Wednesday 15 April 2009

Ουσία και οινοπνεύματα ...

Είναι αργά. Την γύρισε σπίτι λόγω της αυριανής δύσκολης μέρας. Τι άλλο να πουν σήμερα? Όμως οδηγώντας… ήρθε εδώ. Σε αυτό το μπαρ. Του αρέσει αργά την νύχτα… οι μουσικές κι οι άνθρωποι με τις άλλες ιστορίες. Εδώ και κείνος μιλάει στο τέλος. Και ακούει… Αν τύχει μια ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία… κάποιες φορές έχει φύγει με παρέα. Αδιάφορα καλή παρέα. Για λίγες ώρες. Αμίλητες ώρες. Το πρόσωπο του γραμμώνουν εμπειρίες. Ποιος μετράει? Ο καιρός περνάει, ό,τι κι αν κάνεις…Έχει μπροστά του δύο ποτήρια ουίσκυ. Με ένα παγάκι στο καθένα. Ίσα-ίσα να πάρει το χλιαρό. Έτσι πήρε τον γάμο του. Χλιαρό… τότε άρχισε να το πίνει έτσι. Η μπαργούμαν τον κοιτάζει. Μικρή και ατίθαση. Έτοιμη. Ούτε αυτές δεν του λένε κάτι πια. Μεγαλώνει η διαφορά… Από πότε τόχει το τζην αυτό? Έχει αρχίσει να τον πιέζει στην κοιλιά. Πού να προλάβει και το γυμναστήριο γαμότο? Η μπαργούμαν τον κοιτάζει ξανά. Ακόμη αρέσει. Εφήμερη επιβράβευση. Γυρνάει στο ποτήρι του. Έχει πια αλλάξει το βλέμμα του. Σαν να μην του κάνει πια το φίλτρο ευκολίας. στέκεται περισσότερο αντί να τρέχει επί τόπου… αρκετά βιάστηκε ως εδώ. παύση για απόλαυση. Παύση ανάμεσα στην πρέσα. Υποχρεώσεις λαθών και δανείων… δόσεις ευθύνης αλλοτινών αποφάσεων… ανώριμων θέλω που τραβάνε το σήμερα. Πίνει με μια γουλιά το ένα του ουίσκυ. Αντιστέκεται πια. Λίγο ακόμη σήμερα να γευτεί. Το αύριο πάντα θα έρχεται. Ίσως, ίσως το είμαι να σταθεί ξέχωρα πια από το κάθε κάνω, έχω και δεν έχω. Το έχει ανάγκη να γδυθεί από κάθε εξωτερικό χαρακτηρισμό. Να μείνει ρέστος. Πίνει το δεύτερο ούισκυ στην υγειά του. Όχι σε κάποια αγωνία. Πια γεύεται ουσία. Ανεπηρέαστη. Κοιτάει γύρω του και επιτέλους νοιώθει συμπαγής. Κι ας τρεκλίζουν τα πρέπει και οι προθεσμίες… είναι όλα λέξεις περιφερειακές στο νόημα του. Τ’ειν’αυτό που το λένε …

*ακούγεται το "healing game" του john lee hooker (feat. van morrison)

240 comments:

1 – 200 of 240   Newer›   Newest»
adaeus said...

... ένα κείμενο κομμάτια,
ένα κείμενο με κομμάτια από τον καθένα μας,
ένα κείμενο ικανό να σε κάνει κομμάτια,
να έρθει να στα γιάνει η τρυφερότητά του (κειμένου) και η ευαισθησία σου...
περνάει ο καιρός και τα κομμάτια μας συνθέτουν το παζλ...
της ζωής μας...
γερνάμε? ... όχι θα πω...
κομμάτια...
και κομματάρα του Βαν :)
Καλημέρες!

xxxxxxxxxxxxx
ΥΓ. καιρό είχα να πάρω το πρώτο

maya said...

...και το πήρες επάξια adaeus μου !
τι σχόλιο όμορφο ...

κομμάτια μας
κομμάτια και επιτέλους ένα εγώ που μαθαίνεις ότι αγαπάς
συμπαγής απο κομμάτια πολύχρωμα .

έχει μια γλύκα η μοναξιά που σε ανδρώνει
και μια δύναμη το κάθε ζόρι που σε προχωράει στο επόμενο χαμόγελο ...


το λατρεύω αυτο το τραγούδι χρόνια τώρα .
βρήκα ευκαιρία να το ανεβάσω ...

σε φιλώ πολύ
και σημαίνει πολλά που ένοιωσες αυτο το κείμενο
- πόσο δύσκολο να γράψω σαν άνδρας...-
μ'έκανες να χαμογελάω :)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ιορδανίδου Όλγα said...

Λατρεύω τον τρόπο που απογυμνώνεις τα πράγματα μόνο και μόνο για να τα ντύσεις εκ νέου με τα κουρέλια μιας τόσο αστραφτερής αλήθειας!!Καλό Πάσχα να έχεις!

Talisker said...

Για μια και μοναδικη φορα
θα συμφωνησω τοσο απολυτα με τον Adaeus που δεν εχω να προσθεσω τιποτα....


ειλικρινα τιποτα.


υγ:και συμφωνω και απολυτα με αυτο!

:
έχει μια γλύκα η μοναξιά που σε ανδρώνει
και μια δύναμη το κάθε ζόρι που σε προχωράει στο επόμενο χαμόγελο ...


-ας χαμογελαμε..
για οσα μπορουμε να νιωσουμε.
Ειμαστε τυχεροι που νιωθουμε ακομα
σε μια εποχη που το να προλαβεις να νιωσεις

ειναι πολυτελεια..


υπεροχο Μαγια μου.

Я верю в Сталина said...

Λοιπόν, εμένα προσωπικά τέτοιες καταστάσεις/στιγμές/σκηνές, μου είναι εξαιρετικά αγαπημένες. Για πολλούς λόγους. Πέρα από το ότι βλέπω πάντα βιογραφικά κομμάια σε τέτοιες περιγραφές, με συγκινεί πάντα ο χαρακτήρας που έχει γράψει κάποια χιλιόμετρα στη ζωή του και που αν και είναι στα γόνατα πια, βλέπει τη ζωή σα να είναι στο πιο ψηλό κτήριο.


Είναι η αίσθηση του νουάρ που εξιτάρει, το συναίσθημα ότι πιο κάτω δεν πάει και σου δίνει μια απίστευτη δύναμη.

Ίσως να είναι και το τζήν που σε κόβει αλλά όπως και να' χει όλο αυτό αποπνέει μια μαγκιά που τη ζηλεύω.



Εύγε Μελάγια !!!

Я верю в Сталина said...

Καλημέρα είπα; Δεν ειπα

Dee Dee said...

Εγω παλι καποτε ειχα χαθει μεσα σε τετοιες καταστασεις, ειχα χασει και λιγο τον δρομο μου και κατρακυλουσα ανεξελεγκτα. Δεν τα εκανα τη σωστη εποχη, ημουν πολυ μικρη για να μη με δελεζει το εφημερο. Με κυριευσε ο εγωκεντρισμος.

Οι βραδιες ομως που επελεγα να βγαινω μονη ηταν οταν ειχα αρχισει να επιστρεφω στον σωστο δρομο (σωστο κατ' εμε!). Οταν ειχα αρχισει να αφιερωνω χρονο στον εαυτο μου να σκεφτω πριν κανω κατι και να αφουγραζομαι τα οχι που τσιριζε το μεσα μου!

Δεν τα αλλαζω με τιποτα ομως εκεινα τα χρονια..... τωρα , για να μην πω οτι τα 30 με αλλαξαν, θα πω οτι εμαθα να εκτιμω περισσοτερο τον χρονο μου και την μερα περισσοτερο απο την νυχτα. Η νυχτα με καταπιε και με ξερασε... δεν ηταν για μενα αυτα.... ημουν ζωηρη και ηθελα να τα ζησω ολα :)

Καλο Πασχα και μια υπεροχη Ανασταση!!!!!

xxxxxxxxxxx

(ειμαι σιγουρη οτι θα το γουσταρεις πολυ το σχολιο μου ε;....:) )

Αλεξάνδρα said...

Εντάξει...

το τραγούδι είναι τόσο υπέροχο και ταιριαστό του κειμένου σου, που αν και στην δουλειά, λίγο πριν την μεσημεριανή σιέστα που οι τυχεροί μπορούν να απολαύσουν, νόμισα πως ήμουν εκεί δίπλα, ένας άνθρωπος με μια απ΄τις άλλες ιστορίες.

Η ευκαιρία του one night stand που το μόνο που σου δίνει είναι μια απελπισία ακόμα...

Η μοναξιά ανάμεσα σε κόσμο που απλά επιβεβαιώνει το πόσο μοναχικός είναι ο δρόμος της ζωής...

Ωσπου να βρεθεί εκείνη που θα σου αλλάξει τον κόσμο. Που θα σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα χλιαρά που έχεις ζήσει. Ακόμα και τον γάμο...

Ωσπου να βρεθεί ένας φίλος που θα καταλάβει, ακόμα και μέσα από τις σιωπές...

Ωσπου να δεις τις ρυτίδες, που ο χρόνος σου χάρισε, όμορφες. Και τότε αυτές σε αντάλλαγμα θα σου δώσουν δύναμη και μια άλλη ματιά για να δεις τον κόσμο...

"Ολα φεύγουν, μόνο τα γεράματα έρχονται" έγραψα... "Οταν έχεις ζήσει, καλοδεχούμενα είναι" μου ήρθε η απάντηση...

Κι όταν ξέρεις να ζεις την στιγμή δεν φοβάσαι τίποτα πια...

Ξέρεις πως πάει καιρός που σου λέω πως γράφεις υπέροχα!

Στην υγειά μας

Ασπρο πάτο!!!!

Я верю в Сталина said...

Παρεπιπτόντως, το τραγούδι το βρήκαμε;

Αλεξάνδρα said...

...να προσθέσω ότι πιστεύω πως γράφεις υπέροχα γιατί νοιώθεις πολύ καλύτερα. Γιατί τα κομμάτια του παζλ που σου έλειπαν, βρίσκονται σιγά σιγά....

Βγάζεις φτερά και μου αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Ουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Αλεξάνδρα said...

@Dimosthenis: θέλεις να με ταπεινώσεις μεσημεριάτικα; Το ψάχνω το κέρατό μου.

Ε μα κι εσυ...

Τόσα τραγούδια, αυτό θέλεις;;;;

τςτςτς δύσκολος, πολύ δύσκολος....

"Η σπούτνικ που έμεινε προσγειωμένη..."

Я верю в Сталина said...

Καλά, βρες το εσύ και θα σου αποκαταστήσω τη φήμη ...

Αλλά να το βρείς ε;

Αλεξάνδρα said...

Εντάξει, εντάξει θα το βρω!

Αύριο φεύγω να σου υπενθυμίσω. Για να ζηλεύεις.

Οπότε μετά το Πάσχα.

Η AM τι κάνει; πάλι αγγουράκια στα ματάκια έχει;;;

Μετά θα λέει ότι είναι πολλά τα σχόλια...

και δεν τα προλαβαίνει...

Κι η maya η μέλισσα που είναι; πάλι κλέβει τους χυμούς των λουλουδιών;

PIRANDELLO said...

Ωραιότατη προσέγγιση, είναι καλό που και που να βλέπουμε τα πράγματα με τα μάτια ενός άλλου. Εύχομαι τα καλύτερα σε σας και τους φίλους εδώ, λόγω των ημερών… μην αφρίζετε παρακαλώ.

