Friday 11 June 2010

"My love is like THE sea baby..."


Υπέροχες μέρες στην άμαξα του χρόνου…
Αναθαρρεί το καλο καίρι να χορέψει
Στον ρυθμό των πετάλων πάνω στην καινούργια άσφαλτο.
Άλογο καθαρόαιμο το πείσμα …
Με πολλαπλούς προορισμούς ομορφιάς.
Τρέχουν όλα και γω πετάω παραπάνω.
Χρώματα στην εντατική να αναζωογονηθώ…
Και ανάνηψη σε πίδακα δημιουργίας μ’ένα φιλί.
Παύση για ένα μεγάλο ευχαριστώ – το μόνο που χρωστώ.
Για την τόση αγάπη που κυοφορώ κληρονομικά
Για την ξεροκέφαλη αισιοδοξία που αναπλάθει τις ανάσες μου
Για την κάβλα μετ’εμποδίων στην ζωή που γουστάρω.
Παύση μικρή λοιπόν και αληθινά χαμογελαστή
Γιατί... Aντέχω αυτά που θέλω!

*Για την Ν. μου που λατρεύω. Στην υγειά σου!
**ακούγεται το “trust in me” της janis joplin

25 comments:

KitsosMitsos said...

Σωστή από την αρχή ως το τέλος! Γιατί όντως αντέχουμε αυτά που θέλουμε!
Καλησπέρα

koulpa said...

ωωωω ήλθα να δω τί γίνεται εκείνον τον έρωτα.. και βρήκα νέο ποστ!!! :):)
για όλα αυτά.. τα παραπάνω.. τα πιό πάνω.. σε αγάπησα από το πρώτο σχόλιο.. δε ξέρω πως τα εισέπραξα.. αγνωώ τα "πως" και τα "γιατί".. και τα αγνωώ επιδεικτικά.. και εξαιρετικά στην περίπτωσή σου.. να είσαι καλά και να χαμογελάς.. και όλοι οι καιροί.. καλοί καιροί.. :):)
καλησπερούδιαααααα :):)

Talisker said...

Μπορω να έχω ένα μπακαρά?

να το υψωσω και να πιω κι εγω στην υγεια της...???
κι υστερα να πω πως ποτε δεν ξεχασα τα λογια που μου ειπε....

-ειχε τοσο δικιο

Οσο για το ΑΝΤΕΧΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ...

ακριβως ετσι..
και .......ΓΙΑ ΟΣΟ..θ ε λ ω !

μεχρι το "ως εδω"
ειναι μακρυς ο δρομος της θελησης
και το μονο που μπορει να την καμψει ειναι η μοναξια..

-χαμογελακι μου::)

Talisker said...

sth fwto esy eisai???????

Dee Dee said...

χαιρεται χαιρεται :)

Τι ωραια αρωματα εχεις γεμισει. Μυρισε μεχρι το σπιτι μου και ηρθα να δω τι συμβαινει :)

Ευτυχια συμβαινει λοιπον!
Ευτυχια αναγνωρισιμη και πληρως αποδεκτη!
Ωραια πραγματα!
Τι να ευχηθω; Να μην τελειωσει ποτε;
Θα ευχηθω καλυτερα να κρατησει οσο αντεχεις και να την χαρεις απληστα και χωρις καμια ευγενεια.
Να τη φας με τα δαχτυλα και να γλιφεσαι για μερες, μηνες, χρονια :)

Καλο απογευματακι κι ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο ευχομαι!!!

xxxxxxxx

Dee Dee said...

υ.γ.Υπεροχη εικονα.... αληθεια εσυ εισαι;; :):)

xxx

maya said...

@kitsosmitsos
κι όμως: αντέχουμε… ?
στα λόγια φοβάμαι πως πολλοί είναι πιο θαρραλέοι…

καλό βράδυ πια
:))))))

maya said...

