Friday 30 September 2011

Ένα παιχνίδι...



 

Ένα σινεμά.
Ένα παλιό καλό εστιατόριο.
Ένα σαββατοκύριακο.
Φίλοι…
Η φωνή σου μόλις θέλω να σου μιλήσω.
Τα χέρια σου όταν πονάω.
Η Ανάσταση.
Το σούρουπο του καλοκαιριού.
Το πρώτο φιλί την πρωτοχρονιά.
Η μυρωδιά σου μόλις ξυπνήσω.
Η καλοσύνη στα μάτια σου.
Η τρικυμία στο κορμί μου.
…και παντού μου.
Η ελευθερία σου…
Η καρδιά μου.
Οι επιλογές...
Η αξιοπρέπεια.
Η εκτίμηση…
Η φιλοσοφία.
Μια φαντασίωση…
Απλά.

*ακούγεται το "bloodbuzz ohio" απο τους the national

37 comments:

Dee Dee said...

Ακομα δεν εχω καταλληξει αν ειναι καλυετρο το "λιγο" απο το "τιποτα" .
Σιγουρα το "λιγο" θα πρεπει να ειναι για λιγο ομως :)
Αν γινει μονιμο ειναι στεναχωρος συμβιβασμος.

Ισως και να ειμαι εκτος θεματος, αλλα ο καθενας το ραβει στα μετρα του το κειμενο, τα εχουμε ξαναπει :):)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

katrine said...

Η αξιοπρέπεια και
η τρικυμία παντού μου και
η καρδιά μου και
η ελευθερία σου και
όλα μα όλα!!!
Φίλοι!!
Καλό το ξεκίνημα του μήνα με το πιο φωτεινό ΣΚ:))
xxxxxxxxxxxxxxx

adaeus said...

... τι κομματάρα!!!! Θα μείνω εκεί (γιατί τους έχω λιώσει)... και στην αξιοπρέπεια ...
Δε θέλω πολλά στη ζωή μου, λίγα και καλά!!!!

maya said...

@ντίντι μου
το λίγο για λίγο ε? :)
και το τίποτα με τίποτα !!!
δεν έχεις άδικο.

το λίγο όμως καλό είναι νάναι ολόκληρο,
όχι τσουρούτικο
γιατι τότε δεν είναι σταγόνα
είναι θλιβερή υπόνοια.

...εντός θέματος σε όποιο θέμα συζητάμε!


πολλά φιλιά
και ΚΑΛΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ :))))))))
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κατρίν μου
όλα μα όλα φωτεινά νάναι !
λατρεύω τον οκτώβριο (λόγω γενεθλίων)
και μαρέσει που έτυχε να βρεθούμε έτσι την πρώτη του μήνα !

σε φιλώ πολύ
κι ευχαριστώ που με θυμάστε κι ας έχω αραιώσει τόσο .
δεν περίμενα να έχω πλέον σχόλια .
ωραία έκπληξη :)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@adaeus μου
συμφωνώ μαζί σου πολύ .
όπως είπα και στην ντίντι, απλά τα λίγα ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΟΚΛΗΡΑ !
:))

κομματάρα, ε? κι εγώ τόχω λιώσει !

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και
πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

..ποτέ δε τα πήγα καλά με το λιγο.. όλα ή τιποτα.. κι αύριο άλλη μέρα.. :) :)
έτσι είναι.. απλά πράγματα.. :) :)
καμέρα και καλό μήνα.. :) :)

Negma said...

Μεγάαααααααααλο θέμα το "λίγο" και το "τίποτα"...

(Με τσάκισε κι αυτό το "πρώτο φιλί την πρωτοχρονιά" που διάβασα...)

Ξέρεις, νιώθω απόλυτα τι εννοείς με το ολόκληρο λίγο που λες!

Και προς εκεί κλίνω. Τουλάχιστον κι εγώ αυτό θα ήθελα.

(Με εξέπληξες ευχάριστα με την επιλογή του κομματιού!!!)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

@κούλπα μου
τόχω σκεφτεί πολύ αυτο το "όλα ή τίποτα" που λες.

και τελικά,
περιμένοντας αυτό το ΟΛΑ
(που ποιός? τί? μπορεί να στο φέρει...??)
μένεις με το μουντό τίποτα .
ξανά και ξανά.

πολύ ρομαντικό είναι τελικά...

απλά πράγματα σίγουρα .
έχουμε μανία να τα μπερδεύουμε!

καλημέρα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ μας
:))))

maya said...

