Wednesday 4 March 2015

Ακούς τι βλέπεις?




Οι νότες στάζουν εικόνες.
Ένα κύμα, ένα δάκρυ, ένα χαμόγελο.
Όλα από ένα. Μοναδικά.
Ο ήλιος, η καρδιά, η αγκαλιά.
Και πολύ κρύο στο τζάκι.
Ιαματική μια φωνή που τρέμει.
Μιλάει πάντα για αγάπη.
Και αΠΑΝΤΑω «Ναι».
Σε κάθε μελωδία, παλιά και καινούργια.
Αγγίζω την μορφή και αφήνομαι.
Απροστάτευτη και αποφασισμένη.
Να ταξιδεύω εικόνες.
Να γεύομαι την μουσική.
Να εισπνέω με την καρδιά σου.
Να συντονίζομαι στο κύμα.
Οι εικόνες ζω-γράφουν νότες.
Παυσίμονα.

*

4 comments:

Dee Dee said...

Ειδες ηλιο και ξεπροβαλες πεταλουδιτσα μου; :)
Ειναι υπεροχο που καταφερνεις να ανοιγεις τουνελ και να βγαινεις στο φως μεσα απο τον ηχο και την εικονα! Ψηλαφιζεις και οσμιζεσαι τη ζωη και σε ζηλευω γι'αυτο. Ειμαι βεβαιη οτι η γευση που σου χαριζει ολος αυτος ο χορος των αισθησεων ειναι μοναδικη :)

Μια υπεροχη ανοιξη να εχεις Μαγια μου!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@ντιντι μου
χαμογελάω γιατί καθόλου δεν το σκέφτηκα ότι με τον ήλιο μούρθε η έμπνευση! εχεις δίκιο!!
Σου εύχομαι ειλικρινά μια άνοιξη ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ. αρκετά με το γκρίζο. φτάνει.
φτάνει λέω!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

Γεια σου πεταλουδι μου :):)

Rodia said...

ωραίο! αραίωσες να γράφεις όμως.. :)