Tuesday 5 January 2010

Μετράω καλά.




Δέκα.
Δύο χιλιάδες και άλλα δέκα παραπέρα.
Ένας (1) κύκλος (Ο) έκλεισε. 1 Ο. Με τόνο.
Τονίζω τους κύκλους για ν’αγκαλιάζονται συν1οχικά…
Στον επόμενο κρίκο. η ώρα θα είναι. δική μου.
Εμπνέομαι στόχους και βάζω στίχους. Ψηλά.
για να βλέπω μ’αετίσια μάτια βαθιά
τα αιώνια πολύγωνα έρωτα
Άμα μπορείς.
Τι θέλεις?
Θεληματικά πηγούνια σε άθελες πράξεις γύρω…
και θελκτικές λέξεις που διαιρούν για να καταλάβουν.
Παίρνω πάλι (απο)στροφή και η βελόνα δεν κολλάει.
Κέρδισα ελευθερία στην αριθμητική πράξη.
Χώρο στα λάθη.
χωρίς λήθη.
αληθινά.
κάθε βήμα, κάθε στιγμή.
Μου.
από το δέκα. Και πέρα… πέρα…
Εκεί… που ό,τι μετράει, δεν μετριέται…



*ακούγεται το "more than this" του αγαπημένου bryan ferry...

34 comments:

Talisker said...

"εκει οπου οτι μετραει δεν μετριεται"

στο απροσμετρητο δηλαδη?
και το απυθμενο ?

μμμ ναι
εμενα μου αρεσουν αυτα τα αεναα ταξιδια σε οτι δεν μετριεται δεν κατηγοριοποιειται και δεν εξαργυρωνεται

και ειλικρινα ξερω πολυ λιγα τετοια που να αξιζουν τον κοπο

-οπως της αγαπης
-της αυτογνωσιας
-της αυτοαναιρεσης
και κεινο του δικαιωματος στο λαθος


που δεκα
κι αλλοι δεκα
και χιλιοι δεκα κι αν σου το συγχωρεσουν


-αν δεν το συγχωρεσεις εσυ στον εαυτο σου
δεν το ξεχνας ουτε σε δεκα ζωες!


οποτε
μια χαρα μετρας

και σου στελνω δεκα φιλια!

κι αλλα δεκα

κι επειδη με τα πολλα φιλια καταβαθος παθαινω και μια παρακρουση εκτος κι αν ειναι για τον καλο μου:)
παρε και χιλιες δεκα
"μουσουδες"


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
(ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΕΧΕ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!)


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

ΤΙ παθαινεις και συ παρακρουση με τα πολλα φιλια???

-ωωωω με συγχωρεις !!
-δεν το ξερα
-ηταν τυχαιο!!!!


να σου βγαλω δεκα φορες τη γλωσσα?
να ερθεις στα ισα σου??

πφ
(που εισαι γμτ κι εχω κεφια σημερα?????)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ: για το ποδαρικο να σημειωθει πως φοραω πασουμακι !

υγ : περαν της πλακα

2010 κι αλλες δεκα ευχες !

drunk tank said...

Xa!!!!!!

Κ Ο Μ Μ Α Τ Α Ρ Α !!!!!

ΚΙ άντε με τέτοια τραγούδια να μπορέσω εγώ να σχολιάσω!!!!!

αλλά επειδή και το κείμενο λέει πολλά και είναι όπως συνηθως ορθότατο
θα σταθώ στην κατακλείδα
"ό,τι μετράει, δεν μετριέται"

και θα ευχηθώ για τον νέο έτο (sic)
να έχεις μόνον τέτοιες στιγμές, που δε μετριούνται, γιατί ...μετράνε. και πράγματι ό,τι "μετράει" είναι άπειρο...

πολλά πολλά φιλιά

υγ: Τάλι? αν δε βγάλεις αυτή την ερυθρόλευκη φιγούρα δε σχολιάζω σε εσένα! για να μάθεις! και το γκλίτερ να βγάλεις!

Talisker said...

μα γιατι πολυαγαπημενο μου γλυκουλινι Κωσταντινε?????

ελα τωραααα:::::::))))))))

koulpa said...

το είπαμε ξανα.. μετρά αμέτρητο πεταλούδι μου.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

t3aRs said...

