Friday 10 July 2009

Ε ναι καλό καίρι ...

Άσκηση από την ανάποδη.

Με ζέστη πλημμυρισμένη

Μετά από μπόρες…

Νάρθει γλύκα πάλι στ’αλμυρά.

Να γευτώ πάλι τα κύματα.

Καρτερώ εκεί βαθιά

Στον βυθό που φωτίστηκε λίγο.

Στο πολύ που ωριμάζει την ιστορία.

Δροσερά νερά. Διαυγής ψίθυρος.

Ανεπαίσθητο ρίγος σε πολύχρωμα φύκια.

Σκέψεις άτακτες, θαρρούν…

Ελαφρά συμπεράσματα που βολεύουν τ’απάγγιο.

Λύνω τις άμυνες για να βουτήξω.

Και θ’αφεθώ στα ρεύματα της θάλασσας

Ώσπου ο ήλιος να λιώσει μέσα μας…

Ερωτική ιεροτελεστία κατ’εξακολούθηση…

Καλό καίρι…

Έρχεσαι …

*ακούγεται το summertime από την angelique kidjo

56 comments:

Yannis Petsas said...

Για τους άλλους να πω πως έχω το ευτύχημα να 'χω και πληροφόρηση. Κατά τα άλλα μην μου τους κύκλους...

maya said...

@γιάννη μου
ουφ λέω ! πάλι καλά .

αχ αυτοί οι κύκλοι ...
γιατι νομίζω ότι αν απαντήσω στο σχόλιο σου
θα χαθεί το νόημα ?
μαρέσει καλύτερα να κουνάω το κεφάλι χωρίς να πω κι εγώ κάτι ...

καλησπέρα
σαποθύμησα λέμε !
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

..κι εδώ θάλασσα; ααχ.. θέλω θέλω.. αλλά κρατιέμαι..:):)
κι εγώ σας αποθήμισα.. κι όλο το θίασο δηλαδή..:):)
καλησπερούδια κι από εδώ:):)

maya said...

@κούλπα μου
να σου δώσεις λίγη θάλασσα !
λένε οι άγγλοι
all work and no play
(θα) make (koulpa) a dull boy !

και τώρα με την πανσέληνο
λέει και το βραδινό ...
:)))


καλησπέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχ

υγ.εγώ πάω πάλι να βουτήξω !

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

"Ερωτική ιεροτελεστία κατ’εξακολούθηση…" ... ωωω ναι! Αυτό είναι το καλοκαίρι!

κι η μουσική δροσερή σαν θαλασσινό αεράκι, εκεί, γύρω στο απόγευμα...

Καλές βουτιές!!! :))

Dee Dee said...

.... κι εσυ μου φαινεσαι εντελως ετοιμη να το δεχτεις!

Εντελως ομως! :)

Καλο Σαββατοκυριακο!!

xxx

koulpa said...

χαχαχα για την ώρα έχω καταστεί bullboy..:):)
..μμμμ και είμαι 2 βήματα απο τη θάλασσα.. δεν θα ήταν κακή ιδέα αν τη νυχτα δε δούλευα.. μου με΄νουν 2-3 ώρες να κοιμηθώ.. δε χωρά κι βουτια στο πρόγραμμα..:):)
ααααα δεν έχω βουτήξει στη καλαμάτα.. μόνο χειμώνα για δουλεια έχω πάει.. και εκτός απο την τελευταία που κάθησα μήνα.. πάντα λαχα λαχα να γυρίσω ήμουν..:):)
καλη βουτιάααα:):)
και καληνυχτούδιαααα:):)

maya said...

@νικόλα μου !
θα ζήσεις χίλια χρόνια
- ελπίζω υπέροχα! -
γιατι το μεσημέρι σε σκεφτόμουν
και ήρθα και σε διάβασα !!!!
απίστευτο ???

ε ναι .
και γω σιγά-σιγά όπως η ζέστη
πιστεύω ότι ήρθε πια το καλό καίρι !
μου πήρε λίγο αλλά ! :))))

είναι σούρουπο πια
ακριβώς η ωραία ώρα που έλεγες ...
παίζει το γλυκό μουρμουρητό της kidjo
και ο ήλιος ετοιμάζεται να λιώσει μες την θάλασσας...

αυτο είναι τελειότητα ...
καλό καίρι ...

