Thursday 20 March 2008

Πρωινό ποίησης...

Πρωινό πέμπτης. Δεν έχω κάτι καλό να πω, ούτε κάτι άσχημο. Γράφω πολύ αλλά δεν είναι προς δημοσίευση…Περίεργες μέρες. Για πολλούς. Κάποιοι λείπουν, κάποιοι νοιώθουν, κάποιοι διεκδικούν, λίγοι προσπαθούν, άλλοι πονούν και οι υπόλοιποι γελούν. Δεν χωράω πουθενά. Μια σφαίρα επίπεδη που ακουμπάει σε μία γωνία…

Τέτοιες στιγμές η ποίηση έρχεται σαν ιππότης να με μαζέψει. Να πει αυτά που εγώ αδυνατώ.

Ή απλά για να χαμογελάσω λίγο. Ας αφήσουμε για λίγο το βάθος στις χαράδρες…

Το πρωί δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι,

το μεσημέρι δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι,

το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί πεινάω.

Εγραψα το όνομα σου στην άμμο και το πήρε το κύμα,

Το χάραξα στα δέντρα και το έσβησε ο χρόνος

Το έγραψα στο τζάμι και το πήρε η βροχή

Το έγραψα στ'αρχίδια μου και ησύχασα.

Κοιτάζω τ'αστέρια και βλέπω εσένα

Κοιτάζω τον ήλιο και βλέπω εσένα,

Κοιτάζω το φεγγάρι και βλέπω εσένα.

Κάνεις λίγο στην άκρη σε παρακαλώ?

Κάποιες στιγμές νομίζω πως είμαι μόνος στον κόσμο,

πως κανείς δεν με θέλει και θέλω να πεθάνω.

Και τότε εμφανίζεσαι εσύ.

θεέ μου, γιατί όλα τα στραβά σε μένα?!

*ακούγεται το mercy της duffy

73 comments:

Stiliano said...

Καλημέρα Maya
και πως να μην πάει καλά η μέρα, ξεκινώντας με τέτοια ποίηση.
Απίθανο το blog σου.
Τα λέμε...

maya said...

@stiliano
καλημέρα και καλώς ήρθες!
τυχερός είσαι που με πέτυχες
σε ανάλαφρη στιγμή...
μην σε τρομάξω πρώτη επίσκεψη!!!

νάσαι καλά!
:))))))

Talisker said...

Συγγνώμη λίγο... τι γινεται εδω??
πρωι πρωι???

δεν μπορω να σκεφτψ!
αλλα θελω ταχυστα το τραγουδι
το οποιο οσες φορες και αν επιχειρησα να το κατεβασω..

εβγαζε επιλογες για τον Duffy Duck
και ολη τη Λιμνουπολη.....

αυτα ακουτε αληθεια στο καναλι της Βουλης!!!


ελα θεε μου πρωι πρωι!!!

-καλημερα ειπα???
χαμω???

Talisker said...

Συγγνωμη παιδι μου....

τι λες ??


- διαβαζω και φριττω κλιμακωτα!!!

Я верю в Сталина said...

"Κοιτάζω τ'αστέρια και βλέπω εσένα

Κοιτάζω τον ήλιο και βλέπω εσένα,

Κοιτάζω το φεγγάρι και βλέπω εσένα.

Κάνεις λίγο στην άκρη σε παρακαλώ? "


όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!!!


Τί έγινε ρε παιδιά; ποιητικός οίστρος, πρωινιάτικα; Έτσι έτσι, αφού το λένε άπαντες, ότι η ποίηση εξημερώνει τα θηρία. Ή μήπως είναι η μουσική; δε γαμιέται και τα δύο θεραπευτικά είναι...

maya said...

αχαχαχα!
έτσι!

κλιμακωτά.
όπως όλα τα καλά πράματα,ναι?

το άσμα ταξιδεύει προς τον φρικαρισμένο φίνο εαυτό σου ήδη...