Dee Dee said...

Εγραψε παλι η Αλεξανδρα!!!

<<"Ολα φεύγουν, μόνο τα γεράματα έρχονται" έγραψα... "Οταν έχεις ζήσει, καλοδεχούμενα είναι" μου ήρθε η απάντηση...>>

Я верю в Сталина said...

Το αυτό ισχύει και δι υμάς, φίλτατε;

Yannis Petsas said...

Εγώ κάθομαι ήσυχα – ήσυχα απ’ την άλλη μεριά και πίνω μια απ’ τα ίδια. Δεν θέλω κανένα ζόρι αλλά μην το κάνουμε θέμα.
Φιλιά.

Αλεξάνδρα said...

@Dee Dee: σε ευχαριστώ και χαίρομαι που σου αρέσουν τα τσιτάτα μου που εκνευρίζουν την maya.

@Yannis Petsas: καλημέρα! Νομίζω πως σου έχω σημειώσει μια απουσία...

Я верю в Сталина said...

χαχαχαχχαχα


Αλεξάνδρα: Ο ρουφιάνος των μπλογκς!

Αλεξάνδρα said...

;-pppppppppppppppppppp

Yannis Petsas said...

Εννοείς πως έχει καταχωρηθεί κάπου ή είναι έτσι καρφί αυτό;

Αλεξάνδρα said...

στερημένη χαρά είναι, αν αυτό θεωρείται καταχώρηση...

δεν ήταν καρφί. Ταβανόπροκα ήταν.

eva said...

Αν δεν έχει τουλάχιστον τρία παγάκια, δεν λέει :)) Μόνο του ένα παγάκι δεν κροταλίζει, κι αυτό το κροτάλισμα είναι βασικό μέρος του όλου τελετουργικού. Σα να δίνει το σύνθημα: Ξεκίνα να ψάχνεις αυτά που έχεις χάσει στον δρόμο, ίσως τα βρεις στον πάτο του ποτηριού, σωστά; Λάθος :)) Την πάτησες!!! ΚΑΙ εσύ!!

Καλό Πάσχα, ΜάγιΕ μου, αντρικά, αλλά έγραψες :))

Yannis Petsas said...

Μια φορά είχαμε βρει μια τέτοια σε κάτι γεμιστά στην Ύδρα... παλιά ιστορία αυτή όμως. Το γράφω και πιο πάνω νομίζω ή το λέει ο pirandello αυτό που θέλω να πω, προσπάθησε να καταλάβεις γιατί όσο να 'ναι... μια δυσκολία την έχω.
Και είπαμε πως θα βρεθούμε... μετά τη Βενετία, δεν είπαμε;

Yannis Petsas said...

Έναν - έναν κάθε φορά, αλλιώς τρελαίνομαι.

koulpa said...

αφηγηματικό.. κάτι θημίζει σε όλους.. κι εγώ πέρασα σημειακά.. αλλά δεν είναι του χαρακτήρος μου.. ούτε να αναρωτιέμαι ουτε να αυτολοιπούμαι.. μμμμ.. ενώ στην εφυβία το one night stand έχει το νόημα της αναζήτησης.. σιγά σιγά γίνεται μάλον απόριψη.. αρχικά απόριψη της μη συνέχειας.. και τελικά απόριψη της μη προσπάθειας..
καλό μεσημέρι:):)

Yannis Petsas said...

Γιατρέ, ποιός είναι ο γιατρός εδώ; Φοβερή γνωμάτευση έκανε ο kulpa.

Αλεξάνδρα said...

Ναι, το είπαμε, αλλά τι να κάνω...
Διατηρώ την παιδική μου ανυπομονησία.

"Θέλω τον κόσμο και τον θέλω τώρα"
που έλεγε o Jim Morrison.

kulpa ε σιγά μην σταματήσουμε την προσπάθεια...

Aggelos Spyrou said...

Εύχομαι, για λίγες μέρες, να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε!!!

Ίσως έτσι η λύση στο "δια ταύτα" να έρθει αυτόματα.

Πολλές ευχές Μάγια μου! :)

Margo said...

Αυτές οι διηγήσεις σου είναι καταπληκτικές! Θυμάμαι και εκείνη στις αρχές του Γενάρη αν θυμάμαι καλά στη θηλυκή της έκδοση. Ήταν και το πρώτο δικό σου που διαβάσει..
Καλή Ανάσταση Μάγια μου να σαι καλά:)

maya said...

@carpe diem μου
:)
όλα αυτά ΕΓΩ ?
:))))

έφυγα για δουλειές
και είναι τόσο ωραίο να γυρνάς σπίτι
και να βρίσκεις φίλους με καφέδες και τασάκια
να σε περιμένουν ...

έτσι ένοιωσα τώρα .
απίστευτα τυχερή και γεμάτη .

τι ωραία που διάλεξες τις λέξεις σου !
τίποτα το ξύλινο .

κι απο μένα ευχές για ό,τι θες περισσότερο !

καλό μας μεσημέρι
χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
έχουμε ανακωχή ?
και παράλληλα ρέντα ?!!!!

έχεις δίκιο
πολυτέλεια είναι πια τα συναισθήματα
γι'αυτο κι όλοι και όλα τα ληστεύουν :
χρόνος, πιέσεις, πρέπει, αδυναμίες, φόβοι, ...
άνθρωποι ...

πολυτέλεια να κοιτάς τον ήλιο
όταν γύρω όλοι κοιτούν την σίγουρη καταιγίδα .

αλλά δεν τάπαμε ?
ΚΟΝΤΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
αμ πώς !
τρελλαίνομαι να βγάζουμε την γλώσσα
και μη σου πω ότι γινόμαστε καλύτεροι με εξάσκηση :))))


σε φιλώ. πολύ .
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxa εγώ ξυλουργός είμαι αυτό το καιρό.. και πάντα είχα μια μηχανιστική αντιμετόπιση στην ερμινία των πάντων..:):)

οΥίιιιιιιιι.. μα αλεξάνδρα μου.. εγώ τα γεγονότα ερμηνέυω.. και μετά από μια ηλικία η προσπάθεια για onenightstand.. δε λέει τίποτα σε μένα.. έτσι κι αλλιώς υπήρξα κακομαθημένος..:):)

ααα διαβάζω σε realtime τις απαντήσεις της maya..:):)

maya said...

@δημοσθένη μου
συμφωνώ στην γοητεία που αποπνέει η μοναχικότητα
είναι τόσα τα στροφιλίκια
τόσες οι εμπειρίες που μαζεύονται (ευτυχώς)
που εκείνη η στιγμή που μπορεί κάποος να 'αναλογιστεί'
να τα πιεί με τον εαυτό του
να απολαύσει ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ
είναι νουαρ , ναι .

αλλά τι δύναμη ε ?

μου άρεσε όπως τόπες :
ο χαρακτήρας που έχει γράψει κάποια χιλιόμετρα στη ζωή του και που αν και είναι στα γόνατα πια, βλέπει τη ζωή σα να είναι στο πιο ψηλό κτήριο.θέλει μαγκιά να σπας .
θέλει δύναμη να σηκώνεσαι πάλι .
το λέμε και το ξαναλέμε αλλά αυτό ξεχωρίζει τον Ανθρωπο
απο τον άλλον .
:)

σκεφτόμουν όταν αγανάκτησα
πόσα τέτοια 'μοναχικά' κείμενα γράφω ...
αλλά δεν είναι μόνος του κανείς όταν κοιτάζει μες τα μάτια τον εαυτό του .

και τότε το βλέμμα του μπορεί και αγαπάει και άλλους ...

μαγκιά όχι αστεία .

καλησπέρα γιατρέ μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΟΝ ΕΙΡΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!


τσκ !


πάω να φάω και επιστρέφω .
:)))))))


μακαρόνια. τα αγαπημένα σου κούλπα μου !!!!


πάω γιατί με εκλιπαρεί το ανθρωπάκι μου για παρέα .

σε λίγο ...

koulpa said...

χαχα δεν ήτο προθεσής μου.. και δε κρατήθηκα.. βέβαια..:):)
καλή όρεξη.. αααα μακαρονάκιααααα:):)
χαχαχα αααα το ανθρωπάκιιιι.. μη το αφήμεις παραπονεμένο..:):)
χαχα θα περιμένει το realtime..:):)

maya said...

i'm back :)

μιας και μπήκες realtime κούλπα μου
να σε περιποιηθώ :

δεν είχα πρόθεση αυτολύπησης εδώ πάντως .
τον είδα σαν να βρίσκει μέσα απο σιωπές και βιασύνη
τον χρόνο να πάρει μια ανάσα
κοινή
:)
με τον εαυτό του σύμμαχο κι όχι επικριτή .


τώρα για το one night stαnd
πού το ξετρυπώσατε ?!!!
και συ κι η αλεξάνδρα !
το πέρασα ντούκου αλλά εσείς εκεί !


πέρα απ'όλα τα σοβαρά ,
μια γλύκα την έχει το εφήμερο ...
μην τρελλαθούμε τελείως !

αλλά μου άρεσε απίστευτα αυτο :
έτσι κι αλλιώς υπήρξα κακομαθημένος..:):)αχαχαχαχα

γειά σου ρε κούλπα μου !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
ένα θα σου πω :
αν έχεις προλάβει να δεις την ζωή
απο την άλλη ΠΡΙΝ τα τριάντα σου ...
σου βγάζω το καπέλλο .

αυτό που προσπάθησα να νοιώσω εδώ
είναι την σκληράδα που αγκιστρώνεται στο κάθετι που μας έρχεται
κι όχι την ζωηράδα τόσο .

να μην την καπακώνεις πάντως την ζωηράδα σου .
μην έρθει καμιά μέρα και κλωτσήσεις απρόσμενα :)

καλή ξεκούραση αυτές τις μέρες
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.κιχ για γιορτές και μεγάλα και άγια !
με είδες !
κιχ :)))

maya said...

@πιραντέλλο μου
μα καλά πού με κατάλαβες ότι άφρισα ?
ένα θεματάκι με τα εορταστικά το παθαίνω πάλι !!!!

ενδιαφέρον θα είχε να μπορούσε κανείς να μπει στην σκέψη
κάποιου
και να γράψει σαν αυτόν
που να μην είναι τόσο ενδιαφέρον ή γοητευτικός ή θετικός .
αυτο θάταν τέχνη, έτσι ?

να περάσεις καλύτερα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

...γιατρέ μου ?
χρόνια πολλά σου είπα ?

:)))))

koulpa said...

xaxaxa καλώς το:):)
να με περποιηθείς; σαν απιλή ακούστηκε.. αλλά δε φοβούνται τα παληκάρια χαχαχαχα:):)
δεν απέτυχα να δω τη δική σου οπτική.. απλά σχολίασα τη δική μου.. βλέποντας απο έξω τη συγκεκριμένη εικόνα..:):)
χαχαχα ναι επιρεάστηκα απο τη αλεξάνδρα.. αλλά υπήρχε και στο κήμενο.. και στα μάτια μου φάνηκε αρκετά ζωηρά.. το "μικρή ατίθαση. έτιμη"..:):)
παρενθετικά.. πέρασα πριν λίγο απο το σπίτι ενός συμαθητή μου του γυμνασιου.. και έχωντας αυτη την εικόνα στο μυαλό μου.. θημήθηκα την αδελφή του.. που μου φαινόταν μικρή τότε.. ενώ η κόρη της θα μου φαινόταν μεγάλη τώρα.. άβυσσος.. κλήνει η παρένθεση..:):)
χαχα και δε θα κολλούσα στο ένα παγάκι.. και το χλυαρό γάμο.. αλλά ούτε και στις υποχρεώσεις και τα χρέη.. παντος είδους..:):)
μμμμμ γλύκα.. βρίσκω πλέον πιο έυκολα στις άνετες φόρμες.. πάρτο όπως θές.. στα αποτυπώματα της χρήσης.. με στενέβουν τα κενούρια..:):)
αντε με έπιασε λογοδιάρια..:):)
πάω για καπνά κι επανέρχομαι.. α τι ωραία θα τραγουδήσω στη βροχή..:):)

maya said...