πολλές βουτιές να ζήσουμε ναι !
σου εύχομαι την γλύκα αυτής της στιγμής συνέχεια

χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου !
τέτοιες ώρες παρασκευή δεν σ'έχω συνηθίσει !!!
αχαχαχα

μμμμ ...
εντελώς όμως :)))))))))))
χαμογελάω τόσο που μάλλον έφτασα τα λακάκια σου !


καλό σαβ/κο και σε σένα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.βρήκες κανα ενδιαφέρον στα site που σου πρότεινα ?

maya said...

@κούλπα μου
αυτο το "λάχα λάχα" πολύ γέλασα !!!
πρέπει να το δει η σπούτνικ αυτο !
δεν το συζητώ .
πάλι έγραψες .

ούτε γω έχω πάει καλοκαίρι καλαμάτα .
και σκέψου ότι είχα κι έναν παππού απο κει .
αλλά είχε φύγει απο νιος εντελώς .

δεν προβλέπεται ΚΑΙ μπάνιο .
μόνο η έκθεση και βόλτα .
λες να το μετανοιώσω ?
για μένα θάλασσα είναι η κυκλαδίτισσα ...

μα τι πείσμα είναι αυτο ! τσκ !

μ'έπεισες .
θα πάρω το μαγιώ μαζί, μπας και .
έσω έτοιμη :))))

εγώ σ'έπεισα να σταματήσεις ΜΙΑ φορά λίγο
και να σου χαρίσεις έστω ένα μικροβούτι ?

:)))

koulpa said...

xaxaxa έσω έτιμη σωστά:):)
δεν είναι θέμα πιθούς.. απλά δε προκάμω.. για 15-20 μέρες ακόμα.. μετά βλέπουμε..:):)
καλημερούδιαααα:):)

maya said...

@κούλπα μου
έχουμε καιρό ...
ευτυχώς !
καλή δουλειά και τα μπάνια θάρθουν .

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα said...

ο Κούλπιος πάντα βρίσκει τρόπους να γράφει! Λαχα λαχα αλλά ώπα ωπα να πάρουμε και καμιά ανάσα.

Η Καλαμάτα έχει υπέροχη παραλία. Μόνο τους Καλαματιανούς δεν αντέχω. Εχω πάθει overdose...

Σήμερα και για ένα μήνα θα είμαι Μάκρη... Μίνι μετακόμιση σήμερα...

Δουλειά να μην μου λείπει...

Γιάννη κανείς δεν πειράζει τους κύκλους σου... απόλαυσε Καλό-καίρι

Ο γιατρός αλήθεια δεν ξύπνησε ακόμα;;;;

Dee Dee Πως πάς; φουσκώνεις; φουσκώνεις;

φιλάκια σε όλα τα μουτράκια

maya said...

@αλεξάνδρα μου
χαίρομαι που έχουμε βαρέσει διάλυση στα blogs !
καλό είναι και αυτό !

ο κούλπα βρήκε λέξη που ταιριάζει και στους δυό σας ε ?
"λάχα λάχα" το πάτε !
αχαχαχαχα


ο γιατρος λοιπον
δεν ξέρω τι νομίζει ότι παριστάνει !
τσκ !
μα να μην εμφανίζεται ποτέ ?!!!


η ντίντι μας για να μην λέει πολλά
καλά τα πάει !
:)))


ο γιάννης δεν ταράζεται λέμε .
κοίτα τον πώς αράζει ...
ανέκφραστος με όλες τις εκφράσεις μέσα !
είδες ?


καλή μετακόμιση :)))
καλά κάνεις !
άλλο να βλέπεις θάλασσα κι άλλο τσιμέντο όταν ξυπνάς .

εγώ σε λίγο ξεκινάω για ΚΑΛΑΜΑΤΑ !
να με σκέφτεστε ινταξ ?


τα λέμε αύριο
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

ολα θα πανε καλα... said...

Αυτά τα καθαρά,παγωμένα,γαλαζοπράσινα νερά είναι συχνά στη σκέψη μου όταν θέλω να ξεκουράσω το μυαλό μου.Πιο πολύ τα σκέπτομαι παρά τα βλέπω.Κι αν σκεφτείς ότι τα "ανακάλυψα" τα τελευταία χρόνια!Ήταν εκεί πάντα,αλλά μάλλον δεν ήθελα να τα "δω".

