Friday 24 July 2009

Χορός Χωρίς Χρόνο...

Καλό καίρι …

Αργόσυρτη η ζέστη πριν …

Η υγρασία φυγαδεύεται από τις γρίλιες.

Έβγαλα το ρολόι μου

Να μην μου κάνει σημάδι.

Ο χρόνος θα μετρήσει

Στα δικά μου μποφώρ.

Δεν υπάρχει συγχρονισμός.

Πληγχρονισμό θα το λέγαμε …?

Στην απλώστρα η αλήθεια.

Θα ξασπρίσει κάποτε.

Συμμαζεύω κομμάτια αποφάσεων.

Μόνο στην υπόφαση είχα αλλεργία.

Ο άνεμος βιάζεται τις λαχτάρες μου.

Εκτός κλίμακας ο απόπλους μου …

...Με ταξιδεύεις ...?

*ακούγεται ένα πάντρεμα κλασσικής μουσικής με καλοκαίρι του buddha bar... φεύγα ...

36 comments:

adaeus said...

... πω πω καιρό είχα να είμαι πρώτος :))))
Ρίχνω βουτιές στα κείμενά σου, τα φαινομενικά ασύντακτα, για κάποιους ασυνάρτητα, για κάποιους από μας όμως βιβλίο καρδιάς, βιβλίο ζωής ...
Μα τι είναι το καλοκαίρι? Ήλιος, θάλασσα, μελτέμι, φως που παίζει τα μεσημέρια με τις γρίλιες, απόπλους, ταξίδια....
Να σε ταξιδεύει λοιπόν!!!!!
Καλημέρα
xxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@adaeus μου
το καλό καίρι
για κάποιους από μας
είναι η εποχή μας...
και την γιορτάζουμε μεθυσμένα ...
με βουτιές στην θάλασσα
εντός κι εκτός μας .

κι ας είμαστε καμιά στιγμή σιωπηλοί
χαμογελάμε σίγουρα ...

καλό καίρι ...

για πάμε για τα καλύτερα !!!!

καλά έκανες κι ήρθες πρώτος !
δικαιωματικά με τέτοιο θέμα :)


καλημέραααα
χχχχχχχχχχχχ


υγ."ασυνάρτητα" ε ...?
χμμμ...
μα καθόλου ?!?!
δεν. φαντάζεσαι !

Dee Dee said...

Πληγχρονισμο θα το λεγαμε ... Ακριβως!! :)

Καθε καλοκαιρι εβγαζα το ρολοι μου για τον ιδιο λογο .... μεχρι πριν 5-6 χρονια, που επιστρεφοντας απο τις διακοπες αποφασισα να μην ξαναφορεσω ποτε ρολοι! Και ειμαι πιο ευτυχισμενη ετσι :)

Το καλοκαιρι γεννηθηκα, μα ξερεις καλα πως δεν ειναι η εποχη μου. Αντιδραστικη γαρ...

Μα δεν γινεται να μη γοητευτεις απο τη θαλασσα και τον ηλιο ..... ακομα κι εμεις που προτιμουμε το κρυο :)

Καλημερα Μαγια μου!!!

Dee Dee said...

υ.γ. τι απιθανο τραγουδι!!!!!


xxxx

maya said...

@ντίντι μου !
θα σε μαλώσω .
συγκεντρώσου !!!!
αφού με ξέρεις !
έχω να φορέσω ρολόι πάνω απο 15 χρόνια !
ήταν μεταφορά !
:)))))
αχαχαχαχα

είδες όμως που μας αγίζει τελικά όλους ?
έστω και λίγο κι ας μην είναι η αγαπημένη σου εποχή ?
έχει δύναμη η θάλασσα .
κανένα άλλο στοιχείο της φύσης δεν είναι τόσο έντονο και ολόκληρο σε ομορφιά .

ναι είναι χάσιμο το τραγούδι ε ?
και μένα πολύ μου αρέσει ...