μακάρι να δεις και το αγγλικό βίντεο
να απολαύσεις τον υπέροχο rick mayall
να ισοπεδώνει τα 'δήθεν'
της κουλτούρας!

πεθαίνωωωω!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.πίστεψε με, ΔΕΝ θάθελες να αγανακτήσω αυτό που έγραφα εχτές...
θα ανησυχούσατε πολλοί!

Я верю в Сталина said...

ΥΓ αλλά κια υτός πολύ large τύπος...

πιάνει χώρο. Δεν είναι φιλικός προς το περιβάλλον

maya said...

@δημοσθένη μου
δεν είναι τέεεεελειο?
πάρα πολύ γέλασα! αχαχαχα

με τίποτα δεν πιάνω ποιόν εννοείς large τύπο.
διαβάζω και ξαναδιαβάζω και δεν το πιάνω.
...είμαι σοβαρά γιατρέ μου?

εξήγα γιατί δεν είμαι για να νοιώθω και χαζή σήμερα!!!!! θα πάθω κάτι!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

rip1708 said...

δεν χωρας πουθενα..να βρεις μια αγαπη να χωρας σε αυτην..καλημεραααααα

maya said...

αχ rip μου
μάλλον έχω αλλάξει μέγεθος
γιατί δυσκολεύομαι να χωρέσω...
παλιά ήταν πιο απλά τα νούμερα.

καλημέεεερα επίσης!
χχχχχχχχ

Negma said...

XAXAXXAXAAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAAAA!!!

Νά 'σαι καλά, ρε φιλενάδα!!!!!

Μόνο με το χιούμορ την παλεύουμε...

Το βιντεάκι δεν μπορώ να το δω από το γραφείο, περιμένω να το δω από το σπίτι. Τα ποιήματα, μου τα είχαν στείλει προ καιρό με μέιλ και τα έχω φυλάξει για να ανατρέχω κατά καιρούς σε κάτι φάσεις σαν την παρούσα. Βάλσαμο!

Καλά ο Γκάρφιλντ... ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!

Φτυστός εγώ, αυτές τις μέρες!!!!!!!

Κι αυτό το γμν το ψίχουλο να μην κουνιέται με τίποτα όμως!!!!!!!!

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!

γιάννης φιλιππίδης said...

εγώ, πάλι τι άλλο να κάνω από το να γελάσω…;

Αχαχαχαχααααχαχαχαχαααααχαχαχαχα…….

Κι ας είναι παλιά, η ‘ποίηση’ σου…

Χρειάζεται πότε πότε, αλλά βλέπεις ότι η μαυρίλα φέρνει εντ τέλει γέλιο και δη ακράτητο;

Την τάλι μας να δούμε πώς θα πείσουμε σήμερα…

Που θεωρητικά έχει και τις καλύτερες των προθέσεων – ως φίλη best λέμε πάντα…

Μπουλντοζένια αγκαλιά

Φιλι φιλι

Και

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

από τις 9:30 έως τώρα
χωρίς ρεύμα!
#$%^*&#@#$%^&*^@!
και ξανά
#$%$#@@#$&&^#@!@#$%^&^@
άμα'πια!!!!!!!!

maya said...

@εστρέλλα μου
κάποιες φορές
ούτε το χιούμορ δεν με κρατάει...

αλλά.

να το δεις το βίντεο.
αξίζει.

όσο για το ψίχουλο
αχ.
τα λέει όλα ο γκαρφηλντ...

να, ούτε σχόλιο δεν μπορώ να γράψω...μπορεί να γραφτεί μόνο του...?

ουφφφφφφφφφ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

και τοτε εμφανιζεσαι εσυ..και ελπιζω..παλι..

maya said...

@γιάννη μου
έλα τώρα!
πειράζει που είναι παλιά?
αχαχαχα

αχ αυτό το γέλιο σου...