@αλεξάνδρα μου
δηλαδή πες μου
άμα γράφεις τέτοια σχόλια εν μέσω πρέσας
τι θα έγραφες άμα είχες την πολυτέλεια του χρόνου και της ηρεμίας ?!!!!!

οι ρυτίδες είναι ρωγμές απο τις δονήσεις της κάθε εμπειρίας .
μόνο σαν όμορφες μπορώ να τις δω πια .

και η μοναξιά ?
φίλη .
πιο πολύ απο τον καθένα είναι εκεί .
η συμφιλίωση μαζί της
είναι απο τα σπουδαιότερα επιτεύγματα μας .

και αυτο φαίνεται στα πρόσωπα .
αυτο είναι ομορφιά για μένα .

μου άρεσε η αισιοδοξία που βρήκες
η Γυναίκα που θα τον μαλακώσει
ο Φίλος που θα τον χαμογελάσει
η μοίρα που θα τον γιορτάσει .

αισιοδοξία .
βάλτε μου μια ντουζίνα παρακαλώ .
:)))))))


χαίρομαι που σου άρεσε το άσμα .
χαίρομαι που ένοιωσες την ατμόσφαιρα όπως την φαντάστηκα .
νύχτες κάπνας και μπάρας ...

πανέμορφες εικόνες .
νουάρ που είπε και ο γιατρός.

καλό ταξίδι και αγκαλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

κούλπαααααααα

δεν θα με τρελλάνεις εσύ
με τις σφήνες σου !
αααααα !
θα βάλω τις ούρλες .

σιλόνς !

και βέβαια απειλή ήταν .
χα !
:)))))))))))))))))))

ZouZouna said...

Δεν θέλω αναζητήσεις αυτές τις ημέρες (μεταξύ μας, ποτέ δεν τις θέλω) και εσωτερικές βουτιές και κοιτάγματα στον καθρέπτη.

Ούτε κομμάτια να γίνομαι μ' αρέσει. Ούτε οι άλλοι να γίνονται θέλω.

Θέλω πάντα και μόνο χαρούμενες σκέψεις και χαμόγελα.
Θέλω γ' αγέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
Θέλω να γερνάω όμορφα.

Ετσι την θέλω την ζωή κι έτσι την αρμενίζω.

Ρίξτε την θλίψη στη θάλασσα να την πάρουνε τα κύματα.
Και τις αναζητήσεις. Φορτώστε τις στο πρώτο καράβι να φύγουν. Μόνες.

Να είστε όλοι καλά θέλω.

Η Πασχαλιά να σας φέρει χαρά και η Ανάσταση υγεία και ψυχική ηρεμία.

maya said...

@αχ βρε γιάννη μου ...
ούτε ένα ?!
ένα τόσο δα ζόρι ?
το είδα στην λαϊκή και σε σκέφτηκα .
δεν μπορείς να μην δεχτείς ένα δώρο !
χρονιάρες (μπρρ) μέρες !


και να σου πω σοβαρά τώρα !
σιγά μην κάθεσαι εσύ ποτέ ήσυχα-ήσυχα !
σαισυένας !

που ρωτάς κιόλας για το καρφί !
:)


καλησπέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.το μειλ το είδα .
συσκέφτΟΥμαι ...

maya said...

@αλεξάνδρα2 μου
καλό ταξίδι ΣΕ είπα ?

:)))))))

maya said...

@ευαγγελία μου
πούσαισυ !!!!!!!!

μάγιΕ μου ?!
ααααααχαχαχαχαχα

ε τώρ τι να πω ,
μόνο οι Άνδρες εδώ μπορούν να πουν αν το προσέγγισα ψιλοσωστά .
εσύ και γω μπορεί να λέμε ότι έτσι σκέφτονται
αλλά αααάβυσσος η ψυχολογία του Ανδρός !


λες τέτοιο παιχνίδι πάιζεται με τα παγάκια ?
και πάντα χάνεις στον πάτο ε ?
κάποια διττή έννοια μυρίζομαι εδώ ...
θέλει σκέψη !
:)))

πόσο χάρηκα που σε βρήκα εδώ .
σε πεθύμησα λέμε !

καλό μεσημέρι
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Я верю в Сталина said...

... Και δε μου λέτε. Αφού το εξαντλήσαμε το σοβαρό του θέματος, μπορούμε να το κάνουμε τώρα ολίγον από λαϊκή με δόσεις αμέρικαν μπάρ ;;;;


Τί νέα;

maya said...

@άγγελο σπύρου μου
καλώς τον !
αν το ευχήθηκες για μένα
τόχω ξεκινήσει ΠΡΙΝ το ευχηθείς καν !!!

τις τελευταίες μέρες
ζω την απίστευτη ηρεμία ...
έχω βάλει τις σκέψεις μου για γλυκιά σιέστα
μετά απο πολλά overtime :)))))
και είναι σκέτη κάβλα ...

επομένως ναι
σου εύχομαι το ίδιο !

καλό μας μεσημέρι
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@μάργκο μου
να βλέπεις, αυτο έλεγα !
πώς πιάνουμε ατομικές σκέψεις
και τις ζωγραφίζουμε ...
κάποια γοητεία απλώνεται ...

νάσαι καλά !
δεν περίμενα νάναι τόσο ατμοσφαιρικό αυτο το κείμενο ...
αν και το ένοιωσα έντονα .

σε φιλώ πολύ
και να περάσεις καλά όπου διαλέξεις
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

γιατρέ μου.. έχω μια αίσθηση ότι δεν εξαντλήθηκε το θέμα.. βαστατε τουρκοι τ'άρματα:):)

Я верю в Сталина said...

τώρα σαν ψυχίατρος, κάνω το συνειρμό
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.


έγινα αντιληπτός;

koulpa said...

χαχαχαχα αρχίσαμεεεεε.. και θα χάσει το πεταλούδι μας τη σειρά των απαντήσεων.. και δε θα είμαι εδώ για να αποκαταστήσω τη βλάβη.. αν πηδήξει κανέναν..:):)

maya said...

@ζουζούνα μου γλυκιά
(και δεν το λέω ποτέ εύκολα!)
όλες μου τις ευχές να μην αλλάξει τίποτα στο χαμόγελο σου ποτέ.

είσαι υπέροχη .

και μην φωνάζεις λέμε !
περιμένω το καϊκι να τα φορτώσουμε !
τι να κάνω που αργεί ?!?!!!
τόπιασα : κομμάτια, αναζητήσεις και βουτιές και καθρέφτες
ΟΛΑ να σαλπάρουν .
ντάξ !!!!!!!

aujourd'hui... je peux... contre la moutre ?
:)))))))))))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

αχ τα χάπια μου !
ήρθε ο αμέρικαν μπαρρρρρρρρρρρρ !

κούλπα μου
πάντως την ζουζούνα ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΔΗΞΑ !
ουφ !
σχεδόν ίδρωσα όταν είδα το σχόλιο της !
:))))))

αχαχαχαχαχα


για να απαντήσω καταλλήλως
στο ακατάλληλο σχόλιο του γιτρού
πρέπει να ξαναδώ τους συνειρμούς πάνω
για να το πιάσω απο την αρχή !
επιφυλάσσομαι παντιοτρόπως .

Я верю в Сталина said...

ακατάλληλο σχόλιο δεν υπάρχει. μόνο ακατάλληλες σκέψεις ...


αντιλαβού;

maya said...

αααπαπααααααα !
δεν παίζεσαι .
απλά .

σε σένα λέω που κοιτάς με το στηθοσκόπιο πέρα !
dr.duck !

ακατάλληλες σκέψεις μόνο ε ?
χμμμ...
κούλπα ?
τι λες ?


λοιπόν ν σας πω τι λέω εγώ ?
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΙ
ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ 50 ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ?!!!!!
θα με τρελλάνετε ?
τς τς τς



κούλπα μου
(συντονιστής )
πήδηξα κανέναν ?


αλεξάνδρα μου
(απουσιολόγος )
σαν να λείπει κάποιος-οι ?


δημοσθένη μου
(ταραξίας πατ κιουτ )
σταμάτα παιδί μουυυυυυυυυυ !


ΑΜ αμαλία
(βασίλισσα .)
έλα για τις απορίες .
αρχίσανε .


γιάννη μου
(black & decker )
ακόμα ήσυχα κάθεσαι ?
θα πιαστείς .


δηλαδή δεν θα κοιμηθώ που νυστάζει η αλεξάνδρα ... ?

koulpa said...

..σοσον ελέησον και διαφύλαξον ημάς κατα το μέγα έλεός σου και κατα το ΠΛΗΘΟΣ των ανομημάτων μαααας..:):)
πωπωπω δε μου φτάνουν τα ακατανόμαστα τραγούδια.. τώρα μου βγήκε κι αυτό με ένα "αντιλαβού";;;:):)
γιατρέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε:):)

Я верю в Сталина said...

πες τέκνον μου.

τί σε απασχολεί;

koulpa said...

χαχαχα εμένα με πηδάς συχνά.. αλλά δε παραπονιέμαι.. γιατί φταίω εγώ με χίλια μύρια εμβόλημα ξεκούδουνα..:):)

Αλεξάνδρα said...

Οι ευχές για αύριο.

Πάντα κοιτάζω τον κόσμο με αισιοδοξία, αφού με μαθαίνεις σιγά σιγά.

"Οτι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό" έγραψε ο Νίτσε.

Οι άνθρωποι γίνονται ακόμα ομορφότεροι μετά από τις δυσκολίες. Ή ασχημαίνουν περισσότερο...

Ζήτημα επιλογής. Οπως όλα.

Αααα μην ξεχάσω. Ολα από έρωτα γίνονται...

Tα one night stand έχουν την γοητεία τους και πολλές φορές αποδεικνύονται ότι είναι one in a lifetime...

ZouZouna said...

Tα είδες?
Δεν θα μπεις ποτέ στην ψυχολογία τους. Και πολύ ασχολήθηκες.
Μόλις με είδαν και απο ότι έχω γράψει, το πήδημα τους έμεινε.
Ρε τι πάθαμε!!

Κούλπα μου, φάε κανα τοστάκι πεντε έξι εφτά, γιατί είναι μεσημέρι.

Γιατρέ μου, σωστός (για το ακατάλληλο σχόλιο)!Συμφωνώ και επαυξάνω.

Πεταλούδι μου, ευχαριστώ για τη γλύκα - ξέρω ξέρω ο ζυγός, πότε το εννοεί.. έννοια σου!

Χαίρομαι που τα ετοίμασες για μπάρκο!

Και κόντρ και καταμούτρως και πάντα. Οχι μόνο το Πάσχα!!!
Και γιατί ίδρωσες περικαλώ?

koulpa said...