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
είναι αυτο που λέμε για τα ταξίδια ...
πόσο πιο δυνατά είναι εκείνα του μυαλού ε ?

νομίζω περνάμε πολλά κύματα
πολλές φορές απο κάτω
άλλες απο πάνω
μέχρι να μπορούμε να αντέξουμε την διαυγεια .
σε όλα ...


καλή σου μέρα !
χχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Καλό δρόμο και καλή επιτυχία. Να προσέχεις Maya παιδί μου.

maya said...

@γιάννη μου !
είσαι μία γλύκα :)))
θα προσέχω .
όχι υπερβολικά όμως ε ?

σε φιλώ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ


άιντα πάω ... έχω 3 ώρες και, δρόμο ...

Λάκης Θλιμμένος said...

Τι λες καλή μου...!!
Σε βάρεσε η ζέστη??
Ακόμα δεν έχεις ξεκινήσει τα μακροβούτια???
Ααααα θα σε μαλώσω...
Βούτα γιατί το καλο-καίρι κοντεύει να φύγει (αυτό να σκέφτεσαι για να το ζήσεις για πάντα- χεχεχεχεχεχεχε!!!)

Πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΥΓ. Σ' έχω χάσει και μ' έχει πιάσει το παράπονο

maya said...

@λάκη μου !
...τι κάνει το καλό καίρι λέει ...?

ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ ??????????????

δε'ν'σαι καλά που φεύγει !
χα !
:)))))))))))))))))

το καλό που το θέλω να κατσικωθεί
γιατί δεν ΑΡΧΙΣα ακόμη μαζί του !
άιντα !

ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΕΔΩ .
τόπε και το άσμα .
μιλάμε για πολύ καλοκαίρι ...


αμ σου λέιπω σου λείπω
αλλά πας κι εξαφανίζεσαι !
τι φοβάσαι? ότι θα σου κάνω πατητή ?!
λες για μένα αλλά δεν σε βλέπω με το μπανιερό σου !

ΕΓΩ θα σε μαλώσω !


βούταααααααααααααααααααα λέμε !
:))))



σε φιλώ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Λάκης Θλιμμένος said...

Βρε τι να το κάνω το μπανιερό, άμα είναι να βουτήξω θα βουτήξω όπως να 'ναι, σιγά μη σκεφτώ για μπανιερά εκείνη τη στιγμή...

αλλά την βλέπω βαθιά την θάλασσα και κρύα άσε που άμα μαζέψω το αντιηλιακό από την επιφάνεια θα 'χω να πασαλείβομαι για δυο ζωές!!

άσε, άσε... εγώ φέτος λέω να την κάνω για το βουνό...
(το λέει και το άσμα - "Με το βουνό θα γίνω φίλος..." κτλ κτλ)

φιλιά πολλά (ξανά) κι από μένα

adaeus said...

... λύσε άμυνες,
λύσε κάβους και ξεκίνα το καλό ταξίδι, το ταξίδι του καλού καιρ(ι)ού,
τις ιεροτελεστίες σου κατάκτησε,
ψιθύρισε και άκου την ηχώ...
του αγαπημένου...
άκου τις μουσικές "summertime"...
λούσου με θαλασσινό νερό και φως ήλιου...
Καμιά φορά ξέρεις, τα Καλοκαίρια σημαίνουν την αρχή (κι όχι τα Φθινόπωρα)...
Καλό σου βράδυ, καλή βδομάδα!

Ra Ma said...

Από τη θάλασσα γύρισα και στη θάλασσα με βούτηξες! Δεν έχω παράπονο!!!

Αααα, συνάντησα και το καλοκαίρι! Είναι αλήθεια, ...έρχεται!!!!

Καλές βουτιές!!!

Dee Dee said...

Βρηκα πολλες ομορφες ιδεες στα site που μου εστειλες!
Χθες βαψαμε..... οταν θα αρχισει να παιρνει μορφη θα ανεβασω φωτογραφιες :)

Καλη εβδομαδα!!!

xxxx

Dee Dee said...

κοριτσια.....

παραφουσκωνω!!!

Απο Νοεμβρη θελω ολες σας τις συμβουλες για σωστη διατροφη και να με κραξετε επειδη το παρακανα. Ειμαι στον 6 μηνα κι εβαλα 13 κιλα!!!!!!!!