@εστρέλλα μου!!!!!!!
αχ πόσο χάρηκα που ήρθες !
μα πόσο!
όχι λίγο!
ΟΛΟΚΛΗΡΑ :)))))))))

ναι μεγάλη κουβέντα.
και δεν είναι και εύκολα .
τα λέμε αλλά μόνο κλίση μπορούμε να παινευτούμε .
:)

...μαρέσει να σου κάνω εκπλήξεις!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

katerina.. said...

είναι φορές που το λίγο κάποιον είναι πιό δυνατό και αληθινό από το όλα.είναι το λίγο που είναι όλα απέναντι σε ένα όλα που είναι..τίποτα.
καλημέρες και καλό μήνα..
(σε λίγο ίσως έρθεις από το νέο μαγαζί για καφέ..)

maya said...

@κατερινάκιμουυυυυ
ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ!
θέλω πάαααρα πολύ να το πιστεύω αυτό για τους ανθρώπους .
το είπες πολύ μεστά.

(ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ????????????????????????
να κρατηθώ να μην βάλω τις ούρλες απο την χαρά μου ???)

πολλά φιλιά σταυρωτά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

για μενα δεν εχει λιγο και πολυ , ο καθενας δινει οσο εχει η δε δινει καθολου γιατι δεν υπαρχει λογος. Δεν διαννοουμαι να εχεις να δωσεις και να μη δινεις γιατι κρατας πισινη ..ετσι καταληγω πως ειναι αναλογα στον ανθρωπο .."οτι μπορει ο καθενας "και οσο φτανει! Απο κει και περα ειναι δικο μας θεμα το ποσο εχουμε αναγκη.Πολυ? Λιγο?
Δεν βαριεσαι ..το πολυ με πνιγει ετσι κι αλλιως, προτιμω το λιγο και να εχει ποιοτητα. Οταν η ποιοτητα παψει να υπαρχει η ποσοτητα ολα τα αλλα ειναι απλα ...βαρος! Τελος η αξιοπρεπεια ειναι θεμα ασφαλειας ή ανασφαλειας ..οσο πιο ασφαλης νιωθεις, τοσο αντεχεις. Οταν εισαι ανασφαλης, η αξιοπρεπεια σου θιγεται ακομα και με ενα κομμα σε λαθος θεση ..
-για μενα ολα ειναι θεμα στασης και επιλογης. Και κυριως θεμα αντοχης!


(κανε να μου ξαναγραψεις 6 μηνες και θα δεις ΕΣΥ):)

drunk tank said...

εγώ να μείνω στο ..."μια φαντασίωση...απλά"
και να πω ότι είναι όμορφα τα "θέλω" και δεν πρέπει να είναι απλώς μια φαντασίωση αλλά ένα όνειρο που βλέπεις όταν έχεις τα μάτια ανοιχτά, ένα όνειρο που ζεις. και να το κυνηγάς γιατί είναι όμορφα όλα αυτά που γράφεις παραπάνω.

και όπως έλεγε κι ο Ελύτης (γνωστός λογοκλόπος εγώ):

"το ελάχιστο θέλησα και με τιμώρησαν με το πολύ"
ή
"ώσπου τέλος ένιωσα - κι ας πα'να μ'έλεγαν τρελό-πως από'να τίποτα γίνεται ο Παράδεισος"!!!

χχχχχ

υγ1: Κατερίνα! καλή αρχή σου εύχομαι
υγ2: κι εμένα με ξάφνιασες υπέροχα με τη μουσική επιλογή σου :)

eva said...

Οι επιλογές, εκεί θα μείνω. Γενναίες, ρυξικέλευθες, δειλές.. Η ζωή μας είναι οι επιλογές που κάνουμε. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο!

maya said...

---ειμαι πεταχτα απο το κινητο
Κι απλα θελω να πω ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ χαρα ειναι να βρισκω φιλους εδω!
Με τοσον καιρο εκτος
Δεν περιμενα να μπαινει κανεις πια. Ειλικρινα.

Η δευτερα αυτη ειναι δυσκολη - εχω οικ. Γενεθλια-
Αλλα αυριο το πρωι θα ειμαι πιο ΕΔΩ.

Φιλτατισκερ ιδιαιτερως!! :)

maya said...

@ταλισκερμεακι μου
ωραία αλλά :
Τι εννοεις δεν διανοεισαι να κραταει καποιος πισινη;;
Το σπάνιο είναι να δίνει κανείς ΕΤΣΙ, επειδή ΕΧΕΙ να δώσει.. Απλόχερα, ολόκληρα χωρίς.. ατζέντα.