έλα ντε;.. εγώ ήμουν παιδιόθεν άπιστος.. ακόμα και το "πιστεύω" το είχα αντικαταστήσει με το "νομίζω".. πως μου βγήκε αυτό;;;; μάλον η υπερέκθεση σε γαιτάνο λόγω των ημερών.. δε θα ανησυχήσω.. δε θα ανησυχήσω..:):)

koulpa said...

τοστοποιώ.. κι επανέρχομαι στο αρχικό κήμενο.. αν τα καταφέρωωω:):)
χαχα ζουζουνιον.. μόνον 6 χωρά η τοστιέρα μου (εντάξη 8 αλλά πολύ στριμοχτα..):):)

maya said...

ε να συγνώμη τώρα !
αυτό τώρα του κούλπα που μας βρίζει
δεν είναι ακατάλληλο σχόλιο ?!!!!!


βρεεεεεεεεεε
όχι παπαδικά εδώ μέσα, σκιάζομαι !
μα τα μωβ ράσα της μ.πέμπτης !
(ή είναι την τετάρτη ?
πάλι θα χάσω το γλυκύ μου έαρ γαμώ την τρέλλα μου γαμώ !)


σε πηδάω εσένα βρούτε ?!
μα αφού .
οχτώ-οχτώ τα γράφεις !
κάνω σύνοψη !
τι να κάνω ?!!!!!!!!!!!!
θυμάμαι
και για την αδελφή που μεγ΄λωσε η κόρη
και για την απόρριψη της μη συνέχειας
και για τα καπνά που πήγες να πάρεις γι να βήχει ο γιατρός .
όλα τα θυμάμαι !


ουφ .
(την γλύτωσα ... ίσως ?)

koulpa said...

χαχαχα χέλι το πεταλούδι.. και τα τοστάκια στη σκέψη μου μόνο ακόμα..:):)
σορυ για το ακατάλληλο.. ντρέπομαι.. απευθηνθηκα ήδη στο γιατρο.. αλλά το δηκιλόγησα όσο μπορούσα..:):)
μα θέλω να σχολιάσω περαιτέρω την ανάρτησηηηη.. μετά χορτάτος..:):)

maya said...

και γιατί όλοι λέτε για γαιτάνο και πάσκουα ?
έχει κάνει διδακτορικό στα άγια πάθη ?



@ζουζούνα μου !
αχαχαχαχαχα
μια χαρά. τα μπάρκαρα .
όλα τα όξαποδω :))))

και πού ήξερες για τα 8 (!) τοστάκια του κούλπα ?!
ήμαρτον για να μιλήσω και γω στο κλίμα σας .


τα φιλιά σαφέστατα κι όχι μόνο το πάσχα .
:))))
ίδρωσα να μην σε πηδήξω στο encore!

φιουυυυυυυυυ !

Я верю в Сталина said...

ρε μοναχοφάη, δώσε τίποτα και στο μετανάστη !!!!!!!!

Dee Dee said...

Οχι, αυτη την πλευρα δεν προλαβα να τη ζησω πριν τα 30 μου. :)

Ο καθενας ερμηνευει το κειμενο οπως χωραει το μυαλουδακι του :) Αυτο εκανα απο μικρη και θυμωναν οι καθηγητες που ημουν εκτος θεματος. Ξερεις ομως ποσο ενδιαφερον ηταν το θεμα που δημιουργουσα εγω;;;;.... απορω γιατι δεν το εβλεπαν κι αυτοι ετσι :):)

Στην νυχτα μπλεχτηκα πολυ για να ζησω οσα φανταζομουν οτι εκρυβε. Το σκοταδι εκρυβε μονο τελικα :) Τα δυσκολα ειναι στο φως της μερας, εκει που με μυαλο καθαρο σου ζητουν να ανταπεξελθεις στην καθε αδικια, στο καθε εμποδιο, στην καθε πικρα που βλεπεις γυρω σου κι εσυ πρεπει να μαθεις να ζεις μεσα σ' αυτα, εκτιμωντας τη ζωη και να αποφυγεις και τον στρουθοκαμηλισμο.

Δικο μου θεμα εκανα παλι :)

Η ζωηραδα δεν χαντακωνεται αν την εχεις, βγαινει και οταν την συνδιαζεις με δημιουργια γινεται μαγεια :) Οταν την συνδιαζεις με ασυδοσια κι εγωισμο δεν εχει να σου προσφερει πολλα, αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω :)

xxxxxx

Я верю в Сталина said...

παιδιά έχω ξελιγωθεί στην πείνα...


κανένα σουβλάκι κανείς;

koulpa said...

χαχα όχι δικτακτορικά τον επιβάλουν τα κανάλια αυτές τις μέρες:):)

maya said...

το καλό που σου θέλω κούλπα μου. χορτάτος !
μακάρι νάχεις κάτι ακόμα να σχολιάσεις
πριν αφήσει τους ασθενείς του ο γιατρός
για να αναλύσει το οθωμανικόν ...

ΤΙ ΖΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ !

απεταξάμην !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(πώς με βρίσκεις ?
πιπέρι στο στόμα ?)







@αλεξάνδρα μου3
άκου τώρα ζιζάνιο ατελείωτο !
δεν θα μου κάνεις τα τρελλά 100στάρια
πριν σαλπαρεις για βενετία !
άντε τώρα .

α και μια που το θυμήθηκα
σούχω στο δεξί αμπάρι τα στενάχωρα .
παραγγελία της ζουζούνας .
στο ανοικτό πέλαγος
ρίξε μία να παν στο διάολο ναι ?

:))))))))))))))


όσο για το θέμα της αρπηδηχτής
ναι
δεν ξέρεις ποτέ
μπορεί και να είναι η έκπληξη.
τι έχουν δει τα μάτια μας...

Я верю в Сталина said...

τί έχουν δεί τα μάτια σας;

maya said...

ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ




είστε απίστευτοι !
πάω για καφέ στο ξαδέλφι .
δεν υπάρχει 73 σχόλια απο το πρωί !
απαπαααααααα

φιλιά σε όλους
αργοτέρως ...

koulpa said...

χαχα γιατρέ μου.. όπως έσω πει ιδιωτικά.. τα κάνω χονδρα για να περάσουν στο φαξ..(δικιολογιές εν αδίκω..)
χαχαχα το χάσαμε το κορμί πατριώτηηη..:):)
αργοτέρως.. θα είμαι εκτώς βάσης.. και πιθανίτατα κι εκτώς δικτύου..:):)

ZouZouna said...

Που ξέρω για τα 8 τοστ του koulpa? Ρώτα τον να σου πει, εγω δεν αποκαλύπτω τις πηγές μου!

Εχασκε και τσίμπησε!! χα χα χα χα !!!
καλό καφε. ευχήσου μου το ίδιο, το χρειάζομαι!!!
όσο δεν φαντάζεσαι.
Πάμε για 300 ως το βράδυ?
έτσι κι έτσι, το ευχέλαιο είναι νωρίς !!!

Αλεξάνδρα said...

Το ήξερα πως θα έδειχνες εμένα κι ας είμαι το καλύτερο κορίτσι!

Ο γιατρός φταίει. Κι ο kulpa. Κι η ζουζούνα κι η Dee Dee κι η Talisker... Κι εσυ!

Εγω πάντως δεν φταίω.

Γιατρέ φαντασιώσου το σουβλάκι που θα ήθελα να σου στείλω...

Αλλωστε ο Ασκητής λέει να μην απορρίπτουμε τις φαντασιώσεις μας...

Yannis Petsas said...

Μου ‘ρχονται συνέχεια συνημμένα από: "Viagra Soft Tab". Διέρρευσε τίποτα κανείς;

koulpa said...

χαχαχα αλεξάνδρα το καλήτερο κορίτσι και το πιό γελαστό.. απέναντι στη maya τουλάστιχον..:):)

αχαχαχα γιάννη.. μα αυτό δείχνει τουλάχιστον θέληση για προσπάθεια..:):)

πεταλούδι μου.. φαγομένος (εντάξη.. το χορτάτος δεν είναι και έυκολο).. αλλά τρεχάτος.. έχω καυστερήσει πολλύ..:):)
να καταθέσω εν τάχει.. μου αρε΄σει το νουάρ του σκηνικού.. έρχεται αι κουμπώνει και η μουσική.. το είχα σα σπιτι μου για μια 20ετία.. και χωρίς παγάκια.. δε προλάβαιναν ουτε να παρουν το χλιαρό.. και χωρίς να βλέπω τον πάτο.. πριν τελειώσει ερχόταν το άλλο.. και το πρωί.. ήξερα ότι έχω πιει ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ποτό..:):)
χαχαχα εντάξη είπαμε κακομαθημένος.. μπορούσα να είμαι ευχαριστημένος.. ή να πιστέψω ότι είχα καλή βιτρίνα αλλά κακό εμπορευμα.. γιατί να μη διαλέξω το πρώτο;.. μικρός ήμουν.. δεν ήξερα και πολλά..:):)
χαιρετώ την παρέα και αναχωρώ για εκτώς.. όποια στιγμη τα καταφέρω θα επανέλθω..:):)

Αλεξάνδρα said...

Για να σοβαρευτούμε και πάλι κι ας είναι για λίγο:

"Μ΄έναν τρόπο περιορισμένο και μυστικό όλοι είμαστε λίγο τρελοί (ακούς Dr Duck?)... Ολοι μας είμαστε μοναχικοί στο βάθος και ζητάμε να μας καταλάβουν. Ποτέ όμως δεν μπορούμε να καταλάβουμε απόλυτα τον άλλο και ο καθένας μας μένει κατά ένα μέρος ξένος ακόμη κι απέναντι σ΄αυτούς που τον αγαπούν...
Οι αδύναμοι είναι σκληροί. Μόνο οι δυνατοί μπορούν να είναι καλοί...
Αυτοί που δεν γνωρίζουν το φόβο δεν είναι πραγματικά θαρραλέοι, γιατί θάρρος είναι η ικανότητα να αντιμετωπίσεις αυτό που μπορείς να φανταστείς....
Θα καταλάβεις καλύτερα τους ανθρώπους αν τους δεις σαν παιδιά, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλοι και επιβλητικοί μπορεί να είναι. Γιατί οι περισσότεροι από μας δεν ωριμάζουμε ποτέ, απλώς ψηλώνουμε...
Η ευτυχία έρχεται μόνο όταν σπρώχνουμε το μυαλό και την καρδιά μας όσο πιο μακριά μπορούν να φτάσουν...
Ο σκοπός της ζωής είναι να μετράς - να λογαριάζεσαι, να αντιπροσωπεύεις κάτι, να έχει κάποια σημασία το γεγονός ότι έζησες..." αυτά τα όμορφα έγραψε ο Λέο Ρόστεν

Ακόμα στην δουλειά είμαι...

ουφ πεινάω, θέλω καφέ, νυστάζω....

νομίζω πως μιλάω μόνη μου αφού όλοι την έχετε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια....

Yannis Petsas said...

Όχι όλοι.

Я верю в Сталина said...

O Dr Duck απαντά:

Ούτε με περιορισμένο ούτε με μυστικό τρόπο είμαστε τρελλοί. Είμαστε κανονικά και με το νόμο. Η διαφορά είναι ότι κάποιοι είναι πολλάάάάά κιλά τρελλοί

Я верю в Сталина said...

Κατεβάζω την απόλυτη παιχνιδάρα που δεν είχα την τύχη να δω εχθές. Chelsea - Liverpool.

Από όσα ακούω είναι ένα από τα καλύτερα δέκα παιχνίδια όλων των εποχών.

Αλεξάνδρα said...