πολύ καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxa α εδώ μου είσαστε;:):)
μαζί αγανακτήσαμε;:):)
ωραία εποχή.. και ναι.. νομίζω ότι και για μένα πάντα ήταν η λόγική αλλαγή χρόνου.. από μικρός αναρωτιόμουν.. το καλοκαίρι αλλάζαμε τάξη.. βάζαμε τάξη.. κανείς δε μου απάντησε..:):)
μμμμ το τελευταίο μου σουότσ.. έμηνε στη λίμνη των κρεμαστών το 93.. και δεν εχω αγοράσει ποτέ ρολόι.. οι άλλοι θέλαν να με βάλουν σε τάξη.. αλλά μπα..:):)
χαχα αυτό το "αλλά μπα" υμίζει και γαλλικό..:):)
καλημερούδια κι από εδώ:):)

maya said...

@κούλπα μου
αγανάκτησες ΚΑΙ ΣΥ ΚΟΥΛΠΕ ?
για νάρθω να δω ...

ξέχασες να πεις χάναμε τάξη !
πάντα προτιμούσα την αταξία χεχε
και σίγουρα το καλό καίρι είναι σωστή εποχή
για να βγουν όλα απο την σειρά τους
και να επαναπροσδιοριστούν :)

το "αλλά μπα" γαλλικό ?
τι συνειρμό έκανες πάλι ?
θυμήθηκες άσμα ?

καλησπέρα πια
χχχχχχχχχχχχχχχ

ZouZouna said...

Ελευθερώσου απο όλα.

Απλώσου σ' εναν αέναο χορό πάνω στην ζεστή άμμο.

Ανάσανε το χρόνο και γέμισε την καρδιά εικόνες!

Ξέχνα, ταξίδεψε, μαγέψου, ζήσε !

φιλιά ζεστά μεσημερινά !

Talisker said...

Μονο στην υποφαση ?
-στην προφαση?
-σε καθε τι που υποβοσκει την αληθεια??

Ο ανεμος βιαζεται και πρεπει να τον προλαβεις

πετα κι αφεσου "πεταλουδι"να ζησεις καθε στιγμη
ΑΛΗΘΙΝΑ τις λαχταρες σου!

-καλά ταξίδια!!!!

Я верю в Сталина said...

Όταν λέμε "με ταξιδεύεις" είναι σαν το με χορεύεις, σα να λέμε;


Η αλήθεια δεν ξέρω αν ξασπρίζει στον ήλιο και με τον καιρό. Είναι που έχει και πολλές όψεις κάποιες φορές

Λάκης Θλιμμένος said...

Πάρε ένα πανί και ταξιδέψου
χωρίς πυξίδες και ρολόγια
χωρίς χάρτες
δίχως ρότα
χωρίς άγκυρες και κάβους

Πάρε μονάχα τις μπογιές σου
και μια πίστη
πως πάντα θα φυσά
όλο και πιο μακρυά

σου εύχομαι η θάλασσα να σου είναι ατέλειωτη

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ολα θα πανε καλα... said...

σου γράφω υπό τον ήχο της μουσικής,που πάντα με μπερδεύει,όσο ωραία κι αν είναι.Αυτή η μουσική ταιριάζει πολύ στην τάλισκερ,έτσι νομίζω.Σα να βγαίνει η χορεύτρια από το μουσικό κουτί,από κείνα τα ωραία που δε βλέπω παρά σε κάτι περίεργα μαγαζάκια της Αθήνας.
Εγώ δε μπορώ να βγάλω το ρολόι μου και δεν είναι λίγες οι φορές που κοιμάμαι μαζί του,το έχω φορεμένο πάντα.Κι έτσι έχω ήδη το σημάδι στον αριστερό καρπό,καθώς οδηγώντας,πέφτει πάνω μου ο ήλιος.
Καλό βράδυ,Μάγια,και καλά ταξίδια του νου αλλά και του σώματος.

koulpa said...

xaxaxa νενηκήκαμεν.. με βαριές απόλιες αλλά ναι..τελείωσαν οι λάκες.. έκανα και αναρτηση στο τεχνικό μου μπλόγκ.. και πήρα φόρα και ανέστησα και το άλλο με τα βιβλία.. πολύ προκοπή με έπιασε..:):)
χαχα το σκέυτηκα.. μηχανιστικά.. αλλά αυτό το έκανα όλο το χρόνο..:):)
χαχαχα αλλά μπά.. μου θημίζει εκεί πίσω σστα γαλλικά.. αλλά δε θυμάμαι πως γράφεται.. τα έχω παρατήσει 30 χρόνια.. να ρωτήσουμε τη ζουζουνα που τα θυμάται ακόμα..:):)
καλημερούδιααα:):)

maya said...