:)

Κανει πεινα ή εγω πειναω;;; :):)

xxxxxxx

maya said...

@λάκη μου
λέει και το άλλο
"εκεί απάνω στο βουνό
ζει ένας άνθρωπος τρελλός..."
:)))))

δεν πιστεύω εκεί που είσαι νάχει τόοοσο αντιηλιακό στην θάλασσα!
να μου πεις εδώ στις λούτσες να το καταλάβω !
είσαι όλο δικαιολογίες .
τσκ !
ναι σίγουρα το 'μπανιερό' δεν είναι :)
συμφωνώ !

τεσπα
μην σε πρήζω .
καταλαβαίνω το όχι .

ΕΣΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΟΜΩς !!!!!!!
ΒΟΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :))))))
μ'ακούΕΙς ?

καλημέραααα
χχχχχχχχχχχ

ZouZouna said...

Μου επιτρέπετε γιατί συγχίστηκα?

ηρθα, διάβασα και έμεινα στο σχόλιο της Dee dee, το τελευταίο.
Ρε, που λέγαμε παλιά, 13 κιλά είναι πολλά. ΠΟυ θα φτάσεις? Για το καλό σου το λέω.

Σωστή διατροφή με τον γιατρό!

Δεν κάνει πείνα, ζέστη κάνει!
αει, φιλιά πολλά δροσερά !

ZouZouna said...

Σ' όποιον κάνει διακοπές, εύχομαι καλές θάλασσες, καλά βουνά, αλλά μην ζητάτε περισσότερα.

Εμένα δεν μ' αρέσει η εξοχή.

Σας περιμένω πίσω. Γιατί που θα πάτε, εδώ θα γυρίσετε!!!

maya said...

@adaeus μου !!
μόλις περιέγραψες τα μόνα γλυκά μου 'πρέπει' !
:)))

ό,τι την άνοιξη γεννιέται
ο ήλιος κι η θάλασσα ΤΩΡΑ στοργικά θρέφουν ...
ναι είναι ξεκίνημα ...
το πιστεύω και το ΝΟΙΩΘΩ άλλωστε .

αφήνομαι, λύνω και απλώνομαι στο φως και την αλμύρα ...
και σε μακροβούτια ε ?
μην ξεχνάμε το απόλυτο !!!

βρήκες λέξη για την καλοκαιράρα μας ?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
ΡΑΨΤΟΟΟΟΟΟ !!!!
θα σου πω μόνο ότι μέχρι τους 5 μήνες
δεν έλεγα καν ότι είμαι έγκυος .
δεν φαινόταν τίποτα .
καλό είναι να φτάσεις τα 10 άντε 12 κιλά .
μην αφήνεσαι τώρα
γιατί μετά φεύγουν πάαααρα πολύ δύσκολα .
άσε και το ψυχολογικό όταν γεννήσεις ...

ράψτοοοοο παιδί μου !!!
δεν αξίζει τον κόπο ! αλήθεια σου λέω .

σόρι που λέω,
δεν μάρέσει να δίνω συστάσεις
αλλά το πιστεύω πολύ .

focus στα όμορφα σχέδια του δωματίου
και άσε την κουζίνα μόνη της !!
:)))))


φιλιά καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μαρκόνι μου
είδες πώς γίνεται καμιά φορά ???
μια χαρά, βουτιά κόντρα βουτιά !
μείνε στα όμορφα !

ε ναι, έρχεται με στυλ !
:)))))

καλημέρα και καλή μας εβδομάδα
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ζουαστική μου εσύ
καλημέρα !!!!

τώρα σε είδα :))
και συμφωνούμε στα διατροφικά της εγκυμοσύνης βλέπω !

εδώ και μας περιμένεις ε ?
καθόλου τελικά δεν θα λιποτακτίσεις ?
μα γιατι έχω τη εντύπωση ότι λέγατε για περσινά μπάνια με τον κούλπα ?

πώς πάει το κάρο ?
όλα καλά ?

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

maya μου μελισσα

δικιο εχεις. Και ξερω οοοολα τα Πρεπει :):) Και καλα κανεις και μου φωναζεις γιατι εχω αναγκη μια κατσαδα :):)... εχω παρα-αφεθει!