Γιάννη είσαι πολύ ήσυχος εκεί στη γωνιά σου, τόσο ήσυχος, που είπα πως έφυγες κι εσυ... Χαίρομαι πάντως που δεν έφυγες. Είναι άσχημο να νοιώθω πως μιλάω μόνη...

Dr έτσι ε; η καλύτερη παιχνιδάρα όλων των εποχών...

Μικρές απολαύσεις της ζωής...

Θα φτιάξω ένα καφέ, θα πάρω δυό ανάσες και θα φτιάξω τις βαλίτσες μου.

Αλεξάνδρα said...

Καλά που έχω τον Kulpa να με λέει: το καλύτερο κορίτσι. Α kulpa γενικά είμαι γελαστό. Αρκεί να βρω αφορμή βρε...

Yannis Petsas said...

Ναι, είμαι πολύ ήσυχος τελευταία. Δεν ξέρω κιόλας πώς να σου ευχηθώ να περάσεις καλά, αλλά ξέρεις πως το πιστεύω κι εγώ κι όλοι εδώ. Να πάρεις αδιάβροχο, βρέχει πάντα στη Βενετία τέτοιο καιρό.
Τα φιλιά μου.

Αλεξάνδρα said...

Μια χαρά μου ευχήθηκες Γιάννη.
Μαθαίνω πως μέχρι σήμερα είχε λιακάδα. Λιακάδα θα έχει από την Τετάρτη που μας έρχεται αλλά τότε θα έχω επιστρέψει, πιλότων θέλοντος.

Μην πλημμυρίσει η πλατεία μόνο...

Φιλιά!!!

Αλεξάνδρα said...

Μια χαρά μου ευχήθηκες Γιάννη.
Μαθαίνω πως μέχρι σήμερα είχε λιακάδα. Λιακάδα θα έχει από την Τετάρτη που μας έρχεται αλλά τότε θα έχω επιστρέψει, πιλότων θέλοντος.

Μην πλημμυρίσει η πλατεία μόνο...

Φιλιά!!!

maya said...

εντάξει γελαστό μας !
το εμπεδώσαμε πως πας βενετία !
πρέπει ΔΥΟ φορές να αφήσεις το σχόλιο ???
τσκ !

ζήλεια ψώρα ?
λοιπόν καλά .
για να εμπεδώσω τα ΣΠΑΜ σου
(βλέπε τσιτάτααααααααααααααα )
να πω ότι την ψώρα λέει ψείρα
και ήταν και γαϊδούρα !
ΤΙ ΖΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ?!!!!!

πάλι με κόλλησαν τα ανθρωπάκια !
ότι θα φτάσω σε αυτή την ηλικία
και να σκέφτομαι να τα ξυρίσω τα καταίφια ...

τι να πω !
τι . να. πω !


πήγαινε χωρίς αδιάβροχο .
ή που θάχει λιακάδα
ή που θα σηκώσεις το πρόσωπο στον ανοιξιάτικο ουρανό
και θα απολαύσεις την βροχή !
:))))

θες πραγματικά να σχολιάσω τα σπαμτάτα σου ...?
είσαι σοβαρή που γράφεις σεντόνια
αντί να φτιάχνεις βαλίτσες?!

ναι
μιας και προλαβαίνεις
δες και το ματς που λέει ο γιατρός .
προλαβαίνεις ! δεν μπορεί !!!

χχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα said...

Ηταν ωραίο σεντόνι, πρέπει να το παραδεχτείς.

Ελα πες...

Τώρα είδα πως είναι δυό φορές και προσπαθούσα να το σβήσω... αλλά με πήρες χαμπάρι...

Τις φτιάχνω τις βαλίτσες αλλά δεν ξέρω τι να κάνω, να πάρω τον Νότη ή να μην τον πάρω; Ιδού η απορία...

Να σου πω αν ήταν εδω ο γιατρός θα τον βλέπαμε τον αγώνα. Θα ήταν αλλιώς...

Я верю в Сталина said...

Ναι ναι! Να πάρεις Νότη και Τερλέγκα και να τα βάλεις στη διαπασών. Οι ιταλοί θα γουστάρουν πολύ.

Αλεξάνδρα said...

Καλά πάλευε εσυ με τα καταίφια. Καμιά παραγγελιά έχεις να μου δώσεις;;;;

Που να σου λέω τι ζω εγω κυρά μου....

Θα μείνεις...

Αλεξάνδρα said...

@dimosthenis: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ουίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

πωπω πάλι κοιλιακούς με έβαλες να κάνω...

όχι να μην λέει ο kulpa ότι γελάω μόνο απέναντι στη maya...

Я верю в Сталина said...

Αμα είναι γκρινιάρης ο άνθρωπΑς ...


Βρε Βενετία πας! Ασε τη μίρλα !!!


Μπρόι! Βαλίτσες και μετά κους κούς



Τα καταϊφια να τα αφήσεις να κάθονται και να μου στείλετε ένα ταψί γαλακτομπούρεκο παρακαλώ!


Μα, τί θυμήθηκα πάλι; Ούτε έγκυος

maya said...

@ζουζούνα μου
δεν ρωτάω .
μου αρέσουν τα μυστήρια περισσότερο απο τις αποκαλύψεις :)))))


ήπιες τελικά καφέ καλό ?
εγώ ναι
με πολύ γέλιο και διάθεση !

...τελικά μιας κι έχεις τα μέσα
(έτσι για να δημιουργώ εντυπώσεις )
πόσα τοστ έφαγε ο κούλπα ?!

Αλεξάνδρα said...

Οσα και να έφαγε δεν του έφτασαν...

Μπα απ την μύτη μου βγήκε...

Πάω τώρα να φτιάξω άλλον...

Я верю в Сталина said...

Ένα έχω να πω ...




http://www.youtube.com/watch?v=wdIReD2UqXo




άντε γεια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




χαχαχαχχαχαχαχαχα

Αλεξάνδρα said...

πάω να δω τι βρήκε το διαστροφικό μυαλουδάκι του Dr

Αλεξάνδρα said...

Dr axaxaxaxaxa μωρέ καλά σε έχω κόψει εγω... είσαι εσυ....

maya 1001 φορές να πείναμε μαζί τον καφέ...

Я верю в Сталина said...

Αυτό βρε είναι οι νύχτες της σεχραζατ όχι καφές

Я верю в Сталина said...

τα εκατοστήσαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maya said...

@αλεξανδρα μου
φωναξε τον γιατρο πάλι παιδί μου !
δες λίγο :
λέω @ζουζούνα
@ζουζούνα
@ζουζούνα

!!!


εσύ είσαι η αλεξάνδρα ΚΑΙ (δεν) ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ !

λοιπόν
θα με αφήσετε να πάω να δω τις αγανακτήσεις της βασίλισσας
για΄τι θα μου κάνει σκηνές πάλι ?
ότι δεν είδα ,
ότι δεν προσέχω,
ότι είμαι απαράδεκτη
ότι ότι ότι !


(εκτός αν στείλω καμιά ψείρα ...
ανταποκρίτρια ...)


πάω κι επιστρέφω .
:)


ποιός έστειλε soft viagra του γιάννη ?!
δεν είπαμε μόνο σκληρό πορνό παίζουμε ?
δεν καταλαβαίνω το επίπεδο ...



@γιατρέ μου ?
νότη λέει το notebook η οΥιιιιιι !
δεν εννοΑει τον σφακ !
σούχει πει τα πλάνα της
ΜΟΝΟ καιΜΟΝΟ για να σου σπάσει τα νεύρα ?


@κούλπα μου
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ 8 ΤΟΣΤ ΕΦΑΓΕΣ !!!!!!!
απαπαααααααα


καλά
είπα φεύγω και όλο εδώ είμαι .
πάω .

ΠΑω !!!!!!!!!!

Ηλιαχτίς said...

Σε εκείνο το μπαρ,
αγοράζεις την ψευδαίσθηση της ουσίας μέσα από πολλά οινοπνεύματα .

Στο μπαρ της ζωής,
πίνεις ότι σε κερνάει η ζωή ,
πάντα με ουσία ,
όποια γεύση κι αν έχει το ποτό σου .

Και στα δύο μπαρ μπορείς να μεθύσεις ,
να γελάσεις και να κλάψεις .

Και στα δύο μπαρ τα ποτά
κάνουν το κεφάλι σου να γυρίζει .

Κάθε σφηνάκι και μια ρυτίδα, μια μικρή χαράδρα ωριμότητας .

Κι αναρωτιέμαι ,
να κρατήσω την ψυχή μου νηφάλια ;


ματσΆ μουτσΆ

Я верю в Сталина said...

βρε βρε βρε η μικράν!


που είσαι δεσποινάριον ;;;;;;

Ηλιαχτίς said...

Και επίσης, στα δικά μας .

Τι έχετε κάνει εδώ ;;
Το πρωί δεν έγινε η ανάρτηση ;;
Πότε προλάβατε ;
Δαίμονες του πληκτρολογίου !

Ποιά καταίφια ;
Και τι μπακλαβάδες θέλει ο γιατρός ;
8 τοστ ο κούλπα ;
Ποιός νηστεύει ;

μετά από όλα αυτά πάω να ζυγιστώ !

Σας φίλησα όλους ;

Ηλιαχτίς said...

Να κρυφτούμε του Κούλπα ;

Αλεξάνδρα said...

Πετάγομαι ρίχνω ένα ρούχο στην βαλίτσα κι επιστρέφω. Εχω ζεστό ακόμα τον καφέ.

Και προτιμώ να τον πιω παρέα σας!

Που πήγε η maya? στην ΑΜ? μμμ καλά έκανε. Και άργησε....

Ηλιαχτίδα μου μεγάλη μου καρδιά τι ωραία που τα γράφεις.

Я верю в Сталина said...

Ηλιαχτίδα η μεγαλόκαρδη

maya said...

εδώ είμαι αλλά ειλικρινά
ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ !!!!!!!!!!!
αχαχαχαχα

μισό
να στρίψω ένα τσιγάρο να ηρεμήσω
να το πάρω απο κει που τόχασα ...

Αλεξάνδρα said...

maya εμένα έλεγες ζουζούνα;;;;

ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ
ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ
ζζζζζζζζζζζζζζζζζ

να ρωτήσω; δεν δικαιούμαι μια φορά κι εγω να ΜΗΝ είμαι καλά;

Αν και όσο περνάει η ώρα μου επανέρχεται η καλή μου διάθεση...

Я верю в Сталина said...

Μέχρι να στρίψεις τσιγάρο θα είσαι 12 σχόλια πίσω ...


άστο άργησες

Αλεξάνδρα said...

Οι ταμπελίτσες γλυκιά προσφορά του Dr Duck!!!

Μην τις φάτε, φορέστε τις...

χαχαχαχαχα

Я верю в Сталина said...

Εγώ πάντως κάνω ένα τσιγάρο και πάω για μια συνάντηση πολύ όμορφη και σπέσιαλ ...

Αλεξάνδρα said...

Βρε καλως την ιδιοκτήτισα του όμορφου τούτου blogaκίου..

Στρίψτο τώρα που μπορείς γιατί στους δημόσιους χώρους θα το κόψουν λέει...

Απ΄την negma που επέστρεψε πέρασες;;;;;;

Αλεξάνδρα said...

Συνάντηση σπέσιαλ; και όμορφη...

ε να πας, αλλά κάνε το τσιγάρο πρώτα..

Я верю в Сталина said...

Δεν θα με τρελλάνει εμένα η crisissssssssssss ... ΕΓΩ θα της αλλάξω τα φώτα

Я верю в Сталина said...