@ζουζούνα μου
λέω να πάρω την ευχή σου
και να την πραγματοποιήσω ρήμα-ρήμα .
λέω να μου χαρίσω το σαγηνευτικό πάγωμα του χρόνου .
λέω για λίγο να έχω το πάντα .
μπορώ .

και συ ... :)

καλές μας διακοπές ...
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλισκερ μου
έχω φουσκώσει τόση λαχτάρα
που γέμισα σιγουριά
ότι θα προλάβω
και τον άνεμο
και την κάθε στιγμή στον χρόνο μου .
γιατι δικός μου είναι
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ τα φώτα .
είμαι πεισμωμένη :)))))))

δεν έχουμε την εξουσία στο πάντα και στο όλο μας
αλλά την γαμημένη την στιγμή θα την παγώσω καυτά !!

να πεταρίσω με χαρά ...?
~~~~^^~^^^~^^^^^^~^~^^^~~~~^~^^~~

καλό καίρι ...

καλή μέρα ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@δημοσθένη μου
ναι ναι
και σαν το ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ !!!!!!!!!

ξασπρίζει, έννοια σου .
μπορεί νάχει πολλές όψεις η αλήθεια
αλλά κι ο ήλιος κινείται υπέροχα
αλλάζοντας την προοπτική ...
ουδέν κρυφόν ... και τέτοια σοφά !

ας έχει πολλές όψεις .
εμεις νάχουμε πολλές αντοχές να τις βλέπουμε .
τον άνισο αγώνα δεν μπορώ μόνο .


καλημέραααα
χχχχχχχχχχχ

maya said...

@λάκη μου
δεν μου αρέσουν τα όρια ...
όπου κι αν θέλω να είμαι .
μπορεί κοντά, μπορεί στο άπειρο.

γι'αυτο μου άρεσε η ευχή σου ...
"ο άνεμος να φυσά όλο και πιο μακρυά
και η θάλασσα να μου είναι ατέλειωτη ..."
υπέροχο ...
Ο,ΤΙ καλύτερο μπορούσες να μου πεις ...

και δεν θα αυθαδιάσω, λέω ...
:)))))))))))))


σε φιλώ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πανε καλά μου
το 1ο κομμάτι της ταιριάζει
γιατί μετά είδες πώς αλλάζει το άσμα ε ?
μ'αρέσουν οι αλλαγές τελικά ...
τα μπερδέματα ...
για την μουσική λέω χεχε

είναι και κάτι σημάδια που δεν τα κάνει μόνο ο ήλιος ...
αυτά καμιά φορά θάθελα να τα "μαύριζα" χωρίς αντιηλιακό ...

ειδικά τα εντός ταξίδια
χρειάζονται ευχές για να σε μαγεύουν κι άλλο
και να μην χάνεις την δύναμη σου να τα πραγματοποιείς ...


τι πράμα κι αυτο το καλό καίρι ...
πάλι μεθάω ...
:)))))))


καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
θα πάω αργότερα να σε μελετήσω
αλλά δεν θα με εξετάσεις νταξ?!!!!

μα τι προκοπή τρομερή !!!

(παρέδωσες λάκες???)

πες για το γαλλικό ντε
και γω τα θυμάμαι !

bonjour
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

άιντα, πάω για πρωινό κουλούρι ...

koulpa said...

xaxa είπα καλέ.. έπρεπε να το βάλω σε εισαγωγικά.. a la bas.. ή κάπως έτσι..:):)
χαχα δεν έχεις ανάγκη εσύ από τεχνικά να σε εξετάσω.. μια χαρά σε κόβω..:):)
κολουρι; εγώ πήρα κάτι πιό αρτήσιμο για πρωινό.. μακαρόνια με κιμά για την ακρίβια..:):)
ξαναμανακαλημερούδιααα:):)

Margo said...

