Friday 2 March 2012

Η 5η Συμφωνία...




Μάρτιος. Μετράς ήδη καινούργιο φέτος.
Μία Άνοιξη. Δύο.. Τρεις.. Τέσσερις. Η πέμπτη πια.
Ο χρόνος εναλλάσσει ταχύτητες.
Φίλος. Εχθρός. Μαγικός.
Δοκιμές και δοκιμασίες.
Άτακτη διανομή. Απόλυτη διαμονή.
Και η γεύση να μεστώνει.
Κόκκινο κρασί. μικρός καφές. Τζάκι.
Μεγαλώνει η σημασία πέρα από λέξεις.
Σε βλέπω να παγώνεις την ανάσα σου με φωτιά.
Να μην τελειώσει η Στιγμή.
Τύχη. Επιλογή. Αδυναμία. Στα όμορφα.
Και στα άγνωστα.
Εξερευνάς και επιτρέπεις…
Η Συμφωνία της Απόλαυσης.
Με κρίση.
Τώρα.
Πάντα  τ ώ ρ α.
.

*ακούγεται το "displacement song" της liz green

18 comments:

new-girl-on-the-blog said...

Dear Maya,

εύχομαι να ΄χουμε μια όμορφη άνοιξη (με συμφωνίες ή ασυμφωνίες)!

Το "O, Devotion!" είναι απ΄τις καλύτερες επιλογές γι΄αυτή την εποχή!

Καλημέραααα!
ΧΧΧ

Dee Dee said...

Γλυκια μου πεταλουδα
περισσοτερο μου ταιριαζεις στην ανοιξη, παρα στο καλοκαιρι που ξερω οτι αγαπας.
Εδω φανηκε η ανοιξη. Μου εκλεισαν το ματι οι περσινοι βολβοι μου και χαμογελασα χθες. Με φανταζεσαι εμενα τσιγκουνα στα χαμογελα; Φαντασου το!

Ο χρονος εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι με το μερος μου. Αλλα μου παιζει περιεργα καινουρια παιχνιδια. Τον επιμηκυνω και τον συρρικνωνω, αλλα φαινεται αδικα μικρος στην πρωτη περιπτωση και μεγαλος στην δευτερη. Δεν μου καθονται με τιποτα οι υπολογισμοι φετος.
Αν αρχισω το φετος μου με την ανοιξη, ισως αλλαξει κι αυτο, που ξερεις;
Φετος εχω βρεθει στην δυσαρεστη θεση να θελω να πω τα περισσοτερα και να μην μου το επιτρεπω.
Πως καταφερα να μαυρισω τοσο με ενα φρεσκοανοιξιατικο κειμενο σαν το δικο σου;;;
Ειναι που ειχα καιρο να σε δω και σου ειπα τα νεα μαζεμμενα :):)

Καλη ανοιξη να εχουμε μαγια μου μελισσα :)

xxxxxxxxxxxxxxxxx

koulpa said...

ήλθε η άνοιξη.. :) :)
και μας έλειπε η κρίση.. αλλά μπερδευτηκαμε.. :) :)
καλή επάνοδο και καλό μήνα.. :) :)

maya said...

@νιού μου
λίγο θεατρικό και λίγο μαγικό ...
νότες σαν βροχή, φωνή που ξέρει .
μ'αρέσει και μένα πολύ.

άνοιξη λοιπόν ...
:))))))
θα την απολαύσουμε !

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
λακάκια μου!!

όχι δεν σε σκέφτομαι ποτέ χωρίς χαμόγελο !
αλλά πλέον έχουμε δει πολλά δάκρυα σε κομωδίες
και χαρά μες την θλίψη
οπότε
όλα τα περιμένω . :)

αυτό που μετράει είναι η αίσθηση του ποιός είσαι
-να μην την χάνεις -
και ποιά πλευρά σου υπερισχύει κάθε φορά .

νοιώθω μεγαλύτερη την πάλη του να μείνω αυτή που μαρέσω
παρά ο χρόνος ή η μοναξιά ή τα ζόρια
ή όποια άλλη ισχυρή αντίπαλη δύναμη ...


αυτό που θέλω να πω είναι ότι ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ !
το χαμόγελο σου είναι δυνατό .
:))))


καλή μας άνοιξη
και πολύ χάρηκα και γω το ...news bulletin !!!

xxxxxxxxxxxxx

maya said...

