Wednesday 8 December 2010

"La vie est parfois trop amère Si l'on ne croit pas aux chimères..."*


Ευτυχώς χειμώνιασε λίγο…
Σε βλέπω, μικρή.
Κουρνιασμένη σε μια ζεστή κουταλιά,
Που μαλακώνει τον λαιμό.
Ακούς μεστωμένη τον δίσκο που παίζει…
Είναι ο ήχος παλιός, γλυκιά μου βροχή,
απρόσμενη βελόνα που αγγίζει τις αυλακιές σου.
Κλείνεις τα μάτια. γιατί?
Είναι καλά αυτά τα μάτια. Έχουν χρώμα θαλασσί.
Είναι δυνατά αυτά τα χέρια. Γιατί μάθαν να χαϊδεύουν…
Σε βλέπω μικρή που λαχταράς.
Ο χρόνος ολάνοιχτος για την δικαίωση στο χρώμα,
κορτάρει με σιγουριά το λευκό σου.
Και συ… μια ευχή γιγάντια ν’απαλύνεις.
Η προσμονή, η Έκθεση, η Στιγμή, ο αιώνιος εραστής.
Σε βλέπω μικρή να μεγαλώνεις αγάπη.
Και στο πειραμύθι δεν μας τρομάζει το αύριο, θυμάσαι?
Κρατήσου μόνο μην δακρύσεις στο άγγιγμα.
Γιατί κάποιοι φοβούνται τις χαράδρες…
Κι ας είναι πολύχρωμες.
Έλα… σκούπισε τα πινέλα σου.
Σε βλέπω μικρή. Να γίνεσαι μεγάλη.


*ο τίτλος της αγανάκτησης είναι απο το τραγούδι "parlez moi d'amour" της lucienne boyer (που ΛΑΤΡΕΥΩ και ακούγεται) 
και σε ελευθερη μετάφραση λέει:   
"Η ζωή είναι μερικές φορές πολύ πικρή  
Αν δεν πιστεύουμε στα όνειρα."

32 comments:

drunk tank said...

καλημέρααααααα!!!!

και ΝΑΙ χωρίς όνειρα ζωή δε λογίζεται! για να παραφράσψ τα λόγια του τραγουδιού
το οποίο είναι ταξιδιάρικο
για όνειρα σε χειμώνες περασμένω εποχών, μπορώ να πω.

και ΝΑΙ, θυμάμαι το πειραμύθι
και χαίρομαι που δε μας τρομάζει το αύριο, γιατί έτσι μας πρέπει.

και ξέρεις ότι χαμογελάω ε?
γιατί μ'αρέει η νότα αισιοδοξίας που πιάνω!

χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@στιχάκια μου
δεν θα λακίσουμε κουφάλα πεσιμισμέ !
αχαχαχα

έχω αισιοδοξία
γιατί έχω στιφτεί και δωθεί τόσο πολύ που δεν μπορεί !
κάτι καλό ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
γι'αυτό
ετοίμασε βαλίτσες και φωτογραφική !!!!!

...πάλι !

είναι πολλά τα όνειρα ...

καλημέραααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

Υπαρχει τιποτα πιο ομορφο απο μια μικηρη αγαπη που μεγαλωνει ?

ισως υπαρχει..
-μια μικρη αγαπη που δυναμωνει..

οσο πιο δυνατη τοσο πιο δημιουργικη!
στα καταλληλά χερια:)
Δικαιωμα!

(το τραγουδι ε??
κι εγω μικρη ειμαι πρωτη φορα το ακουω!!!)

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
όσο πιο πολύ μεγαλώνουμε
τόσο πιο μικροί ξέρουμε ότι είμαστε.
μου αρέσει αυτή η αλθινή διάσταση .
αντί να με αποδυναμώνει
με γεμίζει αισιοδοξία για κάθε προσπάθεια .

:)))))))



ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!! ναι !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.πάλι καλά που ΑΥΤΟ το άκουσες! τσκ !

Dee Dee said...

Αρχικα συγχαρητηρια, που αξιωθηκες μια μικρη αγαπη για να εχει περιθωρια να μεγαλωσει και να μεγαλουργησετε πανω της !

Οι αγαπες που ερχονται σαν μποφορ και μοιαζουν με τυφωνες με αφηνουν ακαλυπτη. Δεν μου φτανει αυτο το πολυ που κραταει τοσο λιγο.
Αντιθετως ανατριχιαζω στην σκεψη μιας αγαπης που μεγαλωνει μερα με τη μερα. Που δημιουργειται με εκτιμηση. Ειναι τοσο ακαταμαχητη η εκτιμηση. Ακρως ερεθιστικη!