όσο για την πριγκήπισσα δυσκολούλα,
σηκώνω τα μποά μου ψηλά.
μα με τίποτα να μην είναι ευχαριστημένη...

έρωτας όχι
σεξουαλικά όχι
βρισίδι όχι

ε μα! πώς θα περνάμε καλά?
...?

δεν καταλαβαίνω...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ανώνυμος
όποιος υπέροχος είσαι
νάσαι καλά για την σφήνα σου.
νάρχεσαι να με φτιάχνεις λίγο!

μπορώ να φαντάζομαι
οτι το εννοείς...?

:))))))))

Anonymous said...

Είναι η αλήθεια μου,δεν χρειάζεσαι την φαντασία σου για να την κάνεις δική σου.Λυπάμαι γιά την ανωνυμία μου,κανείς δεν είναι τέλειος όμως.

maya said...

...κανείς?

πώς είχα την εντύπωση...
...


όταν κάτι μ'αρέσει
δεν το ψάχνω πολύ.

μείνε ανώνυμος
και γω κιχ.
μόνο χαμόγελo.

:)))))))))

adaeus said...

...Ο,τι έπρεπε για τη δύσκολη μέρα μου :)))) Πολλά φιλιά

maya said...

@adaeus μου
ΠΑΡΑ πολύ χαίρομαι
που σ'έκανα και χαμογέλασες!

κουράγιο!
η μισή μέρα πέρασε...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Don Psychote- Δ.Ψ said...

κινέζικα κουλουράκια, με ποίηση και χιούμορ για το μέλλον...πλένω τα δόντια γιατί με τρομάζει το μέλλον και κρατάω το χιούμορ με κινέζικη στωικότητα....και ζεν:)

Anonymous said...

συμμερίζομαι και συμπάσχω.Σε κάθε στροφή θα περιμένουμε την άσπρη μέρα.
νάσαι καλά

Dee Dee said...

Επεσα κατω απο τα γελια με το βιντεακι, το αποθηκευσα κιολας :):):)

Και ο Γκαρφιλντ τρομερος (μικρη ειχα τρελλανει τους δικους μου να μου παρουμε ενα τηλεφωνο με τη μορφη του Γκαρφιλντ, που ειχα δει....δε μου το πηρανε :( )....εχει και Μαφαλντα η συνεχεια;;; :):)

Καλο βραδακι!!

Sally Finkenstein said...

Αυτό κι αν ήταν έκπληξη!
Πολύ ευχάριστη ομολογώ!
Ε! να γελάμε που και που, ε Maya?

ritsmas said...

Κρίνια , λυπημένα αδέλφια μου, πεθαίνω
από ομορφιά και προς την αθώα γύμνια σας πηγαίνω,
Και προς εσένα, Νύμφη, ω Νύμφη , Νυμφη της πηγής έρχομαι κλαίγοντας,
δάκρυα προσφέρω της σιγής...

Απόσπασμα από το ποιήμα του Πωλ Βαλερύ Μιλάει ο Νάρκισσος.

Κόκκινη Ομπρέλα said...

"Kάνεις λίγο στην άκρη να περάσω":
Η αξιοπρέπεια
Το βιντεάκι: ο σαρκασμός
Ο Garfield: η αντίδραση
Και το τραγούδι: το μήνυμα

Τρέλα... Να σαι καλά κοπέλα μου. Πάντα καλά.

Νυχτερινό, καθυστερημένο φιλάκι...

diastimata said...

Έτσι σε θέλω! ΣΚ έρχεται, άρα, πρέπει να είμαστε χαλλλλαροί (που λλλέμε κι εμείς στη Σαλλλλονίκη)

diva said...

αχχαχαχα
Κούκλα μου με πέθαναν οι πρώτες γραμμές ..περι πείνας!
Απίστευτη!
Φιλί και καλημέρα:-)

maya said...

