωχούς γενναιόδωρους ΣΕ ΟΛΑ
και πλούσιους επίσης .

έχω δει φτωχούς να ζητούν κι όταν έχουν να σκέφτονται μόνο την πάρτη τους .

έχω δει πλούσιους να τρομάζουν ότι δεν τους φτάνουν .

έχω δει ... έχεις δει ...
βρίσκεις πουθενά λογική ?


κλά πραγματικά άργησα να απαντήσω !
πήγες κρήτη... γύρισες... μιλήσαμε ...

απαπααα


σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
την καλησπέρα μου επίσης !
:))))

maya said...

@eraserhead
δεν ξέρεις πόσο μου άρεσε αυτό που έγραψες !!!
:)

και σκέφτομαι ότι αυτό ακριβώς κάνουμε
κάποιοι λίγοι που επιμένουμε :
μαθαίνουμε αλλά συνεχίζουμε με την ίδια αθωότητα
να πιστεύουμε .
στο καλύτερο .
ό,τι υπάρχει .

όσο με σοκάρουν τα κακώς κείμενα
χαίρομαι που παραμένω ανθρώπινη
κι όχι εντελώς κυνική .
εκεί χάνεται πολύτιμο μέρος μας πια ...

πολύχρωμη καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κατερίνα μουυυυυυυυυυυυυυυ
άμα σου πω ΠΟΣΟ σ'έχω στο μυαλό μου τις τελευταίες μέρες ???????
δεν θα το πιστέψεις :)))
θα ζήσεις χίλια χρόνια !!!
...γουστάρεις ?!!!

τερΆΑΑΑΑΑΑστια αγκαλιά
σ'έχω καταπεθυμήσει και γω!!

μαραθώνιο καφέ χρειαζόμαστε μου φαίνεται
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

diastimata said...

Φιλάκια!

maya said...

@διαστήματα μου
ανταποδίδω !!!!

χχχχχχ

Ra Ma said...

Τι να πω?
Ας πω, πως με τρία βήματα μηδενίζονται οι αποστάσεις, οι κάθε 'αποστάσεις' :)

Επίσης να ρωτήσω: O Κούλπα έβαλε διορθωτή κειμένου? :)))

Καλησπέρα!!!

koulpa said...

xaxaxa κάλιο αργά.. :):)
εξ'άλλου ποτέ δεν είναι αργά.. εκτώς να είναι πραγματικά αργά.. μακρυά από μάς.. :):)
ήταν μια αυθαίρετη σειρά σκέψεων.. τα πάντα έχω δει.. αλλά λογικά.. η γενιά που μαζέυει τον πλούτο.. δεν μπορεί να τον σκορπίζει.. αλλιώς δε θα μαζευόταν.. :):)
τα ποδαράκια προς τα πάνω.. έχεις δίκιο.. ήταν ένα εσωτερικό αστείο.. όταν το γουρούνι του αρκά (άλτερ έγκο μου) είχε πει κάτι έξυπνο.. αυτό του συνέβει.. :):)

χαχαχα μαρκόνι μου.. ήταν τυχαίο.. όσο για ωραίο.. ίσως για τους αλλους.. εγώ τιποτα δε κατάλαβα.. :):)

καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

@μαρκόνι μου
αχαχαχα
ήθελα να σου πω γι'αυτά τα 'τρία' που λες
αλλά γελάω με το σχόλιο για τον φίλτατο κούλπιο
και την αδιάκοπα ενδιαφέρουσα σχέση του με τα γράμματα ...

όπως βλέπεις
ΚΑΙ στο επόμενο σχόλιο που άφησε
ΕΝΑ (!) λάθος έκανε μόνο.
(ή δύο? το συνέβΗ είναι οκ με ει πια?)
...βρε μήπως να ανησυχούμε ...?
τι να πω...
:))))

καλλώ σαβατωκείρυακο ?
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούspellcheck μου
έχει δίκιο ο μαρκόνι !
τόχεις παρακάνει !!

"τα ποδαράκια πάνω" κι ας μην ξέρω το συγκεκριμένο του αρκά
κατάλαβα ότι ηταν απο την ζάλη του πνεύματος .

η απορία μου ήταν στην εξίσωση .
που σκατά .
απ'όλα έχει ο μπαχτσές και μερικά πάντα βρωμάνε .
τουλάχιστον υπάρχουν πάντα τα άξια που δεν υπολογίζονται :)


καλό μας απόγευμα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

πωπω τι ερημιά είν τουτη;; :):)
πέρασα να πω ένα γειάαααα.. ηλθα ο κούκος.. που είναι η άνοιξήηηη;;; :):)
καλημερούδιααα :):)

Yannis Petsas said...

Μη του μιλάτε του παιδιού...

maya said...

@κούλπα & γιάννη μου
έχει ξαναγίνει αυτό !
μπαίνει ένας σας να πει ένα τι γίνεται τόσον καιρό
και με πετυχαίνετε στην φάση που αγανακτώ !!!
τρομερό ε ?

ναι ναι ωραίο !
:))))))))))


πολλά πολλά φιλιά απο δω
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