@κούλπα
καλημέρα και καλή άνοιξη .
με κρίση στην κρίση !
κάπου εκεί είναι το μπέρδεμα νομίζω ...

:)))))

Negma said...

Oι μαγικές λέξεις "στιγμή" και "τώρα".

Το κλειδί της ζωής, για μένα.

Να μπορείς να τα ζεις ως το μεδούλι τους μεν, αλλά και να μπορείς να τα κρατάς καθαρά μέσα σου, όταν θα έχουν πια γίνει "πριν", χωρίς να μπορεί να στα μολύνει κανένα "μετά".

Όποιος το καταφέρνει αυτό...

Καλή μας άνοιξη!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

@στελλάκι μου
αυτό που λες για το "μετά" να μην αναιρεί/μολύνει το "πριν"
είναι δύσκολο...
πέφτει κι αυτό στην κατσαρόλα του ΧΡΟΝΟΥ που λέμε εδώ .

το λάθος είναι να προσπαθείς στην διάρκεια της επούλωσης
με νύχια και με δόντια να υπερασπιστείς αυτό το "πριν"
με θύμα την ίαση ...


ενώ ο καιρός δείχνει ότι ΟΛΑ (εκτός του θανάτου) ξεπερνιούνται
και
ΚΑΠΟΙΑ στιγμή μπορεί επιτέλους το "πριν" να σταθεί στο ύψος του ανέπαφο .

είναι θέμα timing και συνήθως (στα πολύ ωραία λέω) κάνουμε ανάποδα την διαδικασία.
πιο επώδυνα και χρονοβόρα .
αυτή είναι η μαλακία μας :)


....μπορώ ΕΔΩ να πω ΤΙ ΚΟΥΚΛΑΡΑ έχεις γίνει??????
μπορώ ?!!!!

ΤΙ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ!


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλέ!
Ντρέπομαι...

new-girl-on-the-blog said...

..και κέρδισε και το βραβείο του καλύτερου μουσικού video η κυρία Kate Anderson (στα Britsh Animation Awards, παρακαλώ)!

Σε περιμένει πρόσκληση σε παιχνίδι, my dear, να περάσεις μια βόλτα από δω http://newvoutiaapopshla.blogspot.com/2012/03/blog-post_19.html μόλις μπορέσεις (είσαι και πολυάσχολη)!

Φιλιά!
:-)

Υ.Γ.: η dear Tali πού είναι; Την "έχασα" :-(

maya said...

@νιου μου
καλημέρα!!

μπράβο της anderson!
όσο για το παιχνίδι θα παίξω.
απλά δώσε μου λίγο χρόνο να στρωθώ.
έχω καιρό να παίξω σε παιχνίδι και γουστάρω!

η τάλισκερ είναι σε "άδεια" απο την γειτονιά αλλά ελπίζω να επιστρέψει :)

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@στέλλα η ντροπαλή

όσο για σένα κάτσε να κοκκινίζεις.
κι αυτο σου πάει!
:)

new-girl-on-the-blog said...

Τι καλάάάάά!!!
Θα παίξεις, πολύ χαίρομαι!!
Περιμένω!

(..μας λείπει, η ψηλομύτα, πες της!)

Καλησπέρες!
:-)

maya said...

@νιού μου
ΕΠΑΙΞΑ!
στόγραψα και στο δικό σου blog και θα τ βρεις στο άλλο μου blog που είναι οι διαφορες 'εκδηλώσεις' !

ξανά ευχαριστώ για την πρόσκληση.
πέρασα καλά :)

καλό σαββατοκύριακο!
χχχχχχχχχ

new-girl-on-the-blog said...

Ε, πώς..να μην γράψω (κι εδώ!) ένα ευχαριστώ;;;
Ευχαριστώώώώ, Mayaaaa!!

Πόσο μ΄αρέσει που το ΄βαλες στις "εκδηλώσεις"!

Καλό σαβ/κοοοο!
:-)

maya said...

@νιου μου
ΉΤΑΝ υπέροχο το σαβ/κο
και ήθελα να στο πω :)
ελπίζω και για σένα !

καλή εβδομάδα κι απο δω
χχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

συνήθως με την ποίηση δεν έχω καλή σχέση, αλλά αυτό εδώ το κατάλαβα. Και συμφωνώ...

maya said...

@heliotypon
και πολύ χαίρομαι γι'αυτό !!

την καλημέρα μου
:)