@δον μου
σου ανταποδίδω ελληνικά κουλουράκια
σήμερα ημέρα της ποίησης
και ελπίζω στο χιούμορ.
κρατιέμαι απ'αυτό
όταν όλα τ'άλλα αποτυχαίνουν.
μέλλον?
μόνο στο σήμερα αντέχω να κοιτάω.

την καλημέρα μου
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ανδρέα μου

λες άσπρη μέρα...
ελπίζω και το πιστεύω.
έρχονται κι άλλα όμορφα.
γιατί το θέλουμε.
έτσι. με τσαμπουκά.
:))))

πολύχρωμη καλημέρα φίλε μου.
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
έχεις τέτοιο τραύμα με τον γκάρφηλντ?
πωπω... να το σημειώσουμε για τα επόμενα γρμφχριστούγεννα ε?!!!
δεν ξέρω αν θα βρούμε ασύρματο
αλλά θα στο πάρουμε, δεν το συζητώ.

ναι, το βίντεο και γω το γουστάρω τρελλά... είμαι και φαν του mayall απο πολλές παλιές κωμικές σειρές αγγλικές οπότε ήρθε κι έδεσε...

χρόνια πολλά στην ποίηση!
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@σάλλυ μου
και όχι μόνο πού και πού!
χωρίς γέλιο δεν την βγάζουμε!
άσε που αυτή η 'αγανάκτηση'
κάλυψε κάτι πολύ χειρότερο
που ευτυχώς δεν ανέβασα!

εκεί που τρομάζω
είναι όταν ούτε το χιούμορ
δεν φτάνει...

καλημέρα χαμογελαστή
:)))))))))))

υγ.χαμογελάω πολύ
και τις περισσότερες φορές
το πιστεύω τελικά!
αλήθεια, δουλεύει!

maya said...

θα περιμένατε ίσως ένα πρόσωπο άθλιβο, δίχως δάκρυα...
δεχτείτε αυτήν την ανταύγεια απο ανθρώπινα πάθη...


γεμάτη δύναμη η αγάπη...
αλλά θέλει και αυτοσαρκασμό η πραγματική για νάχει γερές βάσεις.

την καλημέρα μου!

χχχχχχχ

Talisker said...

Παρακαλω ησυχια!!

Αγορευω τωρα...

"If you want to be a hippy
put one flower in your pipi!!

και επειδη εκανα κατι χρονια να συνταξω τις βαθυστοχαστες αυτες γραμμες

πρεπει να ξεκουραστω!

maya said...

@κόκκινη ομπρέλλα
θα σου επιβάλω νάρχεσαι κάθε πρωί να βλέπω την φωτό σου την υπέροχη...
δεν το συζητώ, μου ανοίγει η καρδιά!

αξιοπρέπεια.
πόσες πληγές έχουμε στο όνομα της...
σαρκασμός.
του εαυτού τουλάχιστον!
απαραίτητη άσκηση προσγείωσης...
αντίδραση.
στιγμή άπνοιας πριν την αλλαγή των ανέμων...
μήνυμα.
πολλαπλό. το είδες! :)

γιατί το 'καλά'...
καλάθια είμαι!
αλλά κρατάω την ευχή σου
και αναμένω...

χχχχχχχχ

maya said...

-----αααααα χαχαχα-----------

διάλειμμα απαντήσεων!
πρώτη ομιλήτρια της ημέρας ποίησης
η ΑΜ αμαλία:

σσσσσσσσς...

παρακαλώ ησυχία
για να μπορέσω να πιάσω
όλα τα βαθύτερα νοήματα
του δύστυχου δίστιχου...

ααααχαχαχ αχ

---------------------

καλήμερα προφεσσόρισσα!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@διαστήματα μου
ναι!
χαλλλλλλαράααααα...
λες να πιάσει?

πολύχρωμη καλημέρα

χαλλλαρά την καρδιά
τσίτα τα 'θέλω'!

χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίβα μου
εγώ κόλλησα με το κάνεις λίγο στην άκρη?
α χαχαχα

και είναι πολύ λεπτή η γραμμή
μεταξύ του σημαντικού και του αστείου.
του σοβαρού και του γελοίου...
του γέλιου και του όξω-απο-μας...

πολύ πολύ καλημέρα!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

Εγώ βρυσούλα έλεγα
πως έτρεχες για μένα
μα συ έτρεχες και πότιζες
όλα τα διψασμένα!
:)) - δημοτικό είναι...
Καλημέρα! :))

maya said...

@ανεμοσκορπίσματα
μια μαντινάδα...
Λιγάκι να μ' αγάπαγες, να με πονούσες έστω,
ο λόγος θα με χόρταινε και το φαϊ σου ...χέστο!


και στίχος απο το ποίημα "επεξηγηματικώς":
Η κατάρα των ερώτων,
έπεων είναι φτερώτων
και λυγμών αφανερώτων;
Απορεί ο ερώτων!


να μαζέψουμε κι άλλα
βαθυστόχαστα ποιήματα
σήμερα
ημέρα ποίησης...

:)))))))))))

καλημέρα
πέρα ως πέρα
(ρίμα κι αυτό. αμ'πώς!)

Talisker said...

To εχεις συνειδητοποιησει ποιήτρια οτι ερχεται ενα υπεροχο πενθημερο???

εγω μονο που το σκεφτομαι εχω μια φουντωση ρε παιδι μου..

μια φλογα
να βγω ...να παρω τα βουνα ..
να γεμισω το αυτοκινητο Κυριακατικες Εφημεριδες
να παρουμε παγωμενο καφε στο δρομο να βαλουμε τερμα μουσικη
και να παμε χωρις προορισμο

...οπου...

katerina.. said...

Καλημερα ποιητικη..

Ο έρωτας...
Όνομα ουσιαστικόν
πολύ ουσιαστικόν...

Ενικού αριθμού...
Γένους ούτε θηλυκού
ούτε αρσενικού
γένους ανυπεράσπιστου.

Πλυθηντικός αριθμός...
Οι ανυπεράσπιστοι έρωτες.
Κική Δημουλά

maya said...

@τάλισχαρούμενη...
να αρχίσω να ανησυχώ?
πού έβαλες την χαρικλεια?!!!!
θέλω την νταρκ φίλη μου πίσω!!!

αλήθεια τώρα
έχουμε κάνει την ανταλλαγή
τις απόκριες
και δεν βλέπω να ξαναγινόμαστε οι εαυτοί μας...

ανησυχώ...
άκου φούντωση και φλόγα...
εγώ γιατί ακούω πενθήμερο
και φρικάρω?

συντονίσου λέμε!

:) ή :( αχ έχω μπερδευτεί...

Talisker said...

H Xαρικλεια δεν με αντεξε και μια νυχτα την
έκανε για την Sally...
δεν πηρε καν τους κυβους ζάχαρης...

κατα τα αλλα..
ολα εχουν αξια αν δεν γινονται μονιμα

και το dark και το red
τα εχω μεσα μου αλλα δεν θελω να βολευομαι σε ενα...

δεν θελω να γινομαι ουτε θλιβερη ουτε γραφικη
ισσοροπια θελω...


θα μπεις να ξεκινησω
ή θα σε αφησω στο λιβαδι που μου μυριζει φρεσκοκουρεμνο χορταρι?

εχεις και μια διαστροφη αντιρρησης
εισαι ικανη να μεινεις εδω

-ξεκιναω!

maya said...

@κατερίνα μου
χαμογελούσα απο την δεύτερη σειρά.
αγαπημένη δημουλά
αγαπημένο ποίημα
και
η νύχτα...
γένους θηλυκού...


υπέροχη παρέα μου...

πληθυντικός αριθμός
οι νύχτες.
οι νύχτες απο δω και πέρα.