Και ΝΑΙ δεν αντεχεται η ζωη διχως ονειρα.... ακομη κι αν δεν πραγματοποιηθουν ποτε. Δεν ειναι στοχοι, ειναι ΟΝΕΙΡΑ!!!

Καλο απογευμα!!

υ.γ. Παρασκευη δειχνει οτι θα εχει -3 στην Θεσσαλονικη το πρωι!!!!!
Ο Κωνσταντινος θα ερθει κολυμπωντας;; :)
Εκανα μια ατσαλη βιαστικη αναρτηση για ανδρισμο και θηλυκοτητα. Θελω τη γνωμη σας!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@ντίντι μου
να θεωρήσω επιτυχή την αγανάκτηση ?
δεν μιλούσα για μια "μικρή αγάπη"
αλλά μου αρέσει πολύ όταν σε ένα κείμενο ο καθένας διαβάζει άλλα πράματα .
έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον .

και συμφωνώ μαζί σου, αν μιλάμε για αγάπες,
ότι έχει άλλη δύναμη το αργό και σταθερό .
εγώ ήμουν πάντα με την χελώνα στον αίσωπο :)))


η εκτίμηση όντως είναι ερεθιστική.
(ίσως γιατι σπανίζει?)
δεν τόχα σκεφτέι ποτέ έτσι αλλά συμφωνώ !


για πού τραβάει ο κωνσταντίνος ??
θεσσαλονίκη ?!!!
πότε έγινε αυτο ?
κι εδώ είπαν οτι θάχουμε χιόνια το σ/κ .
λες ? τι ωράια θάταν ..

σε πολύ λίγο πάω τα ανθρωπάκια για μπαλέτο .
μετά θα μπω να δω την αγανάκτηση σου !
γουστάρω !!

καλό μας απόγευμα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Ο Κ νομιζα θα ερθει κατω σε σας, επειδη ανεφερες βαλιτσες.

Παλι εκτος θεματος ημουν;; :):):)
Δεν πειραζει. Κι εμενα μου αρεσει οταν συζηταμε διαφορες διαστασεις ενος κειμενου :)

Ελα οποτε βολεψει, θα την εχω μερες την αναρτηση, μη βιαζεσαι. Απλα ενημερωσα μια και σας βρηκα μαζεμενους εδω, επειδη θελω τη γνωμη σας :)


xxxxxxxxxxxxx

maya said...

@ντίντι μου
και νόμιζα ότι ερχόταν σε σας !
όχι, η αναφορά των βαλιτσών είναι λόγω των εκθέσεων που παιρνω μέρος
και είμαι στα αναμμένα κάρβουνα για απαντήσεις all over the europas !!!
:))))
είναι το αστείο μας .

και γω (όχι σαν κάτι ΑΛΛΟΙ!) θα σε βάλω στην δικιά μου !
χα!


το βραδυ θάρθω !
σιγά μην πάρει μέρες !
τώρα πάω και 9μιση θάμαι πίσω !

μα με ενδιαφέρει !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

Ευεξία ψυχής η ανάρτησή σου!
Εύχομαι κάθε καλό,κάθε επιτυχία στις αγάπες που μεγαλώνεις ...μέσα σου ,εξω σου ...δεν έχει σημασία!
Σε φιλώ.



*πολύ μ άρεσε αυτό που είπε η Ντι.
"Ειναι τοσο ακαταμαχητη η εκτιμηση. Ακρως ερεθιστικη!"

maya said...

@φαραώνα μου
εμένα μεγαλώνω πρωτίστως . :)
και σ'ευχαριστώ για την ευχή σου !
είναι γλυκιές οι αγωνίες της πάλης μας νομίζω ...

καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

εμένα με μικραίνω μάλον.. (όχι σε διαστάσεις).. αλλά αφού γενήθηκα κ@λόγερος τι να κάνουμε; :):)
αχ μου λείπετε ρε παιδιά.. αλλά καταλαβαίνω.. το καλό εξ' ορισμού κρατά λίγο.. ή μεταβάλεται.. ή γίνεται βαρετό.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

χαρη said...