Ναι συνάντηση με το όνειρο!


Schlafen

Я верю в Сталина said...

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΜ!!!!!!!!!!

Αλεξάνδρα said...

ετσι σε θέλω γιατρέ μου!

Να μην μασάς...

Κρίση και μαλακίες...

Αντε μην πάθω εγω κρίση εν τέλει...

Я верю в Сталина said...

την έχεις από καιρό την κρίση εσύ... χαχχαχα


έφυγα. όνειρα γλυκά και πονηρά.


a domani!


Α! ΚΑΛΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!



κι αν γυρίσεις από Βενετία γράψε μου ...

maya said...

όλο υποσχέσεις είναι η ΑΜ !
πούντην ? ε?


γρμφ .

λοιπόν

πρώτα το ανήψι .

@ράγιω μου
την ουσία της ψυχής .
με αυτήν ας μεθάμε .
και δεν θα πω τίποτ'άλλο
μια χαρά τα είπες εσύ .

μα τώρα για δες
ακόμη και σαν λέξη
σαν ήχος
σαν εικόνα :

νηφαλιότητα <=> μέθη

...τι είναι πιο ?

i rest my case .
:))))))

Αλεξάνδρα said...

Λες να αφήσω εκεί τα κοκκαλάκια μου;

Θα γυρίσω και θα σου γράψω...

Φιλιά

Talisker said...

re !!!!!!!!!
RE!!!!!!!!!


ΠΑΤΕ καθολου καλα??

σας αφησα στα 40 οταν α π ε ν ε ρ γ ο π ο ι η σ α τις ειδοποιησεις...
και σας βρισκω 122??
Γιατρε ετοιμασου να πεθανεις

εσυ τα κανεις αυτα και η αλλη η Σουσου η Αλεχαντρα!!!

maya said...

Εφυγε ο γιατρός ?
καληνύχτα σας !
χχχχχχχχχχχχχχχ


@αλεξάνδρα μου
ζουζούνα έλεγα την ζουζούνα .
εσύ απάντησες σε αυτά που την ρώταγα .
αιντάαααααααααααα

πήγαινε χρυσό μου κορίτσι διακοπές να κουραστείς
γιατί δεν σε βλέπω καλά !
παραχαλάρωσες ολόκληρες 3 (?) ώρες και κοίτα τι έγινε !

Talisker said...

ΓΙΑΤΡΕ

ΜΕΙΝΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
Ε Ι Π Α!

πφφφφφφφφφφφφφφφφ

maya said...

ήρθατε μεγσλειοτάτη ?

Talisker said...

αχχαχαχ

να κρυφτουμε του Κουλπα!!

δεν ντρεπεστε ολοκληροι σαρανταρηδες ολοι σας να παιζετα κρυφτο

ΜΟΥΡΛΟΙ

και που πηγατε?
και ειχατε ρεντα

ΜΑΜΥΥΥΥΥΥΥ
μας κρυφτηκαν

(φυσικα διαβαζω τα σχολια αναποδα)

Αλεξάνδρα said...

βρε καλώς την βασίλισσα...

Ναι όντως, έτσι είμαι ανάποδη... παραχαλάρωσα...

Αύριο θα φύγω κατευθείαν απ΄την δουλειά για το αεροδρόμιο...

πως με βρίσκεις;;;

ε ρε τρέξιμο και χαρά...

Talisker said...

Θα πας ταξιδι λατρευτη ε???

πφφφφ
-σε μισω!

Αλεξάνδρα said...

μ΄αγαπάς κι ας λές...

ξέρω εγω!

maya said...

να βγω τώρα?

Αλεξάνδρα said...

άντε άντε φτου και βγές!

Talisker said...

τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.
τούρκος - οθωμανικό.

Γιατρε

εχω απορια!!
-καταλαβαινεις!!

κατα τα αλλα και αφου διαβασα ολα τα σχολια και πρεπει να φυγω..

ενα εχω να πω

ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!

-ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ!!

Ηλιαχτίς said...

Ο γιατρός γιατί είναι μπλε μαρέν ?
Που τον κρύψατε ?

Εγώ θα κρυφτώ στις βαλίτσες της Άλεξ !

Θειάκα μην πας στο υπόγειο ,
εκεί έχω κρύψει τον μαλλιά .

Ηλιαχτίς said...

Νυστάξατε ή φύγατε ?

Νάνι δεν έχει .

Μετά θα πάμε αλλού !

Αλεξάνδρα said...

Πάω να τελειώσω με τις βαλίτσες.

Αντε καλό σας βράδυ!

Φιλάκια

Yannis Petsas said...

Να δεις που θα φύγει χωρίς βαλίτσες. Παιδιά μια ώρα πήγα για φαγητό, δεν γίνεται. Και πες πως γίνεται, πού ξέρει ποιός τα φυλάει και πού;

zouzouna said...

Μια χαρά καφεεεεεε, ήπια, ευχαριστώ πολύ. Πέρασα τέλεια... Κι αν μπερδεύεστε να΄με λέτε Βασίλω. Και σ' αυτό ακούω.

ΠΟιός ψάχνει τον κούλπιο? Τι... δεν ειδοποίησε ότι την έκανε με ελαφρά? Α, το τέρας!!!

zouzouna said...

Οοοι, το τέρας δεν έιναι τέρας, είπε πως φεύγει. Εεεε, άμα πηδάτε τα σχόλια πως τον ψάχνετε!!! είπα κι εγώ, τούτος είναι τυπικός !
η παρατηρήτηκότητα μου, σπάει τα δικά μου νεύρα...
καληνύχτεεεεεεεεες ?

Αλεξάνδρα said...

O χρόνος είναι σχετικός. Καλά έλεγε ο Αινστάιν.

Μπα αποκλείεται να φύγω χωρις βαλίτσες.

Κρατάω τα παιδιά να μην τις παραγεμίσουν. Τις θέλω μισοάδειες για να χωρέσουν τα ψώνια μου.

Καληνύχτα είπα;

Καληνύχτα!

diva said...

Πάνω που ήμουν έτοιμη να δηλώσω για χιλιοστή φορά πως εσείς η τριάδα [Τ.Α.Μ] θα με ξεπαστρέψετε με τα δυναμικά σας...
ήρθε η "αντιμετόπιση" κι η "ερμινία" του ξυλουργού/μάγειρα/καλλιτέχνη
και με καθήλωσε
[....]

Καλό Πάσχα

Я верю в Сталина said...

Καλημέρα εδώ είπα;


Ναι, ξεχάστηκα, γιατί έχουμε κάτι μερεμέτια στης Τάλι...


χαχαχαχαχα

Talisker said...

axaxaxaxa

@Diva

TAM

TALISKER -ADAEUS- MAYA!!


τωρα θα το δει ο Α και θα θυμηθει τα ταμεια του, θα το δω εγω και θαπω τι καλα που με εχει πρωτη
θα το δει η Μαγια και θα πει Ντιβα με εχεις τελευταια??

και θα γινει παλι της μουρλης!!

Ειρηνη ελα καλο μου να σου δωσω εγω λουλουδακια!!!

Talisker said...

NA AYTA MOY KANEIS GIATRE!!

και δεν μπορω να σε ξεχασω

να σου πω

αμα θες μολις η Νινο τελειωσει με τις ντουλαπες και τις βεραντες

κανουμε ενα ποστ ψυχοθεραπειας ολο δικο μας...

πφφφφφφ

θα σου πω και για τα εμβρυακα μου χρονια

ωωωωω εκει εχω τα πιο πολλα τραυματα ειμαι σιγουρη

και σταματα να βηχεις
ο Κουλπα καπνισε μονο ενα πακετο καπνο

-ντροπη!!!

Ra Ma said...

Εμένα καμιά μικρή και ατίθαση μπαργούμαν δεν με κοίταξε ...πρόθυμα! :(

Τελος πάντων... για να σας παρακολουθήσω μου φαίνεται πως πρέπει να μπαίνω κάθε 10 λεπτά!!!
Καλό Πάσχα σας εύχομαι!!!

Yannis Petsas said...

radio Marconi, δεν είσαι ο μόνος, οι περισσότεροι είναι όλο λόγια. Και το blog εδώ... έχει τον απαρακολούθητο.

maya said...

το απαρακολούθητο ?!!!!!!


αχαχαχαχα


καλημέρα !

λοιπόν
είμαι εν μέσω τσουρεκιών που φουσκώνουν
και νονάδες που πλησιάζουν
και με πιάνει σχεδόν αγωνία να απαντήσω !
τι εννοΑτε 146 σχόλια ???????
έχουμε τρελλαθεί τελείως?!
απαπαααααα


τεσπα.
το σημαντικό που θέλω να πω
γιατί νοιώθω γαιδούρα
ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ
(ξέρετε ο καθένας ποιοί είστε)

είναι :


@radio marconiκαλώς τον !
απο χτες είχα την φλασιά
ότι έχεις έρθει και έχεις σχολιάσει
και με τον πανικό που γίνεται
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΧΤΕς ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ πού ήταν .
χίλια συγνώμη !

αυτο είναι προφανώς εορταστικό
γιατί δεν μπορώ με τίποτα να παρακολουθήσω και γω εδώ μέσα τι γίνεται !
:)))

όσο για τις μπαργουμαν
είναι πολύ πιθανό να κοίταζες κάτι άλλο .
πολύ πέρα .
λέω εγώ τώρα .
ή αν όντως μοιάζεις με τον ψάλτη .
και κει θα βάλω τις ούρλες !!!!
:)


πολύ καλημέρα μας
χάρηκα που ήρθες και συ απο δώ
:)))))

Я верю в Сталина said...

Τώρα που έφυγα ξεσαλώνετε!


Τσουρέκια, παντεσπάνια κι ό,τι άλλο ...


Αεισιχτίρτηγκαντεμιάμουμέσα

maya said...

γιατί ρε? δεν ξεσαλώσαμε μαζί σου ?
δεν ντρέπουσι λίγο ?!

ήθελες τσουρέκι ?

maya said...

ωπ.
νονάδες.

αργότερα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

ΟΥΠΣ... φαρμακείο.

Tali said...

Ρεζιλι και στον Μαρκονι γιναμε!
εσυ ετσι υποδεχεσαι τον κοσμο?
με τις ζυμες και τα τσουρεκια??
εμ που να θυμηθεις να απαντησεις στον ανθρωπο μπιρι μπιρι ολη μερα!!

ΝΟΝΕΣ Ε??
-ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ
ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΛΩ!

ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ! ΤΙ ΤΗΣ ΘΕΣ??
ΕΧΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
$#@!@#@#$

-ΞΟΥ!

Tali said...

Dimos


xxxxxxxxxxxx

mh klais

tha sou steilv ra va ni!!!!

-over and out!!!!

Αλεξάνδρα said...

Νονάδες λέτε κι έχω τάξει στην βαπτιστήρα μου μια γόνδολα.

Ξέχασα με το μπίρι μπρίρι τις προάλλες να της δώσω και την λαμπάδα...

καλά που μεγάλωσε και μπορεί να την πάρει μόνη της.

maya μα καλά ούτε ένα τσουρέκι δεν έφτιαξες στον Δημοσθένη?

Я верю в Сталина said...