Τώρα το τι θέλει ο καθένας που λες
(και συμφωνώ σε πολλά που λες αλλά)
το "λιγο ή πολύ"...
Χμμμ.
Του ενός το πολύ μπορεί ναναι το ελαχιστο του άλλου και αντιστροφα..
Θεωρώ εξαιρετική συγκυρία να τύχει δύο άνθρωποι να μετράνε με ίδια μονάδα εντασης.
Να μπορούν δηλαδή να συνεννοηθουΝ!!!!

Χα! Καλό ε;
Έχω κι ένα με τον μπόμπο!!!

Για την αξιοπρέπεια ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΥ!
ή την έχεις ή την 'φοράς'.
Και τότε πρέπει να φωναζεις για να φανεί η προσπαθεια σου..
Που τελικά μόνο η ανασφάλεια φαίνεται..
Πόσο δίκιο έχεις.


υγ....εννοΑεις οτι δεν μουχεις γραψει σε τόσες αναρτησεις, επειδή...;
Ε δεν υπαρχεις!!!!
Τάλι είναι μόνο ΜΙΑ!

πολλά φιλιά στρίντζω μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@στιχάκια μου
έλεγα και στην εστρέλλα μας
ότι ωραία τα λέμε τα πιο φιλοσοημένα μας
και πιστεύω ότι προσπαθούμε να ζούμε βάσει αυτών των αρχών
αλλά δεν είναι τόσο εύκολα στην πράξη
και μόνο την κλίση μπορούμε να παινευτούμε .
ελπίζοντας μια μέρα να τα καταφέρουμε πραγματικά.

είναι μεγάλο βήμα αυτό!
δεν το λέω χαλαρά .
γιατί απο κουβέντες και ιδεώδη ακούμεεεεεε .... ε πόσα ακούμε !
να φαν' κι οι κότες (και ξέρω πολλές!)


του ελύτη το πρώτο είναι πολύ πεσσόα :)και αλήθεια βέβαια .

το δεύτερο που έγραψες δεν το ήξερα και πολύ ΜΕ άρεσε!
μ'αρέσει ό,τι έχει δημιουργία/εξέλιξη/άνθιση :)))))
the evolution of happiness...


υγ...νομίζω ότι έχω παραπαίξει νοσταλγικά ντίσκο και άλλα ευρωπαικά
ώστε πια σας εκπλήσσω με αυτή την μουσική ! αχαχαχα

bonjour mas
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

ευαγγελία μου
πολύ γουστάρω που λες ΤΡΕΙΣ λέξεις
και είναι όλη η ουσία .
πόσο συμφωνώ! μα πόσο .

έως κι η ανάσα επιλόγη είναι .
γρήγορη, βαθιά, αληθινή, φοβισμένη, ευτιχισμένη, ανακουφισμένη ...
οι επιλογές μας σε κάθεμία μας ...

καλημέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

Ένα παιχνίδι..ας είναι 1...αλλά να το διαλέγουμε εμείς, ο καθένας από μας να διαλέγει το δικό του παιχνίδι..και να το χαρίζει ή να το μοιράζεται από επιλογή..

new-girl-on-the-blog

Anonymous said...

Α! Να μην ξεχάσω, στις 16 του μήνα (αυτού όχι άλλου) είναι η καθιερωμένη blog action day (πέρσι γκρίνιαζες που δεν ήξερες κι είχαμε πει να στο θυμίσω...ε, στο θυμίζω λοιπόν!). Εδώ: blogactionday.org θα κάνεις εγγραφή.

;-)
new-girl-on-the-blog

maya said...

@νιού μου
λίγα και καλά
και σαφέστατα απο ΕΠΙΛΟΓΗ .
γιατί τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του .
κάθε στιγμή είναι προς επιλογή .

(να βλέπεις τι κάνει η ηλικία?
μεν μαλακώνεις γιατι βλέπεις τις αδυναμίες
αλλά ταυτόχρονα σκληραίνεις την κρίση σου βλέποντας τι απλά που είναι τα πράματα...)

υγ.ευχαριστώ πολύ για την ειδοποίηση!
πού τα θυμάσαι?? :))))))


καλή μας εβδομάδα !!!
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

..η ηλικία μας όταν θα φτάσει εκεί που (υπο)εννοείς, θα μιλήσουμε πάλι, χιχιχι!!!

Υ.Γ.: είδες; είδες; (..για τους καλούς, όλα τα θυμάμαι!)

Καλή και χαρούμενη εβδομάδα μας!!!!!
ΧΟΧΟΧΟ

new-girl-on-the-blog
:-)

maya said...

@νιου μου
Ενταξει τόπιασα το υπο- νοούμενο:
Δεν μιλάμε για ηλικία!
Δεν υπάρχει ηλικία! Τέλος!
...οκ έτσι;
:)))))

Εχτ´ες άναψα τζάκι κι ήταν τόσο ωραία...
Όλα ωραία μου φαίνονται..
Καλημέραα
Χχχχχ

koulpa said...