Μετρώντας τ’ αναρίθμητα δίχως περιορισμούς!
Αετίσια Ελευθέρια!
Ανανεωμένα Zωντανή!
Χαίρομαι! :) :) :)

Yannis Petsas said...

Αν διαβάσω κάποτε κάτι απαισιόδοξο εδώ, θα πιστέψω πως ο κόσμος πάει κατά διαόλου. Αλλά φαίνεται πως δεν έχουν τελειώσει όλα.
Φιλιά και καλή χρονιά σε όλους.

Dee Dee said...

Χωρο στα λαθη χωρις ληθη

εκει που ο,τι μετραει δεν μετριεται

τι να σχολιασω περισσοτερο; :)

2010 ευχες για μια γεματη χρονια με υγεια και ο,τι ποθεις Μαγια μου!

xxxxxx

maya said...

@τάλισκερ2010μου !

κ α λ ή χ ρ ο ν ι ά μας λοιπόν !!!

είπα να μην το γράψω τόσο προφανώς
καθώς δεν μπορώ να επαναπαυθώ ότι αλλάζει κάτι με τους αριθμούς :)

αλλά να
είναι ένα γερό κλείσιμο
απο το 2000 ως σήμερα
όπως και να το κάνω !

άσε που όλο αριθμούς βρίσκω μπροστά μου
όσο και να θέλω να μην με αφορούν !
έτσι
ψάχνοντας τις διαιρέσεις και τις αφαιρέσεις
βρήκα πολλαπλασιασμούς και προσθέσεις
όπου επιτρέπονται τα λάθη :)

ενθαρρύνονται κιόλας !!!!!
:))))


2010 φιλιά κι απο μένα
με τα λάθη και τα πάθη μας .
σιγά !
το ίδιο ΚΑΛΑ θα περνούσαμε ...?
no way !

οπότε προχωρούμε ...
αισίως και συνειδητά χαμογελαστά .


καλημέρααααααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.το πασουμάκι έχει σημασία
και καλά έκανες και το ξεκαθάρισες !
:))))))))))))))
ΤΟ ποδαρικό, αμ τι ?

maya said...

@κωνσταντίνε2010μου
ωραίες οι καινούργιες μουσικές
αλλά είναι και κάποια κλασσικά κομμάτια
που πάντα θα μας στέλνουν ... ε ?

πολύ ωραία ευχή σκέφτηκες για μένα !
άσε που με συμφέρει που βρήκαμε τις πιο καθαρές 'πράξεις' !!!!
αυτές μπορώ !
δέκα με τόνο σου λέω θα παίρνω !!!

καλή χρονιά στιχάκια μου !
ό,τι αντέχεις και παραπάνω !
να σκας απο χαρά, ινταξ ?


καλημέραααααααα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


υγ.όσο για την μπετυ μπουπ ...
σύγνώμη τώρα
καρακολλημένα πράσινα ανθρωπάκια :
τι θέλατε δηλαδήΣ ?????
να φοράει ΠΡΑΣΙΝΑ ?????????
έχετε ζουρλαθεί πια ?!
τσκ !
το μόνο θετικό του γκλίτερ στο μπλογκ της ΑΜ
ήταν η επιλογή του χρώματος !
:)))))
(για να μην ξεχνιόμαστε και πάει περίεργα η χρονιά, καταλαβαίνεις !!)

maya said...

@κούλπα2010μου
μ'έχασες!
ΠΟΙΟ μετρά αμέτρητο ...?
αυτό που λέω ή κάτι άλλο μου λες?
(μα τι να κάνω με τους αριθμούς που το χάνω κι ας νομίζω πως τόχω?! τσκ!)

καλή χρονιά μας !
τώρα
αν σε όλους ευχόμουν ναχουν μια χρονιά με την δική σου ιδιοσυγκρασία και άποψη
σε σένα τι να ευχηθώ ...?
keep culping μόνο !
τα πας εξαιρετικά !!!

καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τ3αρς και στον νέο χρόνο
πολύ καλημέρα μας
και τι να πω ?
πάντα τέτοια και καλύτερα .

ανανέωση μα με όλα μας τα υπέροχα στοιχεία ανθρωπιάς .
όλο και καλύτερα θα περνάμε, το ξέρω .


καλημέρα νέας χρονιάς
:))))))))))))

maya said...