Και πού θα τη χωρέσεις τη γόνδολα στη βαλίτσα;;;;;

koulpa said...

xaxaxa που να τα διαβάσεις όλα..αλλα κρίμα..εγώ τα διαβάζω τα ξαναδιαβάζω και γελω..:):)
όπως είπε και η ζουζούνα.. χαιρέτησα επισήμως δεν εξαφανίστηκα..:):)
διερχόμενος απο Ν.Μακρη.. πάλυ κατόπιν εορτής..:):)
καλησπερούδια:):)
υγ.φούσκωσαν φούσκωσαν;:):)

koulpa said...

aaaaa.. υπάρχει ακόμακόσμος;
καλησπέρα αλεξάδρα μου:):)
καλησπέρα γιατρέ μου:):)

Я верю в Сталина said...

Μισό γιατί έχω βάλει τα ιατρικά μου

Αλεξάνδρα said...

Είναι δικός μου ο πιλότος στην επιστροφή. Κάπου θα την βολέψει μου είπε...

Ααα kulpa πέρασες από το χωριό μου ε; Την Ν.Μάκρη λέω

Αχ να σε δω με τα ιατρικά σου και τι άλλο...

Κουνάω μαντήλιιιιιιιιιιιιιι

Φεύγωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

koulpa said...

xaxa ασπρα;.. μαυρίζουν με τον καπνό..:):)
περαστικός είμαι.. ξαναφεύγω σε λίγο.. μη πήτε πως δε χαιρέτησα:):)

koulpa said...

χαχα αλεξάνδρα συγχωριανοί είμαστε;:):)
καλό ταξήδιιιιιιι:):)
καλά να περάσετεεεεεεεεεεε:):)

Yannis Petsas said...

Μην μου πεις ότι μένεις στη Μάκρη;

Μαρινα ..... said...

καλησπερα!!!!
καλησπερα καλησπερα....
μπηκα με "καλημερα"....
αλλα κατι ειχε η μπλογκερ σημερα...και δεν ηρθε το μηνυμα...
.....................................

λοιπον....
να σου πω ....να σου πω...
μπαινω απο χθες...ξαναμπαινω ...διαβαζω ....
ξαναδιαβαζω....και παλι...

λεω σε μια Φιλη σημερα , που φευγει δυτικα...
" μα ενα πραγμα μονο θελω να γραψω στη maya..."

- δεν μου λες κοριστσι μου...που ησουν κρυμενη ...και δεν σε ειδα;;"

θελω να πω μ΄αυτο...θαλασσα μου
οτι ειναι ακρως ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ...

συμφωνησα και συμφωνο με το πρωτο σχολιο του Πρωτου ( για μενα ετσι κι αλλιως) adaeus...

ειπε το ολο....και το ολοκληρο ...
.................................

ΚΑΛΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ...
ΨΥΧΗΣ...ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ....ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ....

σε οσους την αξιζουν ομως ε;;;

σε οσους την αξιζουν....
(το ειπαμε αυτο...χαχαχαχαχαχα)
..............................
τι ειναι αυτο που το λενε.....

"Φιλία " θα συμληρωσω...
ΦΙΛΙΑ...
το μονο ισως που δειχνει να αντεχει στους χρονους.....


.................................

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
παρα πολλα...παρα πολλα....
κι αληθειας παντα

maya said...

σσσσςςςςςςς !
μπάινω με ελαφρά ...

~~^~^^^~~^^^
φρου φρουτ φρουτ .
να μην με πάρει κανείς πρέφα
μπας και καταφέρω να απαντήσω λίγο στα σχόλια .


σσσσςςςςςςςς ...


λοιπόν
να βγει η ράγιω απο την βαλίτσα ΤΩΡΑ!
έχει υπέρβαρο 52 κιλά !
πώς θα φέρει την ferrari ?

@γιατρέ
ξήγα το 69 στην ΑΜ
γιατί όταν γυρίσει η σουρλουλού του αντι-ιεραποστολικού
θα πρέπει να της μάθει την στάση γόνδολα ...
μην της πέσουν όλα μαζί !

@κούλπα
αν φούσκωσαν λέει !
τσούρέκια μου γίνανε που λέει κι η αργκό !
και γω σε χαιρέτησα! με είδες ?!


@γιάννη
πήγες φαρμακείο για τα σκληρά βιάγκρα
ή ακόμη για το παυσίπονο του ακατόρθωτου ?

@αλεχάνδρα μας
Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ι
και καλή κούραση .
άμα φαγωθούν οι δρόμοι θα ξέρουμε απο ποιόν !


@ΑΜ φρειδερίκω
έφυγαν οι νονές .
τους είπα ό,τι μου είπες
και τώρα στείλαμε το φορείο
ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !

...τι είπα στον κύριο μαρκόνι
που σε ατίμασε ?!!!!!!!
ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛΛΑΣ ?!!!!!!!!!

τσκ !
λες και δεν φταις ΕΣΥ !!!!!!!!!
για ό λ α !
μάνα δεν είσαι ? φταις !
(αυτο απο αλλού μου βγήκε )


@βασίλω μουυυυυυυυ
και πάλι ώρα καφέ .
σε σκεφτόμουν .
τοστάκι ?



@ντίβα μου
αυτό το ΤΑΜ ...
αυ΄το το ΤΑΜ !!!!!!!!!!!!!
!@#$%&*&^$@!

θα φέρω τα ΜΑΤ !


Μ Α Τ !


μάγια !
μάγια !
η μόνη
η καλύτερη
η ατρωτη
η απίστευτη !

Μ
Μ
Μ
Μ


δεν είμαι σίγουρη αν σου εξήγησα τα συναισθήματα μου ...
:)

τα λουλούδια στην κυρία απο μένα :)




@μαρίνα μου
κάτι έχασα σε αυτο που είπες .
ΕΣΥ ένοιωσες ότι ΕΓω ήμουν εκεί ?
το σχόλιο του α ήταν απίστευτο όντως .

ναι φιλία .
αν και αυτό πάλι ξεφτιλίζεται σαν έννοια πολλές φορές .
αλλά όπως τόπες : σε αυτούς που αξίζουν .
πίνω σε αυτό !!!!!!!!
γειά μας :)

να περάσεις πολύ καλά ό,τι κάνεις
σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ




-------------------------------
ε ναι
όλα τα σχόλια μαζί και συγνώμη γι'αυτό
αλλά είμαι αποφασισμένη να ξεπεράσουμε τα 200 στης τάλισκερ πρώτα !!!
χεχεχεχε

Я верю в Сталина said...

Ποιά είναι η Γκαμπριέλα;

Μαρινα ..... said...

ναιιιιιιιιιι ρε!!!!!!!!!!!

διαβαζοντας ...νομιζα οτι παρακολουθουσες μια νυχτα δικη μου....
καπου εκει κρυμενη...
πισω απο μια κολωνα ισως....
(τοσο ζωντανο κι ατοφιο κειμενο)!!!!

..........................
αντε τωρα ....
παμε για τα 200 στην ΤΑΛΙ!!!!!


χαχαχαχαχασ

maya said...

@δημοσθένη μου
η γκαμπριέλλα ?
η παλιά καραβάνα των αθηνών .
δεν την ήξευρες έστω σαν φίρμα ?
καλά, τι σας μαθαίνουν στο ντιβάνι ?
απορώ ...

Я верю в Сталина said...

Α δεν ξέρω εγώ από τέτοια, εγώ διάβαζα τότε

maya said...

@μαρίνα μου
οκ ,αυτό κατάλαβα αλλά δεν ήμουν σίγουρη
και έχω αποφασίσει να λέωω τις απορίες μου !

ω ναι
γρήγορα στης ΑΜ !!!!
έχω το βανάκι απ'έξω :)))))
σιγά μην το χάσω εγώ αυτό !

καλησπέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

και ναι

ω
ναι !

είχα και πάλι το 169 !

σχόλιο .


ΔΙΚΌ ΜΟΥ, ΔΙΚΌ ΜΟΥ, ΔΙΚΌ ΜΟΥ !

maya said...

ΣΕΡΑΦΊΝΟ ΚΑΙ ΤΙΡΑΜΌΛΑ ?
τσκ !
για λίγο πήγα να σε σεβαστώ .

Я верю в Сталина said...

ααααααααχ εσύ θες γερό καψώνι

Я верю в Сталина said...

αποκτούσα γενικές γνώσεις!

maya said...

αααααα καλά τότε .
χαχαχαχαχα

γενικές ε ?
κι η γκαμπριέλλα γενικές έδινε .

Я верю в Сталина said...

η γκαμπριέλα είχε εξειδικευμένες και είς βάθος

Ηλιαχτίς said...

Ααα ..

πάλι καλά που είσαστε στης Τάλι
και το πάτε για 200 .

πάλι καλά !

Я верю в Сталина said...

είχαμε ένα θέμα γενικών γνώσεων

maya said...