αχ θα με μισήσεις πάλι.. αλλά επιρεάστικα από το φαί.. ως προς την ποσότητα.. και σκέψου ότι δε τρώω και υπερβολικά πιά.. ίσως πάλι να φταίη αυτή η στέρηση λοιπόν.. :) :)
τι είναι η μπλοκακσιον ντευ.. κάτσε να πάω να δω.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

koulpa said...

ε τώρα!! πήγα να δω.. δεν είναι ιρωνία.. το φετινό θέμα μετά το πρωηγούμενο σχόλιό μου;.. :) :)
ξανα καληνύχτα :) :)

maya said...

κούλπα μου
αααα ! άλλο είναι αν λες για το φαί .
:)))

καλημέρα !

Yannis Petsas said...

Δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη ανάρτηση... αλλά τι σημασία έχει; Είχαμε ραντεβού σήμερα, δεν είχαμε; Έχει απεργία λέει, όλος ο κόσμος απεργεί. Είναι μέρα γενεθλίων τώρα αυτή; Ας είναι: Πολυπαραγωγική... με την καλή έννοια. Και ευτυχισμένη, από καρδιάς.
Πολλά φιλία.

Negma said...

Καλημέρα και...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!

Γιάννη μου,
επειδή φέτος ανέλαβε η πιο μουλάρα από τις Στρίντζες να την γιορτάσει την φιλενάδα μας στο άλλο "σπίτι μας", έγινε με τις μεγάλες ώρες η ανάρτηση κι όχι πουρνό πουρνό...

Τώρα, συγύρισα, σκούπισα, έβγαλα τα φοντάν... ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

Μάγια μου δεν σου λέω κάτι άλλο από εδώ. Νομίζω τα λέω όλα εκεί...

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Anonymous said...

Έχεις γενέθλιαααα;;;;
Χρόνια πολλά, dear Maya!!
Εύχομαι να ζεις πάντα τη στιγμή για τη στιγμή..!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
:-)
new-girl-on-the-blog

maya said...

@γιάννη μου
άργησα να γυρίσω εδώ
αλλά τις πήρα τις ευχές ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
και μου μετράει πολύ.

"έγραψε" το στελλάκι μας στο άλλο!
ήμουν τόσο ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΩΓΙΚΉ που δεν έμεινα στα blogs όσο του έπρεπε!

ωραία η ευχή σου !
ωραία κι αυτή μας η γωνιά, ό,τι κι αν γίνεται .


πολλά φιλιά καλημέρας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

στελλάκι μου
κι απο δω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ω ω ω ω !!!
φτου σκόρδα για όσα μοιραζόμαστε .
που έχουμε μείνει και προχωράμε παρέα .
γελώντας .
μεγάλη δύναμη αυτό...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

νιού μου
είχα ΥΠΕΡΟΧΑ γενέθλια !
είναι πάντα εποχή απολογισμού για μένα:
αυστηρή κριτική και τρυφερή αγάπη .
γιορτάζω φουλ! και τα ωραία
ΚΑΙ τα άσχημα που με προγειώνουν παραπέρα !
(κει που έχει ακόμα πιο ωραία...)

σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου
κα λη μέ ρα !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

τι απέγινες εσύ; :) :)
ελπίζω πως περνάς τόσο καλά έξω που δε θυμάσαι το μέσα.. :):)
καλημερούδια :) :)

Dee Dee said...

Κανω κι εγω την ιδια ευχη με τον κουλπα μας :):)

xxxxxxxxx

maya said...

καλημέραααα !

δεν έχω ξεχάσει καθόλου το "μέσα"
και μου λείπει ...
αλλά
ΝΑΙ
είναι τόσο και πολύ το έξω
που δεν τα προλαβαίνω :)

μ'έχουν βισματώσει και στα γρμφγεννιάτικα του σχολείου
και φτιάχνω απο σκηνικά γιορτών μέχρι στολίδια
που δεν προλαβαίνω καν τα δικά μου όπως θέλω !


τόχω συνέχεια στο μυαλό μου να γράψω
να μπω να διαβάσω
να μπλογκάρω ...

θα γίνει κι αυτο !!



κα λη μέ ρα α α
:))))

koulpa said...

αχ πάνω από 10 χρόνια έχω να ασχοληθώ με τετοια.. ωραία ήταν.. πίεση και δημιουργία.. έχω κάνει σκηνικά και στολές για 20 χρόνια ουκ ολίγα.. τώρα δε ξέρω αν θα μπορούσα.. :) :)
καλησπερούδιααα :) :)