@κούλπα μου
ο έρωτας συνεχίζεται ασταμάτητος !
αν δεν γούσταρα τρελλά, θάλεγα ότι έχω πήξει!!

Ακροβατικά κάνω. σε πολλά επίπεδα τελευταία.
Γι’αυτό έκανα ένα κιτ-κατ. :))
Μην χάνουμε τα freeze-frame που αξίζουν !!!!!

Και με τέτοια γλυκόλογα
Είναι να μην χαμογελάωωωωωω ????

Σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχ

υγ.καλό το διπλό σχόλιο !
το εμπέδωσα :))))

maya said...

@ταλικουλίτα μου
ωραία όλα αυτά.
Εγώ που μόλις διάβασα το «χαμογελάκι μου» δάκρυσα??
Φυσιολογικό είναι τώρα αυτόοοο ?!

Θα τσουγκρίσουμε ΜΑΖΙ της και σύντομα :))))
Θα είμαι πανευτυχής, στο λέω.

Μ’αρέσουν αυτά που μας μένουν φάροι από λόγια ανθρώπων.
Είδες?
καμιά φορά δεν είναι ‘μόνο λόγια’…

Και ποτέ δεν μάρεσαν τα κοντά δρομάκια.
Τι σκατά? Τόσο καιρό γυμνάζεσαι!
Την πάμε καλά την πεζοπορία!!!
Και στο παγούρι νέκταρ !
…Προχωράμε?

Πούναι το καπέλο σου ?????

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Υγ.έχεις δίκιο.
Θα μπορούσε νάναι δική μου παλιά φωτό…! τρομερό ??

maya said...

@ντίντι μου
απίστευτα υπέροχη και πεντανόστιμη ευχή !!!!!

ρε συ η ευτυχία είναι παντού και συνέχεια.
Κάτι τα σύννεφα, κάτι η δική μας μαλακία, σκιάζεται.
Αλλά στην καρδιά μας είναι.
Και στο λέω σε μια εποχή που ούτε ανάσα δεν παίρνω σε πολλαπλά θέματα.
Μα μέσα απ’όλα, ΧΡΩΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑ :))
άπληστα !!! (τέλειο ήταν αυτό!)

Πολύ πολύ καλό σαββατοκύριακο
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Υγ.είχες ματς προ-μουντιάλ με μια μπουγάτσα κάτι? Καλά είδα…?
Υγ2. ούτε επίτηδες η φωτό. Όντως μοιάζει στην 10χρονη μάγια! :)))

χαρη said...

γλυκιά μου η φωτό είναι τέλεια, η τζάνις είναι τέλεια, και τα λόγια σου είναι πολυ-τέλεια (διότι μας χρειάζονται οι πολυτέλειες... - ειδικά όταν οι μιζέριες γύρω σηκώνουν κεφάλι...) Για τις ευχές δεν ξέρω τα ειδικότερα...αλλά...είμαι μέσα :)))

να'σαι πάντα έ τ σ ι καλά
( π ά ν τ α μ α γ ι κ ή )
χχχ

tzotza said...

καλημερα μαγα μου!!!
μολις ξυπνησα (ναι σημερα κοιμηθηκα ιγακι παραπανω!),εφτιαξα καφε και καθησα εδω..
ηξερα σε ποια πορτα θα χτυπησω για καλημερα. :)
ποσο ομορφο ειναι αυτο!!!
ποσο!!!
και ποσο συμφωνω μαζι σου!!
εκει ειναι η χαρα...
παντου...
και ας ειναι μικρη ωρες ωρες...
καλυμενη με κατι που δεν πολυ φαινεται αλλες φορες...
αλλα ειναι εκει!
ειναι εδω!!
:))))))

μια ομορφη κυριακη να εχουμε και ποσο χαιρομαι που μαζι σου πινω τον πρωινο μου κυριακατικο καφε!!(και που ολα τα παιδια μου ακομη κοιμουντε!!! ;)))))

καλημερα!!!!
φιλια πολλα πολλα!!
:)))))))))))))))

maya said...