ο έρωτας δεν σαστίζει
με το γκρίζο.
μόνο με τις κλειστές καρδιές.
και γω δεν βλέπω τέτοιες τριγύρω.

αυθάδικα πιστεύω
σε χονδρές πινελιές
χρωμάτων ευτυχίας
και θα καλυφθούμε όλοι!!!

πώς σας φαίνομαι? για τέτοια μέρα
μουντή και άχρωμη ακόμη?!


και λίγη ακόμη εύστοχη δημουλά:



ΕΡΕΒΟΣ
σκύβοντας πάνω
απ'της ψυχής μου τη συσκότιση
στίχους ισχνούς θα επιδείξω
αποκλεισμένους απο απρόσμενη κακοκαιρία
που πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

πολλά θα λεν οι στίχοι αυτοί,
θα δείτε, θα διαβάσετε.
ο τελευταίος μόνο στίχος
τίποτα δεν θα λέει.
κοιτώντας θλιβερά τους προηγούμενους
θα κλαίει.



χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλισκερ

ναι καλά!
πώς θες να μπω
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?!!!!
μαρσάρεις, μαρσάρεις
αλλά την πόρτα?
μούβαλες και τα δερμάτινα γάντια της οδήγησης τρομάρα σου...

άνοιξε λέμε!
σίγα μην κάτσω στα γκαζά (πληθ. του γκαζόν!)

χχχχχχχχχχχχ

katerina.. said...

πως μου φαινεσαι για τετοια μερα???γουσταρω λευκα ρουχα στο γκριζο του χειμωνα οποτε σουπερ σε βρισκω..ετσι ετσι με διαθεση φωτεινη κοντρα στο μουντο..μεχρι το βραδυ παμε ετσι..μετα η νυχτα ειναι γενους θηλυκου και ολα τα αντεχει..

maya said...

@κατερίνα μου
μου ψιθυρίζει ανακούφιση
η νύχτα που αντέχει.
θέλω κάποιον που να αντέχει.
πήξαμε στα ΄δεν μπορώ'
της μέρας...

είναι τόσο πιο ελαφριά
η μουντάδα ενός καιρού
που σβήνει...
θε δε θε!
και οι νύχτες τόσο γλυκές
χωρίς το κρύο πια...

άνοιξη πανίσχυρη
προεπισκόπηση καλοκαιριού...
φτιάχνομαιιιιιιιιι!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

fish eye said...

αχ πολυ μου αρεσε..πααρα πολυ..ειδικα αυτο το σ εγραψα στ α@@@@α μου..ωω ναι..ετσι..ετσι..χε χε

φιλια
καλο σ/κ

maya said...

@φεγγαραγκαλιές
αυτό το "χε χε" με τρέλλανε!!!
πολύ γουστάρω που το χάρηκες.
σου βγήκε πηγαία!

καλό σ/κ
και κατακαημένους γονείς comme moi
ευχές αντοχής για καλό π/σ/κ/δ/τ
με παιδιά σπίτι...
αχ...

:)))))))))))))

Αλεξάνδρα said...

Aχ αυτό το χιούμορ!!!!!

Με έριξε κάτω απ΄τα γέλια.

Απόλαυση ήταν. Το χρειαζόμουν!

Σου χαμογελώ

καλό μας σ/κ ;-)

φάβα said...

xaxaxa, teleio!!! M' aresei pou eisai sfaira! Fili...

maya said...

@ρίτσα μου
αυτό το πριν σχόλιο ήταν για σένα
και τώρα βλέπω οτι το άφησα χωρίς προσφώνηση....

άρα ξανά


θα περιμένατε ίσως ένα πρόσωπο άθλιβο, δίχως δάκρυα...
δεχτείτε αυτήν την ανταύγεια απο ανθρώπινα πάθη...