Λεω απο σημερα να αρχισω να συγκρατουμε λιγο! Ας ελπισουμε να συγκεντρωθω σ' αυτο οπως εκανα με το τσιγαρο :)


xxxx

Dee Dee said...

Ζουζουνα

δικιο εχεις κι εσυ :)
Ψεματα να πω;; :):)

Η πλακα ειναι οτι 2-3 απο την γειτονια μου, μου λενε οτι εβαλα λιγα επειδη αυτες εβαλαν 40!!!! :):):)

Talisker said...

Για να μπορεις να αφεθεις στα ρευματα της θαλασσας
θελει θαρρος, ψυχικη αντοχη , καλη φυσικη κατασταση
και παθος!

-καλα ταξιδια
γιατι ολα τα αλλα ειναι δεδομενα

και θελω να γραψω παρα πολλα
αλλα ξερω πως δεν προλαβαινω..
να πω οτι σκεφτηκα να κανω κοπυ
απλα το σχολιο του Adaeus που οσο λιγοτερο γραφει τοσο πιο μεστα σχολιαζει

αλλα οχι οχι...:)
μπορω να σχολιασω και μονη μου
σιγουρα ομως οχι ετσι

οπως ειπαμε κι αλλου οτα μιλατε εσεις για θαλασσες εμεις οι βουνισιοι ..ακουμε.
(ακομα δεν εχει πεσει το σημα μου
πρωτοφανες, αρα μπορω να συνεχισω...)


και να πω επισης , να μιλησω για τη διαυγεια που λες...

ειναι απιστευτο δωρο η διαυγεια Μαγια μου..
ειδικα μετα απο ενα θολο θολο
και σκονισμενο τοπιο

σαν μια πεντακαθαρη ατμοσφαιρα
στον οριζοντα υστερα απο θυελλα και βροχη..


ανοιξε καλα τα ματια σου τα κεχριμπαρενια
και κρατα τις εικονες ...

σε φιλω πολυ καλημερα καλη βδομαδα!!

Talisker said...

διορθωση:
ολα τα αλλα τα εχεις δεδομενα!

χχχχχχχχχχχχχχχχ


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ZouZouna said...

Dee dee Μου φιλιά πολλά και λίγα κιλά! αει, σε κατσαδιάσαμε! και τι καταλάβαμε. Σε βλέπω να χτυπάς αλύπητα ένα παγωτό γι απομεσήμερο. Χα, χα χα

ελαααα, συγκεντρώσου...βγές απο το ψυγείο. Φτιάχνεις μπεμπέ δωμάτιο? αν καταλαβα καλά? ωραία! Προχώρα.

τάμαθα με τον κουμπάρο μου, όταν διάβαζε και ειδικότητα και κακο δεν μου εκαναν τα περί γυναικολογίας. Δεν μ' αρέσει ούτ' εμένα να τα λέω. αλλά... έτσι πρέπει.

μαγιώ μου, ναι, συναντιόμαστε παραλιακώς, όντως με τον κουλπιο. βουταγε και τον έχανα σε σημείο απελπισίας και μετά έβγαινε και ξανα πιάναμε την κουβέντα απο εκεί που την είχαμε αφήσει πριν βουτήξει και πάλι τα ίδια και ξανά!

Το κάρο μια χαρά, Χαλάνδρι-Κυψέλη !
Εγώ αν λιποτακτίσω προς καμμια Σουηδία, κανα Καναδά, στο κρύο. Στα ζεστά, δεν είμαι ταμένη!
Ενας Τουαρέγκ μου άρεσε κι ένας Ινδός. Και αν ήθελαν να έρθουν εδώ!
Μούτς σου !

maya said...

@ντιντι μου
1ον αλλάζεις γειτονιά !
τι εννοείς βάλαν 40 ?!!!!
τι είναι ? κιλά ή βαθμοί ?! τσκ !

2ον τόπες μόνη σου.
άμα μπόρεσες να κόψεις το τσιγάρο ...

εγώ δεν μπορούσα να με αφήσω γιατί μέσα σε όλα ήθελα να νοιώθω καλά .
ε με επιπλέον κιλά, δεν .