να το πάμε δίπλα ?

~~~^^~^^^~^^^^^^
φρουτ φρουτ φρουτ

(είναι και άνοιξη ...
ένα πετάρισμα το έχω η πεταλούδα !)

Я верю в Сталина said...

ΧΕΛΓΚΑ!!!!!


ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

maya said...

το χέλγκα τόπα στου στιχάκια .
άιντα
τόχουμε κάνει κοινόβιο εντελώς πια !!!
αχαχαχαχαχα

Я верю в Сталина said...

Κιμπούτς δεν είναι;

maya said...

άμα πω δεν πολυγουστάρω
θάμαι ράτς ?
το κοινόβιο μου λέει λίγο
πιο πολύ ...
κάτι τα παιδιά των λουλουδιών, κάτι η ποίηση ...

drunk tank said...

το κιμπούτς κάπως μου κάνει για τον..
και προτιμώ μάλλον κι εγώ το χίπικο. το οποίο παρεπιπτόντως χρειάζεται καθώς αν μπει κάποιος "άσχετος" τώρα θα χάσει τη μπάλα και θα μας στείλει όλους στον δημοσθένη!

βρε μπας και γι'αυτό το κάνεις βρε? θες να αποκτήσεις πελατεία γιατρέ?

για να μιλήσουμε και λίγο για το κείμενο όμως έτσι?
όχι μόνο για γκαβλιέλες και χέλγκες...

μου αρέσουν πολύ τα κείμενα που μπορώ να μπω στην ψυχολογία του "ήρωα"!
και πάντοτε μου αρέσουν όσα περιέχουν όσα περιέχουν μυρωδιές αλκοόλ και καπνού. και μπλουζ μουσικών.
κι αυτών των γαμημένων "ανώριμων θέλω που τραβάνε το σήμερα"...

μου αρέσεις πολύ όταν γράφεις έτσι. ακόμα κι αν το κάνουμε μπουρδέλο με τα σχόλια.
η ομορφιά μας μένει.
πάντοτε.

φιλιά

maya said...

@κωνσταντίνε μου !
νομίζω ότι πήρα vote of confidence :)
γι'αυτο έλεγα ότι απο τους Ανδρες της παρέας θα πάρω την αίσθηση
και θα δω αν έπιασα την 'ψυχολογία' σας .

παραμένω εντελώς γυναίκα
αλλά αγαπώ πάρα πολύ τους άνδρες .
έτσι τον προσέγγισα .
τρυφερά .
όχι με την σύνηθη θηλυκή υπεροψία
για 'την ωριμότητα και τον μηχανισμό σκέψης σας' .
με εξιτάρει πολύ το πόσο διαφέρουμε .

είμαι πραγματικά πολύ γλυκά περήφανη :)
ευχαριστώ ...

όσο για τα αμέρικαν μπαρρρρ
τάχουμε πει .
εφόσον δεν πατιέται η αγανάκτηση μου
και εισπράττω τον 'σεβασμό' για τα σοβαρά μου
δεπανα λέμε μετά ό,τι μας κάνει χαρούμενους ?
αυτό δεν είναι το βασικό νόημα του όλου ?



..και όπως βλέπεις
ο dr.duck απουσιάζει και πάλι!
λες να μας γράφει σε λίστα ?

dimos' list


απαπααααααα

drunk tank said...

τι να την κάνω τη λίστα αφού τα χάπια που ζήτησα δε μου τα έφερε!!!!
ωχού!

διαφέρουμε στον τρόπο σκέψης όμως?
σε κάποια φάση μπλέξαμε τα μπούτια μας:
υπερφεμινισμός, αχαλίνωτη ελευθερία, ευνουχισμός του άντρα, μπέρδεμα των κλασικών ρόλων κυνηγού-θηράματος(ας μου επιτραπεί η έκφραση) κτλ

πρέπει να διαφέρουμε
θα έπρεπε τουλάχιστον
δεν είμαι σίγουρος όμως ότι ισχύει αυτό πλέον

ανοίγω μεγάλη κουβέντα αλλά ξέρω ότι με καταλαβες ως προς το τι θέλω να πω

you 've got my vote though...

maya said...

κοίτα
δυστυχώς σε κάθε σημαντική αλλαγή
οι πρωτοπόροι πάνε στα άκρα
για να μπορέσουν οι πολλοί να κάνουν λίγα βήματα .

έτσι και δω πολλές οι υπερβολές .

βαριέμαι εξίσου τις γυναίκες που καυχιούνται ότι δεν ξέρουν να βράσουν αυγό
όσο
τους άνδρες που ξέρουν κάθε προιον περιποίησης για το πρόσωπο υπάρχει .

έλεος !

θέλω να μου ανοίγουν την πόρτα να περάσω πρώτη
να μου ανάβουν το τσιγάρο
να μου πληρώνουν το ποτό ενίοτε
και αυτό δεν με ευνουχίζει .
συνεχίζω να φοράω φούστες,
συνεχίζει να φοράει παντελόνια .
ναι διαφέρουμε.

θέλω ο άνδρας να είναι περήφανος που διαφέρει απο μένα
και αυτο με καβλώνει, δεν με σβήνει .
να γουστάρει ποιός είναι, να γουστάρω ποιά είμαι .

απο τον εαυτό μας προσδιοριζόμαστε, όχι απο τον άλλο και το κάθε ανταγωνιστικό επίπεδο
(δουλειάς, χρημάτων, ευαισθησίας, ...)

όλα αυτά κι απο τις δύο πλευρές, κόμπλεξ είναι .
ε είμαστε τίγκα στους κοπλεξικους .

αν κατάλαβα λέει... !!!!!
:)))))

Yannis Petsas said...

Τελικά νομίζω πως είναι φήμη όλο αυτό, ότι δηλαδή οι γυναίκες ήταν αλλιώς κάποτε και τέτοια. Ναι, αλλάζουν, εξωτερικά όμως, από μέσα είναι όλες ίδιες, όπως ήταν πάντα. Μπορεί ο ρόλος να τη θέλει πότε με ψηλοτάκουνα και πότε ξυπόλυτη αλλά όλες θέλουν να τις ερωτευτεί κάποιος, να τους πει πως είναι μοναδικές, ένα παραμύθι τέλος πάντων. Κοντεύει οι γυναίκες της δικιάς μου γενιάς που τις είχαμε τότε για φτύσιμο να περνάνε σήμερα για Θεές. Και σήμερα υπάρχουν τέτοιες. Απλώς ότι φεύγει έχει κι άλλη αξία, κυρίως γιατί έτσι θέλουμε να πιστεύουμε, ίσως γιατί δεν μπορούμε ν’ αναδείξουμε εκείνο που έχουμε… οπότε καταφεύγουμε στα σύμβολα.

Я верю в Сталина said...

Γιάννη μου, δεν ξέρω αν για σένα είναι παραμύθι, αλλά η γυναίκα που θα με φτιάξει στο μυαλό και στην καρδιά είναι μοναδική.

Κι άλλωστε και για μας τους άνδρες, τα ίδια δεν είναι; Θέλω να πω, κι εμείς ένα ανάλογο παραμύθι δε ζητάμε;

Yannis Petsas said...

Προφανώς, το παραμύθι είναι σχήμα λόγου. Προσωπικά βέβαια το να με φτιάξει κάτι είναι κι αυτό παραμύθι αλλά είναι άλλο αυτό, εδώ δεν μιλάμε προσωπικά, όχι ότι μας εμποδίζει κάτι να το κάνουμε.

ολα θα πανε καλα... said...

καλησπέρα,Μάγια,δε μπορώ να διαβάσω μονορούφι τόσα σχόλια,ούτε καν διπλορούφι,οπότε λέω τις ευχές μου γι αυτές τις μέρες,περισσότερη ξεκούραση,ψυχραιμία,χαρά - όπου τη βρει ο καθένας - και τελοσπάντων εύχομαι να πάνε όλα καλά,για όλους.Γιατί πρέπει να υπερασπιστώ και το νικνέιμ μου.
Τους χαιρετισμούς μου και στα παιδιά εδώ,στην ομήγυρη,κι ας μη γνωρίζω τους περισσότερους.

maya said...

@ντίντι μου
έχω κολλήσει σε αυτό που είπες :
Το σκοταδι εκρυβε μονο τελικαχμμμ...
ίσως καμιά φορά μαλακώνει της μέρας τις ευθύνες
αλλά είναι και η μυστική μας πόρτα για την ψυχή μας .
εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω .

οι σκέψεις χορεύουν πιο ατίθασα την νύχτα
τα όρια σπάνε
η φαντασία τολμάει .
και δεν μιλάω για κάτι ερωτικό μόνο .

ακόμη και για τις άλλες μας αναζητήσεις .τις πιο ωραίες κουβέντες, νύχτα τις έχω κάνει .
σκέψεις, αποφάσεις, τόλμη, ειλικρίνεια .
όλα πιο έντονα στέκονται στο σκοτάδι .

μαρέσει που διαφωνούμε . :)
αλλά κατάλαβα τι λες απόλυτα .

καλή σου μέρα λακάκια μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
νομίζω ότι κοιτάμε πίσω γιατί πάντα ΜΕΤΑ καταλαβαίνουμε την αξία .
το μισώ αυτό .
γι'αυτό λέω, την ΣΤΙΓΜΗ .
να νοιώθω αυτό που μου συμβαίνει ΤΩΡΑ .
όχι μετά να πω "αχ τι καλά που ήταν"
όχι
τώρα . να ξέρω τώρα .

παίζει βέβαια και το μαλάκωμα που έχει η θύμηση ...
κάποια στοιχεία τα σβήνει ο χρόνος
και μένουν τα πιο ωραία .

τώρα για την ανάγκη των γυναικών να τις ερωτευτούν
συμφωνώ με τον δημοσθένη
ότι κι οι άνδρες θέλουν να τους θέλουν .
είναι ανθρώπινη ανάγκη .

όχι εγώ νομίζω ότι έχουν αλλάξει και οι άνδρες και οι γυναίκες .
έχουν μετατεθεί τα όρια και είναι αλλού το σημείο συνάντησης .
δεν είναι απαραιτήτως κακό
φτάνει να μην υπερβάλλουμε .
αυτο συμβαίνει όταν ακολουθείς χωρίς να έχεις εμπεδώσει .
αυτό εννοούσα για τους κομπλεξικούς .

εγώ πάντως
κι ας κάνω καμιά φορά ότι δεν,
το θέλω το γαμημένο το παραμύθι .
για όσο με θέλει κι αυτό . :)))))

αυτάαααααααα για καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@δημοσθένη μου
το πιο δύσκολο άγγιγμα .
άλλο που πολλές φορές ντύνουμε την προσέγγιση θετικά .
είναι η ανάγκη μας βλέπεις ...
αλλά
μόνο όταν κάποιος/α πραγματικά φτάσει μέσα σου
να σε ΑΓΓΙΞΕΙ στα πιο τρυφερά, στα πιο σκούρα
συνειδητοποιείς την διαφορά βάθους .
και είναι υπέροχο συναίσθημα .
και παντοδύναμο .

νάμαστε καλά να δούμε τις ευκαιρίες μας :)

πολύ καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά μου !
και μόνο που ευχήθηκες τόσο
χωρίς ούτε μία απεχθή λέξη των ημερών
με έκανες να χαμογελάσω !
(πρέπει να την δω αυτήν την ενόχληση κάποια στιγμή...)

και γω σου εύχομαι πανέμορφες στιγμές
ό,τι κι αν επιλέξεις !
όπως είπε η ζουζούνα : "θέλω να είναι όλοι καλά" .
α...και πολλά χαμόγελα να φαίνεται το λακάκι σου :)

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Δεν την αποφευγω τη νυχτα, μου αρεσει, εχει το δικο της αρωμα. Ο συνειρμος μου οταν διαβασα το κειμενο με πηγε στα σκοτεινα σοκακια της, γι' αυτα μιλουσα .

Αλλα γενικα..... τελικα ειμαι παιδι της μερας :)


Κι εμενα μου αρεσει να διαφωνουμε, ισως και λιγο περισσοτερο απο το να συμφωνουμε ;)

xxxxxxxx

Talisker said...

Tο ποσο μου τη δινει να ξυπναω και να μην εχεις ξυπνησει

δεν λεγεται@$#@#@#!$@$#2

και να μην εχω ειδοποιησεις απο ποσταρισματα

#@$444

και μετα λες δεν θες τις γιορτες...

ΑΦΟΥ εξαφανιζεσαι
μια τσουρεια μια αυγα μια παλιονονες

ολα τα κανεις!!

πφφφφφφ

και ελα παρε τους Γιαγκηδες φιλους σου απο τα σαλονι μουηηηη

ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΝ ΕΣΑΣ!!
πουφ

ΞΥΠΝΑ ΑΑΑΑΑΑ

πινω καφε στην πεντακαθαρη βεραντα μου μεσα στα λουλουδια...
ενα μπουμπουκακι κι εγω..

και θελω να τον πιουμε μαζι!

Talisker said...

iiiiiiii


εχεις ξυπνησει!

αλλα εγω εχω απενεργοποιησει τα χιλιαδες σχολια...

εμφανισου θα αρχισω να φυτευω μπουμπουκια στον διαδρομο!!


ακου Ματ

Τ . Α . Μ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ

ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦ

maya said...

@ντίντι μου
δεν σε περίμενα σήμερα !
ήμουν σίγουρη ότι έκλεισες τα ρολλά
για διακοπές !

μαρέσει στα κείμενα που γράφουμε όλοι εδώ
που πάμε όπου θελουμε ο καθένας !!!
αυτό είναι το νόημα :)))

και μόλις έβγαλα τον στάθη βόλτα
και η μέρα είναι πανέμορφα ανοιξιάτικη ...
ανοιξάρα που λέει κι ο adaeus !

χχχχχχχχχχχχ

υγ.κι ας ακούω μπιρ μπιρ μπιρ απο κάτω σου ...
φοοοοοοοου !
πάω να δω τι γκρινιάζει πάλι !

Talisker said...

Toν Σταθουλη??

με αφησες να μονη να πιω καφε για να βγαλεις εξω το κωλοσκυλακι???

πφφφφφφ

Talisker said...

Ο Αdaeus εχει εντολη γιατρου για ξεκουραση...

ελπιζω να χαρει την "ανοιξαρα "
και να γυρισει γρηγορα γιατι θα μου περασει η καταστολη

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 240   Newer› Newest»