γεμάτη δύναμη η αγάπη...
αλλά θέλει και αυτοσαρκασμό η πραγματική για νάχει γερές βάσεις.

την καλημέρα μου!

χχχχχχχ

maya said...

@αλεξάνδρα μου
μια χαρά ε?
:)))))))))))))

σε φιλώ πολύ
και το βλέπω το χαμόγελο
αλλά θέλω κι απο κοντά λέμε!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κρεμμυδάκι μου
μ'αρέσει που τα βλέπεις ωραία τα ανάποδα μου...
αλλά τουλάχιστον γελάμε!!!

πολύχρωμη καλημέρα καλό μου
χχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Πως θα μπορούσα να μην σου αφιερώσω την σημερινή μου ανάρτηση;;;;;

Ε;;; Εεεε;;;;;;

Τρελλές ξεγυρισμένες φιλούμπες!!!!!!!!

maya said...

@εστρέλλα μου πεθυμισμένη!
καθολική και μπλογκική ανάσταση!
STELLA IS BACK!

τρέχω να δω...
σε μένα?!!!!
aaaaah...

:)))))))

μα πολλά σβουρηχτά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

μα και πολύχρωμα βέβαιαααααα!

υγ.λες να μην μπορέσω ποτέ να ξανα-αγανακτήσω...? ένα άγχος το έχω που περνούν οι μέρες και γω κουφάλα...

Κόκκινη Ομπρέλα said...

Φιλιά Σαββατόβραδου...

Talisker said...

χριστε μου...

να πάω να δω? θα το αντεξω??

Talisker said...

-ΨΙΛΟΑΝΤΕΞΑ!!

maya said...

@κόκκινη ομπρέλλα
καλώς την!
πες μου οτι είσαι κάπου
πολύ καλύτερα τώρα...?
και περνάς τέεεεελεια...?

πολύχρωμη καλησπέρα
:))))))))))

Roadartist said...

Τη καλησπέρα μου ..
Καλο σαββατοβραδο :)

maya said...

@τάλισκερχωριςάκι μου
σιγά μην δεν άντεχες!
ξέρω εγώ τι εξετάσεις περνάτε οι γαλαζοαίματοι.
σιγά μην σκιαχτείς με τέτοια.

και πού θα είσαι αύριο δηλαδή?!!!!

...πιο τυχερή απο μένα που έχω βαφτήσια?
θ'αρχίσω τα γρμφ πάλι μου φαίνεται.
όσο γουστάρω το καλοκαίρι
τόσο χαλιέμαι με τους γάμους και τα βαφτήσια...

καληνύχτα γλυκιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@roadartist on line
βρε καλώς την!
μπήκες σφήνα ενώ απαντούσα!
και συ σπίτι?

να το κοιτάξουμε αυτό
τόσες γυναίκες σπίτι?
πώς αντέχει το σάββατο
χωρίς εμάς έξω...?

:)))))))))))))

καλό μας βράδυ!

Talisker said...

-Θα τα κλεισω ολα τρεις μερες ..να σου λειψω..::)))

επισης να μην μιλας εσυ για Σαββατο
γιατι την Παρασκευη την εχεις κολητη!!!

χχχχχχχχχ

καληνυχτα :)

maya said...

Τ Ρ Ε Ι Σ Μ Ε Ρ Ε Σ ? ? ? ? ! ! !

αδύνατον!
αποκλείεται!
δεν υπάρχει περίπτωση!
non!
no way!

για άκου
(και σου πιάνω το αυτί αυστηρά τώρα!)
δεν θα λες τέτοια και μετά καληνύχτα!

θα βάλω τις ούρλες, κατάλαβες?!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Κόκκινη Ομπρέλα said...

Maya μου,
αν με ρωτούσες χθες ίσως να στο λεγα...
Για σήμερα... Δεν τελείωσε ακόμη η βραδιά...
Βαφτίσια είδα...
Μη χαλιέσαι. Δες στο σα μια ευκαιρία να δοκιμάσεις τις κεραίες σου. Στα βαφτίσια έχει ενδιαφέρον, εκπέμπουν διάφορες συχνότητες.