3ον τα απογεύματα οι κυρίες της γειτονιάς πάιζουν sumo αντί για μπιρίμπα ?!!!!!!!!!
τς τς τς

(πήρα φόρα επειδή είπες χώσε! :))))

4ον άμα βάλεις πολλά κιλά δεν θα φαίνονται τα λακάκια σου .
major issue !
:)


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@you'rebackισκερ !!!
το μυαλό πάντα ταξιδεύει .
βλέπω όμως πως και στα ταξίδια μας αυτά
υπάρχουν διαφορετικές εικόνες,
άλλα μέσα μεταφοράς,
και σίγουρα πολλοί προορισμοί ...

θέλει διαύγεια ναι
για να αποτυπώνεις την ουσία
και να μην χάνεται στο όνειρο που ξεκίνησε το ταξίδι :)))

και τότε τα ταξίδια γίνονται εξωτικά ...
αλμυρά και πολύχρωμα .

'δεδομένα' ?
τι είναι δεδομένο ?
μόνο η στιγμή μόλις την ζήσεις .
:)))))

εγώ ξέρεις τι έχω βρει ?
ότι όσο πιο αναπαυτικά φτιάξω τα μαξιλάρια της ρευστότητας
τόσο πιο ασφαλής νοιώθω .
στην απέραντη αποδοχή του ρευστού
ξεχωρίζει κάθε τι το ατόφιο .
φυσικά και αβίαστα .
κι ας ακούγεται αντίξοο . το ξέρω !
αλλά αυτο έχω καταλάβει :)

να ορίστε, φιλοσοφώ στην ντάλα του καλού καιρού ...

καρασμάτς
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

ξεχωρίζει κάθε τι το ατόφιο .
φυσικά και αβίαστα .

-A K R I V W SSS!!!!!

maya said...

@ζουμου αστική
να σου βρούμε, βρε, έναν εσκιμώο κάτι ?
να τρίβετε μύτες και πάγο ?
σου λέει ?
κάτσε να το δούμε ...

α τέτοια σου κάνει ο κούλπας να αγωνιάς ?
εμ δεν τα λες !
σου μένει άγχος η παραλία άμα δεν βλέπεις σημαδούρα !
να του βάζουμε μία να μην βάζεις κυάλια !
αχαχαχα

βρε τον κούλπα το ψάρι ...

καλησπέρα είπαμε ?
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.μην αφήσεις γλυκά θα γεμίσουμε μύγες !

maya said...

@τάλιιιιιιιιιιιιιιιιι
ξύπνια ήσαντε ???

και γω ετοιμάζομαι για ΖΖΖΖΖΖΖ !
:)))))
απο την πλαζ μου γράφεις ?

Dee Dee said...

Ζουζουνα



με παρακολουθεις;;;;;;; Που ξερεις οτι εφαγα παγωτο το μεσημερι;;;;;;

Δε φταιω εγω, ειχε περισεψει απο χθες και με φλερταρε οταν γυρισα σπιτι :):)




Μαγια μου

ναι, ναι.... σαραντα κιλα βαλανε στην εγκυμοσυνη. Κι αν τις δεις τωρα δεν θα το πιστευεις. Δεν ειναι αδυνατες, αλλα ουτε χοντρες μπορεις να τις πεις!!!!!!

Να σου πω την αληθεια, με το φαγητο ξεφυγα απο τοτε που εκοψα το τσιγαρο, οχι μονο τωρα στην εγκυμοσυνη!! Αλλα ειναι να μην τα παρω..... ειπα απο σημερα να προσεχω αλλα το μεσημερι εφαγα το παγωτο που περισεψε απο χθες :):)

Ελπιζω να δραστηριοποιηθω συντομα!!! :) Το κακο ειναι οτι μια χαρα νιωθω και τωρα.... και η στρομπουλη κοιλιτσα μου ειναι πολυ τελεια :):):)

Θα εξαφανιστουν τα λακακια μου;;;; Ζαμε! :)

Καλο απογευμα!!!

xxx

maya said...

@ντίντι μου
α καλά !
σε διάβασα κι εδώ και στην παιδική χαρά
και στο άφησα όλο το σχόλιο εκεί !
:))))

κοπυπαστάρω :

λοιπόν έχεις δίκιο στο εξής :
τα σωστά κιλά (εντός ορίων)
είναι αυτά μέσα στα οποία νοιώθεις καλά .
σε άλλους είναι λιγότερα και σε άλλους περισσότερα .
εντελώς υποκειμενικό .
και αυτό ορίζει και την αίσθηση που αφήνουμε στους γύρω μας .
άμα τα 'φοράς' καλά, φαίνεται .
άμα όχι, γάμα τα !