Αχ αυτό το ρολόι!!! Το φόρεσα πάλι όταν έγινα μαμά. Πότε έφαγε, πότε θα πάρει το φάρμακο, πότε θα κοιμηθεί.. και το καλοκαίρι αγώνας δρόμου όπως και όλος ο χρόνος!

Μουσική και φωτογραφία δένει τέλεια με το καλο καίρι σου:)
Σε φιλώ και σου εύχομαι πολλά θαλασσινά μεθυστικά χοροταξίδια:)))

Yannis Petsas said...

Γυναικείος χρόνος. Όλο υποσχέσεις, ηδονές. Ένα γλυκό παραμύθι... για μεγάλα παιδιά.
Φιλιά.

ZouZouna said...

Γιατί Γιάννη? Υπάρχει και ανδρικός χρόνος? Μμμμ, δεν τόχα σκεφτεί. Στις διακοπές είμαστε όλοι ίδιοι θαρρώ...

Anonymous said...

Εκείνο το πείραμα, της κλασσικής, με οδηγεί πάντοτε σ' εκείνο το Κοντσέρτο για Πολύχρωμες Πόρτες, που απλώς μισάνοιξα, ..., είδα, ..., άγγιξα, ...., φοβήθηκα, ...., έφυγα. θα ξανάρθω!

Ξέρεις εσύ.
Χ

koulpa said...

στη σαλονίκη πήγε να το πάρει το κουλούρι;:):)
εδώ εγώ με ισχνό δανικό νετ.. ήλθα να εορτάσω τα γεννέθλια του μπλοκακίου μου.. και τα εορτάζω μόνος..:):)
καλή εβδομάδα και καληνυχτουδιαααα:):):)

Ra Ma said...

Υπάρχουν καλοκαίρια που ο συγχρονισμός καραδοκεί, για αφήσει στο τέλος πάνω σου ανεξίτηλα τα σημάδια του που μαζί με την αλήθεια και τα θέλω, τα καταχωνιάσεις κάπου μόνο για σένα.

Το ρολόι το έβγαλα γιατί με σημάδεψε η στιγμή και σταμάτησε το χρόνο -πριν 20 χρόνια. Και εννοώ πως έπεσα με ένα μικρό αυτοκίνητο πάνω σε μια νταλίκα που βγήκε κάθετα μπροστά μου στην εθνική. Με έσωσαν τα λάστιχα της νταλίκας, γλύτωσα με αρκετούς μώλωπες αλλά το ρολόι το πέταξα.

Καλημέρες!!!

Yannis Petsas said...

marconi, είσαι κινηματογραφιστής; Αν όχι, κρίμα.
Καλή σου μέρα... και δεν ξέρω και τι ώρα είναι.

kryos said...

Έχεις 15 χρόνια που έβγαλες το ρολόι κι ακόμη φοβάσαι τα σημάδια του ανθρώπινου χρόνου ? θα σε μαλώσω :)

Η αλήθεια θα ξασπρίσει κάποτε θέλει δε θέλει .... τουλάχιστον θα κρατήσουμε αναμμένη τη φωτιά της ελπίδας ...κι αν έχει πολλές πλευρές να ευχηθούμε να τις δούμε όλες .

Μέχρι τότε μπορείς να αφεθείς στον άνεμο που βλέπω ότι βιάζεται να σε ταξιδέψει και καλά κάνει .

Να περνάς καλά όπου και να διακοπεύεις Maya μου .... κι να βρεις τον τρόπο να παγώσεις εκείνη τη στιγμή , θέλω τον κατασκευαστή του καταψύκτη :)

Φιλιά πολλά !!!

Unknown said...

Βγαίνει ο ήλιος αχνιστός
απ τα νερά του Ιούλη,
και σεργιανάει καπνιστός
να λάμψει η πλάση ούλη.

Δέν λάμπει μόνο γελαστός
σ ουράνια παλάτια,
λάμπει στο χώμα, στο βουνό
και στων φτωχών τα μάτια.

Λάμπει σε γάμο σε γιορτή
σε γέλιο, σε τραγούδι
σε γέρου αναπόλημα
και σε παιδιού παιχνίδι.

Στους κόρφους λάμπει κοριτσιών
στων αγοριών τις πλάτες
στα όνειρα των γυναικών
και στων ανδρών τις στράτες

Αλεξάνδρα said...

Η μουσική μου άρεσε πολύ.

Η αλήθεια εκτεθειμένη στην απλώστρα κινδυνεύει να την κλέψει ο κάθε γυμνός...

Ομορφα τα ταξίδια, ευχάριστα διαλείμματα που αχόρταγα ζητάς...