@χάρη μου
απαραίτητη η πολυ-τέλεια του χαμόγελου !
όσο για την μιζέρια
και χωρίς 'κρίση' (ή κρίση !), πάλι γκρίνια είχαμε .

το όλο θέμα είναι πώς τα κοιτάς .
ψάχνοντας για πρόβλημα ή ψάχνοντας για λύση ?

υγ.ευχές καβαντζώθηκαν :))))
πώς λέγεται εκείνο το παιχνίδι που το πετάς
και σούρχεται πίσω ?
ανταποδίδωωωωω

πολύ καλή κυριακή μας
χχχχχχχχχχχχχχχχ

(κι ας ξύπνησα απο τις 6:30 κι τρέχα... :)

maya said...

@τζότζα μου
χαμογελάω και 'γελάω' μαζί (μου)
για΄τι ειδικά σήμερα
έχω ξυπνήσει με τα κοκόρια λόγω αγώνων κολύμβησης !!!

αλλά τι ωραία που σε σκέφτομαι να πίνεις καφέ με ησυχία...
από τις πιο ωραίες στιγμές είναι .

και σκέψου:
μπορεί νάναι μικρές χαρές
αλλά ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΕΣ άμα τις επιτρέπεις μέσα σ'όλα !!!!
ε ????
:)))

για ν'απλωνόμαστεεεεεεεεεεε
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

tzotza said...

καθεσαι και συ σε κερκιδες?
εισαι κερκιδο-οπαδος???
αααα δεν τα ηξερα αυτα!!!
εμεις ειχαμε χθες μικρο αγωνες με την μικρη μου...
αλλα το προηγουμενο σαββατοκυριακο ημασταν στο λαιμο της βουλιαγμενης με την αγωνιστικη!
για πες..για πες!!!
να κανουμε και κερκιδοσυζητηση!!!(το ΤΙ εχουμε πει στις κερκιδες εμεις οι 'απελπισμενες' μανες δεν περιγραφεται!!!! ;))))

καλα, ειναι απο τις σπανιες κυριακες που δεν ειχα κατι να κανω εκτος σπιτιου..αχ μαγα μου..εχουμε κανει ολες τις μερες μας μια μεγαλη τρεχαλα!!!

να απλωθουμε!!!
να απλωθοοοουυυυυμεεεεε!!!!
καιρος ειναι πια!!!!!

οσο για τις χαρες...
θα συνφωνησω και παλι μαζι σου...
ολες ειναι μεγαλες χαρες...και ας ειναι φαινομικα 'μικρες'...και οι μικρες μαζευοντε και γινοντε πολλες και πιανουνε πολυ χωρο μεσα μας!!!εννοειται!!! :))))))))))))))

καλη ξεκουραση!!!
φιλια πολλα!!!
:))))))

faraona said...

Μιά χχχχαρρρααά εφτάψυχη πεταλούδα σε βρίσκω ...φτού φτού φτού!
Να μη σε ματιάσω εννοώ...

Dee Dee said...

maya μου

η μπουγατσα με νικησε, καλα ειδες. Αλλα το πηρα πατριωτικα και θα εχουμε κι αλλο ημιχρονο. Δε θα μου ριξει εμενα το ηθικο μια μπουγατσα χρυση μου :):)

Καλη εβδομαδα!!! :)

xxxxxxx

maya said...

@τζότζα μου
...είπες ξεκούραση ??????
ακόμα δεν βλέπω την άκρη :)
αλλά πού θα μου πάει ?
μέχρι την κυριακή έχω δώσει.
ΟΛΑ θα τα καταφέρω !
μετά πάω ταξιδάραααααα :)))


ναι είχα και κερκίδα φέτος εκτός απο γιορτές .
επι δύο μες την ντάλα ήλιο!

δεν παραπονιέμαι .
το καταχάρηκα :)

και απλωνόμαστε σε πείσμα του όλου ΝΑΙ!!!

χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
φτύσε φτύσε !!! αχαχαχα
μόνο καλό κάνει !

και δε μου λες ...
στις εφτά καίγομαι ?
ή μπορώ να το τραβήξω απο τα μαλλιά λες ?
:))))))

σε φιλώ πολύ και φτου μας :)
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ να μας βάζει κάτω μια μπουγάτσα !
έτσι σε θέλω !
θάρθει και η στιγμή σου και θα της δείξεις εσύ !
:))))))

(δεν έχω ΚΑ ΘΟ ΛΟΥ χρόνο να μπλογκάρω .
θα έρθω κάποια στιγμή να δω "τι έπαθες" .
σόρι. είμαι πολύ πιεσμένη με χρονους για την έκθεση και όλα τα κανονικά που τρέχουν και με λαχανιάζουν !!

φιλιάααα
χχχχχχχχχχ.

adaeus said...

... αγάπη (κυοφορούμενη), ξεροκέφαλη αισιοδοξία, καύλα, χαμόγελο, θάλασσα, χρώματα...
...έτσι φτιάχνονται τα όνειρα, έτσι φτιάχνονται οι άνθρωποι...
... οι ωραίοι άνθρωποι...
και αχ πόσο χαίρομαι που εδώ γνώρισα έναν ακόμη...
Καλημέρες!

Dee Dee said...

Αν ξαναζητησεις συγνωμη δεν θα σε κερασω μπουγατσα αν ανεβεις στο χωριο μου :)

Το αγχος της εκθεσης σε εκανε να αγνωνεσαι και για μας τωρα;; :):):)

break a leg my sweatheart! Ανυπομωνω να δω οταν τελειωσεις τις συμμετοχες σου!

Σε νιωθω να εισαι σε δημιουργικο παραληρημα και πολυ μου αρεσει αν πεφτω μεσα (γιατι δεν φημιζομαι για την διαισθηση μου!)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx και μια μεγαλη αγκαλια για κουραγιο :)

maya said...

@adaeus μου !
ξέρεις σε τι στιγμή βλέπω το σχόλιο σου ...?
ΜΟΛΙΣ ολοκλήρωσα
τον τελευταίο πίνακα για την έκθεση !
μα μόλις .
έστριψα λοιπόν το τσιγάρο μου
άνοιξα την janis να σαλπάρω λίγο
και
καθώς έβλεπα τα σχόλια
απλώθηκα ολόκληρη χαμόγελο :))))

σ'ευχαριστώ .
πολύ .
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
να μην ακούς κανέναν !
έπεσε μέσα η διαίσθηση σου :)))))
όλες αυτές οι μέρες είναι σαν ένας προσωπικός χορός ομορφιάς .
δεν έχω άλλο τρόπο να εκφράσω αυτο που ζω .
:)


και βέβαια
έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς οι δυό μας !!
δώσε μου λίγο χρόνο να περάσω τις φωτό στο laptop μόνο ...

όσο για το συγνώμη
είναι αυτή η γαμημένη ανατροφή
που δεν μπορώ να αποτάξω :))))
τι να σου κάνω ??

και... σημειώνω την μπουγάτσα !
ΛΑΤΡΕΥΩ μπουγάτσα λέμε !!!!!!!!!!!

αγκαλιά και κουράγιο στρογγυλόκατσαν :)
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μετεωρίτης said...

Kαλημέρα!
Συμφωνώ με τον τρόπο που σκέφτεσαι, ναι, ναι, ναι!!
Βλέπω αρκετούς γνωστούς εδώ μέσα... πολλά φιλιά σε όλους!

(εγώ πάλι, ξύπνησα στις 7.10 γιατί τα Πορκς πεινούσαν. Τα Πορκς είναι τα παιδιά μου που τα λατρεύω-και να θυμάμαι να μην τα φωνάζω Πορκς!)