γεια σου Μαγίτα μαγική

(αισθάνομαι... βαθιά ανθρώπινη συγκίνηση σήμερα που τα καταφερα να ξαναγραφτώ (και να μη με ξανασβήσει ο μπλόγκερ :((( ) Συνεπώς σού αφήνω μόνο ένα "γεια" ένα "καλές κι ευτυχισμένες μέρες τού χειμώνα και τών χριστουγέννων" και: ελπίζω να μπορέσω να ξανάρθω (γρήγορα...)


Έλα… σκούπισε τα πινέλα σου

xxx

maya said...

@κούλπα
δεν σε κόβω για γέρο ακόμα .
βάστα !

καλημέρα :)

maya said...

@χάρη μα τι γίνεται ???
είδα και την τάλι που δεν μπορούσε να σου γράψει .
εγώ ποτέ δεν είχα θέμα με blogger-wordpress ...

χαίρομαι που ήρθες γιατί γουστάρω το πείσμα :)))

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxa καλέ τι γέρο.. μη σε παραπλανά το εξωτερικό.. μάλον παλινπαιδίζω.. :):)
την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα :):)

χαρη said...

από πείσμα διαθέτομεν χρόνο δεν διαθέτομεν
λολ λολ

Μαγίτα δεν έχω ιδέα τι γίνεται (τά'πα κι από κει στην Τάλι)

εσύ είσαι τυχερή πάντως...
:))))))))

maya said...

@κούλπα δεν κατάλαβα μάλλον.
δεν σε είπες εσύ κ@λογερο πριν?

maya said...

@χάρη μου
νάξερες πόσο θάθελα ν'αυγατίσω τις ώρες ...
ξέρω τι λες !!!
αχ λέω !

...λες με πείσμα να γίνει τίποτις ??

maya said...

@jk skroutzakos
χρόνια πολλά !
φτάνει νάναι καλά ε ?
:))

Heliotypon said...

78 στροφών ακούγεται ο δίσκος... Πώς τον έπαιξες; Υπάρχουν ακόμη τέτοια πικ-απ;

Dee Dee said...

τοκ τοκ

εισαι καλα;;;;;

Σου εστειλε λαμπιονια η ΑΜ και λυποθημησες;;;


Να περασεις υπεροχα Μαγια μου!!

Καλες γιορτες με υγεια και μαγεια!!!!!

Dee Dee said...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:)

koulpa said...

xaxaxa γραμμένα είναι.. να τα ξαναγράψω; :):)
έιπα γεννήθκα κωλόγερος και μικραίνω σιγά σιγά.. :):)
την καληνύχτα μου και χρόνια πολλά και καλά :):)

faraona said...

*★Καλά Χριστούγεννα★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★κι ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|
......


Καλο?

maya said...

@heliotypon
θα λέμε και ΤΕΤΟΙΑ μυστικά...?
:)))

πλάκα-πλάκα υπάρχει τρόπος να καθαρίσει ο ήχος απο παλιές εκτελέσεις ?
πολύ θάθελα νάξερα τέτοια μαγικά ...

καλημέρα :)

maya said...

@ντίντι μου
είμαι πολύ καλά .
τόσο που είναι λίγο πρόστυχο να το λέω :)
η ΑΜ, εκτός απο καταναγκαστικές προβολές γρμφεορταστικών ταινιών (!),
δεν με έχει ζορίσει πολύ φέτος !
πάλι καλά λέω !!!

και συ να περάσεις ΚΑΛΑ !
'κλείνεις' για τις γιορτές ?

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα
όχι
νομίζω το εξαντλήσαμε .

χρόνια πολλά επίσης !

maya said...

@φαραώνα μου !
"καλό" ?????

καλό είναι ένα μήλο, ένα κουτάβι, ένα ποτήρι κρασί.

ΑΥΤΟ εδώ είναι αριστούργημα !
πολύ γουστάρω να αψηφούνται τα όρια του πληκτρολογίου !!!
ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ!

να περάσεις υ π έ ρ ο χ α
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

N O M I Z E I S .............

maya said...

μπά !
εξυπνήσαμαν ???????????

faraona said...

We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪..♥ ♥ ♥ ...2011 !!!!!!!!!!

maya said...

@φαραώνα μου
με εκπλήσσεις ΚΑΘΕ φορά !!!
μα πώς τα κάνεις όλα αυτάααα ???
ότι θα μου πουν και τα κάλαντα διαδικτυακά, ε δεν τόχα !!!!

άντε! και του χρόνου μας!

σε φιλώ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