Ενα κύμα θα σε φέρει πίσω, ένα άλλο θα με ταξιδέψει, λες να συναντηθούμε πάνω στη θάλασσα;

Φιλιά

Don Psychote- Δ.Ψ said...

31ο σχόλιο! τι κερδίζω;

Dee Dee said...

Χαιρεται!!!

Υποθετω οτι δεν ειστε εδω.... καπου παραλιακα θα παρκαρατε με τις κορασιδες :)

Οποτε γυρισεις περνα να δεις αυτη την αναρτηση της γητευτριας!

http://ghteytria.blogspot.com/2009/08/eduardo-sanz.html

Ευχομαι να περνας ξενοιαστα και διασκεδαστικα!!

xxx

maya said...

αυτο θα πει καλό καίρι ...
έλειψα ...
ταξίδεψα, αφέθηκα, ονειρεύτηκα ...
είχα έννοια να απαντήσω εδώ
αλλά όχι τόσο για να πιεστώ να είμαι ΕΔΩ :)
είναι καλύτερα να ρεμβάζεις ...
όλοι λείπουν άλλωστε :)






@ντίντι μου
ευχαριστώ για το λινκ .
είναι απίστευτη η δουλειά του αυτή !
πολύ ενδιαφέρον πράγματι !

έχω περάσει και περνάω όπως τάπες .
με και χωρίς κορασίδες .
απ'όλα χάρηκε ο μπαΧτσές !!!

:)))))))))









@δον μου
τι ?!
μα φυσικά
ένα φουσκωτό χαμόγελο για τα κύματα !
:))))))))








@αθανάσιε της ρίμας !
καλό καλοκαίρι και σε σένα .
πολύ χαρούμενα λόγια μου άφησες !
μαρέσει !!!





@γιάννη μου
ήθελα να σου πω τόσον καιρό
κι όλο το ξεχνάω στο τηλ
πόσο μα πόσο τρυφερό ήταν το σχόλιο σου ...
να, τόπα !







@αλεξάνδρα μου
μμμ... η μουσική ε ?
μα νομίζεις μόνη της είναι όμορφη ...?

τους γυμνούς δεν τους φοβάμαι .
τους ντυμένους όμως ...

καλές διακοπές να έχεις !
μην βιαστείς .
στιγμή την στιγμή ε ?
:)))))

maya said...

@μαρκόνι μου
καταλαβαίνω απόλυτα γιατί το πέταξες το ρολόι !
τέλος .

τώρα, για τον συγχρονισμό ...
δεν υπάρχει .
απλά .
δεν μου φτάνουν τα δάκτυλα να σου εξιστορίσω πόσα παραδείγματα έχω .
τελικά
μαγκιά είναι να βλέπεις πέρα απο το άμεσο .
τίποτα δεν μας περιμένει .
η στιγμή έρχεται και σε γαργαλάει .
αν δεν είσαι alert, πάει ...

πολύς πληγχρονισμός σου λέω ...




@κρύε μου
αλλού πήγαινε το "σημάδι"
και να μην ανησυχείς για μένα .
γουστάρω τον χρόνο
γιατί την πιάνω την στιγμή ώρες-ώρες
και αυτό μου φτάνει .

...κατασκευαστής ...?
μα μόνο η ψυχή έχει την δύναμη να κάνει την στιγμή αιώνια !
κι όσο πιο ζορισμένη
τόσο πιο δυνατή γίνεται !

κι όταν λέμε "παγώνω"
εννοούμε τεράστια φωτιά, ε ?
:))))))))





@μάργκο μου
ελπίζω να μεγαλώνουν πια τα μικρά σου
να το βγάλεις πάλι το ρημάδι .
δεν μας βοηθάει καθόλου το χρονόμετρο !!!!
μα καθόλου !

καλές διακοπές και σε σένα
:))))







@γλυκ/ουναααααα μου
σε σένα τι να ευχηθώ που δεν σκέφτηκες μόνη σου ?!
δεν έχω !
χχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

on line... όπως βλέπ[εις. Καλά; Άσχημα; Αυτά πάνε κι έρχονται. Άμα γυρίσεις (καθυστέρησέ το) να μου το πεις. Δεν έχω και πληκτρολόγιο για περισσότερα, φιλιά.

Я верю в Сталина said...

Άργησες Ιωάννη μας ...