@γιάννη2010μου
αχαχαχα μου φαίνεται πως τελικά μου βγήκε το όνομα !!!
αλλά ΔΩΡΟ είναι οπότε το χαίρομαι, να ξέρεις !

καλή μας χρονιά με ό,τι φανταζόμαστε και ακόμη δέκα :)

σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι2010μου
ναι, ξέρω ότι καταλαβαίνεις .
δεν χρειάζεται να πεις τίποτ'άλλο !

η χρονιές που γιόρτασα πρώτη φορά με την κάθε κόρη μου
ήταν απίστευτα ΓΕΜΑΤΕΣ
και καμιά ευχή πέραν του "τώρα" δεν μου χρειαζόταν...
γι'αυτό το πιο μεγάλο που μπορώ να σου ευχηθώ είναι
να έχεις πάντα την δύναμη να βλέπεις τα καλά που ΖΕΙΣ
για να μην χάνεσαι στα άλλα που μας ρουφάνε αλύπητα !

να χαίρεσαι το κορίτσι σου !
καλή χρονιά λακάκια μου !!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ritsmas said...

Καλή Χρονιά Μαγια μου. Όμορφα όλα να ναι γύρω σου...

Negma said...

Δεν θα πρωτοτυπήσω, με το τελευταίο έφαγα κόλλημα κι εγώ!

"Ό,τι μετράει, δεν μετριέται"!!!

Κι επειδή τα σχόλια των ημερών ουσιαστικά είναι ευκαιρίες για ευχές για τη νέα χρονιά, αυτό θα ευχηθώ:

ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ!!!!!!!!!!!!!

Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

koulpa said...

xaxaxaxa 'ενα ς τελικό.. έπεσε.. και άλλαξε το μέτρημα.. το λογοπαίγνιο ήταν παλιό έτσι κι αλλιώς.. μετράΣ αμέτρητο πεταλούδι μου.. :):)
αχαχαχαχα ναι ο πιό καλός ο μαθητής είμαι εγώ στην τάξη.. θα γίνω και μόδα; culping; xaxaxaxa έτσι.. καλά θα περάσουμε.. :):)
καλημερούδιαααααααα:):)

maya said...

@ρίτσα μου !
είμαι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ότι θάναι όλα καλά φέτος
και ειλικρινά στο εύχομαι και σένα !!!

όλα μαγικά ...
:))))))


σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@εστρέλλα μου !!!
είναι αυτο που λέμε "χάααασιμοοοο..." ???
μαρέσει !!!

ναι τέτοιο νάχουμε :)))))

ΚΑΛΗτερότερη ΧΡΟΝΙΑ κι απο δω

καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου !!
απαπααααα
σαν να ψαρεύω για κοπλιμέντα τώρα !!!
αλλά κακό δεν έκανα σε κανενανΕ
οπότε
ευχαριστώωωωωωωωωω και χαμογελώ :)


καλημέρα Χ 365!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

axaxaxaxa δε τα ψαρεύεις καλέ.. πηδούν μόνα τους στη βάρκα.. :):)
χαχαχα χαμογέλαμε και προχωράμε :):)
καλησπερούδιααα :):)

fractal said...

Kai μέσα σε όλα τα 10 ίδια φρεσκάδα, ίδια χαρά , ίδια αισιοδοξία
Αρτεσιανό μου φρέαρ.

maya said...

@κούλπα μου
ε αυτό κι αν είναι πια !!!!
:))))))))))

καλημέρα !
και ΘΑναι : άρχισαν τα σχολείααααααα

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φράκταλ νέας χρονιάς !
σταθερά μεταβαλλόμαστε μες την ασφάλεια της αστάθειας ...
μαρέσει !!

η χαρά, χαρά :)


καλημέρα και πανΚΑΛΗ χρονιά μας
:))))))))))))))

don's dark side-Δ.Ψ said...

γι'αυτούς που το 10 σήμαινε αριστα και χάσαν το άπειρο, η αιωνιότητα τους προσπέρασε γιατί η αξία δεν είναι αριθμητική....ειναι χρώμα - απροσδιόριστο, που δεν φαίνεται αλλά το νοιώθεις..

maya said...

@δον2010μου :))))))
με 'γειά και το νέο άβαταρ !