εγώ καλά σε 'ακούω' !
keep smiling !


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Λάκης Θλιμμένος said...

Μ' αρέσει που μια μου τα "διαβάζεις" από την "καλή" και μια από την "ανάποδη". Τι κόλπα "καλοκαιρινά" είναι πάλι τούτα..!! Μ' έχασες, άρχισες πάλι τα μαγικά σου και τα λιγοστά εναπομείνοντα νευρώνια λογικής το έκλεισαν "το μαγαζί". Τέσπα!

1. "Το ξέρω θα 'ρθεις..." χεχεχεχε!!! Το 'δα όνειρο. χεχεχεχε!!

2. Όντως εδώ δεν έχει τόσα αντιηλιακά, αλλά άλλο εννοούσα. Παμ' παρακάτω.

3. Κάτω από τις περιστάσεις το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δικαιολογούμαι. Τι να κάνω το καημένο. Παίρνω λοιπόν το κουβαδάκι μου και βουρ σε άλλη παραλία. (δεν έχω και αντιηλικό κατάλληλου δείκτη προστασίας)

4. Εμ το ξέρω ότι χάνω, λες να μην το ξέρω. Κι ας το 'χω δει μόνο σε όνειρο. Η θάλασσα το ξέρει, άραγε????

Παναγιά μου, τι λογοδιάρροια μ' έπιασε μέσα στο λιοπύρι..!! Συ φταις, εσύ και τα μαγικά σου.

Καλό σου απόγευμα μαγική μου ύπαρξη
ΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΥΓ. Ακόμα το 'χω παράπονο

maya said...

@lucky μου !!!
αχαχαχα
σιγά μην έμεναν εδώ σώα τα νευρώνια λογικής !
"..sun is shinin' ..."
αφού ξέρεις ! :)))

1.τόπιασες :))))))

2.χμμμ... μου βάζεις γρίφους καλοκαιρινούς ?
εδώ τον χειμώνα και δεν !
χάλι στα αινίγματα !

3. είμαι κατά των δεικτών .
όταν βάζω λάδι βάζω χωρίς προστασία .
λάδι λαδένιο να γυαλίζει και να ενυδατώνει ...
:))))
άσε κάτω το κουβαδάκι .
να βάλω μια μπύρα?
άκου "καημένο" !!!!!
βούταααααααααααααααααααααα

4. η θάλασσα όλα τα ξέρει ...
την ακούς καμιά φορά να αναστενάζει ...
πάντα όμορφη σε όλες της τις διαθέσεις .
κουβαλάει τόσων τις λαχτάρες , κατάλαβες ...?

5. μ'αρέσεις άμα σε πιάνει και τα λες δέκα-δέκα !
:))))))


ποιό, παιδί μου, έχεις παράπονο ?????
για λε' !


υγμου.εγώ όσο με προσφωνείς έτσι
δεν έχω κανένα παράπονο πάντως !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Λάκης Θλιμμένος said...

Νάταμας!!! αρχίσαμε τα αλίπαστα τώρα...!! (ρεγγε και σαρδελε και ...)
... μα βαλτή είσαι βρε παιδάκι μου!!!
Πάλι μου τα ανακατάψες!! Στρουμφάκια θα μου γίνουν τα νευρώνια!!! χαχαχαχα!!!

1. Σιγά μην δεν το 'πιανα!! Αφού ξέρεις ότι έχουμε κοινά παιδικά/εφηβικά "τραύματα".

2. Εμ τι!! μόνο τα δικά μου νευρώνια να γίνονται τσίτα!!

3. Έτσι πρέπει, για θα μαυρίσεις, για θα καείς, τι, ημίμετρα θα έχουμε!! Άμα είναι για μπύρα το αφήνω (άμα ρίξεις και λίγο σάιντερ μέσα δεν θα ξεκολλώ, εδώ θα κατασκηνώσω!!)

4. Καλά, εδώ δεν φταις εσύ για την λάθος μετάφραση. Εφώ φταίω που δεν τα έγραψα καλά. Επανάληψη στο ορθό λοιπόν: "Εμ το ξέρω ότι χάνω, λες να μην το ξέρω. ... Η θάλασσα άραγε το ξέρει ότι χάνει????"