Φιλιά.

maya said...

@κόκκινη ομπρέλλα
the night is still young, ναι!
και πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται.
γουστάρω.

τώρα για το γρμφβαφτήσι...
πρέπει να εξασκήσω την φαντασία μου
ώστε να ακούω μουσική
να φαντάζομαι ωραιότερες εικόνες
για να βγάλω το όλο 'γλέντι'.

δεν με ήξερες τα γρμφχριστούγεννα
για να καταλάβεις απέχθεια.
βαριέμαι τόοοοοοοοοοσο
που δεν είναι καν αστείο!

και δεν παίζει ούτε η ελάχιστη ανατροπή ή έκπληξη εκεί...

ουφ. θα τελειώσει κι αυτό.

καλή συνέχεια λέω λοιπόν! :))))))

Anonymous said...

Καλημέρα πολύχρωμη Maya. Προσπάθησα να διαβάσω διάφορα δικά σου πράγματα, αλλά μου φαίνεσαι αρκετά πολύπλοκη, για να μπορέσω να βγάλω νόημα, με τη μία. Οπότε θα ξανάρθω και σε σένα. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο που άφησες χτες για μένα, στου γιάννη και με έκανες να αισθανθώ καλοδεχούμενος στην παρέα σας. Περνάτε καλά απ' ότι κατάλαβα κι ανέχεστε ο ένας τις άπόψεις του άλλου ή σχεδόν όλοι τέλος πάντων. Ελπίζω να μην εμφανιστώ πάλι ως ανώνυμος και δεν καταλάβεις ποιος πέρασε. Ο Μάριος Ανδριόπουλος είμαι. Κι αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, ζεις αλήθεια στο Μεξικό ή πρόκειται για λογοπαίγνιο, λόγω ονόματος; Δεν είσαι υποχρεωμένη φυσικά να απαντήσεις, αλλά η χώρα των Μάγια, Maya, είναι απ' τους προορισμούς που θα ήθελα κάποτε να επισκεφτώ, παρά το ότι λένε ότι η καθημερινή ζωή εκεί, ενέχει κινδύνους. Γι' αυτό και μόνο σε ρωτάω. Σου εύχομαι να περνάς καλά, πάντως, όπου κι αν είναι το σπίτι σου γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. Σ' ευχαριστώ και πάλι που με έκανες να αισθανθώ μέρος της παρέας σας. Είσαι πολύ ευγενική.

Με εκτίμηση
Μάριος Ανδριόπουλος

maira said...

Παραμέρισα λίγο το φεγγάρι...
να σου πω μια καλησπέρα !!!
:)

maya said...

@μάριο ανδριόπουλο (σε μαύρο φόντο)
καλώς ήρθες κι εδώ.

αν γουστάρεις όντως το blogging
θα σε συμβούλευα εντονότατα
να φτιάξεις ένα όνομα blogger
π.χ. το όνομα σου ή άλλο
ώστε να μην φαίνεσαι έτσι μαύρος κι ανώνυμος. δεν υπάρχει νόμος αλλά καλοί τρόποι :)

όλοι ξεκινούν ανώνυμα αλλά έπειτα μπλογκάρουν με μπλέ ταυτότητα. δεν χρειάζεται να φτιάξεις μπλογκ γι'αυτό.

οι περισσότεροι έχουν καλή διάθεση, θα το δεις με τον χρόνο...
με τα στραβά, στραβώνουν μόνο...

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
καλό σου βράδυ!
:))))

maya said...

@μάιρα μου
το ολόγιομο?!
για πάρτη μου?!!!!
:))))))

την πολυχρωμότερη καλησπέρα μου
κι ας σκουραίνω απο πάνω
στην καινούργια αγανάκτηση!...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