ξέρεις αυτό ακριβώς είναι που ξεχωρίζει κάποιους (μας) :
η δυνατότητα να ΝΟΙΩΘΕΙΣ τα χρώματα
ΠΕΡΑ απο το να τα βλέπεις προφανώς .

μαγική συνέχεια μας εύχομαι λοιπόν .

σε φιλώ πολύ
καλημέρααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... said...

Κοριτσι , θαλασσα μαγευτρα….

Σε ολοκαινουργια δεκαετια….
Να εισαι…στην καθε μερα της, στον κάθε μηνα…στην κάθε χρονια της…
Χαρουμενη…
Να ανοιγουν και να κλεινουν κυκλοι μεστοι
Με Ερωτα , Αγαπη ,,,Φιλιες που ανδρωνονται…
καινουργιες με την σοφια των παλιων Φ ι λ ι ε ς….

Κοριτσι ...θαλασσα... μαγευτρα!!!!!

Θεληματικά πηγούνια σε άθελες πράξεις γύρω…

Ναι ετσι…ετσι…
Με θεληματικα πηγουνια πεισμα στο πεισμα που αποδυκνειει το ΖΩ….


ΘΑΛΑΣΣΑ….

Αργα μεν…

Μα με την κάθε μερα σκεψη υπογραφη….

Απ την καρδια ευχες

Όλα τα ομορφα
Τα μεστα
Τα πανω από τα τετριμενα
Όλα δικα σου

Με αγαπη
Που είναι πολλη
Και σκεψη που είναι πιοτερη και καθημερινη

Κοριτσι ευμορφο
Φιλη
Θαλασσα
Μαγευτρα…
Πολα πολλα πολλα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μαρινάκι2010μου !!!!
και σ'είχα τόσο στο μυαλό μου !
αυτο τελικά δεν μετράει ...? :)))

ναι πέρα απο τα τετριμμένα
είναι η σκέψη
η απέραντα καλή διάθεση ,
αυτή η ζεστασιά όταν σκέφτεσαι κάποιον
και ΘΕΛΕΙΣ νάναι ΚΑΛΑ.

όσο προσπερνάω τις κοινότυπες ευχές των ημερών
τόσο νοιώθω το χαμόγελο σε αυτούς που ξέρουν να αγγίζουν .
και δεν είναι τυχαίο :)

διάβασα τις λέξεις σου ξανά
για να γεμίσω ώρα-ώρα
μέρα-μέρα
για όλη την δεκαετία .
γιατι αυτή είναι Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ !!!!!
το πιστεύω με πάθος .

θα δεις ...
ολόψυχα .

καλή μας συνέχεια λοιπόν !


και άλλα τόσα πολλά πολλά πολλά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μετεωρίτης said...

Να'μαι κι εγώώώώ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
με υγεία, αγάπη, εμπνεύσεις, εμπειρίες... και ό,τι επιθυμείς, να σκοντάψεις πάνω του!

Φιλιά

maya said...

@μετεωρίτη !!!!!!
κι απο μένα πολλές ευχές και κυρίως για τις επιθυμίες :
ΜΕΤΩΠΙΚΗ παρακαλώ !!!!!!!!!!!!

:)))))))))))))))))))

Talisker said...

πωπωπωπω

τι τραγουδιιιιι!! απο τα πολυ αγαπημενα!! απορω που το βρισκω εδωωωω!!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

μου αρεσει πολυ πολυ πολυ!!!

maya said...

σύγνωμη τώρα ....

ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ ????????????????


ποιά είχε το πρώτο σχόλιο σε αυτή την αγανάκτηση ?
η χαρίκλεια ...???????/

το τραγούδι παίζει απο κείνη την μέρα !
ΤΩΡΑ το είδες ??????
αφού το σχολίασε κι ο κωνσταντίνος !


απαπααααα πάει θα το χάσω ...

koulpa said...

ε ειπα να περάσω να πω ένα γειά.. :):)
τι κάνει ο κόσμος;.. :):)
καλημερούδιαααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
όταν κάποιος μας 'επιστρέφει' σε αγανάκτηση φίλου
να δει τα χαμπέρια
είναι το κουδουνάκι για refresh ...

με τριβελίζει κάτι ...
για να δούμε ...
μπας και αγανακτήσουμε τίποτιΣ !!


πολύ πολύ καλημέραααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