5. Αν και δεν το κατάλαβα απ' τη πρώτη στιγμή το φετίχ σου, τώρα αρχίζω να το πιστεύω!!

6. βλέπε 2 παραπάνω (θα στα πω αναλυτικά άμα έρθεις στο βουνό)

Τι, παραπονεμένη να σε αφήσω μαγική μου ύπαρξη!!! (δεν με παίρνει έτσι κι αλλιώς!!)

φιλιά καλή μου
(έχουν μουδιάσει τα μάγουλα μου από το χαμόγελο εεε)

maya said...

απαπααααα

με μπέρδεψες τελικά !!!
αχαχαχα

ρέγγε βέβαια !
α ρε λάκη ! α ρε λάκη !!! :)))

χειρότερα μούγινε που το έγραψες ορθώς !
τώρα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν κατάλαβα τι εννοούσες !
αλλά μαρέσει !
οκ, στο βουνό, στο βουνό ...

ποιό φετίχ μου έπιασες ?
γιατι πολλά είπα και πολλά δεν είπα !
κάτσε να ξαναδώ ...

μόνο ΕΣυ θα έλεγες cider εδώ μέσα !!!
αχ τι μεθύσια έχω κάνει ...
πώς τα καταφέρναμε ...
:)))


καλησπέρα ξανά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.η μόνη σίγουρη άσκηση μυών είναι των ΜΑΓΟΥΛΩΝ !!!!
:))))))))))))))))

Λάκης Θλιμμένος said...

Χεχεχε!!

γράφω αυτό και το κόβω (όχι ότι μου 'χει φύγει το παράπονο αλλά θα παρεξηγηθούμε από τους αναγνώστες και δεν το θέλω!!)

α. "Φετιχ" - ότι σ' αρέσει όταν σου τα λέω μαζεμένα

β. "Cider" - βλ. 1 προηγούμενου μου ποστ. Προς πληροφόρηση και ενημέρωση: "εγώ εξακολουθώ και το καταφέρνω" (βρε λες να έχω περάσει στην άλλη πλευρά - με λένε Λάκη και είμαι καλά!!)

γ. Περιμένω με λαχτάρα την επόμενη μας προπόνηση!!

καλό υπόλοιπο μαγική μου ύπαρξη

maya said...

@λάκη μου
θα πάω να δω την αναφορά στην cider λοιπόν !!

αυτό το χεχε εντελώς σαρδόνιο !!!
αχαχαχα


καλημέρα
χχχχχχχχχ

katrine said...

Διαβάζω
ξανα
και ξανά
και μπάνια ,και βουτιές και θάλασσες.....
ουφ,
μετρώ ουουουουουύύύ μέχρι 10 του επόμενου!!
να βλέπω και να νοιώθω τον ήλιο να λιώνει.....

καλημερούδες με τα καλύτερα

maya said...

@κατρίν μου
υπάρχουν κάτι βουτιές σε καθάρια νερά
και κάτι ακτίνες ήλιου
που μας τρέφουν και μας ομορφαίνουν
όπου κι αν είμαστε .

εφόσον αφηνόμαστε στο ταξίδι .
του τώρα .

αν περιμέναμε την πραγματικότητα ...

κι απο μένα πολύ καλημέρα !!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Kwlogria said...

Τι έρχεται, ήρθε και άρχισε να φυσάει κι από πάνω... τέλος πάντων, οι παραλίες μας περιμένουν, Καλοκαίρι αγαπημένο!! Τραγουδάρα έχεις βάλει!!!!!

maya said...

@κωλόγρια μου
μες την γλύκα πάντα !
αχαχαχα

το καλό καίρι μας περιμένει ναι !!!!
ο καθένας στον χρόνο του ...
μην σπρωχνόμαστε !

επιτέλους κάποιος να πει για το τραγούδι !!!!!
νάσαι καλά ! δεν είναι ?!!!!

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

WWWWWWWWWWW


ΩΩΩΩ

ΩΩΩΩ τι ωραιο υπεροχο ανυπερβλητο τραγουδι!!!!

(ενταξει τωρα ???????????)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλισκερ
ε . ας πούμε . κάπως .
για αρχή καλά είναι !!!!!!!!!!!!!!
πάρε και μια ασπιρίνη καλού-κακού .
δεν υπάρχει περίπτωση να σου άρεσε !

καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